dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op met je sorry
en ga lekker zielig doen tegen ons,want dat MAG, heus!
![]()
Ik heb hier in de buurt nog niemand met 'mijn' jurkje zien lopen gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met spinnen! Maar dat is vast anders
Muisch, her-overweeg nog even of je echt zoveel Desigual wilt kopen in Chicago; ik weet niet hoe het in NL is, maar hier loopt nu echt de voltallige bevolking erinGek, een paar maanden geleden kende niemand het nog, nu zie je het overal.
*heeft one-of-a-kind-complex
Het vreemde is dat ik er de ene keer meer last van heb dan de andere keer. Misschien dat de druk op het 'spuitmondje' dan anders is ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij aansluit!![]()
![]()
Phaidra> Ik gebruik ook zo'n neusspray (de merkloze variant van flixonase) maar ik heb geen bijwerkingen? Misschien moet je eens om een andere spray vragen. Ik ben wel al drie keer van antihistamine tabletten gewisseld, want van de Aerius kreeg ik een droge mond en van een andere vreetbuien. Ik heb nu Mizollen, maar die gebruik ik onregelmatig. Laatst twee weken achterelkaar en toen had ik ook weer zo'n vreselijke droge mond. Dat je aan het drinken bent en onder het drinken gewoon NOG dorst hebben
Volgens mij loopt Nederland ook een beetje achter op Vlaanderen als het gaat om modequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier in de buurt nog niemand met 'mijn' jurkje zien lopen gelukkig.
Maar als anderen ook dat merk aantrekken kan me dat echt niet schelen hoor, het ziet er toch allemaal erg anders uit. Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar voor dat geld kan je ook niet echt exclusief zijn
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Nederland ook een beetje achter op Vlaanderen als het gaat om modeDa's dan ook het enige
Ik slaag er vaak toch nog best in om met een beperkt budget een béétje uniek spul te kopen; kwestie van kleinschalige labels vindenMaar Desigual valt daar dus niet onder. Oh, en ik koop vaak kleding op vakantie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist het peggyschema nieuw leven ingeblazen
Mijn ouders en zusje gaan vrijdag op vakantie dus dan moet ik drie weken in mijn eentje het huishouden doen.. Zonder schema gaat dat geheid te mist inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.
Verder trek ik het met dit soort weer gewoon nog lekker thuis aan en ben ik nog net zo blij met het jurkje
Ik kan op vakantie amper kleding kopen, want met mijn 1.82 is het in het buitenland vaak te kort
[..]![]()
![]()
Bij mij hangt het nog steeds in de keuken en ik heb er nog steeds veel aan!
Da's wel het rotte van kleding kopen in Frankrijk of Spanje, je moet altijd een maat groter hebben, dan. Mijn arme zelfbeeldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.
Verder trek ik het met dit soort weer gewoon nog lekker thuis aan en ben ik nog net zo blij met het jurkje
Ik kan op vakantie amper kleding kopen, want met mijn 1.82 is het in het buitenland vaak te kort
wat is het peggyschema?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist het peggyschema nieuw leven ingeblazen
Misschien kun je dan beter gewoon brood eten, als je dat meer vult?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel knackebrot is normaal? Ik heb de volkoren variant, maar als ik echt trek heb, eet ik makkelijk 10 plakken knackebrotWord ik nu dikkerder?
Schoonmaakschema van Greys dat ze lieftallig het peggyschema heeft genoemdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat is het peggyschema?
Ik ga denk ik vanavond met een omweggetje terug naar huis fietsen vanaf mijn werk, nog even zoveel mogelijk beweging pakken voor Rock Werchter. ik ben zo bang dat ik daar in die 4 dagen onwijs ga aankomenwe gaan wel zelf ook eten meenemen; zak appels, mueslibroodjes, crackers etc om tussendoor niet steeds junkfood te hoeven halen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Schoonmaakschema van Greys dat ze lieftallig het peggyschema heeft genoemd![]()
Wordt met kleurtjes aangegeven wat je op welke dag moet doenVery hendie!
Ja, knackebrot is altijd met beleg. Maar wel 30+ kaas óf kipfilet. En ik ben juist van het brood af omdat dat zo ging vervelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef cyclechick het volgende:
Misschien kun je dan beter gewoon brood eten, als je dat meer vult?
10x knackebrod = ook 10x beleg? en dat laatste maakt je wel dikkerder denk ik
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat heb ik een hekel aan vandaag. ongeloofelijk. ik had nooit op moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |