Hee wat kletsen jullie veel zeg??

Vicky, hoe gaat het nu met je? En Estrys, wat vervelend dat je je zo voelt zeg. Voor beiden een dikke knuffel

Vwb de verschillen tussen mannen en vrouwen, Peaceman en ik zitten vrij op 1 lijn, gelukkig...en zijn we vrij goed op elkaar afgestemd. Ik merk wel dat als Lennon huilt hij eerder een fles wil geven en ik dan nog vaak even wil wachten omdat ik denk dat het niet daarmee te maken heeft. Ook heeft hij weleens moeite met het aankleden van Lennon, ik leg ook kleertjes klaar. Kan slecht tegen verkeerde combinaties en vooral niet bijpassende sokken. Het liefst zou ik ook nog een bijpassende romper willen aantrekken, maar dat vind ik zelf eigenlijk ook wel weer te ver gaan.
Ik doe denk ik wel het meeste met Lennon, ook als Peace thuis, maar ik vind dat Peace het supergoed doet als vader en meer dan ik vooraf had gedacht.

Het is prima zo!!
Wij hebben wel een periode gehad dat er minder aandacht was voor elkaar en bijna alles om Twan en Lennon draait. Dat hebben we inmiddels beseft en houden er nu meer rekening mee. We gaan op 18 juli samen een avondje weg, wat we gaan doen, is voor mij nog een verrassing.
Met mij als moeder gaat het nu even minder en zal Peace de komende dagen de zorg op zich moeten nemen: ik heb flink opgerekte enkelbanden nadat vanmorgen mn voet/enkel is omgeklapt en ik op de grond lag...

ik heb nog kunnen opstaan, in de auto gaan zitten en voorzichtig naar mn ouders gereden om Lennon te brengen. Mn moeder is met mij naar de dokter gegaan en Peaceman is naar huis gekomen. Ik lig nu dus in bed met mn voet omhoog, Lennon is bij mijn ouders en nadat Peace alles voor mij boven had klaar gezet, is hij maar weer naar zn werk gegaan omdat het hartstikke druk is op zn werk en thuis toch niets extra's voor mij kan doen. Hopelijk kan ik in de loop van het weekend wat meer mn voet gebruiken, evt. moet ik maandag naar fysio om tape te laten aanleggen. Maar jeetje wat een pijn zeg, gelukkig is het nu redelijk vol te houden met ibuprofen en liggen.