abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70473470
Het vorige deel: < Slank #788 >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !! De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:58:35 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70473484
ha! fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_70473555
tvp voor straks

Ik ga de stad in, op zoek naar een jurk voor mijn diplomauitreiking

Daag
  maandag 29 juni 2009 @ 12:01:17 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70473600
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70473711
tvp
Ja doei.
pi_70473728
'k Ben benieuwd, Daph!
pi_70473751
Het is nu al niet meer te harden op het werk
Lijst (nu durf ik weer )

O: Brinta
T: Sneetje met rookvlees
T: kleffe snack a jack caramel
K: Twee sneetjes rookvlees
T: Nectarine
D: Valess met aardappels uit de oven en peultjes

Let vooral op het ontbreken van de Snickers Icecream (die heb ik bij mijn ouders laten liggen, verstandig he)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:07:47 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70473814
Goeiemiddag!

Wat heb ik gemist?

Ik ga vanaaf uit eten dus mis ik mn steples, en heb besloten in plaats daarvan door de kamer te gaan zumba-en

Oh en ik las net een stukje terug en ik zie dat Live in NL was? Boeeee, die wou ik altijd nog zien! Throwing Copper
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70473930
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!

Wat heb ik gemist?

Ik ga vanaaf uit eten dus mis ik mn steples, en heb besloten in plaats daarvan door de kamer te gaan zumba-en

Oh en ik las net een stukje terug en ik zie dat Live in NL was? Boeeee, die wou ik altijd nog zien! Throwing Copper
Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:12:20 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70473967
Voorlopige lijst:

S: 10km hardlopen, interval
O: 4x maisbrood, 2 met ham en 2 met kaas
T: 1x volkorenbrood met kipfilet en een appeltje
L: Drinkyoghurt en een broodje met gekookte ei en eentje met aardbeien vanuit de tuin
___
Nog geen idee verder.

Die zanger van Live was inderdaad in Den Haag, goede performance.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:14:45 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70474042
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?
Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesome

Maar okee! Helaasch, volgende keer beter ofzo
pi_70474103
mogguh
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 29 juni 2009 @ 12:21:02 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474219
morning.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:25:21 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70474330
Lunchtijd!

Lijstje:

O: paar lepels magere kwark (lang leven de optimel die over de keukenvloer vloog )
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x philadelphia
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM
D: ? Kliekje wat over is van wat Duvel eet vanavond
T: Vast wel een waterijsje.

Nu snel brood smeren, heb trek! .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70474359
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesome

Maar okee! Helaasch, volgende keer beter ofzo
Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optreden
  maandag 29 juni 2009 @ 12:28:34 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474417
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lunchtijd!

Lijstje:

O: paar lepels magere kwark (lang leven de optimel die over de keukenvloer vloog )
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x philadelphia
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM
D: ? Kliekje wat over is van wat Duvel eet vanavond
T: Vast wel een waterijsje.

Nu snel brood smeren, heb trek! .
dat lijkt me niet zo vreemd.
eet dan als T vanmiddag nog even twee boterhammen. en vanavond een bak yoghurt ofzo.
je kan toch niet leven op drie lepels kwark, twee boterhammen, een plakje ontbijtkoek en een kliekje van het eten van je man en dan óók nog spinnen

maar goed, je reageert niet eens meer als mensen iets over je lijstjes zeggen, dus ik vraag me af waarom je het nog post.
pi_70474439
Klasse, XM Maar liefst 400 kcal excl D En daar moet je dan van spinnen. Terwijl je dat gister al 5 kwartier hebt gedaan. Mens, je bent niet wijs
  maandag 29 juni 2009 @ 12:30:37 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70474464
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:26 schreef Erik het volgende:

[..]

Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optreden
Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen! Maar thanks voor de tip

Ik wil ze wel een keer écht zien zeg maar, lijkt me tof!
pi_70474489
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef kwakveense het volgende:
maar goed, je reageert niet eens meer als mensen iets over je lijstjes zeggen, dus ik vraag me af waarom je het nog post.
Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...

Hoe gaat het met jouw lijstjes dit weekend?
Lukt dat makkelijker nu je een stok achter de deur hebt, of voelt dat (nog) niet zo?
  maandag 29 juni 2009 @ 12:36:44 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70474643
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...

Hoe gaat het met jouw lijstjes dit weekend?
Lukt dat makkelijker nu je een stok achter de deur hebt, of voelt dat (nog) niet zo?
nog geen goed beeld van: dit weekend heb ik één dag de heel dag gerepeteerd, gala erachteraan dus dat was patat eten in de trein, teveel wijn en de volgende dag uitslapen, beetje lunch en s avonds uit eten (spare ribs) dus ja...

vandaag begonnen met een eetdagboek. begon al met overduidelijk geen behoefte aan eten deze morgen. ga zo maar brunchen met twee brave boterhammen, vanmiddag nog twee brave boterhammen en vanavond nog even wat bedenken nadat ik bij de fysiotherapeut geweest ben - heb nog vis in de vriezer, maar misschien haal ik wel een lekker stukje kip om in de oven te gooien ofzo.
pi_70474723
Vanavond uit eten . En al 1 punt vd 7 van mijn lijstje met taken voor vandaag af . Taken zoals "leer hoofdstuk zoveel" maar ook "uit eten" "afspraak met die en die om half 2". Takenlijstje ftw, anders was ik nu nog niets aan het doen .

@XM: Doe normaal. Asjeblieft.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 juni 2009 @ 12:44:15 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70474861
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen! Maar thanks voor de tip

Ik wil ze wel een keer écht zien zeg maar, lijkt me tof!
Digitenne besteld joh, dacht dat je die kastjes alleen op kon halen in zo'n filiaal.
Overigens heb je daarbij geen uitzending gemist.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:44:32 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70474868
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel. Er zit wel een goede kanshebber bij, die gewoon lekker no-nonsense is! Maar je hebt gelijk dat het posten van mijn lijstjes niet zo zinvol is tot het moment dat ik bij zo'n dame ben wezen praten, dus zal dat ook niet meer doen . Zal zo een boterhammetje extra nemen . En met het kliekje bedoelde ik dat Duvel samen met zijn vader eet. Omdat ik ga sporten, eet ik niet mee, maar neem ik naderhand een bordje van wat er gemaakt is. (Nog geen idee wat het gaat worden overigens!). Dus het is niet zo dat ik wat rijstkorrels van zijn lege bord ga halen .
pi_70474872
Kom weer even gluren Valt me inderdaad ook op, XM, dat je niet reageert op de commentaren van anderen. Een vriendin van mij heeft een tijdje ook zo weinig gegeten en wat haar erg heeft geholpen, is een vast weekmenu waaraan ze zich moest houden (beetje à la Sonja, maar dan met gezondere producten).

Maargoed, mijn lijstje:
O: brinta met halfvolle melk en banaan
T: appel
L: volkorenbrood met kipfilet en pindakaas
T: optimel kwark
D: kip met 300g groente, salade
S: crosstrainen
pi_70474918
Met wie ga je uit eten, chicootje?

Mijn lijst:
O: flinke bak yoghurt met een pietsie ranja
T: 2 appels
L: bruine pistolet ; ik denk iets van selleriesalade ofzo
T: amandelen
T: een kriekenflap ofzo
S: zwemmen
D: rauwkost met dip
S: yoga
T: glas wijn, olijven gevuld met amandel, misschien een klein bakje chips.

Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')