Het vreemde is dat ik er de ene keer meer last van heb dan de andere keer. Misschien dat de druk op het 'spuitmondje' dan anders is ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij aansluit!![]()
![]()
Phaidra> Ik gebruik ook zo'n neusspray (de merkloze variant van flixonase) maar ik heb geen bijwerkingen? Misschien moet je eens om een andere spray vragen. Ik ben wel al drie keer van antihistamine tabletten gewisseld, want van de Aerius kreeg ik een droge mond en van een andere vreetbuien. Ik heb nu Mizollen, maar die gebruik ik onregelmatig. Laatst twee weken achterelkaar en toen had ik ook weer zo'n vreselijke droge mond. Dat je aan het drinken bent en onder het drinken gewoon NOG dorst hebben
Volgens mij loopt Nederland ook een beetje achter op Vlaanderen als het gaat om modequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier in de buurt nog niemand met 'mijn' jurkje zien lopen gelukkig.
Maar als anderen ook dat merk aantrekken kan me dat echt niet schelen hoor, het ziet er toch allemaal erg anders uit. Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar voor dat geld kan je ook niet echt exclusief zijn
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Nederland ook een beetje achter op Vlaanderen als het gaat om modeDa's dan ook het enige
Ik slaag er vaak toch nog best in om met een beperkt budget een béétje uniek spul te kopen; kwestie van kleinschalige labels vindenMaar Desigual valt daar dus niet onder. Oh, en ik koop vaak kleding op vakantie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist het peggyschema nieuw leven ingeblazen
Mijn ouders en zusje gaan vrijdag op vakantie dus dan moet ik drie weken in mijn eentje het huishouden doen.. Zonder schema gaat dat geheid te mist inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.
Verder trek ik het met dit soort weer gewoon nog lekker thuis aan en ben ik nog net zo blij met het jurkje
Ik kan op vakantie amper kleding kopen, want met mijn 1.82 is het in het buitenland vaak te kort
[..]![]()
![]()
Bij mij hangt het nog steeds in de keuken en ik heb er nog steeds veel aan!
Da's wel het rotte van kleding kopen in Frankrijk of Spanje, je moet altijd een maat groter hebben, dan. Mijn arme zelfbeeldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Ach, ik kocht het voor op vakantie en daar liep niemand er in.
Verder trek ik het met dit soort weer gewoon nog lekker thuis aan en ben ik nog net zo blij met het jurkje
Ik kan op vakantie amper kleding kopen, want met mijn 1.82 is het in het buitenland vaak te kort
wat is het peggyschema?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb zojuist het peggyschema nieuw leven ingeblazen
Misschien kun je dan beter gewoon brood eten, als je dat meer vult?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel knackebrot is normaal? Ik heb de volkoren variant, maar als ik echt trek heb, eet ik makkelijk 10 plakken knackebrotWord ik nu dikkerder?
Schoonmaakschema van Greys dat ze lieftallig het peggyschema heeft genoemdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat is het peggyschema?
Ik ga denk ik vanavond met een omweggetje terug naar huis fietsen vanaf mijn werk, nog even zoveel mogelijk beweging pakken voor Rock Werchter. ik ben zo bang dat ik daar in die 4 dagen onwijs ga aankomenwe gaan wel zelf ook eten meenemen; zak appels, mueslibroodjes, crackers etc om tussendoor niet steeds junkfood te hoeven halen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Schoonmaakschema van Greys dat ze lieftallig het peggyschema heeft genoemd![]()
Wordt met kleurtjes aangegeven wat je op welke dag moet doenVery hendie!
Ja, knackebrot is altijd met beleg. Maar wel 30+ kaas óf kipfilet. En ik ben juist van het brood af omdat dat zo ging vervelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef cyclechick het volgende:
Misschien kun je dan beter gewoon brood eten, als je dat meer vult?
10x knackebrod = ook 10x beleg? en dat laatste maakt je wel dikkerder denk ik
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat heb ik een hekel aan vandaag. ongeloofelijk. ik had nooit op moeten staan.
Ahw... nare dagen, dagen waarop je je zo voelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat heb ik een hekel aan vandaag. ongeloofelijk. ik had nooit op moeten staan.
/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, knackebrot is altijd met beleg. Maar wel 30+ kaas óf kipfilet. En ik ben juist van het brood af omdat dat zo ging vervelen
Oh en als ik brood eet op een hongerige dag, eet ik zo een heel halfje volkoren op. Kapje inclusief![]()
Vandaag ben ik overigens niet bijzonder hongerig. 2 boterhammen en 4 knackebrot so far. Nog geen trek in lunch, dus zo maar een fruit eten![]()
nu gaan slapen, of knuffelen met het vriendje. zit er beiden niet in denk ik. Maar goed. Ik moet mezelf een schop onder de knot geven, maar dat lukt nog niet echt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw... nare dagen, dagen waarop je je zo voelt.
kun je niet iets gaan doen waar je een goed gevoel van krijgt? Wat zou voor jou deze dag, nog tot een mooie dag kunnen maken?
Lichtpuntjes van vandaag: Het zonnetje schijnt, je hebt geen gebroken been of koortslip, je hoeft geen darmonderzoek te ondergaan en je bent niet 40 keer in je linkerooglid gestoken door een mug.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef AKnynke het volgende:
What about ergens buiten iets lekkers doen: stukje fietsen/lopen/boek lezen/zwemmen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nu gaan slapen, of knuffelen met het vriendje. zit er beiden niet in denk ik. Maar goed. Ik moet mezelf een schop onder de knot geven, maar dat lukt nog niet echt.
Er belde net een vriendinnetje of ze hier van mijn internet gebruik kon maken, nu kan dat niet ech omdat ik mijn scriptie echt moet afmaken -want morgen opsturen), maar ik had haar ook niet binnen durven laten zoals het nu is: de tafel ligt vol met boeken, artikelen, een ijsbaje, lege kommetjes yoghurt, de rest van de kamer bezaaid met kleding, papieren, post, lege glazen, waterflesjes, en in de keuken staat de afwas van zondag nog verspreidquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Cycle, het Peggyschema is voor de Peggy Bundys onder ons.
Als je van je huishouden altijd een puinhoop maakt zodat je in de paniek schiet als er visite komt en dan héél veel moet doen, dan kan je met dit schema even snel zien wat je die dag moet doen en dan is het te overzien qua hoeveelheid. Serieus, 't is triest, maar zonder schema wordt het bij ons een ongenadige pokkezooi
De 32 graden in Rotterdam voor vrijdag zijn al aangepast naar 29 zie ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, wel sneu voor onze toeristen en mensen met een dagje vrij:
volgens buienradar regent het in Katwijk en Scheveningen.
Alleen daar (en bij het water bij de Flevopolder).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lichtpuntjes van vandaag: Het zonnetje schijnt, je hebt geen gebroken been of koortslip, je hoeft geen darmonderzoek te ondergaan en je bent niet 40 keer in je linkerooglid gestoken door een mug.
ik laat mensen gewoon binnen als het er zo uitziet - met de mededeling dat het en klerezooi is. de meeste mensen zien mijn huis namelijk ook regelmatig opgeuimd, dus dan vind ik het geen schande hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er belde net een vriendinnetje of ze hier van mijn internet gebruik kon maken, nu kan dat niet ech omdat ik mijn scriptie echt moet afmaken -want morgen opsturen), maar ik had haar ook niet binnen durven laten zoals het nu is: de tafel ligt vol met boeken, artikelen, een ijsbaje, lege kommetjes yoghurt, de rest van de kamer bezaaid met kleding, papieren, post, lege glazen, waterflesjes, en in de keuken staat de afwas van zondag nog verspreid![]()
vanavond na mijn werk, dan ruim ik op, echt
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soms mag dat gewoon hoor. Je hebt een goede reden. En ook zonder goede reden kan dat zo nu en dan
.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga even een onsmakelijk praatje in een spoiler doen, over anti-biotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaaaaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de zus die net een baby heeft gekregen? (Of was dat je broer? (of z'n vriendin / vrouw dus hè, voor er grappen komenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, m'n zus, die altijd zeker 15 kilo meer woog dan ik, belde net om te vertellen dat ze nog maar 69 kilo weegt. Ze is echt heel goed aan het afvallen!
Ik wil ook 69 wegenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, m'n zus, die altijd zeker 15 kilo meer woog dan ik, belde net om te vertellen dat ze nog maar 69 kilo weegt. Ze is echt heel goed aan het afvallen!
Ik heb donderdag een belangrijke bespreking. Als dat allemaal goedgaat, ga ik vrijdag "thuiswerken" op mijn luchtbedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
O en de zon schijnt hier nu wel echt, dus ik ben een kleurtje aan het kweken.
Mooi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Sorry, nog niet teruggelezen, maar ik moet hier gewoon even (met deels trots en deels grote angst) melden dat ik a.s. zaterdag om 11:00 naar de diëtistedinges ga!
En nu boodschapjes halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |