Wat een nutteloze kut Hyves.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef r_tax het volgende:
Fifa 10 wordt helemaal the bombbeter dan pes 2010 ook!!
wordt nu lid van http://fifa-football-10.hyves.nl
En Driessen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Dynastic het volgende:
Weer Youri en Evert?
Volgens mij hadden ze bij 04/05 een 5jarig contract voor dat commentaar..
Waarom net zo'n gast van Eredivisie Live? (behalve Reitsma)
Trouwens zie ik het voor me dat het wel weer Youri en Evert zijn..
Kijk dat filmpje dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
Publiek is veranderd en het is doorgeschoven naar 20 oktober.
Echt verschrikkelijk irritant is dat! Ik kap meteen met de wedstrijd als ik zoiets tegenkom. Maar hoe kunnen ze zo'n team vormen eigenlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Ytereo het volgende:
Online kom je alleen nog maar dreamteams tegen![]()
Het is verkloot en EA grijpt niet in
Haha ik kwam eens iemand tegen die dat had met Marseille. En ik was Bordeaux. Kreeg ik allemaal Franse scheldwoorden op me dak nadat ik wonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Ytereo het volgende:
Online kom je alleen nog maar dreamteams tegen![]()
Het is verkloot en EA grijpt niet in
Ik heb gekeken: Audience looks amazingquote:
Zie je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken: Audience looks amazing
Zeggen ze...
Dat vrije trappen instuderen is wel erg gaaf!
Ik voeg je wel toequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Thrilled het volgende:
[desperate]
Hey allemaal.. ik heb al een tijd een xbox maar mijn vrienden gamen bijna niet op consoles, en als ze er al een hebben is het geen 360Nu zoek ik naar vrienden (
) om tegen te gamen uiteraard.. dus mochten er mensen zijn die een tegenstander willen hebben (geen bezwaar tegen een eredivisie-potje hoor
) voeg me even toe, gamertag = KVD88
[/desperate]
En tevens wil ik gelijk even iets vragen.. ik heb het probleem dat wanneer ik met 3 controllers tegelijk wil spelen dat mijn xbox helemaal vastloopt wanneer de derde controller een pass geeft.. met 2 controllers gaat foutloos, maar wanneer de derde wordt aangezet freezed het helemaal vast...
Op internet bijna niks te vinden.. 1 oplossing tot nu toe en dat is de saves verwijderen, maar voordat ik dát probeer wil ik eerst alternatieven vinden.. kheb de cache's ook al geleegd maar mocht niks baten..
help?
Ik heb dat met 2 spelers op 1 360. Bij mij hielp het om niet in te signen, dan werkt het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Thrilled het volgende:
En tevens wil ik gelijk even iets vragen.. ik heb het probleem dat wanneer ik met 3 controllers tegelijk wil spelen dat mijn xbox helemaal vastloopt wanneer de derde controller een pass geeft.. met 2 controllers gaat foutloos, maar wanneer de derde wordt aangezet freezed het helemaal vast...
Op internet bijna niks te vinden.. 1 oplossing tot nu toe en dat is de saves verwijderen, maar voordat ik dát probeer wil ik eerst alternatieven vinden.. kheb de cache's ook al geleegd maar mocht niks baten..
help?
Zo goed ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:13 schreef Thrilled het volgende:
ik denk dat ik je geaccepteerd heb?In ieder geval geen dynastic als gamerstag mja..
en even tussendoor: mn eerste upload: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/8478373ja ben erg trots
Toegevoegt, kom maar op tegen ADO Den Haag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Als iemand een potje tegen PSV wil (360) voeg je even roflpantoffel88 toe.
Van de week doen wel even een potje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:03 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Toegevoegt, kom maar op tegen ADO Den Haag.
Is goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Van de week doen wel even een potje.
lol net verloren van je dus.. 4-1.. matig matig.. ik speel normaal met juventus.. maar dat wil ik je niet aandoen tegen adoquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lol net verloren van je dus.. 4-1.. matig matig.. ik speel normaal met juventus.. maar dat wil ik je niet aandoen tegen adoen feyenoord/ajax/psv is ook zo standaard.. heerenveen was een mooie pot
mooie wedstrijd.. nogmaals gefeliciteerd :p
Heb je serieus PES 2008 en PES 2009 gespeeld dat het nu pas in je opkomt om FIFA 09 te proberen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:19 schreef Rejected het volgende:
Na 2 jaar PES, ga ik Fifa 09 maar even proberen. Kijken of hij zn hype waarmaakt.
Tegen mij ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:07 schreef Dynastic het volgende:
Pff, krijg zo'n wedstrijd niet opgestart tegen iemand online. Krijg de hele tijd wedstrijd niet bschikbaar.
Edwinuss is zijn gamertag. Maar eh, ik kan niet tegen jou. Maar wel tegen hem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef Dynastic het volgende:
heeft Edwinnus ook fifa? Wat zn gamertag?
Ja ik kan ook tegen andere mensen maar niet tegen jou. Ik heb wel vaak dat als ik iemand uitnodig t dan fout gaat maar zodra ik uitgenodigt wordt gaat het goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Edwinuss is zijn gamertag. Maar eh, ik kan niet tegen jou. Maar wel tegen hem.
Ik geef het opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:35 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Ja ik kan ook tegen andere mensen maar niet tegen jou. Ik heb wel vaak dat als ik iemand uitnodig t dan fout gaat maar zodra ik uitgenodigt wordt gaat het goed.
Ja ik hoorde altijd dat PES beter was. Dus was ik gewoon met PES begonnen. Fifa 2000 was het laatste voetbalspel dat ik daarvoor had gespeeld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Heb je serieus PES 2008 en PES 2009 gespeeld dat het nu pas in je opkomt om FIFA 09 te proberen?![]()
PES 3 t/m 6 heb ik me wel het meest mee vermaakt.Speel zelfs af en toe nog PES 6.
Voeg me maar toe op live: PieAirquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef Dynastic het volgende:
Wie een potje (X360) tegen mij en ADO Den Haag?
Ik heb áltijd PES gespeeld. Na het debacle van PES6 en PES 2007 en PES 2008 heb ik afgelopen seizoen geen voetbalspel meer gekocht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:40 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ja ik hoorde altijd dat PES beter was. Dus was ik gewoon met PES begonnen. Fifa 2000 was het laatste voetbalspel dat ik daarvoor had gespeeld.Maar ik vermaak me nog prima met PES 2009 hoor, ga gewoon even Fifa proberen.
Arshafour![]()
Same here, hoewel ik PES6 nog wel met veel plezier gedaan heb.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb áltijd PES gespeeld. Na het debacle van PES6 en PES 2007 en PES 2008 heb ik afgelopen seizoen geen voetbalspel meer gekocht.
Tot ik bij een vriend van mij FIFA 09 speelde ( op de PS3 ) laatst. Daarop heb ik meteen FIFA 09 gekocht.
Ben eigenlijk wel nog altijd benieuwd naar PES 2009, maar het schijnt dat deze online nog steeds kut speelt ( lag enzo ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |