quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb geen Live Gold meer anders zou ik je proberen te verslaan
Hoe bedoel je cheaters?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn er ineens enorm veel cheaters met clubs
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef kreuk050 het volgende:
Ja real madrid wordt fucking vet!! En er zal geen update meer komen idd...
Je kunt je verdediging instellen op niet happen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Had ik ook altijd ja...IEDEREEN wil met Man U en in mindere mate Barca..hopeloos gewoon. Vooral die ManU gasten die dan met Ronaldo in de spits spelen en alleen maar lange steekballen geven en er achteraan rennen. Hoe goed je ook bent, dat kost je goals omdat die kerel veel te snel is voor een normale verdediger.
Nee hoor, liever met iets slechtere teams.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Sieps het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo'n eentje die dit seizoen alleen met MU heeft gespeeld?
Er zijn echt zo weinig mensen die met lagere clubs willen spelen, heb vandaag een paar potjes met FC Twente gespeeld en heb wel een stuk of 20x een 5 sterren team weggedrukt voordat ik bij iemand kwam die met Ajax wou spelen
Hoe dan? In tactics ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef druide het volgende:
[..]
Je kunt je verdediging instellen op niet happen.
Iets met de poorten op je router, dat is het meestal....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef Thieske het volgende:
Ik probeer voor het eerst online te spelen met de xbox tegen een vriend van me. Maar hij slaat steeds vast op het moment dat we beide ons team kunnen kiezen....
Iemand een idee van de oorzaak toevallig?
Jep, Dortmünd doet het geweldig bij mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee hoor, liever met iets slechtere teams.
Jij bent iemand die vervelend gaat doen als iemand een team kiest wat je niet zint? Dus als hij op ready staat, jij snel links rechts drukt zodat hij niet meer op ready staat?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Sieps het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo'n eentje die dit seizoen alleen met MU heeft gespeeld?
Er zijn echt zo weinig mensen die met lagere clubs willen spelen, heb vandaag een paar potjes met FC Twente gespeeld en heb wel een stuk of 20x een 5 sterren team weggedrukt voordat ik bij iemand kwam die met Ajax wou spelen
Nee, als mensen met een 5-sterrenteam willen spelen dan exit ik gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent iemand die vervelend gaat doen als iemand een team kiest wat je niet zint? Dus als hij op ready staat, jij snel links rechts drukt zodat hij niet meer op ready staat?
Zo ja ;
Ik stuur die mensen altijd een bericht, ik kan daar echt niet tegen. ZO triest.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:06 schreef Sieps het volgende:
[..]
Nee, als mensen met een 5-sterrenteam willen spelen dan exit ik gewoon
[..]
[..]
Lol, ja. Als je nog nooit heb zitten klooien met tactics en formation kan je fifa nooit ten volle ervaren, Op een gegeven moment beheers je het passen en uitkappen wel, en dan komt het voornamelijk aan op het gebruiken van de juiste tactiek.quote:
En de restquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:05 schreef druide het volgende:
[..]
Lol, ja. Als je nog nooit heb zitten klooien met tactics en formation kan je fifa nooit ten volle ervaren, Op een gegeven moment beheers je het passen en uitkappen wel, en dan komt het voornamelijk aan op het gebruiken van de juiste tactiek.
Om te beginnen zou ik pressure heel laag zetten, op 20 ofzo.
Dat is afhankelijk van het team dat je hebt, de formatie, de tegenstander, etc. Lekker puzzelen dus.quote:
Graag zelfsquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef druide het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van het team dat je hebt, de formatie, de tegenstander, etc. Lekker puzzelen dus.
Het verlagen van de pressure minimaliseert het probleem van een snelle spits die voorbij je verdedigers dendert. Ik geloof dat een paar mensen daar last van hadden. Als er interesse voor is wil ik best een uitgebreide tactiek en formatie geven van mijn favoriete team, Brazilië.
Ik denk dat dat komt doordat je passing heb ingesteld op kort. Dat zorgt ervoor dat je spelers naar het mannetje met de bal toekomen, waardoor je ten eerste niet in één beweging de bal met snelheid kan meenemen, en ten tweede de afstand naar het doel van de tegenstander groter wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Dat is leuk om te lezen.
Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik alleen de opstelling veranderd, ik speel ook altijd vol defensief. Als ik dat niet doe breken spelers zomaar door mijn verdediging heen.
Vraag me soms echt af waarom dat andersom nooit zo is, ik moet altijd wel veel moeite doen om door een verdediging te komen. Maar als ik een kans krijg om te scoren benut ik de goal ook bijna altijd.
Speel jij op een 360 of PS3?
Het gaat de laatste tijd wel beter wat dat betreft. Maar ik kom soms nog mensen tegen die me keihard van de mat vegen, wat soms echt tot frustratie leid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef druide het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat je passing heb ingesteld op kort. Dat zorgt ervoor dat je spelers naar het mannetje met de bal toekomen, waardoor je ten eerste niet in één beweging de bal met snelheid kan meenemen, en ten tweede de afstand naar het doel van de tegenstander groter wordt.
Maar pass op lang instellen maakt het spel zo eentonig, en het is ook vrij makkelijk te verdedigen, dus tja...
Ik speel op de 360.
@ Zosk: had je niet even op de nieuwe kunnen wachten?![]()
Ik heb nog NOOIT iemand vanaf de middenstip zien scoren, en ik heb zeker 1000 wedstrijden online gespeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:01 schreef richbitch het volgende:
Is er nou alweer onderhoud wtf? Is daar ook een website voor ofzo?
Gisteren scoorde ik trouwens met Ronaldinho vanaf de middenstip lol
Ik zucht ook altijd zodra ze het doen, of mensen die met 2-1 voorstaan die de laatste paar minuten van de wedstrijd maar wat over gaan spelen op hun eigen helft zonder aan te vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Tim86 het volgende:
Zo irritant die mensen die meteen vanaf de aftrap proberen te scoren. Het is ze wel pas 1x gelukt bij me gelukkig. Wel regelmatig de lat of een cornertje. Snap ook niet waarom ze het doen..ik scoor juist veel uit mijn eerste aanval vanaf de aftrap omdat er dan gaten in de verdediging liggen en je tegenstander vaak nog niet helemaal wakker is..
Ik ga je toevoegen straksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef stefan92 het volgende:
Bij mij is wel redelijk vaak gescoord vanaf de aftrap, of het lijkt alleen maar zo omdat ik er een paar keer door verloren heb. Als iemand af en toe een wedstrijd wilt spelen, voeg me dan maar toe: mijn psn is StefanS92
en @ die gast met al die tactieken, gewoon wat spelers wisselen en spelen kan ook.
Ik zal m'n 360 even aansluiten en een nieuw account aanmaken. Want heb geen gold..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik stift dan meestal
Iemand zin in een potje? Xbox 360 Naam: Morpheus1412
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik had al zo'n vermoedenVolgende keer beter!
Dat ging niet zo goed..quote:
PESquote:
Fifa is toch een simulatiespel en dit komt toch redelijk overeen met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zucht ook altijd zodra ze het doen, of mensen die met 2-1 voorstaan die de laatste paar minuten van de wedstrijd maar wat over gaan spelen op hun eigen helft zonder aan te vallen
Geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ging niet zo goed..
Kan je me vertellen wat ik fout deed? Ben trouwens nog nooit zo afgemaakt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Fifa is toch een simulatiespel en dit komt toch redelijk overeen met de werkelijkheid.
Auto save niet aan staan dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:09 schreef Silv het volgende:
Mn Fifa loopt opeens vast in manager modeNou heb ik dr geen zin meer in.
Serieus? Dat is echt gaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:48 schreef stefan92 het volgende:
Speelde vanochtend tegen iemand (TheHague070), scoor ik in de 4e minuut, quit ie omdat het dan niet telt ofzo. Zo vaak gehad, maar goed, dacht dat Hagenezen niet wegrenden.
Inderdaad, gewoon nog proberen te winnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt gaar.
Ik kom ook vaak tegen dat mensen meteen vanaf de aftrap gaan sprinten, op 1 of andere manier scoren ze dan wel eens. Dan ga je toch ook niet weg?
Ik mag inderdaad hopen dat ze het ook gaan aanpakken in FIFA10. Ik heb rond die periode een nieuwe TV en ga dan met een vriend waar ik veel FIFA mee speel nummertje 10 spelen op een 52"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon nog proberen te winnen.Waarom is dat eigenlijk dat als je quit in de eerste 5 minuten dat het resultaat niet telt? Zijn toch niet zoveel laggers ofzo.
Die regel is juist fijn, als je nu bijvoorbeeld gaat spelen en je komt tegen een cheater waar C. Ronaldo bij Inter zit ga ik ook weg. Hetzelfde als er enorme lag is. Zou je beetje lullig zijn als je dan een verlies krijgt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon nog proberen te winnen.Waarom is dat eigenlijk dat als je quit in de eerste 5 minuten dat het resultaat niet telt? Zijn toch niet zoveel laggers ofzo.
Dat zijn toch geen cheaters?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die regel is juist fijn, als je nu bijvoorbeeld gaat spelen en je komt tegen een cheater waar C. Ronaldo bij Inter zit ga ik ook weg. Hetzelfde als er enorme lag is. Zou je beetje lullig zijn als je dan een verlies krijgt.
Tjah, en als andere partij zou ik gewoon met scoren even wachten tot de 6e minuut voor de zekerheid
Nee serieus, ik had in mijn basis Engelaar erin gezet en Ooijer bij PSV. En kon gewoon ranked met die spelers spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef kreuk050 het volgende:
Hij hoort bij Man. Utd, snap trouwens niet hoe iemand dat voor mekaar krijgt, je bedoelt toch geen Ultimate Team?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef richbitch het volgende:
Is het trouwens mogelijk om met twee vrienden online samen tegen twee andere te spelen.. in één wedstrijd? of 2 tegen 1?
Dan wil dat nooit bij mij.. misschien omdat die (2e) controller niet goed staat ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, gewoon driehoekje (of Y) bij het kiezen van de teams.Kan je bij Gasten: (staat ook bij het teams kiezen) even checken of het wel goed is gegaan.
Daarmee kan je alleen niet ranked-quick-match.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:09 schreef Tim86 het volgende:
Dream team zit standaard al in het spel...daar zitten al die sterren al in. Je hebt ook een team met Pele, Beckenbauer etc.
Fine by mequote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef Dynastic het volgende:
Ik had live, binnenkort weer.
Dan versla ik je met het magische ADO Den Haag, of niet.. heb lang niet gespeeld
Dacht even dat ie dan al in de winkels lagquote:
Dat is idd zwaar irritant sta je voor en dan gaan ze er in 1 keer vandoor , laat ze daar maar wat tegen doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:07 schreef stefan92 het volgende:
Als je een beetje de team ratings kent kan je volgens mij bij het kiezen van de teams zien of de tegenstander heeft zitten kloten met die transfers, en heb nog nooit tegen zo'n dreamteam gespeeld, geloof wel dat ze bestaan want heb er genoeg over gelezen.Erger me gewoon aan die mensen die dan quitten, speel gewoon de hele wedstrijd of speel gewoon niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht even dat ie dan al in de winkels lagmaar dan is ie te spelen op een of andere vage site
Wat een nutteloze kut Hyves.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef r_tax het volgende:
Fifa 10 wordt helemaal the bombbeter dan pes 2010 ook!!
wordt nu lid van http://fifa-football-10.hyves.nl
En Driessen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Dynastic het volgende:
Weer Youri en Evert?
Volgens mij hadden ze bij 04/05 een 5jarig contract voor dat commentaar..
Waarom net zo'n gast van Eredivisie Live? (behalve Reitsma)
Trouwens zie ik het voor me dat het wel weer Youri en Evert zijn..
Kijk dat filmpje dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
Publiek is veranderd en het is doorgeschoven naar 20 oktober.
Echt verschrikkelijk irritant is dat! Ik kap meteen met de wedstrijd als ik zoiets tegenkom. Maar hoe kunnen ze zo'n team vormen eigenlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Ytereo het volgende:
Online kom je alleen nog maar dreamteams tegen![]()
Het is verkloot en EA grijpt niet in
Haha ik kwam eens iemand tegen die dat had met Marseille. En ik was Bordeaux. Kreeg ik allemaal Franse scheldwoorden op me dak nadat ik wonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Ytereo het volgende:
Online kom je alleen nog maar dreamteams tegen![]()
Het is verkloot en EA grijpt niet in
Ik heb gekeken: Audience looks amazingquote:
Zie je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken: Audience looks amazing
Zeggen ze...
Dat vrije trappen instuderen is wel erg gaaf!
Ik voeg je wel toequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Thrilled het volgende:
[desperate]
Hey allemaal.. ik heb al een tijd een xbox maar mijn vrienden gamen bijna niet op consoles, en als ze er al een hebben is het geen 360Nu zoek ik naar vrienden (
) om tegen te gamen uiteraard.. dus mochten er mensen zijn die een tegenstander willen hebben (geen bezwaar tegen een eredivisie-potje hoor
) voeg me even toe, gamertag = KVD88
[/desperate]
En tevens wil ik gelijk even iets vragen.. ik heb het probleem dat wanneer ik met 3 controllers tegelijk wil spelen dat mijn xbox helemaal vastloopt wanneer de derde controller een pass geeft.. met 2 controllers gaat foutloos, maar wanneer de derde wordt aangezet freezed het helemaal vast...
Op internet bijna niks te vinden.. 1 oplossing tot nu toe en dat is de saves verwijderen, maar voordat ik dát probeer wil ik eerst alternatieven vinden.. kheb de cache's ook al geleegd maar mocht niks baten..
help?
Ik heb dat met 2 spelers op 1 360. Bij mij hielp het om niet in te signen, dan werkt het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Thrilled het volgende:
En tevens wil ik gelijk even iets vragen.. ik heb het probleem dat wanneer ik met 3 controllers tegelijk wil spelen dat mijn xbox helemaal vastloopt wanneer de derde controller een pass geeft.. met 2 controllers gaat foutloos, maar wanneer de derde wordt aangezet freezed het helemaal vast...
Op internet bijna niks te vinden.. 1 oplossing tot nu toe en dat is de saves verwijderen, maar voordat ik dát probeer wil ik eerst alternatieven vinden.. kheb de cache's ook al geleegd maar mocht niks baten..
help?
Zo goed ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:13 schreef Thrilled het volgende:
ik denk dat ik je geaccepteerd heb?In ieder geval geen dynastic als gamerstag mja..
en even tussendoor: mn eerste upload: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/8478373ja ben erg trots
Toegevoegt, kom maar op tegen ADO Den Haag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Als iemand een potje tegen PSV wil (360) voeg je even roflpantoffel88 toe.
Van de week doen wel even een potje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Toegevoegt, kom maar op tegen ADO Den Haag.
Is goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Van de week doen wel even een potje.
lol net verloren van je dus.. 4-1.. matig matig.. ik speel normaal met juventus.. maar dat wil ik je niet aandoen tegen adoquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lol net verloren van je dus.. 4-1.. matig matig.. ik speel normaal met juventus.. maar dat wil ik je niet aandoen tegen adoen feyenoord/ajax/psv is ook zo standaard.. heerenveen was een mooie pot
mooie wedstrijd.. nogmaals gefeliciteerd :p
Heb je serieus PES 2008 en PES 2009 gespeeld dat het nu pas in je opkomt om FIFA 09 te proberen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:19 schreef Rejected het volgende:
Na 2 jaar PES, ga ik Fifa 09 maar even proberen. Kijken of hij zn hype waarmaakt.
Tegen mij ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:07 schreef Dynastic het volgende:
Pff, krijg zo'n wedstrijd niet opgestart tegen iemand online. Krijg de hele tijd wedstrijd niet bschikbaar.
Edwinuss is zijn gamertag. Maar eh, ik kan niet tegen jou. Maar wel tegen hem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef Dynastic het volgende:
heeft Edwinnus ook fifa? Wat zn gamertag?
Ja ik kan ook tegen andere mensen maar niet tegen jou. Ik heb wel vaak dat als ik iemand uitnodig t dan fout gaat maar zodra ik uitgenodigt wordt gaat het goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Edwinuss is zijn gamertag. Maar eh, ik kan niet tegen jou. Maar wel tegen hem.
Ik geef het opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:35 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Ja ik kan ook tegen andere mensen maar niet tegen jou. Ik heb wel vaak dat als ik iemand uitnodig t dan fout gaat maar zodra ik uitgenodigt wordt gaat het goed.
Ja ik hoorde altijd dat PES beter was. Dus was ik gewoon met PES begonnen. Fifa 2000 was het laatste voetbalspel dat ik daarvoor had gespeeld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Heb je serieus PES 2008 en PES 2009 gespeeld dat het nu pas in je opkomt om FIFA 09 te proberen?![]()
PES 3 t/m 6 heb ik me wel het meest mee vermaakt.Speel zelfs af en toe nog PES 6.
Voeg me maar toe op live: PieAirquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef Dynastic het volgende:
Wie een potje (X360) tegen mij en ADO Den Haag?
Ik heb áltijd PES gespeeld. Na het debacle van PES6 en PES 2007 en PES 2008 heb ik afgelopen seizoen geen voetbalspel meer gekocht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ja ik hoorde altijd dat PES beter was. Dus was ik gewoon met PES begonnen. Fifa 2000 was het laatste voetbalspel dat ik daarvoor had gespeeld.Maar ik vermaak me nog prima met PES 2009 hoor, ga gewoon even Fifa proberen.
Arshafour![]()
Same here, hoewel ik PES6 nog wel met veel plezier gedaan heb.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb áltijd PES gespeeld. Na het debacle van PES6 en PES 2007 en PES 2008 heb ik afgelopen seizoen geen voetbalspel meer gekocht.
Tot ik bij een vriend van mij FIFA 09 speelde ( op de PS3 ) laatst. Daarop heb ik meteen FIFA 09 gekocht.
Ben eigenlijk wel nog altijd benieuwd naar PES 2009, maar het schijnt dat deze online nog steeds kut speelt ( lag enzo ).
Ja op de Playstation 2 wel ja....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Same here, hoewel ik PES6 nog wel met veel plezier gedaan heb.
Ik op de PC toen nog, had hem laatst weer uit de kast gehaald, en het was nog steeds leuk. Heb trouwens een PS controller voor de PC dus de ervaring zal niet heel erg anders zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja op de Playstation 2 wel ja....
PC versie was inderdaad ook gebaseerd op de PS2 versie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik op de PC toen nog, had hem laatst weer uit de kast gehaald, en het was nog steeds leuk. Heb trouwens een PS controller voor de PC dus de ervaring zal niet heel erg anders zijn
Is goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op live: PieAir
Gisteren Fifa gekocht dus ik ben nog n00b
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Alvast FIFA 10 besteld.
tja sorry mijn duim zit in het verband dus kan al twee weken niks :quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef WJE11 het volgende:
Mensen die nog een keertje een potje willen spelen?
Gamertag: WJELF11 (live dus).
Ja ik miste je alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef richbitch het volgende:
[..]
tja sorry mijn duim zit in het verband dus kan al twee weken niks :
Ik heb je toegevoegt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:31 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja ik miste je alIk moet weer wat gaan oefenen, en beterschap
Ja zekers, kan allemaal. Ook vanaf 30 meter scoren (is zelfs een achievement).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef bear87 het volgende:
Voor de Fifa kenners: Is het met Fifa ook mogelijk om plezier te hebben 1 tegen 1 met wat vrienden voor de buis? Dat is dé reden dat ik PES speel eigenlijk, gewoon voor die snelle actie, proberen van afstand te schieten etc...verder heb ik ook al door dat er veel meer aandacht gegeven wordt aan Fifa, die game is gewoon veel meer klaar....vandaar deze vraag:)
PS. Kan je met Fifa de bal er inperen vanaf 30 meter?
Kan prima. Een maat van me is ook een die hard FIFA speler en zodra hij in de buurt is gaan we altijd een aantal potjes spelen. Voor mij 1 van de beste multiplayers ooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef bear87 het volgende:
Voor de Fifa kenners: Is het met Fifa ook mogelijk om plezier te hebben 1 tegen 1 met wat vrienden voor de buis? Dat is dé reden dat ik PES speel eigenlijk, gewoon voor die snelle actie, proberen van afstand te schieten etc...verder heb ik ook al door dat er veel meer aandacht gegeven wordt aan Fifa, die game is gewoon veel meer klaar....vandaar deze vraag:)
PS. Kan je met Fifa de bal er inperen vanaf 30 meter?
Laatst vanaf de middenstip gescoord met vierkantjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja zekers, kan allemaal. Ook vanaf 30 meter scoren (is zelfs een achievement).
Maar het is niet zo dat dit vaak gebeurt (gelukkig maar) en je moet het wel met Ibra of een andere goede speler proberen, die hebben een goed schot.
Dat wil ik ook wel weten inderdaad...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit dat met die gasten die met een ranked match met een "dream team" spelen
Jo Kevin wat is nou eigenlijk beter, de PS3 of de X360?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef w00h00 het volgende:
Wie geregeld zin heeft in een potje op de PS3, voeg me even toe.
KevinAFCA
Veel verschil qua gameplay is er niet, maar het beeld is, mede door mijn full hd tv, echt stukken beter bij de PS3.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jo Kevin wat is nou eigenlijk beter, de PS3 of de X360?
Ik voeg je dalijk toequote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef w00h00 het volgende:
KevinAFCA
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef w00h00 het volgende:
KevinAFCA
Ik zal dat verschil eens gaan checken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Veel verschil qua gameplay is er niet, maar het beeld is, mede door mijn full hd tv, echt stukken beter bij de PS3.
Beter waarin? Ik vind er weinig verschil namelijk. Al speel ik niet ontzettend veel, FIFA en COD vooral.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zal dat verschil eens gaan checken.
Heb tijden op de PS3 gespeeld maar ben toch over gegaan op de 360, puur omdat online gewoon beter is.
Daarom twijfel ik tussen de Xbox en de PS3. Een Xbox arcade kost 170 euro maar dan moet je nog een HD kopen en XBPOX live. Dan zit je al aan de prijs van de PS3.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Beter waarin? Ik vind er weinig verschil namelijk. Al speel ik niet ontzettend veel, FIFA en COD vooral.
Daarnaast is PS3 gratis en ben jij bij de Xbox genoodzaakt om elke keer geld naar Bill over te schrijven.
Als ik een ranked match wil gaan spelen op de PS3 kan ik gerust 100 keer het scherm weg klikken waar op staat dat de sessie gesloten is.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Beter waarin? Ik vind er weinig verschil namelijk. Al speel ik niet ontzettend veel, FIFA en COD vooral.
Daarnaast is PS3 gratis en ben jij bij de Xbox genoodzaakt om elke keer geld naar Bill over te schrijven.
Blu-ray heeft mij over de streep getrokken. Blu ray is gewoon pure toekomst.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik tussen de Xbox en de PS3. Een Xbox arcade kost 170 euro maar dan moet je nog een HD kopen en XBPOX live. Dan zit je al aan de prijs van de PS3.
Heb je geoefend dan? De laatste keer op de X360 was het niet zoveelquote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Blu-ray heeft mij over de streep getrokken. Blu ray is gewoon pure toekomst.
Gewoon lekker PS3 kopen, kan ik je inmaken met FIFA.![]()
Als je veel online wil gaan gamen tegen vrienden of andere mensen ( van FOK! bijvoorbeeld ) zou ik de 360 nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik tussen de Xbox en de PS3. Een Xbox arcade kost 170 euro maar dan moet je nog een HD kopen en XBPOX live. Dan zit je al aan de prijs van de PS3.
Ik speel alleen maar online. Ik heb al een X360 gehad en die heb ik toen geruild tegen een Wii. Daar was ik snel op uit gekeken dus heb ik die Wii verkocht. En dat voor meer geld dan dat die Xbox mij gekost hadquote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je veel online wil gaan gamen tegen vrienden of andere mensen ( van FOK! bijvoorbeeld ) zou ik de 360 nemen.
Maar als jij alleen maar singleplayer wil gaan spelen en af en toe een potje online speelt zou ik voor de PS3 gaan.
Ik heb beide consoles, maar dat was omdat ik de in de hype van Killzone 2 ben getrapt.
Hier wordt ik ook zwaar gestoord van!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik een ranked match wil gaan spelen op de PS3 kan ik gerust 100 keer het scherm weg klikken waar op staat dat de sessie gesloten is.
Het is inderdaad om te janken.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hier wordt ik ook zwaar gestoord van!!!
Heb jij al je poorten open staan?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dat heb ik dus ook op de 360.
Het is altijd een chaos als ik het speelquote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef jpg97 het volgende:
10 vs 10 is ook wel leuk. Alleen jammer dat er zoveel Engelse Paupers zitten..
Gisteren een paar potjes gedaan, en dat ging best goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is altijd een chaos als ik het speel
Iedereen gaat altijd massaal achter die bal aan
Ja op de router wel, alleen blokkeert er iets.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is inderdaad om te janken.
[..]
Heb jij al je poorten open staan?
Ben er altijd zo op me hoede mee, altijd als ik iets bestel en ik zou het meteen moeten krijgen moet ik weer 2 weken wachten. En we hebben hier een onbekend zaakje waar ik de games al 2/3 dagen voor de release kan krijgen dus heb liever dat.quote:
gericht schieten gerbuiken? met L2quote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ik speel dus sinds een paar dagen ook Fifa '09, maar ik speel het nog maar net, en op de eenvoudigste modus, en dan is 't wel heel makkelijk. 8, 9 doelpunten is makkelijk haalbaar op dit moment.
Als je gewoon de bal krijgt en recht op de keeper af loopt en dan op t laatste moment voor hij uitkomt schiet gaat ie er 9 v/d 10x in. Wat me wel opvalt is dat je heel snel over schiet. Ik ben er nog niet achter hoe je dat kunt voorkomen, maar ik ben dan ook nog een n00b in dit spel
Zoals ik al zei, n00b dusquote:
nouja is eigenlijk als nog L2, heet dan alleen anders. lb ofzo?quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, n00b dusZal dat eens proberen. Al zal ik wel een andere knop moeten gebruiken aangezien ik een Xbox360 heb, en geen PS, dus ook geen L2 knop
Dan heb je niet de standaard instellingenquote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Ammi het volgende:
Bij mij is gericht schieten RB.
Zo heeft FIFA09 heel veel rare dingen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef mash_ het volgende:
Ok echt tijd voor fifa 10,
Kut fifa 09ik ging samen met een vriend van me online. dus met zijn 2en tegen 1. alleen als de tegenstander dan van de aftrap schiet zit hij meteen. want op de 1 of anderen manier als je met zijn 2en bent loopt je keeper automatisch naarvoren. Dus onze tege nstandaard heeft 3x zo gescoord
anders hadden we gewoon met 3-0 gewonnen.
![]()
![]()
ja er zijn heel veel van die stomme foute. maar van de middel lijn score wist ik dat het kon. als je het 50x probeerd lukt het misschien 1 of 2x, maar blijkbaar lukt het 99% van de keren als je met zijn 2en in 1 team speelt. heel raar dus.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo heeft FIFA09 heel veel rare dingen.
Zo kan ik soms echt huilen om het "voordeel" wat je krijgt.
Ik krijg wel eens een penalty mee, nadat ik gescoord heb. Daarna dikke kans dat ik die penalty mis.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een geplaatst schot is wel RB standaard hoor. LB is voor een lob.quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb je niet de standaard instellingenwant anders is het toch echt links achter.
Maarja doet er ook niet zoveel toe.
Btw over 3 dagen de fifa 10 demo
linksachter gericht. linksvoor lob.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Een geplaatst schot is wel RB standaard hoor. LB is voor een lob.
Volgens mij heb jij het verkeerd staan hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
linksachter gericht. linksvoor lob.
Ik mis ze altijd als ze beslissend zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:30 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens een penalty mee, nadat ik gescoord heb. Daarna dikke kans dat ik die penalty mis.
Same here. Maakt niet uit wat ik doe, de keeper heeft hem altijd. Strak in de hoek, hard in de kruising of een lobje, de keeper heeft me altijd door.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik mis ze altijd als ze beslissend zijn
Nee echt niet hoor. Linksachter is de linkertrigger en dat is voor extra effect bij een schot (en dribbel/trics dingen). LB is voor een lob-schot. RB is een geplaatst schot en rechtertrigger is sprinten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
linksachter gericht. linksvoor lob.
Is het niet een kwestie van welke preset je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Nee echt niet hoor. Linksachter is de linkertrigger en dat is voor extra effect bij een schot (en dribbel/trics dingen). LB is voor een lob-schot. RB is een geplaatst schot en rechtertrigger is sprinten.
Maar goed, van mij mag je zelf de andere knoppen gebruiken, maar dit is hoe het is. Ja/nee-en heeft geen zin verder
Ja natuurlijk, maar daarom hebben we het over de standaard instellingen en niet als je zelf de preset aan gaat passenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef Masegate het volgende:
[..]
Is het niet een kwestie van welke preset je gebruikt?
Ik gebruik traditioneel, maar de meeste van mijn vrienden gebruiken zo'n alternatieve instelling.
Ik gebruik R1 voor geplaatst schot en L1 voor een lob.
Gebruik ook vaak L2/R2 bij een schot, die krult beter en gaat harder (volgens mij).
Al moet ik zeggen dat ik wel twijfel of het inderdaad die knoppen zijn, want ik druk die knoppen in zonder dat ik echt weet op welke knop ik druk.Soort automatisme waar ik inmiddels niet meer over nadenk.
Oké, in dat geval is het precies zoals ik aangaf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar daarom hebben we het over de standaard instellingen en niet als je zelf de preset aan gaat passen
Je bedoelt nadeel.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ook gister weer, ik word onderuit gehaald, geeft ie voordeel, ga ik alleen op de keeper af, fluit die zak opeens!quote:
Ben benieuwd hoe dat in gaat uitpakken in FIFA10.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:21 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ook gister weer, ik word onderuit gehaald, geeft ie voordeel, ga ik alleen op de keeper af, fluit die zak opeens!
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:45 schreef Sieps het volgende:
Demo staat op Marketplace
Over anderhalf uur even binnenhalen
Ja maar staat nog niet op de site van xbox live.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan toch ook ergens op internet je download doorgeven, zodat je Xbox 'm alvast downloadt?
Ik zit nu namelijk op werk en ik meen dat er zoiets bestaat/bestond?
Downloadingquote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef dannbla het volgende:
Hij staat erop.... marketplace that is..
1e indruk is wennen. De game is nog sneller. Ik moest ook wennen van 08 naar 09. Dat ging redelijk snel, hopelijk met deze game ook.quote:
erg sterk. EA zet weer 'n stap vooruit. Alles loopt stuk vloeiender. Spelers reageren sneller/makkelijker.quote:
Dus is ie nu wel goed?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na wat meer matches te hebben gespeeld begin ik toch wel enthousiast te worden
Het is maar een demo he? Vorig jaar heb ik de 09 demo ook gespeeld en toen dacht ik ook: "wat een slecht spel". Toen 09 officieel uit kwam heb ik hem nog een keer gespeeld en toen speelde hij een stuk beter.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus ,,,,![]()
Sorry maar wtf is er nou beter in Fifa 10.
Ik heb net de demo gespeeld. Maar ik vind het helemaal geen verbetering ten opzichte van 09. Fifa 09 ziet er ook een stuk mooier uit. Wel speelt Fifa 10 wat sneller en reageren de spelers beter.
Maar ik koop dit jaar GEEN fifa. Dat weet ik zeker na het spelen van de demo. Fifa 09 heb ik meer dan 50 uur gespeeld en vond ik echt wel goed. Maar dit.....![]()
Erg jammer.
Ik ben stiekem wel benieuwd hoeveel uur ik Fifa 09 heb gespeeld. Weet wel dat het veeeeeeel meer is dan 50 uur. Zouden ze eigenlijk ergens bij moeten houden. Ergens bij de trophies of zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
Fifa 09 heb ik meer dan 50 uur gespeeld
Gaan naar mijn fifaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd hoeveel uur ik Fifa 09 heb gespeeld. Weet wel dat het veeeeeeel meer is dan 50 uur. Zouden ze eigenlijk ergens bij moeten houden. Ergens bij de trophies of zo.
Nog nooit gekeken, zal het eens doen...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gaan naar mijn fifa
dan naar statestiken en dan kun je zien hoeveel speel minuten je hebt.
Bijna 9 dagen!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken, zal het eens doen...
Edit: Hmmm, 12500 speelminuten. Wil dat dan zeggen speelminuten als in, 90 minuten per wedstrijd? Dan lijkt het weinig. Als het werkelijk minuten zijn die ik het spel heb gespeeld, dan lijkt het weer veel.
Precies, zo lijkt het weer heel veel... Zou het dan toch niet het aantal wedstrijdminuten zijn...?quote:
Nee, addictquote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef Masegate het volgende:
[..]
Precies, zo lijkt het weer heel veel... Zou het dan toch niet het aantal wedstrijdminuten zijn...?
Hij telt gewoon de minuten die jij gespeelt heb tijdens wedstrijden. Dus stel dat je 4 minuten per helft hebt is dus 8 per wedstrijd. Dan zou jij 1563 wedstrijden gespeeld hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef Masegate het volgende:
[..]
Precies, zo lijkt het weer heel veel... Zou het dan toch niet het aantal wedstrijdminuten zijn...?
Ik heb een paar fm savegames van over de 30 dagenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Masegate het volgende:
[..]
In mijn defence: Fifa is zo'n beetje het enige dat ik het afgelopen jaar heb gespeeld.
ik kan hem ook nog niet vindenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef R_B het volgende:
wanneer de neuk wordt die ps3 store geupdate
Effe downloaden dan maar, alhoewel ik toch wel weet waar het weer op uitdraaitquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef EvEs0r het volgende:
De pc demo is er!
Download hier: http://static.cdn.ea.com/fifa/u/f/fifa10_pc_demo_ec.exe
De PC versie is elk jaar echt zo dramatisch, ga het niet eens proberenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef EvEs0r het volgende:
De pc demo is er!
Download hier: http://static.cdn.ea.com/fifa/u/f/fifa10_pc_demo_ec.exe
Ik ga wel effe een paar screenshotjes zo nier neerplempen zodat je kunt zien hoe fucking lelijk het eruit zietquote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
De PC versie is elk jaar echt zo dramatisch, ga het niet eens proberen
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ga wel effe een paar screenshotjes zo nier neerplempen zodat je kunt zien hoe fucking lelijk het eruit ziet
PES 6quote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Effe downloaden dan maar, alhoewel ik toch wel weet waar het weer op uitdraait
Een gigantisch baggerspel dat voor de zoveelste keer op rij niet next-gen is omdat de Aldi-pc van Jan Pietersen uit 2003 dit spel ook moet kunnen draaien...
Zal zo wel ff laten weten of ik gelijk heb en dan ga ik daarna waarschijnlijk maar weer PES 6 spelen. Ja, PES 2008 en PES 2009 zijn ook gigantisch bagger.
Je kunt nog steeds online spelen en dat werkt fantastisch:quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
PES 6Daar was ik echt goed in. Veel online gespeeld met drie andere maten van me en dan 2 vs 2, geweldig
Las laatst ergens dat er zelfs een 2008/2009 update van is
Nu ff FIFA 10 demo downloaden
Welk niveau?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef kreuk050 het volgende:
Ik moet veel gaan oefenen om op m'n 09 niveau van laatste tijd te komen. Maar daar had ik ook half jaar over gedaan ofzo
Echt, annuleer die download. Het is echt een verschrikkelijk slecht spel zoals FIFA al jaren is op de pc.quote:
Ik moet er behoorlijk aan wennen dat die keeper uitkomt.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef mash_ het volgende:
fifa 10enige wat ik vind dat de keepers nog steeds de meeste rare dingen doen.
ja zwaar irritant. je krijgt nu echt nog 10x zo snel lobjes tegen dan je al kreeg. en als je goed wist hoe je lobjes moest doen was het sowieso er erg makkelijk als je alleen op de keeper af ging, maar is nu nog 10x zo makkelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet er behoorlijk aan wennen dat die keeper uitkomt.
Xbox 360quote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, annuleer die download. Het is echt een verschrikkelijk slecht spel zoals FIFA al jaren is op de pc.
Het ene moment krijg je een filmpje van dichtbij, andere moment zoals jij beschrijft. Zal wel willekeurig zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:46 schreef w00h00 het volgende:
Zojuist ook me eerste pot gespeeld. De veranderingen zijn nou niet echt spectaculair. Het is inderdaad allemaal wel wat echter. En de handelingssnelheid van de spelers is ook een stuk omhoog, dat vind ik wel een groot plus punt, want daar ergerde ik me nog wel eens aan bij 09. Verder kun je nu bepalen wie de vrije trappen neemt.
Wat me wel opviel was wanneer de scheidsrechter een kaart trok je alleen een cameraview van bovenaf had, waardoor je nauwelijks kan zien welke kleur de kaart is, maar wellicht dat dit alleen bij de demo zo is.
snelle vrije trap kan niet altijd. moet e bal op goede plaats zijn etc.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:32 schreef R_B het volgende:
Gisteren 2 potjes gedaan....
Heel gaaf allemaal hoor.
Als je past naar bijv. de voorhoede dan probeert de verdediger de bal te onderscheppen.
2 vragen:
- Hoe neem je snel een vrije trap? (de cpu deed dit 2 keer)
- Hoe kom je zelf voor de bal als de cpu een bal naar de voorhoede speelt.
Eensch! Dat vind ik echt lelijk en héél zonde.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog iets wat ik erg onprettig vind: de cameraposities bij het nemen van uittrappen, corners en vrije trappen. Het staat veel te dicht bij de speler zelf.
aldi pc's zijn over het algemeen lang niet zo slechtquote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Effe downloaden dan maar, alhoewel ik toch wel weet waar het weer op uitdraait
Een gigantisch baggerspel dat voor de zoveelste keer op rij niet next-gen is omdat de Aldi-pc van Jan Pietersen uit 2003 dit spel ook moet kunnen draaien...
Zal zo wel ff laten weten of ik gelijk heb en dan ga ik daarna waarschijnlijk maar weer PES 6 spelen. Ja, PES 2008 en PES 2009 zijn ook gigantisch bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |