Ik heb donderdag een belangrijke bespreking. Als dat allemaal goedgaat, ga ik vrijdag "thuiswerken" op mijn luchtbedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
O en de zon schijnt hier nu wel echt, dus ik ben een kleurtje aan het kweken.
Mooi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Sorry, nog niet teruggelezen, maar ik moet hier gewoon even (met deels trots en deels grote angst) melden dat ik a.s. zaterdag om 11:00 naar de diëtistedinges ga!
En nu boodschapjes halen!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Sorry, nog niet teruggelezen, maar ik moet hier gewoon even (met deels trots en deels grote angst) melden dat ik a.s. zaterdag om 11:00 naar de diëtistedinges ga!
M'n zus heeft een jaar geleden een baby gekregen, dus niet diegene van m'n nieuwste nichtje. Die is van m'n broer en schoonzus. Volg je 't nog?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de zus die net een baby heeft gekregen? (Of was dat je broer? (of z'n vriendin / vrouw dus hč, voor er grappen komen)).
2 knäckebröd is 1 boterhamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel knackebrot is normaal? Ik heb de volkoren variant, maar als ik echt trek heb, eet ik makkelijk 10 plakken knackebrotWord ik nu dikkerder?
Top XMquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Hm.. Jawel. Maar het tentamen vandaag ging niet zo goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Hey PF. Lukt het leren nog een beetje?
En als je op een boterham 1 plakje kipfilet doet, doe je op een knäckebröd natuurlijk een half plakje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef P.F het volgende:
[..]
2 knäckebröd is 1 boterham
en jij moet 7 boterhammen per dag eten dus niets aan de hand!
(Tenzij je overal chocopasta op doet..)
da's jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Jawel. Maar het tentamen vandaag ging niet zo goed.
Door een beetje te letten op wat ze eet en véél te sporten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil ook 69 wegenHoe doet ze dat?
Heu. Dat doe ik alquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Door een beetje te letten op wat ze eet en véél te sporten.
Hij was veel moeilijker dan de vorigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's jammermaar als je wel goed geleerd hebt, dan heb je jezelf niet veel te verwijten
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Bier en chips Cloa Light met Jonge Jenever en rauwe worteltjes om het te vierenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenwalst
Als ik kleine plakjes kip heb, doe ik er 2 op een boterhamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:16 schreef P.F het volgende:
En als je op een boterham 1 plakje kipfilet doet, doe je op een knäckebröd natuurlijk een half plakje.
Je nee dat is prima toch, als je er ook gewoon de helft van het beleg van een boterham op doet..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik kleine plakjes kip heb, doe ik er 2 op een boterhamMaar op knackebrod doe ik er 1. Anders is het knackebrod zonder iets, en anderhalve hap met kip
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Jawel. Maar het tentamen vandaag ging niet zo goed.
Ik ga zo weer verder lerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, misschien valt het mee en je hebt iig je best ervoor gedaan
. Ik heb al 1 hoofdstuk geleerd van 1 vak ... moet er nog 'slechts' 22 doen en heb geen zin erin
maar ik zal je niet vragen of ik wat van je motivatie mag lenen, denk dat je het zelf ook nodig hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
goftedomme, ik ben ongesteld, wil je GEEN plaatjes van lekkerheden plaatsen?
Dan zou je er juist geen last van moeten hebben lijkt mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goftedomme, ik ben ongesteld, wil je GEEN plaatjes van lekkerheden plaatsen?
Ook dat! QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
XM, geweldig!! Je mag moet trots op jezelf zijn!![]()
ongesteld, vreetbuien, trek in alles wat voorbij komt en wat er lekker uit zietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou je er juist geen last van moeten hebben lijkt mij?
het is wel 30+ kaas, toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Kusjekroel Moo'tje
I know.quote:
Ik dacht dat PMS alleen wetenschappelijk aan was getoond en de rest tussen je oren zitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ongesteld, vreetbuien, trek in alles wat voorbij komt en wat er lekker uit ziet
Hm.. ja heb ik ook gedaan, maar ik zat net op het randje.. En ik heb vaak wondjes en ik heb nu een navelpiercing dus dan kan het alsnog niet..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
en over bloed gesproken, ik heb me zojuist aangemeld als bloeddonor
Vrouw doneert 112 liter bloedwilde het sowieso al doen en na het lezen van dit bericht meteen maar op de site van Sanquin me aangemeld
MoBlo! Lekker ding! Goedzo! Iedereen zou bloed moeten geven, mits tenzij met goede reden nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw doneert 112 liter bloedwilde het sowieso al doen en na het lezen van dit bericht meteen maar op de site van Sanquin me aangemeld
Twee weken geleden werd ik na meten van m'n hb met een pakje ijzerpillen retour gestuurd. Wat mij tegenstaat van Sanquin is, dat het eigenlijk gewoon een bedrijf is dat winst maakt met 'ons' bloed. Dat wordt gewoon als product verkocht en de directeur en weet ik wie verdienen er goud geld aan, terwijl de donoren en vrijwilligers nop krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet 't, maar als iedereen zich daardoor laat tegenhouden, ligt er straks geen bloed meer in de OK's op cruciale momenten. Ben vaak heel principieel, maar in dit geval heb ik zoiets van ' nou, het moet dan maar 'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Twee weken geleden werd ik na meten van m'n hb met een pakje ijzerpillen retour gestuurd. Wat mij tegenstaat van Sanquin is, dat het eigenlijk gewoon een bedrijf is dat winst maakt met 'ons' bloed. Dat wordt gewoon als product verkocht en de directeur en weet ik wie verdienen er goud geld aan, terwijl de donoren en vrijwilligers nop krijgen.
neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
Whehehe ja dat heb ik ook MoMaar dat is eigenlijk helemaal niet om te lachen
Ja, behalve voor mij, want ik word er moe van als ik te veel binnen krijgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
loveli, waren B vitamines sowieso goed om te slikken of heb ik dat verkeerd onthouden?
trek/vreetbuien zitten sowieso tussen je oren meestal jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat PMS alleen wetenschappelijk aan was getoond en de rest tussen je oren zit
Eigenlijk zit het sowieso tussen je oren. Dus wat lul ik
Je hebt ook gelijk loveli. Het is akelig dat bloed verkocht wordt. Maar aan de andere kant, als jij bij een ernstig ongeval betrokken raakt, geopereerd moet worden en bloed nodig hebt, is het maar goed dat mensen bloed geven. Anders ging je misschien wel dood... En dat is dus ook mijn redenatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Twee weken geleden werd ik na meten van m'n hb met een pakje ijzerpillen retour gestuurd. Wat mij tegenstaat van Sanquin is, dat het eigenlijk gewoon een bedrijf is dat winst maakt met 'ons' bloed. Dat wordt gewoon als product verkocht en de directeur en weet ik wie verdienen er goud geld aan, terwijl de donoren en vrijwilligers nop krijgen.
Ja. En anders stop je het wel tussen je oren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
trek/vreetbuien zitten sowieso tussen je oren meestal ja
Voor die tijd lost het zich wel weer op een andere manier opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 't, maar als iedereen zich daardoor laat tegenhouden, ligt er straks geen bloed meer in de OK's op cruciale momenten. Ben vaak heel principieel, maar in dit geval heb ik zoiets van ' nou, het moet dan maar '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |