Ik mag inderdaad hopen dat ze het ook gaan aanpakken in FIFA10. Ik heb rond die periode een nieuwe TV en ga dan met een vriend waar ik veel FIFA mee speel nummertje 10 spelen op een 52"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon nog proberen te winnen.Waarom is dat eigenlijk dat als je quit in de eerste 5 minuten dat het resultaat niet telt? Zijn toch niet zoveel laggers ofzo.
Die regel is juist fijn, als je nu bijvoorbeeld gaat spelen en je komt tegen een cheater waar C. Ronaldo bij Inter zit ga ik ook weg. Hetzelfde als er enorme lag is. Zou je beetje lullig zijn als je dan een verlies krijgt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon nog proberen te winnen.Waarom is dat eigenlijk dat als je quit in de eerste 5 minuten dat het resultaat niet telt? Zijn toch niet zoveel laggers ofzo.
Dat zijn toch geen cheaters?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die regel is juist fijn, als je nu bijvoorbeeld gaat spelen en je komt tegen een cheater waar C. Ronaldo bij Inter zit ga ik ook weg. Hetzelfde als er enorme lag is. Zou je beetje lullig zijn als je dan een verlies krijgt.
Tjah, en als andere partij zou ik gewoon met scoren even wachten tot de 6e minuut voor de zekerheid
Nee serieus, ik had in mijn basis Engelaar erin gezet en Ooijer bij PSV. En kon gewoon ranked met die spelers spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef kreuk050 het volgende:
Hij hoort bij Man. Utd, snap trouwens niet hoe iemand dat voor mekaar krijgt, je bedoelt toch geen Ultimate Team?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef richbitch het volgende:
Is het trouwens mogelijk om met twee vrienden online samen tegen twee andere te spelen.. in één wedstrijd? of 2 tegen 1?
Dan wil dat nooit bij mij.. misschien omdat die (2e) controller niet goed staat ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:19 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, gewoon driehoekje (of Y) bij het kiezen van de teams.Kan je bij Gasten: (staat ook bij het teams kiezen) even checken of het wel goed is gegaan.
Daarmee kan je alleen niet ranked-quick-match.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:09 schreef Tim86 het volgende:
Dream team zit standaard al in het spel...daar zitten al die sterren al in. Je hebt ook een team met Pele, Beckenbauer etc.
Fine by mequote:Op zondag 19 juli 2009 22:01 schreef Dynastic het volgende:
Ik had live, binnenkort weer.
Dan versla ik je met het magische ADO Den Haag, of niet.. heb lang niet gespeeld
Dacht even dat ie dan al in de winkels lagquote:
Dat is idd zwaar irritant sta je voor en dan gaan ze er in 1 keer vandoor , laat ze daar maar wat tegen doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:07 schreef stefan92 het volgende:
Als je een beetje de team ratings kent kan je volgens mij bij het kiezen van de teams zien of de tegenstander heeft zitten kloten met die transfers, en heb nog nooit tegen zo'n dreamteam gespeeld, geloof wel dat ze bestaan want heb er genoeg over gelezen.Erger me gewoon aan die mensen die dan quitten, speel gewoon de hele wedstrijd of speel gewoon niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht even dat ie dan al in de winkels lagmaar dan is ie te spelen op een of andere vage site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |