Ja op de Playstation 2 wel ja....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Same here, hoewel ik PES6 nog wel met veel plezier gedaan heb.
Ik op de PC toen nog, had hem laatst weer uit de kast gehaald, en het was nog steeds leuk. Heb trouwens een PS controller voor de PC dus de ervaring zal niet heel erg anders zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja op de Playstation 2 wel ja....
PC versie was inderdaad ook gebaseerd op de PS2 versie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik op de PC toen nog, had hem laatst weer uit de kast gehaald, en het was nog steeds leuk. Heb trouwens een PS controller voor de PC dus de ervaring zal niet heel erg anders zijn
Is goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op live: PieAir
Gisteren Fifa gekocht dus ik ben nog n00b
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Alvast FIFA 10 besteld.
tja sorry mijn duim zit in het verband dus kan al twee weken niks :quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef WJE11 het volgende:
Mensen die nog een keertje een potje willen spelen?
Gamertag: WJELF11 (live dus).
Ja ik miste je alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef richbitch het volgende:
[..]
tja sorry mijn duim zit in het verband dus kan al twee weken niks :
Ik heb je toegevoegt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:31 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja ik miste je alIk moet weer wat gaan oefenen, en beterschap
Ja zekers, kan allemaal. Ook vanaf 30 meter scoren (is zelfs een achievement).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef bear87 het volgende:
Voor de Fifa kenners: Is het met Fifa ook mogelijk om plezier te hebben 1 tegen 1 met wat vrienden voor de buis? Dat is dé reden dat ik PES speel eigenlijk, gewoon voor die snelle actie, proberen van afstand te schieten etc...verder heb ik ook al door dat er veel meer aandacht gegeven wordt aan Fifa, die game is gewoon veel meer klaar....vandaar deze vraag:)
PS. Kan je met Fifa de bal er inperen vanaf 30 meter?
Kan prima. Een maat van me is ook een die hard FIFA speler en zodra hij in de buurt is gaan we altijd een aantal potjes spelen. Voor mij 1 van de beste multiplayers ooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef bear87 het volgende:
Voor de Fifa kenners: Is het met Fifa ook mogelijk om plezier te hebben 1 tegen 1 met wat vrienden voor de buis? Dat is dé reden dat ik PES speel eigenlijk, gewoon voor die snelle actie, proberen van afstand te schieten etc...verder heb ik ook al door dat er veel meer aandacht gegeven wordt aan Fifa, die game is gewoon veel meer klaar....vandaar deze vraag:)
PS. Kan je met Fifa de bal er inperen vanaf 30 meter?
Laatst vanaf de middenstip gescoord met vierkantjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja zekers, kan allemaal. Ook vanaf 30 meter scoren (is zelfs een achievement).
Maar het is niet zo dat dit vaak gebeurt (gelukkig maar) en je moet het wel met Ibra of een andere goede speler proberen, die hebben een goed schot.
Dat wil ik ook wel weten inderdaad...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit dat met die gasten die met een ranked match met een "dream team" spelen
Jo Kevin wat is nou eigenlijk beter, de PS3 of de X360?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef w00h00 het volgende:
Wie geregeld zin heeft in een potje op de PS3, voeg me even toe.
KevinAFCA
Veel verschil qua gameplay is er niet, maar het beeld is, mede door mijn full hd tv, echt stukken beter bij de PS3.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jo Kevin wat is nou eigenlijk beter, de PS3 of de X360?
Ik voeg je dalijk toequote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef w00h00 het volgende:
KevinAFCA
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef w00h00 het volgende:
KevinAFCA
Ik zal dat verschil eens gaan checken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Veel verschil qua gameplay is er niet, maar het beeld is, mede door mijn full hd tv, echt stukken beter bij de PS3.
Beter waarin? Ik vind er weinig verschil namelijk. Al speel ik niet ontzettend veel, FIFA en COD vooral.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zal dat verschil eens gaan checken.
Heb tijden op de PS3 gespeeld maar ben toch over gegaan op de 360, puur omdat online gewoon beter is.
Daarom twijfel ik tussen de Xbox en de PS3. Een Xbox arcade kost 170 euro maar dan moet je nog een HD kopen en XBPOX live. Dan zit je al aan de prijs van de PS3.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Beter waarin? Ik vind er weinig verschil namelijk. Al speel ik niet ontzettend veel, FIFA en COD vooral.
Daarnaast is PS3 gratis en ben jij bij de Xbox genoodzaakt om elke keer geld naar Bill over te schrijven.
Als ik een ranked match wil gaan spelen op de PS3 kan ik gerust 100 keer het scherm weg klikken waar op staat dat de sessie gesloten is.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Beter waarin? Ik vind er weinig verschil namelijk. Al speel ik niet ontzettend veel, FIFA en COD vooral.
Daarnaast is PS3 gratis en ben jij bij de Xbox genoodzaakt om elke keer geld naar Bill over te schrijven.
Blu-ray heeft mij over de streep getrokken. Blu ray is gewoon pure toekomst.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik tussen de Xbox en de PS3. Een Xbox arcade kost 170 euro maar dan moet je nog een HD kopen en XBPOX live. Dan zit je al aan de prijs van de PS3.
Heb je geoefend dan? De laatste keer op de X360 was het niet zoveelquote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Blu-ray heeft mij over de streep getrokken. Blu ray is gewoon pure toekomst.
Gewoon lekker PS3 kopen, kan ik je inmaken met FIFA.![]()
Als je veel online wil gaan gamen tegen vrienden of andere mensen ( van FOK! bijvoorbeeld ) zou ik de 360 nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik tussen de Xbox en de PS3. Een Xbox arcade kost 170 euro maar dan moet je nog een HD kopen en XBPOX live. Dan zit je al aan de prijs van de PS3.
Ik speel alleen maar online. Ik heb al een X360 gehad en die heb ik toen geruild tegen een Wii. Daar was ik snel op uit gekeken dus heb ik die Wii verkocht. En dat voor meer geld dan dat die Xbox mij gekost hadquote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je veel online wil gaan gamen tegen vrienden of andere mensen ( van FOK! bijvoorbeeld ) zou ik de 360 nemen.
Maar als jij alleen maar singleplayer wil gaan spelen en af en toe een potje online speelt zou ik voor de PS3 gaan.
Ik heb beide consoles, maar dat was omdat ik de in de hype van Killzone 2 ben getrapt.
Hier wordt ik ook zwaar gestoord van!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik een ranked match wil gaan spelen op de PS3 kan ik gerust 100 keer het scherm weg klikken waar op staat dat de sessie gesloten is.
Het is inderdaad om te janken.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hier wordt ik ook zwaar gestoord van!!!
Heb jij al je poorten open staan?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dat heb ik dus ook op de 360.
Het is altijd een chaos als ik het speelquote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef jpg97 het volgende:
10 vs 10 is ook wel leuk. Alleen jammer dat er zoveel Engelse Paupers zitten..
Gisteren een paar potjes gedaan, en dat ging best goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is altijd een chaos als ik het speel
Iedereen gaat altijd massaal achter die bal aan
Ja op de router wel, alleen blokkeert er iets.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is inderdaad om te janken.
[..]
Heb jij al je poorten open staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |