En de rest ook hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Thanks
En dat laatste klopt inderdaad wel....

Ja, van de hoofdpijn heb ik geen last meer gehad gelukkig. Het is vooral die wisselwerking tussen de prednison en andere zooi die me soms teveel wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat fijn dat je niet misselijk bent vandaag, Muis.![]()
Valt de pijn ook mee?

Muis. Muts. Je bent ziek. En niet lekker. Bijzonder verontrustend dat je ervan uit gaat dat je dan net zo leuk, lief, gevat en attent moet zijn als wanneer je niet ziek bent. Ga jij nou maar eerst beterder worden, dan klagen we daarna welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil nog wel even sorry zeggen voor mijn ego-gedrag de afgelopen dagen, maar ik heb periodes waarin ik niet eens 2 en 2 bij elkaar kan optellen dus ik ben nogal fuzzy deze week

Will do. Ik heb trouwens nog nooit zo'n glad, schoon huidje gehad door al die antibioticaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis. Muts. Je bent ziek. En niet lekker. Bijzonder verontrustend dat je ervan uit gaat dat je dan net zo leuk, lief, gevat en attent moet zijn als wanneer je niet ziek bent. Ga jij nou maar eerst beterder worden, dan klagen we daarna wel

Nou ik gebruik het als voorzorg eigenlijk, om te voorkomen dat ik mogelijk oorontsteking krijg ofzo(buis van eustachius openhouden). Moet het van de kno-arts de rest van mijn leven gebruiken. Maar ik krijg er droge slijmvliezen van (en bloedneuzen) dus ik ben niet zo heel trouw. En dat ik dus geen direct verschil merk in gezondheid helpt ook niet echt mee. Maar ik ben braaf en ga *nu* weer een nieuwe bestellen bij de apotheek!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook nasonex, voor mijn ontsteking, en het maakt iig wel alle troep los dus mochten er afvalstoffen in je holtes zitten door allergieën dan gaan die er vast wel door weg.

Flikker op met je sorryquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil nog wel even sorry zeggen voor mijn ego-gedrag de afgelopen dagen, maar ik heb periodes waarin ik niet eens 2 en 2 bij elkaar kan optellen dus ik ben nogal fuzzy deze week

Soms mag dat gewoon hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:

Truequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zeg het er nog even extra duidelijk bij, als je medicijnen gebruikt, haal die cetirizine bij de apotheek zodat je kan vragen naar interacties met je medicijnen. En als het niet werkt, ga niet zomaar meer slikken maar ga naar de huisarts. Die weet 100 keer meer dan ik

Dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op met je sorry
en ga lekker zielig doen tegen ons,want dat MAG, heus!
![]()

Tegen bloedneuzen hebben ze bij de apotheek wel iets. Hoe heet dat spul ook alweer. Ik kreeg het omdat mijn slijmvliezen gingen bloeden van de neussprays. Nisita heet het. Volgens mij niet op recept.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ik gebruik het als voorzorg eigenlijk, om te voorkomen dat ik mogelijk oorontsteking krijg ofzo(buis van eustachius openhouden). Moet het van de kno-arts de rest van mijn leven gebruiken. Maar ik krijg er droge slijmvliezen van (en bloedneuzen) dus ik ben niet zo heel trouw. En dat ik dus geen direct verschil merk in gezondheid helpt ook niet echt mee. Maar ik ben braaf en ga *nu* weer een nieuwe bestellen bij de apotheek!

Ik ga even een onsmakelijk praatje in een spoiler doen, over anti-bioticaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Will do. Ik heb trouwens nog nooit zo'n glad, schoon huidje gehad door al die antibiotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaaaaar![]()

Bij aansluit!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op met je sorry
en ga lekker zielig doen tegen ons,want dat MAG, heus!
![]()

Ah kijk, de sunny side.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Will do. Ik heb trouwens nog nooit zo'n glad, schoon huidje gehad door al die antibiotica

quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga even een onsmakelijk praatje in een spoiler doen, over anti-biotica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaaaaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Muis006 het volgende:Baby billen doekjes of vochtig toiletpapier als de darmklachten aanhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dankzij de actimel ruik je zoals het hoort![]()

Juist die eerste dagen wordt er vanalles gezegd en gedaan wat ze al maanden niet hebben kunnen doen. Na een weekje wordt het rustiger en kun je het allemaal weer hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef AKnynke het volgende:
blegh, wat een kutdag vandaag. kut tandarts, nu kan ik m'n terugvlucht naar Zweden niet omboeken, is het veel te warm en moet ik straks winkelen en heeft iedereen hier bij m'n ouders veel te veel verwachtingen.
Ik ga iig nooit meer langer dan 3 dagen naar m'n ouders. die regel heb ik nu voor mezelf opgesteld.

Ophoepelen met je sorry!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Muis006 het volgende:

nou, ondertussen ben ik hier wel een weekje hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist die eerste dagen wordt er vanalles gezegd en gedaan wat ze al maanden niet hebben kunnen doen. Na een weekje wordt het rustiger en kun je het allemaal weer hebben

Dat heb ik soms met spinnen! Maar dat is vast andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Syrena het volgende:
Of dorst, onder het drinken nog een droog gevoel in je mond hebben. Heel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |