De kleur zegt niets over of het gezond is hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Over brood gesproken: de Plus heeft mijn favoriete brood (volkoren zonnepittenbrood) uit de handel gehaald. Er is wel een vervanger, maar dat brood is een stuk minder donker
.
jaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef progje het volgende:
fijn he die vreetbuien als je ongesteld bent
Ja, dat is ook wel droevigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aww dat is echt zuur ja.
Ik zit hier op 5 minuutjes fietsen van het Kurhaus en het misschien als schrale troost voor je, het is ook no fun om in je werkkloffie in de tram te stappen en vervolgens tussen de strandgangers en resten zand te staan hoor. Voel je je ook vrij sneu.
Van mij mogen ze het omdraaien: beetje zeemist naar Brabant voor de broodnodige verkoeling!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Check die kuststrook.
Ik zie de teleurgestelde gezichten gewoon voor me van mensen die vanuit het binnenland vandaag 'lekker een dagje naar het strand' wilden doen...
Geniet gewoon even van twee uurtjes rust en pak de dag rond 12:00 weer opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:16 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen. Terug van de tandarts, en m'n mond is verdoofd bijna van m'n ogen tot m'n kin. Nu voel ik me stom. En ik moet ook nog eens terug om tandsteen te laten verwijderen, zodat de hele dagplanning in de war is. Bah.
Zie je wel; je kan niet eens meer veilig boodschappen doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
jazo vlogen er gisteren ineens twee parijse soezen (met korting) mn kar en mn mondje in - gelukkig zat er maar de helft van de calorieën in van de bossche bollen die ik anders meegenomen zou hebben...
Hier is zon!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Wat een stom weer vandaag. Ik wil zon!.
Net even vakantiefoto's besteld voor m'n ouders.
Had je maar keihard gesportquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Auw, ik heb spierpijn in m'n kuiten en bovenbenen. Niet omdat ik zo hard gesport heb, maar omdat ik op een keihard matras heb gelegen.
Jaahaaaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef kwakveense het volgende:
Oh, Lein! Ik mag zwemmen! goed zelfs voor me!
dus als je nog zin hebt... ik ga wel even uitzoeken wanneer de banenzwemuurtjes zijn
Daar heb je ook gelijk in.....maar ben soms bang dat ik gewoon weer opeens 100kilo weegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jazo vlogen er gisteren ineens twee parijse soezen (met korting) mn kar en mn mondje in - gelukkig zat er maar de helft van de calorieën in van de bossche bollen die ik anders meegenomen zou hebben...
bij thuiskomst bleek het weer maandelijkse feestelijkheden te zijn - wist ik ook meteen waar die craving vandaag kwam (en ja, ik heb m braaf in t boekje voor de psych gezet)
t is hier helemaal geen lekker weer! *huil* en ik heb veel leeswerk dus ik kon vandaag lekker in de tuin mn werk doen. maar zo is er geen klap aan...
@ miss s: t moet haast wel meevallen - twee weken geleden was je nog afgevallen, dus ikkan me niet voorstellen dat je wéken stilstaat. gewoon stug doorgaan hoor!
Van 75 naar 100 kilo gebeurt niet in een nacht hoor! En ook niet in een weekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:10 schreef Miss_S het volgende:
Daar heb je ook gelijk in.....maar ben soms bang dat ik gewoon weer opeens 100kilo weeg
En een knuffel voor jou
Jep, hij is duur. Maar wel waard. Je ligt niet met je voeten in dat net te trappen, je hebt een soort 'deurtje' waardoor je naar binnen kan en tijdens het seksen zit je ook niet met je hoofd in het netquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
XM, bedankt voor de tip van de klamboe! Ziet er goed uit, maar het ding is ongeveer 5x zo duur als ik maximaal voor zo'n ding wil uitgeven![]()
Ja, en kijk, dat is natuurlijk wel essentieel héquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep, hij is duur. Maar wel waard. Je ligt niet met je voeten in dat net te trappen, je hebt een soort 'deurtje' waardoor je naar binnen kan en tijdens het seksen zit je ook niet met je hoofd in het net.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en kijk, dat is natuurlijk wel essentieel hé
Een goed seksleven is (m.i.) essentieel voor een goede relatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ewelina het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had vriendlief altijd ruzie met de klamboe. En nu wil 'ie er geen meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is goedkoop?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zojuist mijn trainingsdata doorgekregen, dat begint pas over 2 weken. Op zich wel lekker, want in juli en augustus kon ik toch geen vrij krijgenDus nu ga ik lekker nog even een weekje weg denk ik
Heeft er iemand suggesties voor een goedkope vakantie?
Denk in de categorie: paar honderd euri voor 2 personen. Ik weet nog niet of we een auto kunnen regelen, anders is kamperen wel een optie (het is nu toch prachtig weer).quote:
Als je erg last heb van allergische reacties (jeuk, zwelling e.d.) is er een vrij verkrijgbaar geneesmiddel dat je kan gebruiken. Cetrizine. 1 euro voor 7 tabletjes van 10 mg, bij de aldi. Het is een anti-histamine tablet dat de allergische reactie verminderd omdat het histamine in je bloed (de jeukveroorzaker) doet afnemen. Neem m voor het slapen in, het werkt namelijk 24 uur. En een van de bijwerkingen is dat je er slaperig van kan worden, dus als je m voor t slapen inneemt, heb je daar ook nog profijt vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had vriendlief altijd ruzie met de klamboe. En nu wil 'ie er geen meer.Terwijl ik altijd lekgestoken word en allergische reacties krijg (zie je het voor je: Phaidra bij de eerste hulp omdat ze midden in de nacht wakker werd met een dikke vinger omdat een mug zo leuk was geweest pal naast mijn ring te steken
). Gelukkig heb ik hier al 2 jaar nauwelijks last van die rotbeesten gehad
. En anders heb ik spul met 50% deet!
Entrouwens voor slippers die precies tegen de resetknop van de computer aanstoten. Thank god dat ik wel gesaved had!
Buitenland is prima, maar het hoeft niet ver weg te zijn. En het hoeft niet per sé een stad te zijn, het was gewoon om ongeveer de afstanden aan te geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ewelina: http://www.campingwarnsveld.nl/
Gezellig bij m'n ouders in de achtertuin!
Nouja, niet helemaal, maar wel in de buurt.
Nee, maar ff serieus. Wil je wel naar het buitenland? Dan misschien de Belgische Ardennen ofzo? Heel mooi, niet ver en wel echt het gevoel dat je er tussenuit bent. Gebied rond het riviertje de Ourthe is echt prachtig
.
Zoiets: http://www.ardennecamping.be/nfs.htmlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Buitenland is prima, maar het hoeft niet ver weg te zijn. En het hoeft niet per sé een stad te zijn, het was gewoon om ongeveer de afstanden aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |