De kleur zegt niets over of het gezond is hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Over brood gesproken: de Plus heeft mijn favoriete brood (volkoren zonnepittenbrood) uit de handel gehaald. Er is wel een vervanger, maar dat brood is een stuk minder donker
.
jaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef progje het volgende:
fijn he die vreetbuien als je ongesteld bent
Ja, dat is ook wel droevigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aww dat is echt zuur ja.
Ik zit hier op 5 minuutjes fietsen van het Kurhaus en het misschien als schrale troost voor je, het is ook no fun om in je werkkloffie in de tram te stappen en vervolgens tussen de strandgangers en resten zand te staan hoor. Voel je je ook vrij sneu.
Van mij mogen ze het omdraaien: beetje zeemist naar Brabant voor de broodnodige verkoeling!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Check die kuststrook.
Ik zie de teleurgestelde gezichten gewoon voor me van mensen die vanuit het binnenland vandaag 'lekker een dagje naar het strand' wilden doen...
Geniet gewoon even van twee uurtjes rust en pak de dag rond 12:00 weer opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:16 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen. Terug van de tandarts, en m'n mond is verdoofd bijna van m'n ogen tot m'n kin. Nu voel ik me stom. En ik moet ook nog eens terug om tandsteen te laten verwijderen, zodat de hele dagplanning in de war is. Bah.
Zie je wel; je kan niet eens meer veilig boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
jazo vlogen er gisteren ineens twee parijse soezen (met korting) mn kar en mn mondje in - gelukkig zat er maar de helft van de calorieën in van de bossche bollen die ik anders meegenomen zou hebben...
Hier is zon!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Wat een stom weer vandaag. Ik wil zon!.
Net even vakantiefoto's besteld voor m'n ouders.
Had je maar keihard gesportquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Auw, ik heb spierpijn in m'n kuiten en bovenbenen. Niet omdat ik zo hard gesport heb, maar omdat ik op een keihard matras heb gelegen.
Jaahaaaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef kwakveense het volgende:
Oh, Lein! Ik mag zwemmen! goed zelfs voor me!
dus als je nog zin hebt... ik ga wel even uitzoeken wanneer de banenzwemuurtjes zijn
Daar heb je ook gelijk in.....maar ben soms bang dat ik gewoon weer opeens 100kilo weegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jazo vlogen er gisteren ineens twee parijse soezen (met korting) mn kar en mn mondje in - gelukkig zat er maar de helft van de calorieën in van de bossche bollen die ik anders meegenomen zou hebben...
bij thuiskomst bleek het weer maandelijkse feestelijkheden te zijn - wist ik ook meteen waar die craving vandaag kwam (en ja, ik heb m braaf in t boekje voor de psych gezet)
t is hier helemaal geen lekker weer! *huil* en ik heb veel leeswerk dus ik kon vandaag lekker in de tuin mn werk doen. maar zo is er geen klap aan...
@ miss s: t moet haast wel meevallen - twee weken geleden was je nog afgevallen, dus ikkan me niet voorstellen dat je wéken stilstaat. gewoon stug doorgaan hoor!
Van 75 naar 100 kilo gebeurt niet in een nacht hoor! En ook niet in een weekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:10 schreef Miss_S het volgende:
Daar heb je ook gelijk in.....maar ben soms bang dat ik gewoon weer opeens 100kilo weeg
En een knuffel voor jou
Jep, hij is duur. Maar wel waard. Je ligt niet met je voeten in dat net te trappen, je hebt een soort 'deurtje' waardoor je naar binnen kan en tijdens het seksen zit je ook niet met je hoofd in het netquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
XM, bedankt voor de tip van de klamboe! Ziet er goed uit, maar het ding is ongeveer 5x zo duur als ik maximaal voor zo'n ding wil uitgeven![]()
Ja, en kijk, dat is natuurlijk wel essentieel héquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep, hij is duur. Maar wel waard. Je ligt niet met je voeten in dat net te trappen, je hebt een soort 'deurtje' waardoor je naar binnen kan en tijdens het seksen zit je ook niet met je hoofd in het net.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en kijk, dat is natuurlijk wel essentieel hé
Een goed seksleven is (m.i.) essentieel voor een goede relatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ewelina het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had vriendlief altijd ruzie met de klamboe. En nu wil 'ie er geen meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is goedkoop?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zojuist mijn trainingsdata doorgekregen, dat begint pas over 2 weken. Op zich wel lekker, want in juli en augustus kon ik toch geen vrij krijgenDus nu ga ik lekker nog even een weekje weg denk ik
Heeft er iemand suggesties voor een goedkope vakantie?
Denk in de categorie: paar honderd euri voor 2 personen. Ik weet nog niet of we een auto kunnen regelen, anders is kamperen wel een optie (het is nu toch prachtig weer).quote:
Als je erg last heb van allergische reacties (jeuk, zwelling e.d.) is er een vrij verkrijgbaar geneesmiddel dat je kan gebruiken. Cetrizine. 1 euro voor 7 tabletjes van 10 mg, bij de aldi. Het is een anti-histamine tablet dat de allergische reactie verminderd omdat het histamine in je bloed (de jeukveroorzaker) doet afnemen. Neem m voor het slapen in, het werkt namelijk 24 uur. En een van de bijwerkingen is dat je er slaperig van kan worden, dus als je m voor t slapen inneemt, heb je daar ook nog profijt vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had vriendlief altijd ruzie met de klamboe. En nu wil 'ie er geen meer.Terwijl ik altijd lekgestoken word en allergische reacties krijg (zie je het voor je: Phaidra bij de eerste hulp omdat ze midden in de nacht wakker werd met een dikke vinger omdat een mug zo leuk was geweest pal naast mijn ring te steken
). Gelukkig heb ik hier al 2 jaar nauwelijks last van die rotbeesten gehad
. En anders heb ik spul met 50% deet!
Entrouwens voor slippers die precies tegen de resetknop van de computer aanstoten. Thank god dat ik wel gesaved had!
Buitenland is prima, maar het hoeft niet ver weg te zijn. En het hoeft niet per sé een stad te zijn, het was gewoon om ongeveer de afstanden aan te geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ewelina: http://www.campingwarnsveld.nl/
Gezellig bij m'n ouders in de achtertuin!
Nouja, niet helemaal, maar wel in de buurt.
Nee, maar ff serieus. Wil je wel naar het buitenland? Dan misschien de Belgische Ardennen ofzo? Heel mooi, niet ver en wel echt het gevoel dat je er tussenuit bent. Gebied rond het riviertje de Ourthe is echt prachtig
.
Zoiets: http://www.ardennecamping.be/nfs.htmlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Buitenland is prima, maar het hoeft niet ver weg te zijn. En het hoeft niet per sé een stad te zijn, het was gewoon om ongeveer de afstanden aan te geven.
huisje van kennissen van mn ouders.quote:
Thanks, dat wist ik niet! Rond ons huis zitten blijkbaar weinig muggen, maar wel handig om te weten als ze ons mij wel weer weten te vinden. Ik heb ook eens dagenlang met dikke enkels gelopen omdat ik zo'n honderd keer gestoken was in elke enkelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je erg last heb van allergische reacties (jeuk, zwelling e.d.) is er een vrij verkrijgbaar geneesmiddel dat je kan gebruiken. Cetrizine. 1 euro voor 7 tabletjes van 10 mg, bij de aldi. Het is een anti-histamine tablet dat de allergische reactie verminderd omdat het histamine in je bloed (de jeukveroorzaker) doet afnemen. Neem m voor het slapen in, het werkt namelijk 24 uur. En een van de bijwerkingen is dat je er slaperig van kan worden, dus als je m voor t slapen inneemt, heb je daar ook nog profijt vanTenzij je erg allergisch bent voor geneesmiddelen natuurlijk, dan kan je beter naar de huisarts
dat had ik als klein meisje ook! Nog krijg ik grote muggenbulten, maar zo groot niet meer. Toen herkenden m'n ouders me niet meer na schoolreisje, omdat m'n gezicht 2x zo groot was door de bulten!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thanks, dat wist ik niet! Rond ons huis zitten blijkbaar weinig muggen, maar wel handig om te weten als ze ons mij wel weer weten te vinden. Ik heb ook eens dagenlang met dikke enkels gelopen omdat ik zo'n honderd keer gestoken was in elke enkel(zat buiten met alleen m'n enkels bloot... in principe zit ik nu ook niet meer buiten na zonsondergang zonder deet) Ik heb nog nooit last gehad van medicijngebruik, dus dat zal wel loslopen.
Thanks voor deze tip! Die ga ik ook proberenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je erg last heb van allergische reacties (jeuk, zwelling e.d.) is er een vrij verkrijgbaar geneesmiddel dat je kan gebruiken. Cetrizine. 1 euro voor 7 tabletjes van 10 mg, bij de aldi. Het is een anti-histamine tablet dat de allergische reactie verminderd omdat het histamine in je bloed (de jeukveroorzaker) doet afnemen. Neem m voor het slapen in, het werkt namelijk 24 uur. En een van de bijwerkingen is dat je er slaperig van kan worden, dus als je m voor t slapen inneemt, heb je daar ook nog profijt vanTenzij je erg allergisch bent voor geneesmiddelen natuurlijk, dan kan je beter naar de huisarts
Ik zeg het er nog even extra duidelijk bij, als je medicijnen gebruikt, haal die cetirizine bij de apotheek zodat je kan vragen naar interacties met je medicijnen. En als het niet werkt, ga niet zomaar meer slikken maar ga naar de huisarts. Die weet 100 keer meer dan ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
Thanks voor deze tip! Die ga ik ook proberen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat had ik als klein meisje ook! Nog krijg ik grote muggenbulten, maar zo groot niet meer. Toen herkenden m'n ouders me niet meer na schoolreisje, omdat m'n gezicht 2x zo groot was door de bulten!
Ik bedenk met net dat ik ook neusspray heb met anti-histamine geloof ik (Nasonex, wordt bij hooikoorts ed voorgeschreven). Zou dat dan ook werken tegen allergische reactie bij muggenbulten? (moet nog nieuwe bestellen trouwens, vergeet het steedsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zeg het er nog even extra duidelijk bij, als je medicijnen gebruikt, haal die cetirizine bij de apotheek zodat je kan vragen naar interacties met je medicijnen. En als het niet werkt, ga niet zomaar meer slikken maar ga naar de huisarts. Die weet 100 keer meer dan ik
Thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van 75 naar 100 kilo gebeurt niet in een nacht hoor! En ook niet in een weekDe aanhouder wint
en het komt wel goed
Stilstaan hoort bij afvallen.
Ik heb ook nasonex, voor mijn ontsteking, en het maakt iig wel alle troep los dus mochten er afvalstoffen in je holtes zitten door allergieën dan gaan die er vast wel door weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik bedenk met net dat ik ook neusspray heb met anti-histamine geloof ik (Nasonex, wordt bij hooikoorts ed voorgeschreven). Zou dat dan ook werken tegen allergische reactie bij muggenbulten? (moet nog nieuwe bestellen trouwens, vergeet het steeds)
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil nog wel even sorry zeggen voor mijn ego-gedrag de afgelopen dagen, maar ik heb periodes waarin ik niet eens 2 en 2 bij elkaar kan optellen dus ik ben nogal fuzzy deze week
Ik weet t niet. Maar als ik logisch ga redeneren, het is een middel dat je toepast in de neusholte en aangrenzend gebied. Het zo volgens mij in moeten werken op je slijmvliezen. Dus nee, ik denk niet dat t tegen muggenbulten werktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Phaidra het volgende:
Ik bedenk met net dat ik ook neusspray heb met anti-histamine geloof ik (Nasonex, wordt bij hooikoorts ed voorgeschreven). Zou dat dan ook werken tegen allergische reactie bij muggenbulten? (moet nog nieuwe bestellen trouwens, vergeet het steeds)
En de rest ook hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Thanks
En dat laatste klopt inderdaad wel....
Ja, van de hoofdpijn heb ik geen last meer gehad gelukkig. Het is vooral die wisselwerking tussen de prednison en andere zooi die me soms teveel wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat fijn dat je niet misselijk bent vandaag, Muis.![]()
Valt de pijn ook mee?
Muis. Muts. Je bent ziek. En niet lekker. Bijzonder verontrustend dat je ervan uit gaat dat je dan net zo leuk, lief, gevat en attent moet zijn als wanneer je niet ziek bent. Ga jij nou maar eerst beterder worden, dan klagen we daarna welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil nog wel even sorry zeggen voor mijn ego-gedrag de afgelopen dagen, maar ik heb periodes waarin ik niet eens 2 en 2 bij elkaar kan optellen dus ik ben nogal fuzzy deze week
Will do. Ik heb trouwens nog nooit zo'n glad, schoon huidje gehad door al die antibioticaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis. Muts. Je bent ziek. En niet lekker. Bijzonder verontrustend dat je ervan uit gaat dat je dan net zo leuk, lief, gevat en attent moet zijn als wanneer je niet ziek bent. Ga jij nou maar eerst beterder worden, dan klagen we daarna wel
Nou ik gebruik het als voorzorg eigenlijk, om te voorkomen dat ik mogelijk oorontsteking krijg ofzo(buis van eustachius openhouden). Moet het van de kno-arts de rest van mijn leven gebruiken. Maar ik krijg er droge slijmvliezen van (en bloedneuzen) dus ik ben niet zo heel trouw. En dat ik dus geen direct verschil merk in gezondheid helpt ook niet echt mee. Maar ik ben braaf en ga *nu* weer een nieuwe bestellen bij de apotheek!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook nasonex, voor mijn ontsteking, en het maakt iig wel alle troep los dus mochten er afvalstoffen in je holtes zitten door allergieën dan gaan die er vast wel door weg.
Flikker op met je sorryquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Soms mag dat gewoon hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Truequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zeg het er nog even extra duidelijk bij, als je medicijnen gebruikt, haal die cetirizine bij de apotheek zodat je kan vragen naar interacties met je medicijnen. En als het niet werkt, ga niet zomaar meer slikken maar ga naar de huisarts. Die weet 100 keer meer dan ik
Dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op met je sorry
en ga lekker zielig doen tegen ons,want dat MAG, heus!
![]()
Tegen bloedneuzen hebben ze bij de apotheek wel iets. Hoe heet dat spul ook alweer. Ik kreeg het omdat mijn slijmvliezen gingen bloeden van de neussprays. Nisita heet het. Volgens mij niet op recept.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ik gebruik het als voorzorg eigenlijk, om te voorkomen dat ik mogelijk oorontsteking krijg ofzo(buis van eustachius openhouden). Moet het van de kno-arts de rest van mijn leven gebruiken. Maar ik krijg er droge slijmvliezen van (en bloedneuzen) dus ik ben niet zo heel trouw. En dat ik dus geen direct verschil merk in gezondheid helpt ook niet echt mee. Maar ik ben braaf en ga *nu* weer een nieuwe bestellen bij de apotheek!
Ik ga even een onsmakelijk praatje in een spoiler doen, over anti-bioticaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Will do. Ik heb trouwens nog nooit zo'n glad, schoon huidje gehad door al die antibiotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaaaaar![]()
Bij aansluit!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op met je sorry
![]()
Ah kijk, de sunny side.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Will do. Ik heb trouwens nog nooit zo'n glad, schoon huidje gehad door al die antibiotica
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga even een onsmakelijk praatje in een spoiler doen, over anti-biotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaaaaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Muis006 het volgende:Baby billen doekjes of vochtig toiletpapier als de darmklachten aanhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dankzij de actimel ruik je zoals het hoort![]()
Juist die eerste dagen wordt er vanalles gezegd en gedaan wat ze al maanden niet hebben kunnen doen. Na een weekje wordt het rustiger en kun je het allemaal weer hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef AKnynke het volgende:
blegh, wat een kutdag vandaag. kut tandarts, nu kan ik m'n terugvlucht naar Zweden niet omboeken, is het veel te warm en moet ik straks winkelen en heeft iedereen hier bij m'n ouders veel te veel verwachtingen.
Ik ga iig nooit meer langer dan 3 dagen naar m'n ouders. die regel heb ik nu voor mezelf opgesteld.
Ophoepelen met je sorry!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
nou, ondertussen ben ik hier wel een weekje hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist die eerste dagen wordt er vanalles gezegd en gedaan wat ze al maanden niet hebben kunnen doen. Na een weekje wordt het rustiger en kun je het allemaal weer hebben
Dat heb ik soms met spinnen! Maar dat is vast andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Syrena het volgende:
Of dorst, onder het drinken nog een droog gevoel in je mond hebben. Heel apart.
dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op met je sorry
![]()
Ik heb hier in de buurt nog niemand met 'mijn' jurkje zien lopen gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met spinnen! Maar dat is vast anders
Muisch, her-overweeg nog even of je echt zoveel Desigual wilt kopen in Chicago; ik weet niet hoe het in NL is, maar hier loopt nu echt de voltallige bevolking erinGek, een paar maanden geleden kende niemand het nog, nu zie je het overal.
*heeft one-of-a-kind-complex
Het vreemde is dat ik er de ene keer meer last van heb dan de andere keer. Misschien dat de druk op het 'spuitmondje' dan anders is ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij aansluit!![]()
![]()
Phaidra> Ik gebruik ook zo'n neusspray (de merkloze variant van flixonase) maar ik heb geen bijwerkingen? Misschien moet je eens om een andere spray vragen. Ik ben wel al drie keer van antihistamine tabletten gewisseld, want van de Aerius kreeg ik een droge mond en van een andere vreetbuien. Ik heb nu Mizollen, maar die gebruik ik onregelmatig. Laatst twee weken achterelkaar en toen had ik ook weer zo'n vreselijke droge mond. Dat je aan het drinken bent en onder het drinken gewoon NOG dorst hebben
Volgens mij loopt Nederland ook een beetje achter op Vlaanderen als het gaat om modequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier in de buurt nog niemand met 'mijn' jurkje zien lopen gelukkig.
Maar als anderen ook dat merk aantrekken kan me dat echt niet schelen hoor, het ziet er toch allemaal erg anders uit. Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar voor dat geld kan je ook niet echt exclusief zijn
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Nederland ook een beetje achter op Vlaanderen als het gaat om modeDa's dan ook het enige
Ik slaag er vaak toch nog best in om met een beperkt budget een béétje uniek spul te kopen; kwestie van kleinschalige labels vindenMaar Desigual valt daar dus niet onder. Oh, en ik koop vaak kleding op vakantie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist het peggyschema nieuw leven ingeblazen
Mijn ouders en zusje gaan vrijdag op vakantie dus dan moet ik drie weken in mijn eentje het huishouden doen.. Zonder schema gaat dat geheid te mist inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.
Verder trek ik het met dit soort weer gewoon nog lekker thuis aan en ben ik nog net zo blij met het jurkje
Ik kan op vakantie amper kleding kopen, want met mijn 1.82 is het in het buitenland vaak te kort
[..]![]()
![]()
Bij mij hangt het nog steeds in de keuken en ik heb er nog steeds veel aan!
Da's wel het rotte van kleding kopen in Frankrijk of Spanje, je moet altijd een maat groter hebben, dan. Mijn arme zelfbeeldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.
Verder trek ik het met dit soort weer gewoon nog lekker thuis aan en ben ik nog net zo blij met het jurkje
Ik kan op vakantie amper kleding kopen, want met mijn 1.82 is het in het buitenland vaak te kort
wat is het peggyschema?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist het peggyschema nieuw leven ingeblazen
Misschien kun je dan beter gewoon brood eten, als je dat meer vult?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel knackebrot is normaal? Ik heb de volkoren variant, maar als ik echt trek heb, eet ik makkelijk 10 plakken knackebrotWord ik nu dikkerder?
Schoonmaakschema van Greys dat ze lieftallig het peggyschema heeft genoemdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat is het peggyschema?
Ik ga denk ik vanavond met een omweggetje terug naar huis fietsen vanaf mijn werk, nog even zoveel mogelijk beweging pakken voor Rock Werchter. ik ben zo bang dat ik daar in die 4 dagen onwijs ga aankomenwe gaan wel zelf ook eten meenemen; zak appels, mueslibroodjes, crackers etc om tussendoor niet steeds junkfood te hoeven halen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Schoonmaakschema van Greys dat ze lieftallig het peggyschema heeft genoemd![]()
Wordt met kleurtjes aangegeven wat je op welke dag moet doenVery hendie!
Ja, knackebrot is altijd met beleg. Maar wel 30+ kaas óf kipfilet. En ik ben juist van het brood af omdat dat zo ging vervelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef cyclechick het volgende:
Misschien kun je dan beter gewoon brood eten, als je dat meer vult?
10x knackebrod = ook 10x beleg? en dat laatste maakt je wel dikkerder denk ik
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat heb ik een hekel aan vandaag. ongeloofelijk. ik had nooit op moeten staan.
Ahw... nare dagen, dagen waarop je je zo voelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat heb ik een hekel aan vandaag. ongeloofelijk. ik had nooit op moeten staan.
/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, knackebrot is altijd met beleg. Maar wel 30+ kaas óf kipfilet. En ik ben juist van het brood af omdat dat zo ging vervelen
Oh en als ik brood eet op een hongerige dag, eet ik zo een heel halfje volkoren op. Kapje inclusief![]()
Vandaag ben ik overigens niet bijzonder hongerig. 2 boterhammen en 4 knackebrot so far. Nog geen trek in lunch, dus zo maar een fruit eten![]()
nu gaan slapen, of knuffelen met het vriendje. zit er beiden niet in denk ik. Maar goed. Ik moet mezelf een schop onder de knot geven, maar dat lukt nog niet echt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw... nare dagen, dagen waarop je je zo voelt.
kun je niet iets gaan doen waar je een goed gevoel van krijgt? Wat zou voor jou deze dag, nog tot een mooie dag kunnen maken?
Lichtpuntjes van vandaag: Het zonnetje schijnt, je hebt geen gebroken been of koortslip, je hoeft geen darmonderzoek te ondergaan en je bent niet 40 keer in je linkerooglid gestoken door een mug.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
What about ergens buiten iets lekkers doen: stukje fietsen/lopen/boek lezen/zwemmen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nu gaan slapen, of knuffelen met het vriendje. zit er beiden niet in denk ik. Maar goed. Ik moet mezelf een schop onder de knot geven, maar dat lukt nog niet echt.
Er belde net een vriendinnetje of ze hier van mijn internet gebruik kon maken, nu kan dat niet ech omdat ik mijn scriptie echt moet afmaken -want morgen opsturen), maar ik had haar ook niet binnen durven laten zoals het nu is: de tafel ligt vol met boeken, artikelen, een ijsbaje, lege kommetjes yoghurt, de rest van de kamer bezaaid met kleding, papieren, post, lege glazen, waterflesjes, en in de keuken staat de afwas van zondag nog verspreidquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Cycle, het Peggyschema is voor de Peggy Bundys onder ons.
Als je van je huishouden altijd een puinhoop maakt zodat je in de paniek schiet als er visite komt en dan héél veel moet doen, dan kan je met dit schema even snel zien wat je die dag moet doen en dan is het te overzien qua hoeveelheid. Serieus, 't is triest, maar zonder schema wordt het bij ons een ongenadige pokkezooi
De 32 graden in Rotterdam voor vrijdag zijn al aangepast naar 29 zie ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, wel sneu voor onze toeristen en mensen met een dagje vrij:
volgens buienradar regent het in Katwijk en Scheveningen.
Alleen daar (en bij het water bij de Flevopolder).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lichtpuntjes van vandaag: Het zonnetje schijnt, je hebt geen gebroken been of koortslip, je hoeft geen darmonderzoek te ondergaan en je bent niet 40 keer in je linkerooglid gestoken door een mug.
ik laat mensen gewoon binnen als het er zo uitziet - met de mededeling dat het en klerezooi is. de meeste mensen zien mijn huis namelijk ook regelmatig opgeuimd, dus dan vind ik het geen schande hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er belde net een vriendinnetje of ze hier van mijn internet gebruik kon maken, nu kan dat niet ech omdat ik mijn scriptie echt moet afmaken -want morgen opsturen), maar ik had haar ook niet binnen durven laten zoals het nu is: de tafel ligt vol met boeken, artikelen, een ijsbaje, lege kommetjes yoghurt, de rest van de kamer bezaaid met kleding, papieren, post, lege glazen, waterflesjes, en in de keuken staat de afwas van zondag nog verspreid![]()
vanavond na mijn werk, dan ruim ik op, echt
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soms mag dat gewoon hoor. Je hebt een goede reden. En ook zonder goede reden kan dat zo nu en dan
.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga even een onsmakelijk praatje in een spoiler doen, over anti-biotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaaaaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de zus die net een baby heeft gekregen? (Of was dat je broer? (of z'n vriendin / vrouw dus hè, voor er grappen komenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, m'n zus, die altijd zeker 15 kilo meer woog dan ik, belde net om te vertellen dat ze nog maar 69 kilo weegt. Ze is echt heel goed aan het afvallen!
Ik wil ook 69 wegenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, m'n zus, die altijd zeker 15 kilo meer woog dan ik, belde net om te vertellen dat ze nog maar 69 kilo weegt. Ze is echt heel goed aan het afvallen!
Ik heb donderdag een belangrijke bespreking. Als dat allemaal goedgaat, ga ik vrijdag "thuiswerken" op mijn luchtbedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
O en de zon schijnt hier nu wel echt, dus ik ben een kleurtje aan het kweken.
Mooi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Sorry, nog niet teruggelezen, maar ik moet hier gewoon even (met deels trots en deels grote angst) melden dat ik a.s. zaterdag om 11:00 naar de diëtistedinges ga!
En nu boodschapjes halen!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Sorry, nog niet teruggelezen, maar ik moet hier gewoon even (met deels trots en deels grote angst) melden dat ik a.s. zaterdag om 11:00 naar de diëtistedinges ga!
M'n zus heeft een jaar geleden een baby gekregen, dus niet diegene van m'n nieuwste nichtje. Die is van m'n broer en schoonzus. Volg je 't nog?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de zus die net een baby heeft gekregen? (Of was dat je broer? (of z'n vriendin / vrouw dus hè, voor er grappen komen)).
2 knäckebröd is 1 boterhamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel knackebrot is normaal? Ik heb de volkoren variant, maar als ik echt trek heb, eet ik makkelijk 10 plakken knackebrotWord ik nu dikkerder?
Top XMquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Hm.. Jawel. Maar het tentamen vandaag ging niet zo goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Hey PF. Lukt het leren nog een beetje?
En als je op een boterham 1 plakje kipfilet doet, doe je op een knäckebröd natuurlijk een half plakje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef P.F het volgende:
[..]
2 knäckebröd is 1 boterham
en jij moet 7 boterhammen per dag eten dus niets aan de hand!
(Tenzij je overal chocopasta op doet..)
da's jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Jawel. Maar het tentamen vandaag ging niet zo goed.
Door een beetje te letten op wat ze eet en véél te sporten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil ook 69 wegenHoe doet ze dat?
Heu. Dat doe ik alquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Door een beetje te letten op wat ze eet en véél te sporten.
Hij was veel moeilijker dan de vorigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's jammermaar als je wel goed geleerd hebt, dan heb je jezelf niet veel te verwijten
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Bier en chips Cloa Light met Jonge Jenever en rauwe worteltjes om het te vierenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Als ik kleine plakjes kip heb, doe ik er 2 op een boterhamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef P.F het volgende:
En als je op een boterham 1 plakje kipfilet doet, doe je op een knäckebröd natuurlijk een half plakje.
Je nee dat is prima toch, als je er ook gewoon de helft van het beleg van een boterham op doet..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik kleine plakjes kip heb, doe ik er 2 op een boterhamMaar op knackebrod doe ik er 1. Anders is het knackebrod zonder iets, en anderhalve hap met kip
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Jawel. Maar het tentamen vandaag ging niet zo goed.
Ik ga zo weer verder lerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, misschien valt het mee en je hebt iig je best ervoor gedaan
. Ik heb al 1 hoofdstuk geleerd van 1 vak ... moet er nog 'slechts' 22 doen en heb geen zin erin
maar ik zal je niet vragen of ik wat van je motivatie mag lenen, denk dat je het zelf ook nodig hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
goftedomme, ik ben ongesteld, wil je GEEN plaatjes van lekkerheden plaatsen?
Dan zou je er juist geen last van moeten hebben lijkt mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goftedomme, ik ben ongesteld, wil je GEEN plaatjes van lekkerheden plaatsen?
Ook dat! QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
XM, geweldig!! Je mag moet trots op jezelf zijn!![]()
ongesteld, vreetbuien, trek in alles wat voorbij komt en wat er lekker uit zietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je er juist geen last van moeten hebben lijkt mij?
het is wel 30+ kaas, toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Kusjekroel Moo'tje
I know.quote:
Ik dacht dat PMS alleen wetenschappelijk aan was getoond en de rest tussen je oren zitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ongesteld, vreetbuien, trek in alles wat voorbij komt en wat er lekker uit ziet
Hm.. ja heb ik ook gedaan, maar ik zat net op het randje.. En ik heb vaak wondjes en ik heb nu een navelpiercing dus dan kan het alsnog niet..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
en over bloed gesproken, ik heb me zojuist aangemeld als bloeddonor
Vrouw doneert 112 liter bloedwilde het sowieso al doen en na het lezen van dit bericht meteen maar op de site van Sanquin me aangemeld
MoBlo! Lekker ding! Goedzo! Iedereen zou bloed moeten geven, mits tenzij met goede reden nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw doneert 112 liter bloedwilde het sowieso al doen en na het lezen van dit bericht meteen maar op de site van Sanquin me aangemeld
Twee weken geleden werd ik na meten van m'n hb met een pakje ijzerpillen retour gestuurd. Wat mij tegenstaat van Sanquin is, dat het eigenlijk gewoon een bedrijf is dat winst maakt met 'ons' bloed. Dat wordt gewoon als product verkocht en de directeur en weet ik wie verdienen er goud geld aan, terwijl de donoren en vrijwilligers nop krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet 't, maar als iedereen zich daardoor laat tegenhouden, ligt er straks geen bloed meer in de OK's op cruciale momenten. Ben vaak heel principieel, maar in dit geval heb ik zoiets van ' nou, het moet dan maar 'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Twee weken geleden werd ik na meten van m'n hb met een pakje ijzerpillen retour gestuurd. Wat mij tegenstaat van Sanquin is, dat het eigenlijk gewoon een bedrijf is dat winst maakt met 'ons' bloed. Dat wordt gewoon als product verkocht en de directeur en weet ik wie verdienen er goud geld aan, terwijl de donoren en vrijwilligers nop krijgen.
neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
Whehehe ja dat heb ik ook MoMaar dat is eigenlijk helemaal niet om te lachen
Ja, behalve voor mij, want ik word er moe van als ik te veel binnen krijgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
loveli, waren B vitamines sowieso goed om te slikken of heb ik dat verkeerd onthouden?
trek/vreetbuien zitten sowieso tussen je oren meestal jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat PMS alleen wetenschappelijk aan was getoond en de rest tussen je oren zit
Eigenlijk zit het sowieso tussen je oren. Dus wat lul ik
Je hebt ook gelijk loveli. Het is akelig dat bloed verkocht wordt. Maar aan de andere kant, als jij bij een ernstig ongeval betrokken raakt, geopereerd moet worden en bloed nodig hebt, is het maar goed dat mensen bloed geven. Anders ging je misschien wel dood... En dat is dus ook mijn redenatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Twee weken geleden werd ik na meten van m'n hb met een pakje ijzerpillen retour gestuurd. Wat mij tegenstaat van Sanquin is, dat het eigenlijk gewoon een bedrijf is dat winst maakt met 'ons' bloed. Dat wordt gewoon als product verkocht en de directeur en weet ik wie verdienen er goud geld aan, terwijl de donoren en vrijwilligers nop krijgen.
Ja. En anders stop je het wel tussen je oren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
trek/vreetbuien zitten sowieso tussen je oren meestal ja
Voor die tijd lost het zich wel weer op een andere manier opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 't, maar als iedereen zich daardoor laat tegenhouden, ligt er straks geen bloed meer in de OK's op cruciale momenten. Ben vaak heel principieel, maar in dit geval heb ik zoiets van ' nou, het moet dan maar '
Ik zei toch niksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken geen taart gebakken
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Voor zo'n onderzoek moet je toch meestal een niet-rokende man zijn van boven de 18 of een post-menopausale (of anderszins onvruchtbare) vrouw?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik mag geen bloed geven. Je moest geloof ik of 1.60 m. zijn of minimaal 60 kg wegen. Ik voldoe aan beide niet.
Dat was ook de reden dat ik niet mee mocht doen aan een geneesmiddelenonderzoek. Zo 2000 euro door m'n neus geboord.
Oh, echt? Dat wist ik niet. Gelukkig maar, want ik heb een naaldenfobiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik mag geen bloed geven. Je moest geloof ik of 1.60 m. zijn of minimaal 60 kg wegen. Ik voldoe aan beide niet.
Dat was ook de reden dat ik niet mee mocht doen aan een geneesmiddelenonderzoek. Zo 2000 euro door m'n neus geboord.
Er zijn sporadisch onderzoeken waar je als niet-rokende-pil-slikkende-vrouw wel aan mee mag doen. Ik had wel moeten stoppen met de pil tijdens het onderzoek, maar ervoor moest je niet vruchtbaar zijn waarbij het slikken van de pil ook goed was. Het ging er voornamelijk om dat je niet zwanger aan het onderzoek begon, zodat ze nooit claims zouden kunnen krijgen als het schadelijk zou blijken voor de foetus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor zo'n onderzoek moet je toch meestal een niet-rokende man zijn van boven de 18 of een post-menopausale (of anderszins onvruchtbare) vrouw?
Onderzoeken die ik nu kan vinden hebben het over BMI > 18 ... en ze hebben dr ook een voor vruchtbare vrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er zijn sporadisch onderzoeken waar je als niet-rokende-pil-slikkende-vrouw wel aan mee mag doen. Ik had wel moeten stoppen met de pil tijdens het onderzoek, maar ervoor moest je niet vruchtbaar zijn waarbij het slikken van de pil ook goed was. Het ging er voornamelijk om dat je niet zwanger aan het onderzoek begon, zodat ze nooit claims zouden kunnen krijgen als het schadelijk zou blijken voor de foetus.
@Tink, het was 1 van de twee, ik weet niet meer welke, maar aangezien ik niet aan beide eisen voldoe, maakt het voor mij niet uit.
Die getallen samen zijn niet 154 maar 158quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zit met cijfers en percentages te rekenen. Maar nu klopt er geen *** meer van! Help!
CUL SC: gado gado met een plaatselijke onweersbui Tweede spoiler! Ik ben bijna wanhopig!
Die cijfers die je daar hebt zijn opgeteld 158. Dus je moet percentage van 158 nemen, niet van 154. Dus neem cijfer (bijvoorbeeld 80) en deel dat door 158. 80/158 = 51%. Kan door afronding íets boven de 100% uitkomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zit met cijfers en percentages te rekenen. Maar nu klopt er geen *** meer van! Help!
CUL SC: gado gado met een plaatselijke onweersbui Tweede spoiler! Ik ben bijna wanhopig!
Shit jij was eerderquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Die getallen samen zijn niet 154 maar 158!
goedzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Tellen is nog moeilijker dan percentages berekenenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:13 schreef Chicolate het volgende:
Die cijfers die je daar hebt zijn opgeteld 158. Dus je moet percentage van 158 nemen, niet van 154. Dus neem cijfer (bijvoorbeeld 80) en deel dat door 158. 80/158 = 51%. Kan door afronding íets boven de 100% uitkomen.
Dit zou tijdens het schrijven van mijn bachelorscriptie plaatsvinden. Leek me ideaal om dan opgesloten te zitten. Maar helaas, het ging niet door. Ze zeiden wel dat ze niet voor elk onderzoek zo'n strikte gewichtsgrens hanteren. Ik moest toen meer dan 50 kg. wegen en ik woog 49,5 ofzo. Over BMI hadden ze het niet, maar die was wel meer dan 18 (rond de 20-21).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Onderzoeken die ik nu kan vinden hebben het over BMI > 18 ... en ze hebben dr ook een voor vruchtbare vrouwen. Maar om nou tijdens colleges 22 dagen opgesloten te zitten in een centrum ... nah. In de zomer zou ik het wel ok vinden
soort betaalde vakantie (mits je niet ziek wordt van medicijnen die ze op je testen).
Stomme vraag misschien, maar aankomen voor het onderzoek was geen optie? En zouden je begeleiders dan wel langs mogen komen als je vragen had enzo? (of wacht, ze hebben daar vast ook wel internetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit zou tijdens het schrijven van mijn bachelorscriptie plaatsvinden. Leek me ideaal om dan opgesloten te zitten. Maar helaas, het ging niet door. Ze zeiden wel dat ze niet voor elk onderzoek zo'n strikte gewichtsgrens hanteren. Ik moest toen meer dan 50 kg. wegen en ik woog 49,5 ofzo. Over BMI hadden ze het niet, maar die was wel meer dan 18 (rond de 20-21).
Ik mag het ook niet. Syfilis blijft altijd zichtbaar en wordt daarom niet geaccepteerd omdat niet te zien is of het al dan niet behandeld is. Thnx ex. Daar gaat mijn speldjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:48 schreef Phaidra het volgende:
Nee mocht niet. Ze konden niet het risico nemen om kosten te maken voor iemand die uiteindelijk niet geschikt zou zijn. Kan ik op zich nog wel inkomen. Maar het was wel raar, want ik had telefonisch gevraagd of het een probleem zou zijn en toen zeiden ze van niet. Dus als ik het eerder geweten had, was aankomen nog wel een optie geweest. (ik was dus wel al op zo'n testdag)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar aankomen voor het onderzoek was geen optie? En zouden je begeleiders dan wel langs mogen komen als je vragen had enzo? (of wacht, ze hebben daar vast ook wel internet).
Ik overweeg het eigenlijk nog steeds wel. Voor nieuwe medicijnen zijn gewoon proefpersonen nodig, anders komen ze er nooit. En ik kan wel een zakcentje gebruiken.
Hmmm over het algemeen zijn dat soort bijwerkingen al ontdekt bij tests op dieren en zouden ze niet meer voor mogen komen bij mensen, wel echt balen voor hem ... maar wat moeten ze dan? Als niemand meer proefpersoon wil zijn, kom je ook niet verder met nieuwe medicijnen en dat zou toch lastig worden als ik later die richting op wil gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, natuurlijk zijn er proefpersonen nodig, maar ik ben er toch wat huiverig voor, eerlijkgezegd. Een vriend van mij deed er ooit aan mee, ik geloof medicijnen voor hart of nieren ofzoAnyway, hij werd er heel traag en zombie-achtig van, helemaal afgevlakt. Dat was een onverwachte bijwerking
en het duurde best lang voor hij weer 'normaal' was. Dan is 1800 euro ineens niet zoveel geld meer
Ik was alles normaal op 30 graden, maar ik vond dat toch maar niet zo fris voor beddengoed..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom zou je dat met katoen juist wel doen?
Wassen op 60 graden kost ongeveer twee keer zoveel stroom als op 40 graden, maar misschien ben ik de enige die zich daar druk om maakt..
ik ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was alles op 40 graden. En heel soms een 90 graden was om de machine fris te houden
mailde Rene netquote:Blehhhh!!!!!!!!!!!!
Gooide net wat weg, komt er een zwerm vliegen uit de afvalbak zetten...
De zak staat nu in de berging. We moeten zorgen dat we in de zomer niet langer dan een week met een zak doen...![]()
![]()
Die logica ontgaat mij ook, eigenlijk. Mijn satijngeweven katoenen HEMA dekbed mag geloof ik gewoon op 60, volgens het label.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
Is het katoen? Dan zou ik het gewoon doen. Tenzij het satijn is. Maar daar heb ik geen wetenschappelijke verklaring voor
De mijne staat al drie weken op het balkon. Ik durf 'm niet meer aan te rakenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mailde Rene net![]()
![]()
We hebben altijd zo weinig afval, dat we 2 weken met een zak doen.. maar dan toch maar even niet doen
Heel verstandigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was alles op 40 graden. En heel soms een 90 graden was om de machine fris te houden
Waarom is dat niet fris voor beddengoed maar voor kleding wel? Ik hoor het wel vaker, maar heb het nooit begrepen. Maar ik heb dan ook absoluut geen smetvrees (lees: ik ben een sloddervos en leef volgens het motto: "stof loopt niet weg" en "vuil is goed voor de weerstand")quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was alles normaal op 30 graden, maar ik vond dat toch maar niet zo fris voor beddengoed..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom is dat niet fris voor beddengoed maar voor kleding wel? Ik hoor het wel vaker, maar heb het nooit begrepen. Maar ik heb dan ook absoluut geen smetvrees (lees: ik ben een sloddervos en leef volgens het motto: "stof loopt niet weg" en "vuil is goed voor de weerstand")
Wel af en toe draaien op 90? Gaat je machine langer mee (wasmiddel dat niet wordt weggespoeld kan de rubbers aantasten, waardoor je lekkage krijgt. Af en toe op 90 graden draaien spoelt die resten wasmiddel weg. Wasmiddel bedoeld voor 30 graden wassen is agressiever dan 'normaal' wasmiddel).quote:
Heb ik geen last van sinds ik op 60 wasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
En volgens mij krijg ik van deo allemaal rare plekken in sommige shirtjes
Ja, maar met 40 graden is alles toch ook schoon? En die vieze vlekken in shirtjes komen inderdaad van je deo. Ik heb het gebruik van dat spul ook tot een minimum beperkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja omdat ik niet de enige ben die in m'n bed slaapt
Dat was best in test, dat van de Lidlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh.. we hebben ook gewoon wasmiddel, van de Lidl
maar hij lekt idddus misschien maar 's even op 90 graden slingeren dan
Ik heb het heel lang niet gebruikt en nu ik het weer gebruik ga ik echt viesss en zuur ruikenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar met 40 graden is alles toch ook schoon? En die vieze vlekken in shirtjes komen inderdaad van je deo. Ik heb het gebruik van dat spul ook tot een minimum beperkt.
Vooral in de witte t-shirts van de meneer.quote:
En dat rooster rechts onder in, daar al die haren en slijm uithalen scheelt ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Af en toe de wasmachine ff op 90 graden leeg laten draaien met een halve fles schoonmaakazijn doet ook wonderen voor aangekoekt wasmiddel en/of nare luchtjens!
Ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral in de witte t-shirts van de meneer.
Ja, wel ff uitkijken voor het waterballet dat dat doorgaans veroorzaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat rooster rechts onder in, daar al die haren en slijm uithalen scheelt ook![]()
Volgens zijn mannen gewoon een ander soort die overal rare gelige vlekken achterlatenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Even een raar vraagje, maar zijn die vlekken in die witte t-shirts van de meneren nou gewoon van de deo, of van het zweet en dat ze het shirt dan te laat in de was doen?
En ik ben net aan het teruglezen, maar wat goeeeeeeed van zaterdag!![]()
Ik doe de badkamer met badkamerspray (geen idee wat het isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
Badkamer schoonmaken gaat heel goed met schoonmaakazijn. Allesmiddel voldoet voor de rest van het huis. Voor de wc eventueel een beetje bleek nemen.
Allesreiniger kan je ook in een sproeiflesje doen. Fijn om snel je keuken of de wc mee schoon te maken.
Dat kan ook het zweet van de meneer zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral in de witte t-shirts van de meneer.
Deo, en volgens mij komt het met name door het gebruik van deorollers of die deo-op-een-stick. Ik heb van de DM-drogist vlekkenreiniger speciaal voor deovlekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Even een raar vraagje, maar zijn die vlekken in die witte t-shirts van de meneren nou gewoon van de deo, of van het zweet en dat ze het shirt dan te laat in de was doen?
En ik ben net aan het teruglezen, maar wat goeeeeeeed van zaterdag!![]()
Gele fles van de Lidl? Die gebruik ik ook voor de badkamer, die haalt ook de kalk een beetje weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik doe de badkamer met badkamerspray (geen idee wat het is) en de wc met wc schoonmaakmiddel. En de rest met alles reiniger..
Ja alles is van de lidl.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gele fles van de Lidl? Die gebruik ik ook voor de badkamer, die haalt ook de kalk een beetje weg.
ik had gisteren ook maden in de vuilnisbak. rrrrr....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mailde Rene net![]()
![]()
We hebben altijd zo weinig afval, dat we 2 weken met een zak doen.. maar dan toch maar even niet doen
heb je dan geen verkeerde deo? ik ruik met sommige ook heel vies, maar die reageert dan verkeerd met de eigen zuurgraad van mn huid. deo's die alleen parfumeren (vogue enzo) vind ik heel ranzig meestal.... k heb nu een hele neutrale van de amerikaanse variant van rexona (stick) en die werkt écht de hele dag. rollers en sticks werken sowieso beter dan spuitdeo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang niet gebruikt en nu ik het weer gebruik ga ik echt viesss en zuur ruikenHuuuuuuuuuuuuuh.
Ja maar dan snap ik niet waarom ik die vlekken ook in mn shirts heb zitten terwijl ik geen deo gebruik als ik die dingen aan hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
en deo geeft de vlekken, samen met je zweet, in een chemische reactie. bij mannen zowel als vrouwen.
ik dacht dat de zouten uit zweet ook los een bleekreactie konden geven (mn vader had altijd rozige vlekken in sommige shirts) misschien is dat het? of toch die eiwitten uit zweet alleen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik niet waarom ik die vlekken ook in mn shirts heb zitten terwijl ik geen deo gebruik als ik die dingen aan heb.
Omdat satijnen spul altijd delicater lijktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij ook, eigenlijk. Mijn satijngeweven katoenen HEMA dekbed mag geloof ik gewoon op 60, volgens het label.
Meen je dat nou? Sinds ik een roller gebruik, heb ik juist veel minder vlekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deo, en volgens mij komt het met name door het gebruik van deorollers of die deo-op-een-stick. Ik heb van de DM-drogist vlekkenreiniger speciaal voor deovlekkenAlleen niet meer nodig, want ik heb er zelf geen last van.
ik ook. omdat ik minder zweet doordat de roller beter dekt dan de sprayquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Sinds ik een roller gebruik, heb ik juist veel minder vlekken
En ik stink nu ook niet meerVan die heftig-geurende spuitbussen maken bij mij de zweetlucht alleen maar erger. Wat kwak zegt. Ik heb nu een deo met een heel licht geurtje, beetje neutraal-zepig. En ik heb nooit meer zo'n vieze scherpe zweetlucht
Gewoon, lijflucht, eventueel wat zweterig, maar niet heel vies.
dat was ik toevállig ook van plan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Netjes, ja. Mag nog wel een festini'tje toe
Gek, trouwens: sinds ik zoveel sport, zweet ik overdag veel minderWel ontzettend tijdens het sporten, maar voor de rest echt amper meer
Zou je maar een maximaal volume te verzweten hebben?
Kent iemand dat?
Zo'n kristalding, bedoel je? Ja, ik wel. Brrr. Voelt echt naar aan, vond ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof die heisa om aluminium en aspartaam wel. Sterker nog, ik denk dat de meeste cosmetica bar slecht voor de gezondheid is (oke, aspartaam is geen cosmetica). Er lopen volgens mij ook een aantal serieuze onderzoeken naar dit thema.
Hebben jullie weleens zo'n deosteen geprobeerd?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie weleens zo'n deosteen geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |