Ja op de Playstation 2 wel ja....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Same here, hoewel ik PES6 nog wel met veel plezier gedaan heb.
Ik op de PC toen nog, had hem laatst weer uit de kast gehaald, en het was nog steeds leuk. Heb trouwens een PS controller voor de PC dus de ervaring zal niet heel erg anders zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja op de Playstation 2 wel ja....
PC versie was inderdaad ook gebaseerd op de PS2 versie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik op de PC toen nog, had hem laatst weer uit de kast gehaald, en het was nog steeds leuk. Heb trouwens een PS controller voor de PC dus de ervaring zal niet heel erg anders zijn
Is goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op live: PieAir
Gisteren Fifa gekocht dus ik ben nog n00b
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Alvast FIFA 10 besteld.
tja sorry mijn duim zit in het verband dus kan al twee weken niks :quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef WJE11 het volgende:
Mensen die nog een keertje een potje willen spelen?
Gamertag: WJELF11 (live dus).
Ja ik miste je alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef richbitch het volgende:
[..]
tja sorry mijn duim zit in het verband dus kan al twee weken niks :
Ik heb je toegevoegt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:31 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja ik miste je alIk moet weer wat gaan oefenen, en beterschap
Ja zekers, kan allemaal. Ook vanaf 30 meter scoren (is zelfs een achievement).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef bear87 het volgende:
Voor de Fifa kenners: Is het met Fifa ook mogelijk om plezier te hebben 1 tegen 1 met wat vrienden voor de buis? Dat is dé reden dat ik PES speel eigenlijk, gewoon voor die snelle actie, proberen van afstand te schieten etc...verder heb ik ook al door dat er veel meer aandacht gegeven wordt aan Fifa, die game is gewoon veel meer klaar....vandaar deze vraag:)
PS. Kan je met Fifa de bal er inperen vanaf 30 meter?
Kan prima. Een maat van me is ook een die hard FIFA speler en zodra hij in de buurt is gaan we altijd een aantal potjes spelen. Voor mij 1 van de beste multiplayers ooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef bear87 het volgende:
Voor de Fifa kenners: Is het met Fifa ook mogelijk om plezier te hebben 1 tegen 1 met wat vrienden voor de buis? Dat is dé reden dat ik PES speel eigenlijk, gewoon voor die snelle actie, proberen van afstand te schieten etc...verder heb ik ook al door dat er veel meer aandacht gegeven wordt aan Fifa, die game is gewoon veel meer klaar....vandaar deze vraag:)
PS. Kan je met Fifa de bal er inperen vanaf 30 meter?
Laatst vanaf de middenstip gescoord met vierkantjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja zekers, kan allemaal. Ook vanaf 30 meter scoren (is zelfs een achievement).
Maar het is niet zo dat dit vaak gebeurt (gelukkig maar) en je moet het wel met Ibra of een andere goede speler proberen, die hebben een goed schot.
Dat wil ik ook wel weten inderdaad...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit dat met die gasten die met een ranked match met een "dream team" spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |