Ben er altijd zo op me hoede mee, altijd als ik iets bestel en ik zou het meteen moeten krijgen moet ik weer 2 weken wachten. En we hebben hier een onbekend zaakje waar ik de games al 2/3 dagen voor de release kan krijgen dus heb liever dat.quote:
gericht schieten gerbuiken? met L2quote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef CoolGuy het volgende:
Ik speel dus sinds een paar dagen ook Fifa '09, maar ik speel het nog maar net, en op de eenvoudigste modus, en dan is 't wel heel makkelijk. 8, 9 doelpunten is makkelijk haalbaar op dit moment.
Als je gewoon de bal krijgt en recht op de keeper af loopt en dan op t laatste moment voor hij uitkomt schiet gaat ie er 9 v/d 10x in. Wat me wel opvalt is dat je heel snel over schiet. Ik ben er nog niet achter hoe je dat kunt voorkomen, maar ik ben dan ook nog een n00b in dit spel
Zoals ik al zei, n00b dusquote:
nouja is eigenlijk als nog L2, heet dan alleen anders. lb ofzo?quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, n00b dusZal dat eens proberen. Al zal ik wel een andere knop moeten gebruiken aangezien ik een Xbox360 heb, en geen PS, dus ook geen L2 knop
Dan heb je niet de standaard instellingenquote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Ammi het volgende:
Bij mij is gericht schieten RB.
Zo heeft FIFA09 heel veel rare dingen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef mash_ het volgende:
Ok echt tijd voor fifa 10,
Kut fifa 09ik ging samen met een vriend van me online. dus met zijn 2en tegen 1. alleen als de tegenstander dan van de aftrap schiet zit hij meteen. want op de 1 of anderen manier als je met zijn 2en bent loopt je keeper automatisch naarvoren. Dus onze tege nstandaard heeft 3x zo gescoord
anders hadden we gewoon met 3-0 gewonnen.
![]()
![]()
ja er zijn heel veel van die stomme foute. maar van de middel lijn score wist ik dat het kon. als je het 50x probeerd lukt het misschien 1 of 2x, maar blijkbaar lukt het 99% van de keren als je met zijn 2en in 1 team speelt. heel raar dus.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo heeft FIFA09 heel veel rare dingen.
Zo kan ik soms echt huilen om het "voordeel" wat je krijgt.
Ik krijg wel eens een penalty mee, nadat ik gescoord heb. Daarna dikke kans dat ik die penalty mis.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een geplaatst schot is wel RB standaard hoor. LB is voor een lob.quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb je niet de standaard instellingenwant anders is het toch echt links achter.
Maarja doet er ook niet zoveel toe.
Btw over 3 dagen de fifa 10 demo
linksachter gericht. linksvoor lob.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Een geplaatst schot is wel RB standaard hoor. LB is voor een lob.
Volgens mij heb jij het verkeerd staan hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
linksachter gericht. linksvoor lob.
Ik mis ze altijd als ze beslissend zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:30 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens een penalty mee, nadat ik gescoord heb. Daarna dikke kans dat ik die penalty mis.
Same here. Maakt niet uit wat ik doe, de keeper heeft hem altijd. Strak in de hoek, hard in de kruising of een lobje, de keeper heeft me altijd door.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik mis ze altijd als ze beslissend zijn
Nee echt niet hoor. Linksachter is de linkertrigger en dat is voor extra effect bij een schot (en dribbel/trics dingen). LB is voor een lob-schot. RB is een geplaatst schot en rechtertrigger is sprinten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
linksachter gericht. linksvoor lob.
Is het niet een kwestie van welke preset je gebruikt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Nee echt niet hoor. Linksachter is de linkertrigger en dat is voor extra effect bij een schot (en dribbel/trics dingen). LB is voor een lob-schot. RB is een geplaatst schot en rechtertrigger is sprinten.
Maar goed, van mij mag je zelf de andere knoppen gebruiken, maar dit is hoe het is. Ja/nee-en heeft geen zin verder
Ja natuurlijk, maar daarom hebben we het over de standaard instellingen en niet als je zelf de preset aan gaat passenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef Masegate het volgende:
[..]
Is het niet een kwestie van welke preset je gebruikt?
Ik gebruik traditioneel, maar de meeste van mijn vrienden gebruiken zo'n alternatieve instelling.
Ik gebruik R1 voor geplaatst schot en L1 voor een lob.
Gebruik ook vaak L2/R2 bij een schot, die krult beter en gaat harder (volgens mij).
Al moet ik zeggen dat ik wel twijfel of het inderdaad die knoppen zijn, want ik druk die knoppen in zonder dat ik echt weet op welke knop ik druk.Soort automatisme waar ik inmiddels niet meer over nadenk.
Oké, in dat geval is het precies zoals ik aangaf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar daarom hebben we het over de standaard instellingen en niet als je zelf de preset aan gaat passen
Je bedoelt nadeel.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ook gister weer, ik word onderuit gehaald, geeft ie voordeel, ga ik alleen op de keeper af, fluit die zak opeens!quote:
Ben benieuwd hoe dat in gaat uitpakken in FIFA10.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:21 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ook gister weer, ik word onderuit gehaald, geeft ie voordeel, ga ik alleen op de keeper af, fluit die zak opeens!
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:45 schreef Sieps het volgende:
Demo staat op Marketplace
Over anderhalf uur even binnenhalen
Ja maar staat nog niet op de site van xbox live.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je kan toch ook ergens op internet je download doorgeven, zodat je Xbox 'm alvast downloadt?
Ik zit nu namelijk op werk en ik meen dat er zoiets bestaat/bestond?
Downloadingquote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef dannbla het volgende:
Hij staat erop.... marketplace that is..
1e indruk is wennen. De game is nog sneller. Ik moest ook wennen van 08 naar 09. Dat ging redelijk snel, hopelijk met deze game ook.quote:
erg sterk. EA zet weer 'n stap vooruit. Alles loopt stuk vloeiender. Spelers reageren sneller/makkelijker.quote:
Dus is ie nu wel goed?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef Edwinuss het volgende:
Na wat meer matches te hebben gespeeld begin ik toch wel enthousiast te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |