abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70514502
Maar als partner van de mama is het ook wel zo dat het soms lastig is om te weten wat de mama wil hoor. Net als met dat aankleden, of dingen uit jezelf doen... Je weet dat mama dat in haar hoofd heeft, maar wat wilde ze ook alweer? Moest het nou zus, of zo? Je wilt het toch "goed" doen.
Kan me voorstellen dat je als partner (meestal dus de papa maar in mijn geval dus ikke) daar best wel onzeker van wordt. Ik wel in ieder geval. Hoe weet je nou wat mama in haar hoofd heeft? Dat moederinstinct heb je toch in een andere vorm als je het kindje niet zelf op de wereld hebt gezet. Denk ik. *bloost onzeker*
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:45:03 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70514760
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef Pandora73 het volgende:
Maar als partner van de mama is het ook wel zo dat het soms lastig is om te weten wat de mama wil hoor. Net als met dat aankleden, of dingen uit jezelf doen... Je weet dat mama dat in haar hoofd heeft, maar wat wilde ze ook alweer? Moest het nou zus, of zo? Je wilt het toch "goed" doen.
Kan me voorstellen dat je als partner (meestal dus de papa maar in mijn geval dus ikke) daar best wel onzeker van wordt. Ik wel in ieder geval. Hoe weet je nou wat mama in haar hoofd heeft? Dat moederinstinct heb je toch in een andere vorm als je het kindje niet zelf op de wereld hebt gezet. Denk ik. *bloost onzeker*
Ik denk dat dat in jouw geval nog weer anders is dan in het geval waarin een stel samen voor een kindje gekozen heeft.
Heel cru gezegd ben jij natuurlijk niet eens helemaal officicieel mee-mama.
Jouw vriendin heeft ooit besloten dat ze een kindje wilde en ergens toen dat kindje in de maak was kwam jij om de hoek kijken.
Vind ik een ander uitgangspunt dan mijn vent die in mijn ogen net zoveel recht heeft op zijn zegje mbt kleertjes, eten, tandenpoetsen, bedtijd, baddertijd etc. etc.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:52:23 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70514961
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Er loopt in SEX een heel topic over Suzanna: Nuvaring ervaringen uitwisselen deel IX
Ik las Nuvaringen uitwisselen.

Over de taken delen... Tja, ik ben ook niet zo goed in los laten. En ik vind dan ook dat mijn man recht heeft op weekend, ff lekker niks. Met als consequentie dat ik nooit nikstijd heb. En ik merk nu dat me dat gaat opbreken. Dat ik kortaf word en niks meer kan hebben. Dus dat moet even anders. Tja, ik werk dan wel niet betaald maar doe wel heel veel op een dag. Dus nu probeer ik me niet schuldig te voelen als hubs een keer extra naar boven moet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70515014
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
En niet alleen de eerste maanden.

Wij proberen nu, Sasha is anderhalf, hier en daar wat dingen in te voeren die het voor zowel Sasha als ons wat duidelijker kunnen maken op sommige momenten. Bijv. bad en slaaprituelen. Of bij drama's op de commode.

Niet omdat dat dan per se op mijn manier moet, maar meer om ervoor te zorgen dat consequent zijn (dus bijv. ook bij 'straffen' of 'nee zeggen') door beide op dezelfde manier gebeurt want anders is het nog dweilen met de kraan open. Maar dat is wel een kwestie van overleggen, 'ik probeer het nu zus of zo te doen, vind jij dat ook een goed idee' ipv 'het moet zus of zo'.

Ja precies, dat krijgen wij nu ook. Mannetje is bijna 1 ( , ) en het opvoeden moet/gaat nu beginnen. En daar moeten we nu afspraken over gaan maken. Ben benieuwd in hoeverre we daar op 1 lijn zitten en hoe we er voor zorgen dat die lijn dan ook doorgevoerd wordt...moeilijk hoor! Met "verzorgen" is dat misschien nog wel makkelijker.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:05:52 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70515335
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Over de taken delen... Tja, ik ben ook niet zo goed in los laten. En ik vind dan ook dat mijn man recht heeft op weekend, ff lekker niks. Met als consequentie dat ik nooit nikstijd heb. En ik merk nu dat me dat gaat opbreken. Dat ik kortaf word en niks meer kan hebben. Dus dat moet even anders. Tja, ik werk dan wel niet betaald maar doe wel heel veel op een dag. Dus nu probeer ik me niet schuldig te voelen als hubs een keer extra naar boven moet.
Buuf, heel begrijpelijk hoor.
Wij hadden vorige jaar een soortgelijk gesprek met vrienden, althans toch wel anders, maar toch wel een beetje gelijk.
We hadden met een groep vrienden een huis gehuurd voor een weekje vakantie. Erg leuk vond iedereen, behalve mijn vriendinnetje die geen werk heeft. Voor haar was het hetzelfde als altijd, namelijk zorgen voor het huishouden, de kinderen, het eten etc. etc.
Daar hadden wij nooit bij stil gestaan, maar het feit dat het voor ons werkenden sowieso al anders is om helemaal niet naar je werk te hoeven maakt dat voor ons al vakantie (althans, voor de meesten, er waren er ook wel 1 of 2 die het liever naar een all inclusive paradijs waren gegaan) maar voor haar draaide het gewoon door, alleen op een andere locatie.

Dus ondanks dat jouw man recht heeft op weekend heb jij dat ook. En dat hoeft niet te zeggen dat hij het hele weekend voor de kinderen en weetikwat moet gaan zorgen, maar een paar uurtjes vrije tijd voor jou hoort er wel bij te zitten hoor!
pi_70515899
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Toen ik nog verlof had had ik dat ook, maar toen heeft mijn man aangegeven dat het helemaal niet zo erg is en dat hij bijvoorbeeld veel beter tegen gebroken nachten kan. Dus ging hij de nachtvoedingen doen. Ik vind dat je allebei wel eens recht hebt op 'nikstijd'. dat is ook gewoon erg belangrijk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70516797
Mijn man werkt ook meer dan ik, en hoeft daarom ook meer behoefte aan "rust" in het weekend. Ik probeer dat op te lossen door in het weekend het echte zorgen (luiers, eten, badje, aankleden) te doen, en mijn man doet dan de "leuke" dingen (spelen, wandelen, fietsen, boodschappen ofzo). Zo heb ik dan even "nikstijd" als zij weg zijn, en de mannen hebben quality time met elkaar...zou dat voor jullie kunnen werken debuurvrouw?
pi_70516954
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in jouw geval nog weer anders is dan in het geval waarin een stel samen voor een kindje gekozen heeft.
Heel cru gezegd ben jij natuurlijk niet eens helemaal officicieel mee-mama.
Jouw vriendin heeft ooit besloten dat ze een kindje wilde en ergens toen dat kindje in de maak was kwam jij om de hoek kijken.
Vind ik een ander uitgangspunt dan mijn vent die in mijn ogen net zoveel recht heeft op zijn zegje mbt kleertjes, eten, tandenpoetsen, bedtijd, baddertijd etc. etc.
Natuurlijk heb je gelijk met betrekking tot het recht hebben op zeggenschap, en dat dat in mijn geval heel anders ligt.
Maar het ging mij meer om het instinct, het automatisch weten wat je wilt, wat er moet gebeuren of wat de bedoeling is. Zeg maar: de mama "weet" het meer uit zichzelf, de papa "denkt" erover en doet het dan.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70516978
Mijn man werkt niet, die zegt altijd dat zijn werk meer hobby is. Dus dan mag hij thuis mooi werken Ik vind dus echt niet dat hij met vijf dagen werken en ik drie werken en twee dagen thuis dat hij meer werkt. Huishouden in combinatie met een baby is namelijk behoorlijk hard werken. Sterker nog ik ga naar mijn werk om uit te rusten.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:02:57 #60
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70517243
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef Nijna het volgende:
Dat verschil tussen mannen en vrouwen logica of hoe je het ook noemen wilt...
Ik heb dat als we weg gaan nog wel eens, ben ik druk met alles bij elkaar rapen enzo en dan ben ik eindelijk klaar om te gaan en dan zegt hij: ja, ik sta al die tijd al op je te wachten... . Ze zien het blijkbaar niet ofzo.
Owwww . . .

Ik begin tegenwoordig als hij "snel" weg wil al vantevoren met het keuze menu. Dat ie mag kiezen of hij het kind aan wil kleden, of haar boterhammen en drinken klaar wil zetten om mee te nemen. En dat de keuze "op de reet zitten" geen optie is zolang ik ook niet op mijn reet zit. Gaat steeds beter .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:16:24 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70517688
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef peterfan het volgende:
Mijn man werkt ook meer dan ik, en hoeft daarom ook meer behoefte aan "rust" in het weekend. Ik probeer dat op te lossen door in het weekend het echte zorgen (luiers, eten, badje, aankleden) te doen, en mijn man doet dan de "leuke" dingen (spelen, wandelen, fietsen, boodschappen ofzo). Zo heb ik dan even "nikstijd" als zij weg zijn, en de mannen hebben quality time met elkaar...zou dat voor jullie kunnen werken debuurvrouw?
Zo lossen wij het ook op en dat werkt prima! En dan komt weer dat loslaten om de hoek, want hij gaat dan gerust met haar naar een wedstrijd hondenafrichting in de zeikregen (met paraplu en kaplaarzen) en dan krjgt ze een frikandel, een slushpuppie en weet ik wat... En ze komen allebei stralend terug, hebben een toptijd gehad en ik heb dan ook even lekker kunnen zitten met een boekje.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:23:50 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70517881
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ben wel benieuwd vanaf hoeveel weken na de bevalling men gemiddeld weer sex heeft en of het ook goed verloopt. Wij hebben het een aantal keer geprobeerd na 6 weken, maar het is nog niet gelukt... te pijnlijk. En nu durf ik er eigenlijk niet meer aan te beginnen en inmiddels is onze baby 11 weken oud. Kennen meer vrouwen dit of gaat het bij de meesten gelijk allemaal super makkelijk? Of past deze vraag niet in dit topic?
Nou dat duurde hier wel even ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:29:56 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70518066
PurpleSky, na de eerste lukte het hier ook niet, maar toen bleek ik verkeerd gehecht te zijn en moest ik geopereerd worden (na 4 maanden). Hou je lichaam in de gaten en als het pijn blijft doen, ga dan gewoon naar de dokter, hoe vervelend dat ook kan zijn. Misschien is er wel gewoon iets lichamelijks. En de angst voor de pijn doet je ook al verkrampen, he.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70518372
Jeetje Memmel, das ook naar Ik kan me nog ff niks voorstellen bij seks, het voelt allemaal nog zo pijnlijk.

Mijn Lief is ook goed in rare combinaties kwa kleertjes, ruitjes broek met streepjes shirtje enzo. Vind het wel wat schattigs hebben eigenlijk. Vooral als hij het zelf wel heel mooi vind staan

Hier trouwens dramadag vandaag...Lief was vannacht mijn verjaardag vergeten (wij doen dat hier altijd om 12 uur, maar hij ging om 10 voor 12 naar bed..), en toen was ik weer hormonaal boos, en vanmorgen dood en dood moe en toen moest ik ook ineens nog huilen om dat drama gebeuren bij de bevalling enzo.. Uiteindelijk heeft Lief zich maar ziekgemeld, en heb ik de hele middag lekker bij kunnen slapen. Dat was wel ff fijn, al voel ik me nog wel zo:
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:26:54 #65
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70521260
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef peterfan het volgende:
Nou, wij hebben niet echt een baby meer hè, dus nee. Onze jongens zijn 5, (bijna) 8 EN (bijna) 10. Dat vergt andere zorg. En hij gaat met ze mee op zaterdag naar het voetbalveld (gelukkig) en brengt ze naar judoles. Maar evengoed blijft er dan wel een bult werk over. die ik dan in die nikstijd doe. Maar het is meer tussen mijn oren, dat ik vind dat hij al zo hard werkt en ik "niks"doe dan dat het echt een probleem is denk ik nu.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:30:24 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70521359
Ach jeetje Tessie. Het is ook wel wat zo'n bevalling en een half metertje mens wat zomaar alles op z'n kop zet. Gelukkig even bijgeslapen. Sterkte. En gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_70521494
Tessie, van harte gefeliciteerd en dat het maar een prachtig jaar mag worden!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70522254
Tessie voor je humeurtje en voor je verjaardag. Zo'n kleintje zet alles op zijn kop, en ontzwangeren is soms echt niet leuk (voor je zelf niet en voor een ander niet)

En die van mij wordt morgen 1 en ik loop nu al mijn tranen weg te stoppen.
Niemand wil toch een jankende moeder op zijn verjaardag...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 19:02:57 ]
pi_70523761
Tessie, wat zijn die hormonen heftig en vervelend he? Maar ik hoop dat je vanavond een gezellig verjaardagsfeestje hebt

LL, dat is volgens mij ook heel emotioneel, de eerste verjaardag! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben morgen en een huilende mama hoort er ook een beetje bij , als je maar een beetje discreet bent
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef Sugar het volgende:
Oeke, hoe gaat het nu met je? Lekker van dat etentje laatst.
Maar red je het allemaal een beetje?
dankjewel!
Het gaat aardig. Overschakelen op complete BV is heel intens wel en Kobus heeft veel last van krampjes. Dat maakt het wel zwaar, veel huilen en dan uren pinken en niet slapen.

Vandaag bij de dokter geweest en 2 zogenaamd oplosbare hechtingen laten verwijderen. Dat was niet leuk. Maar nu voelt het ineens zoveel beter. Ik had helemaal niet door dat er nog zoveel spanning op stond.

Dit weekend gaan we naar Vlissingen. moet werken op een festival daar en we hebben een hotel. Ik vind het heel spannend! Ik hoop dat alles goed gaat....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:59:12 #70
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70523980
Oeke dat zou ik ook spannend vinden . Hopelijk gaat het helemaal goed. .

Ik vind dat trouwens nogsteeds spannend , ergens gaan slapen met den Stella. Kost me altijd veel energie, terwijl mijn dametje het kamperen met Pinksteren bijvoorbeeld 's nachts heel goed deed .
pi_70525291
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
En die van mij wordt morgen 1 en ik loop nu al mijn tranen weg te stoppen.
Niemand wil toch een jankende moeder op zijn verjaardag...
herkenbaar! Ik moest op dr verjaardag zelf gewoon werken en heb de hele dag met een brok in mijn keel gelopen. En toen een collega kwam binnenlopen en vroeg "hoe gaat het met mama" heb ik echt zo'n moeite moeten doen om mijn tranen te bedwingen.

Alvast gefeliciteerd! en maak er een leuke dag van
pi_70526513
Ik vind mezelf vandaag geen leuke moeder. Reageer me af op Amber en die verdiend dat niet. Het vele en intense huilen van Tess begint me op te breken... Morgen de ka bellen, zo kan het niet langer. Tess verrot van de pijn aan iets... Ze mogen uit gaan zoeken WAT dat is.

Ik leef op ibuprofen momenteel...

[ Bericht 7% gewijzigd door Vicky op 30-06-2009 21:30:19 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70526723
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef Memmel het volgende:
PurpleSky, na de eerste lukte het hier ook niet, maar toen bleek ik verkeerd gehecht te zijn en moest ik geopereerd worden (na 4 maanden). Hou je lichaam in de gaten en als het pijn blijft doen, ga dan gewoon naar de dokter, hoe vervelend dat ook kan zijn. Misschien is er wel gewoon iets lichamelijks. En de angst voor de pijn doet je ook al verkrampen, he.
Toch nog een reactie... dankjewel! Wat vervelend voor je dat ze verkeerd hadden gehecht zeg! En dat je nog een operatie hebt moeten ondergaan.

Inderdaad de angst voor pijn doet verkrampen. Dus ik probeer er zo ontspannen mogelijk mee omgaan. En als het na verloop van tijd nog steeds pijnlijk is... dan maar naar de dokter. Alleen daar ben ik de afgelopen weken al 3x geweest, dus ik durf er niet snel opnieuw heen... want dadelijk hoef ik mijn achternaam niet meer te vertellen aan de assistentes .
* fake it until you make it *
pi_70526960
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef Vicky het volgende:
Ik vind mezelf vandaag geen leuke moeder. Reageer me af op Amber en die verdiend dat niet. Het vele en intense huilen van Tess begint me op te breken... Morgen de ka bellen, zo kan het niet langer. Tess verrot van de pijn aan iets... Ze mogen uit gaan zoeken WAT dat is.

Ik leef op ibuprofen momenteel...
Vicky wat ontzettend klote, bah!
Ik hoop dat ze snel iets gevonden hebben zodat ze er iets aan kunnen doen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:48:36 #75
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70527489
Vicky, meisje.... let goed op jezelf. ik herken zoveel in jouw posten van toen Maud zo klein was en ook constant aan het huilen was. reageerde me ook onterecht op Fleur af, had dan weer spijt, ging weer zelf huilen enz. enz. enz. Ga inderdaad naar KA, maar ook naar de HA. Heb gewoon even het lef om te zeggen 'ik trek het niet'. Een paar nachten goed slapen met evt. wat hulp van medicijnen kan echt wonderen doen. Een hele dikke En mijn PM staat open voor je.

Tessie, alsnog gefeliciteerd. Hopelijk heeft je lief het toch nog een beetje goed kunnen maken met je!

LL, een jankende moeder is misschien niet het meest gewilde verjaardagscadeau, maar wel het meest ontroerende. Heel veel plezier morgen.

PS, sex na de bevalling. Na Fleur duurde het langer. Inderdaad ook hier last van de hechtingen. Deed te veel pijn. Heeft vrij lang geduurd. Na Maud ging het beter. Rond de 6 weken, maar toen was ik vaak te moe om zin te hebben of te maken.

En hier zit ik te janken om een auto.... hoe stom kun je zijn. Mijn renaultje was voor mij van mijn zus en daarvoor van mijn moeder. Er heeft er een deuk in gereden en morgen wordt ie aan de inspectie van de expert onderworpen. Ik weet nu al dat ie total-loss verklaard gaat worden. Hopelijk keren ze het geld uit. Ik wil niet op deze manier afscheid nemen van dit lieve wagentje dat me zo aan mama doet denken.
pi_70527797
Chaca, ik ga van de week ook de ha bellen. Tranen zitten heel erg hoog hier. Heb wel slaappilletjes in huis maar Tess moet ook een fles 's nachts.
M. is ook nog eens ziek dus het komt bijna allemaal op mijn schouders terecht nu. Amber gaat iig morgen lekker naar het strand met opa en oma.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:08:59 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70528296
Vicky, goed dat je actie onderneemt. Ik hoop dat het huilen minder word. Denk ook aan jezelf en laat desnoods huishoudelijkheden enzo even liggen. (en samen in het weekend weer oppakken.) succes!

Wij hebben niet echt een verdeling, al ben ik drukker met de kinderen dan lief. En tijd voor mezelf heb ik echtecht nodig, dus ga ik af en toe op stap, of een nachtje logeren bij een vriendin. Of slaap ik uit na een feestje. Fijn en precies goed om en een leuke moeder, liefde, vriendin, collega te zijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:28:22 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70529150
Ach Vicky toch....
Chaca, kop op dame. De herinneringen aan je moeder zitten vooral in je hart, niet in die auto. Toch? Ook .

PurpleSky, ik PM je even. Wil niet weer mijn verhaal hier doen. je hebt geen PM. Dan houdt het op. Of je moet heel veel topics naspitten.
Heeft er al een paar keer gestaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:42:26 #79
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70529741
PS, kan je partner anders niet even checken of er op het oog iets raars te zien is? Mijn man had de diagnose nl al snel gesteld en dat praat toch wat makkelijker bij de arts. En die zien mensen om wel mindere zaken langskomen hoor!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:43:13 #80
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70529768
Nog heel even een voor Vicky... ook hier herken ik dat heel erg...sterkte meid en trek aan de bel!

Oh ja en wat ik nog wou zeggen...misschien stom hoor, maar toen ik zag staan dat M. ziek is... mannen 'stellen zich soms een beetje aan' met ziek zijn, kan heel goed dat dat niet het geval is, maar vrouwen zijn vaker wat harder voor onszelf en rennen maar door terwijl mannen echt ziek-ziek zijn en gewoon uit gaan liggen zieken op bed. Terwijl als jij er echt doorheen zit, dat ook eigenlijk niet kan... vind ik dan.
Maar als hij echt ziek is, dus echt niet op kan staan, heb ik niks gezegd hoor! Maar dat schoot mijn gedachten ff binnen. In ieder geval... ontzettend veel sterkte gewenst en hopelijk gaat het snel beter...
pi_70530042
Hij is nu echtziek. Mannen kunnen zich idd aanstellen, die van mij heeft er ook een handje vol
van. Maar hij is nu naar de bank verhuisd, hij ziet er ook niet uit hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70530226
Even een knuffel en een voor Vicky. Lijkt me zo zwaar voor jou nu, en ik vind dat je het wel heel goed doet. Goed dat je contact met de ha gaat opnemen.

Chacama, wat balen van je auto. Kan me voorstellen dat dat moeilijk is, als je er zulke herinneringen bij hebt.

LL, alvast gefeliciteerd. Logisch dat je daar emotioneel van wordt joh! Gewoon vantevoren even lekker uithuilen, en dan stralend op de eerste verjaardag van je kleintje verschijnen

Oeke, spannend idd dit weekend! Succes! Komt vast goed.

Hier uiteindelijk wel een gezellige avond gehad. Er was wat bezoek en Graeme en ik hebben allemaal hele lieve kadootjes gehad. Voel me nog steeds wel verdrietig, zal wel aan de hormonen/kraamtranen liggen dat het allemaal wat dramatischer lijkt ofzo.. hoop dat het snel overgaat, want ik voel me nu zo´n huilie.
Oh, en natuurlijk bedankt voor alle felicitaties
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:55:54 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70530249
vicky, zou je het fijn vinden als ik eens langskom. Ik kan het wel hebben om een uurtje een huilende tess te sussen. Dan kan jij even lekker naar buiten, je hoofd leegmaken.

Pm me maar als je me kunt gebruiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 22:58:42 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_70530366
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:55 schreef Ticootje het volgende:
vicky, zou je het fijn vinden als ik eens langskom. Ik kan het wel hebben om een uurtje een huilende tess te sussen. Dan kan jij even lekker naar buiten, je hoofd leegmaken.

Pm me maar als je me kunt gebruiken.
lief

Gewoon aannemen Vicky, al ga je in een speeltuin op een bankje zitten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_70530457
Meiden, jullie zijn lief!!
Tico, bedankt voor je lieve aanbod! ik ga je zeker pmmen!

Ik ga een poging tot slapen doen. Mijn kop knalt uit elkaar. Tess heeft haar fles leeg en ligt bij me te knorren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 juni 2009 @ 23:14:20 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70530971
Vicky k hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht

Chacama !!! k snap volkomen wat je bedoeld, maar je weet t he, ze is overal om ons heen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70531121
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, wij hebben niet echt een baby meer hè, dus nee. Onze jongens zijn 5, (bijna) 8 EN (bijna) 10. Dat vergt andere zorg. En hij gaat met ze mee op zaterdag naar het voetbalveld (gelukkig) en brengt ze naar judoles. Maar evengoed blijft er dan wel een bult werk over. die ik dan in die nikstijd doe. Maar het is meer tussen mijn oren, dat ik vind dat hij al zo hard werkt en ik "niks"doe dan dat het echt een probleem is denk ik nu.
uren na mijn post dacht ik nog, "misschien heeft debuurvrouw wel helemaal geen baby meer en is het helemaal niet van toepassing"... dat krijg je van veel lurken en maar af en toe posten, klok/klepel enzo. Sorry. Met dat soort oudere mannen is mijn 'advies' natuurlijk helemaal niet bruikbaar. Sorry!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:57:26 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70532698
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:18 schreef peterfan het volgende:

[..]

uren na mijn post dacht ik nog, "misschien heeft debuurvrouw wel helemaal geen baby meer en is het helemaal niet van toepassing"... dat krijg je van veel lurken en maar af en toe posten, klok/klepel enzo. Sorry. Met dat soort oudere mannen is mijn 'advies' natuurlijk helemaal niet bruikbaar. Sorry!
Geeft toch helemaal niet?! Lief dat je meedenkt.

en Vicky... Goed dat je aan de bel trekt. Hopelijk krijg je iets van rust. Misschien willen opa en oma Tess ook wel eens onder hun hoede nemen dat jij met Amber wat leuks kan doen. Ook dat werkt echt heel ontspannend. Sterkte meis!
pi_70532834
Vicky
Wat moeilijk zeg! Helpt het niet om Tess in een draagdoek te doen? Zo is ze toch bij je en heb jij je handen vrij. Vaak worden ze dan ook lekker rustig!
Ik denk dat Tico je er zo mee kan helpen anders!
pi_70536337
En hoe is het slapen gegaan Vicky?

Wij zitten hier al een half uur helemaal fris & fruitig beneden, vind het best wel een prestatie Vandaag komt ergens tussen 9 en 12 iemand om het raam in de babykamer te vervangen, daar zat ineens een barst in. En verder voel ik me vandaag al een stuk beter dan gisteren, dus dat is ook fijn
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:14:04 #91
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70536514
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders hier?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70536647
Dat klinkt lekker Tessie!
Beetje slapen kan zo lekker zijn
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:27:06 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70536665
Vicky, heb je een draagdoek? Je mag evt. de mijne (splinternieuw gisteren gekomen) wel lenen voor een paar weken om te zien of het wat is voor jullie? Kom ik gewoon toch veel sneller op kraamvisite dan gepland.
pi_70536916
Lol BE, volgens mij bespeur ik ook wat eigenbelang . Hihi.
Maar wie weet is het wel een oplossing...

Tessie, wat fijn dat je je beter voelt vandaag!
Fake it till you make it...
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:45:55 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70536962
Haha! Nou ja, Vicky heeft nog wat dingen voor mij staan ook, dus nog meer eigen belang. Maar ik zou eerst pas in mijn verlof komen, dus over een week of 3, maar als ik haar kan helpen dan wil ik best eerder komen.
pi_70536974
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat die zelf oplosbare hechtingen opgelost moeten zijn?
pi_70537055
Vicky ik hoop dat de KA iets kan vinden, goed dat je de HA ook gaat bellen voor jullie
Lekker Tessie, knap hoor al om half acht helemaal fris en fruitig

Met deze mama gaat het toch wat minder weer, en ik hebben beide een vrij kort lontje op het moment, dus niks anders dan vitten op elkaar. En ik ben zo lusteloos op het moment, er komt echt helemaal niets uit mijn handen. Moet zo dadelijk gaan werken maar het idee alleen staat me zo tegen, liefst zou ik thuis op de bank blijven liggen en dat is helemaal niet ik zeg maar. Heb zojuist maar even een afspraak gemaakt bij de HA want het gaat helemaal niet de goede kant op zo. Ik wil/moet zoveel maar doe niks ik krijg het gewoon niet voor elkaar lijkt wel om wat te doen. Helemaal geen energie, nou roept iedereen dat het aan het weer ligt maar heb het al langer. Ik ben ook steeds heel erg bang dat me iets overkomt en dat Seb dan geen moeder meer heeft, denk dat het wennen is aan de verantwoordelijkheid voor zo'n kleintje maar ik weet niet zo goed hoe ermee om te gaan. Kunnen ook nog wel hormonen zijn of zo? Morgenmiddag kan ik terecht bij de HA gelukkig, denk dat mijn moeder even mee gaat want ik ben zo slecht in bij de HA vertellen wat me dwars zit dat ik meestal mooi weer ga zitten spelen als ik daar zit
Nou ga ik mijn gezicht even wassen en toch maar werken.
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:55:00 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70537091
Tessie, bij mij waren die na 3 weken weg.
Niet mieten! Door gieten!
pi_70537126
Vicky,

Tessie, ik heb geen idee. Ik heb na de vorige bevalling met de nacontrole de vk nog even laten kijken, had een hechting die nog steeds irriteerde en die was niet zo hard aan het oplossen...
Maar als je er last van hebt zou ik ff bellen, misschien kunnen ze er wat uithalen, kan een hoop schelen (weet niet hoe lang ze er minimaal in moeten zitten maar dat kan de vk/gyn je wel vertellen lijkt me).

Estrys, goed dat je een afspraak hebt bij de HA en als het helpt om je moeder mee te nemen, gewoon doen, het gaat immers om jou!
Fake it till you make it...
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:00:25 #100
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70537164
Estrys goed dat je aan de bel trekt en anders je werk afbellen en een jij-dag inlassen.
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')