Over een half uurtje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef Luchtbel het volgende:
FlufOver een half uurtje. Vanmorgen wel al bloed laten prikken enzo. We zullen zien.
Lishe, ik ben nog niet getrouwd hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Lishe het volgende:
Gefeliciteerd vicky! Of; mevrouw Vicky!
Lb, ik debk aan je, succes en sterkte zo...
hihi.. mijn vingers kunnen het soms niet bijhoudenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Fannie het volgende:
Gefeliciteerd Vicky![]()
Maar de kaper knipt je haren niet hoor, die kaapt ze mss wel
![]()
jaaah, vol in beeld, met dr poffertjesporum voor het raamquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef aeque het volgende:
Kunnen we bar straks zien op google streetview
Was t wel van google dan? Want die maken 360 foto's geloof ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
denk het niet hoor
De camera stond strak vooruit niet van opzij enzo
Das ook niet veelquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Was t wel van google dan? Want die maken 360 foto's geloof ik
Johquote:
Dus ze waren er eigenlijk nog op tijd bij dan? Wel rot dat het zo lang duurde voordat de pijn een beetje dragelijk werd. Ik hoop dat het heel snel beter wordt vanaf nu en dat je er weer heel lang tegenaan kan zonder medicijnen of andere nare dingen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik lig nu in mijn ziekenhuisbed te fokken
De operatie is mij en de chirurgen vies tegengevallen.. Er was een stuk meer aan de hand dan ze in eerste instantie dachten... Heeft ook lang geduurd voordat ze de pijn onder controle hadden naderhand, eigenlijk vandaag voor het eerst dragelijke pijn..
Das fijn MamsX, dat ze zo weer thuis isquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef MamsX het volgende:
Mijn meisje komt zo weer thuis na haar eerste keer logeren![]()
![]()
![]()
Oh wat mis ik haar zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |