quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok ik had al zo'n vermoedenVolgende keer beter!
Dat ging niet zo goed..quote:
PESquote:
Fifa is toch een simulatiespel en dit komt toch redelijk overeen met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zucht ook altijd zodra ze het doen, of mensen die met 2-1 voorstaan die de laatste paar minuten van de wedstrijd maar wat over gaan spelen op hun eigen helft zonder aan te vallen
Geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ging niet zo goed..
Kan je me vertellen wat ik fout deed? Ben trouwens nog nooit zo afgemaakt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Fifa is toch een simulatiespel en dit komt toch redelijk overeen met de werkelijkheid.
Auto save niet aan staan dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:09 schreef Silv het volgende:
Mn Fifa loopt opeens vast in manager modeNou heb ik dr geen zin meer in.
Serieus? Dat is echt gaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:48 schreef stefan92 het volgende:
Speelde vanochtend tegen iemand (TheHague070), scoor ik in de 4e minuut, quit ie omdat het dan niet telt ofzo. Zo vaak gehad, maar goed, dacht dat Hagenezen niet wegrenden.
Inderdaad, gewoon nog proberen te winnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt gaar.
Ik kom ook vaak tegen dat mensen meteen vanaf de aftrap gaan sprinten, op 1 of andere manier scoren ze dan wel eens. Dan ga je toch ook niet weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |