Ik heb dat ook, maar er niet in hoeven groeien, en viezig vind ik ook niet erg, weet ik iig zeker dat ze niet als poppetje op de bank hoeven te zittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik ben me daar gek zeg om hier setjes op te gaan hangen... Nee echt niet! Nee ik heb zoiets van als het niet staat, jammer dan. Maar daar moest ik ook in groeien hoor.
Ja we kopen eigenlijk altijd setjes maar heb ook veel rompertjes hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:59 schreef Stiemie het volgende:
Maar je hebt toch ook shirtjes die bij meerdere dingen passen? En die bv met kouder weer met een lange mouwen romper of vestje kunnen en met warmer weer niet? Pff ik zou er helemaal gek van worden als ik dat allemaal vooraf moet bedenkenOf heb je allemaal complete setjes gekocht?
Tsja soms kiest mijn vriend iets uit wat ik minder leuk vind staan, maar dat zal andersom ook wel gebeuren. Ach als Linde er maar lekker in kan spelen toch?
van 23.45 tot 4.45 en van 5.30 tot 7.15 ongeveer.quote:
Dat is helemaal naturel... Dat zijn haar babyhaartjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef oeke het volgende:
Dat vind ik zo leukMijn neefje en nichtje ook, die zien er af en toe uit als een rondreizende straatartiest vol vlekken en gekke combinaties. Heerlijk! Dat wil ik ook met Kobus.
en Jen heeft trouwens zo'n leuk kapsel zag ik laatst ergens. Lekker stoer![]()
mooi, hopelijk kan die wat doen voor Tess... en de HA voor jouzelf!?!quote:
dat is ook waar, ik vergelijk met mijn eigen situatie en dat is 30 uur thuiswerk, Dan werk je wel meer dan zonder het thuiswerkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef Suzanna het volgende:
Maar is niet werken wel heel veel rust nemen dan?bij mij zou dat het niet zijn (als ik zou werken)
... als ik zou gaan werken zou dat zijn voor de rust...
En morgen dus een jij dag? Lekker zonnen of heerlijk totaal iets nutteloos kopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef Estrys het volgende:
Seb gaat wel gewoon naar het KDV.
Ja, denk ook wel dat het even goed is.
Daar kom je nu meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zo'n bijna 5-jarig monstertje en ik heb gisteravond in mijn eentje lekker geshopt. Ik zat er gewoon even doorheen. Zorg dat je kinderen gewoon niet in 1 week tegelijk jarig zijnDat is niet goed voor de stress/emoties/zenuwen.
Dus Estrys lekker tijd voor je zelf goed benutten. Seb is naar het KDV hij heeft het goed daar dus dat is een zorg minder.Gewoon ff lekker niks
Wat fijn dat het goed ging vanochtend!!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:35 schreef Suzanna het volgende:
Hee, wat apart dat er meerderen last van hun voet/ enkel hebben. Sterkte voor alle voetzeer...![]()
Hier ook nog steeds een moeder die omhoog moet zitten met haar voet, maar gelukkig een stuk minder dan eerst. Heb de kinderen vanochtend op de fiets gezet en ben heel langzaam en rustig naar school gefietst om Noa weg te brengen. Wonder boven wonder ging het nog best redelijk, hij begint echt op te knappen (opluchting!) ...
Maar je voelt je wel een hele tijd nutteloos zeg, als je zo weinig kunt met je enkel...
Dat kun je ook nu nog proberen hoor, mocht je het willenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:41 schreef tessie het volgende:
Ja Graeme is pas 2 weken oud. Maar zoals ik het begrepen had, zou ik een paar dagen last hebben van stuwing vlak na de bevalling en zou het daarna over zijn... maar blijkbaar dus idd niet.. had ook nooit verwacht dat het echt zou gaan lekken aangezien mijn tepels er zo vaak afgeweest zijn door operaties... Ben er gewoon zelf heel verbaast over... en vraag me af of ik niet gewoon wel borstvoeding had kunnen geven...
Nou goeroe is een groot woord hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Moonah het volgende:
Tessie, als je alsnog graag BV zou willen geven, dan zou ik zeker contact opnemen met Owlet!
Zij is een echte BV-goeroe! En ook nog eens heel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |