Mijn gedachte preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Emping blado, is dat eetbaar? Zo ja, eet smakelijk!
Oh sorry, ik ben niet zo vaak meer op het forum en de bankjes gaan zo snel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Cattie, ik vroeg het laatst al, maar hoe is het nu met je gevoel over dat onderzoek enzo? Wat rustiger weer?
En Guus al bijna naar de zon, lekker!Zeker nu het hier ineens weer de hele dag regen is!
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerigquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Emping blado, is dat eetbaar? Zo ja, eet smakelijk!
ah, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerig
nja gevraagd eigenlijk niks. een heel suf bericht over dat ie me was opgevallen (quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef Belana het volgende:
piquit, wat heb je uiteindelijk aan hem gevraagd?
er lijkt wel van die zoete/pittige loempiasaus op te zittenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerig
hij was natuurlijk al fout met die slippers hequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
nja gevraagd eigenlijk niks. een heel suf bericht over dat ie me was opgevallen () en dat ik heel graag meer over m wil weten
huilie
ik denk dat ik gewoon alleen even "haaaai" had geroepenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef pinquit het volgende:
Maar ik moet dus echt les krijgen in versiertips enzo, en dit soort berichtjes verzinnen.
vroeger ging t gewoon vanzelf zegmaarnooit echt zo voor hoeven doen.
jamaar en dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon alleen even "haaaai" had geroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |