Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!
Wat heb ik gemist?![]()
Ik ga vanaaf uit eten dus mis ik mn steples, en heb besloten in plaats daarvan door de kamer te gaan zumba-en![]()
Oh en ik las net een stukje terug en ik zie dat Live in NL was? Boeeee, die wou ik altijd nog zien! Throwing Copper
Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesomequote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen de zanger op Parkpop?
Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optredenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan is het al iets minder erg, al vind ik de stem van Mr Ed vrij awesome![]()
Maar okee! Helaasch, volgende keer beter ofzo
dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lunchtijd!
Lijstje:
O: paar lepels magere kwark (lang leven de optimel die over de keukenvloer vloog)
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x philadelphia
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM
D: ? Kliekje wat over is van wat Duvel eet vanavond
T: Vast wel een waterijsje.
Nu snel brood smeren, heb trek!.
Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:26 schreef Erik het volgende:
[..]
Heb je digitale televisie van UPC? Dan kun je namelijk de uitzending terugzien met o.a. zijn optreden
Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef kwakveense het volgende:
maar goed, je reageert niet eens meer als mensen iets over je lijstjes zeggen, dus ik vraag me af waarom je het nog post.
nog geen goed beeld van: dit weekend heb ik één dag de heel dag gerepeteerd, gala erachteraan dus dat was patat eten in de trein, teveel wijn en de volgende dag uitslapen, beetje lunch en s avonds uit eten (spare ribs) dus ja...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel precies de reacties die ze wil...![]()
Hoe gaat het met jouw lijstjes dit weekend?
Lukt dat makkelijker nu je een stok achter de deur hebt, of voelt dat (nog) niet zo?
Digitenne besteld joh, dacht dat je die kastjes alleen op kon halen in zo'n filiaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn digitenne is besteld, nu moet het nog aankomen!Maar thanks voor de tip
![]()
Ik wil ze wel een keer écht zien zeg maar, lijkt me tof!
ik ben blij dat je dan wel gaat uiteindelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik er nog op moet zeggen eigenlijk. CF heeft via haar kennis wat mogelijke adresjes getipt en daar ga ik zeker mee aan de slag, kijken of er een praktijk bij zit waar ik me prettig bij voel. Er zit wel een goede kanshebber bij, die gewoon lekker no-nonsense is! Maar je hebt gelijk dat het posten van mijn lijstjes niet zo zinvol is tot het moment dat ik bij zo'n dame ben wezen praten, dus zal dat ook niet meer doen. Zal zo een boterhammetje extra nemen
. En met het kliekje bedoelde ik dat Duvel samen met zijn vader eet. Omdat ik ga sporten, eet ik niet mee, maar neem ik naderhand een bordje van wat er gemaakt is. (Nog geen idee wat het gaat worden overigens!). Dus het is niet zo dat ik wat rijstkorrels van zijn lege bord ga halen
.
Oma van mn vriend is jarig en heeft last-minute besloten om iedereen mee uit eten te nemen. Of we eten bij haar thuis, als er geen restaurants open zijn en dan zal het indisch zijn waarschijnlijk, maar iig niet thuis etenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Met wie ga je uit eten, chicootje?
Mijn lijst:
O: flinke bak yoghurt met een pietsie ranja
T: 2 appels
L: bruine pistolet ; ik denk iets van selleriesalade ofzo
T: amandelen
T: een kriekenflap ofzo![]()
S: zwemmen
D: rauwkost met dip
S: yoga
T: glas wijn, olijven gevuld met amandel, misschien een klein bakje chips.
Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
Sorry, maar eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben blij dat je dan wel gaat uiteindelijk![]()
Smoothies en versgemaakt ijs dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het best lastig om met die hitte en beetje aan mijn kcal te komen, ik heb weinig trek. En ik sla het vlees liever over als het heet is buiten, vind het snel ranzig-achtig worden. Maar het is natuurlijk wel wat kansloos om je lijst aan te vullen met chips en kriekenflappen om boven de BMR te komen
Banaan/peer oid pureren en dan invriezen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb ook minder trek met dit weer. Best vervelend ja. Ik heb wel zin in ijs, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling...
dat dus... ga naar een dietist of stop met lijstjes posten, want hier word ik gewoon depressief vanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Klasse, XMMaar liefst 400 kcal excl D
En daar moet je dan van spinnen. Terwijl je dat gister al 5 kwartier hebt gedaan. Mens, je bent niet wijs
Ah, dat is lekker! Blokjes bevroren fruit (aardbei, framboos, peer, whatever) en dan in je versgeperste jus gooienquote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Banaan/peer oid pureren en dan invriezen?![]()
Muissie
hád ik maar minder trek met dit weer...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb ook minder trek met dit weer. Best vervelend ja. Ik heb wel zin in ijs, maar dat is idd niet helemaal de bedoeling...
Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje kwark met limoen/sinaasappelsmaak
T: ??
D: pasta met broccoli en rauwe ham geloof ik. De meneer kookt.
Nou gefeli dan maar!quote:
Ik niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi. Ik heb een pittige tante gemaild. CF weet dan wel wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |