Wat een nutteloze kut Hyves.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef r_tax het volgende:
Fifa 10 wordt helemaal the bombbeter dan pes 2010 ook!!
wordt nu lid van http://fifa-football-10.hyves.nl
En Driessen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Dynastic het volgende:
Weer Youri en Evert?
Volgens mij hadden ze bij 04/05 een 5jarig contract voor dat commentaar..
Waarom net zo'n gast van Eredivisie Live? (behalve Reitsma)
Trouwens zie ik het voor me dat het wel weer Youri en Evert zijn..
Kijk dat filmpje dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
Publiek is veranderd en het is doorgeschoven naar 20 oktober.
Echt verschrikkelijk irritant is dat! Ik kap meteen met de wedstrijd als ik zoiets tegenkom. Maar hoe kunnen ze zo'n team vormen eigenlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Ytereo het volgende:
Online kom je alleen nog maar dreamteams tegen![]()
Het is verkloot en EA grijpt niet in
Haha ik kwam eens iemand tegen die dat had met Marseille. En ik was Bordeaux. Kreeg ik allemaal Franse scheldwoorden op me dak nadat ik wonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Ytereo het volgende:
Online kom je alleen nog maar dreamteams tegen![]()
Het is verkloot en EA grijpt niet in
Ik heb gekeken: Audience looks amazingquote:
Zie je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken: Audience looks amazing
Zeggen ze...
Dat vrije trappen instuderen is wel erg gaaf!
Ik voeg je wel toequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Thrilled het volgende:
[desperate]
Hey allemaal.. ik heb al een tijd een xbox maar mijn vrienden gamen bijna niet op consoles, en als ze er al een hebben is het geen 360Nu zoek ik naar vrienden (
) om tegen te gamen uiteraard.. dus mochten er mensen zijn die een tegenstander willen hebben (geen bezwaar tegen een eredivisie-potje hoor
) voeg me even toe, gamertag = KVD88
[/desperate]
En tevens wil ik gelijk even iets vragen.. ik heb het probleem dat wanneer ik met 3 controllers tegelijk wil spelen dat mijn xbox helemaal vastloopt wanneer de derde controller een pass geeft.. met 2 controllers gaat foutloos, maar wanneer de derde wordt aangezet freezed het helemaal vast...
Op internet bijna niks te vinden.. 1 oplossing tot nu toe en dat is de saves verwijderen, maar voordat ik dát probeer wil ik eerst alternatieven vinden.. kheb de cache's ook al geleegd maar mocht niks baten..
help?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |