En ik ook want Rossdale is Retardquote:Op zondag 28 juni 2009 22:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vat ik op als een zéér grove belediging
Wat is dat?quote:
Je kunt moeilijk van MS verwachten dat ze alleen games online zetten die jij goed vindquote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
De zoveelste baggergame op marketplace
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk van MS verwachten dat ze alleen games online zetten die jij goed vind
Nee, kan gewoon inloggen op xbox live +msn. Dernet nog GTA 4 gespeeld met 8 mensen in een partychat onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Remake het volgende:
Ik kan bijna nooit op msn inloggen op de xbox, cannot sign in, verder geen info.
hebben jullie daar ook last van?
Nee, nooit last van eigenlijk. Zal waarschijnlijk aan je eigen netwerk apparatuur/instellingen liggen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Remake het volgende:
Ik kan bijna nooit op msn inloggen op de xbox, cannot sign in, verder geen info.
hebben jullie daar ook last van?
Wanneer?quote:
K zal even kijken naar me modem.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:56 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, nooit last van eigenlijk. Zal waarschijnlijk aan je eigen netwerk apparatuur/instellingen liggen.
BF1943 komt 9 July volgens EAquote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Remake het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
K zal even kijken naar me modem.
Wormsquote:Op maandag 29 juni 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Heb voor de grap eens 4200 points gekocht, zijn er arcade games die ik niet mag missen?
Braidquote:Op maandag 29 juni 2009 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Worms
Peggle
Magic: the gathering
Castle Crashers
N+
Feeding Frenzy (uit de arcade hits budget bak)
Eventuel ook Sam & Max maar die is wel duur maar dat is ook meer een fullgame onderhand.
Oja Commando 3 heb ik alleen de trail van gedaan maar was wel tof iddquote:Op maandag 29 juni 2009 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Zorg ook dat je wat goede klassieke top-down shooters neemt.
Assault Heroes 1 en 2 zijn erg leuk, Commando 3 is de moeite waard en natuurlijk Geometry Wars.
Ik vind ook dat ze wat sneller mogen afprijzen. Maar goed, dat vind ik van allesquote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind het alleen kut dat er geen XBLA spellen afgeprijsd in die Hits sectie komen... die wie er nu staan staan er al een jaar ofzo
Er zijn xbla games vanaf het begin die er nu nog voor 800 opstaan dat snap ik dan niet ik wil bijvoorbeeld Outpost Kaloki nog wel maar niet voor 800 puntjesquote:Op maandag 29 juni 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze wat sneller mogen afprijzen. Maar goed, dat vind ik van alles
Van mij mogen ze de Euro market wel iets vriendelijker gaan behandelen aangezien er op de USA market zoveel acties staan waar wij niet aan mee mogen doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn xbla games vanaf het begin die er nu nog voor 800 opstaan dat snap ik dan niet ik wil bijvoorbeeld Outpost Kaloki nog wel maar niet voor 800 puntjes![]()
Dat deal van de week gebeuren is opzich wel weer tof maar die ouwe XBLA moeten ze echt gewoon naar de hits gooien voor de helft van de prijs want ik wil er nog wel een paar
Sky ga weg met je BF en ga Prototype spelen![]()
![]()
![]()
Je kunt die wel halen daar toch? Heb tenminste een stuk of 3 van die XBLA games daar ooit vanaf gehaaldquote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de Euro market wel iets vriendelijker gaan behandelen aangezien er op de USA market zoveel acties staan waar wij niet aan mee mogen doen.
Wij zijn toch ook klant
Castlevania: Symphony of the night.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Heb voor de grap eens 4200 points gekocht, zijn er arcade games die ik niet mag missen?
Te veel bloomquote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef SkyChat het volgende:
30 minuten gameplay BF1943
Kijk die graphics dan.. the sky is beautiful
Battlefield 1942 en Battlefield 2 waren 2 van de betere online multiplayer shooters IMO. 1943 is een remake van 1942, dus dat kan nooit slecht zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap niet dat mensen battlefield spellen nog leuk vinden... Ze zijn sloom, er zit weinig actie in en het is gewoon uitgemolken...
Oke.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga (verkapte) tvp-posts uit de centrale topics deleten. Het voeg niks toe en is ontzettend irritant als je het topic doorleest. Als je wilt meeposten doe je maar wat moeite. Wil je gewoon het topic volgen dan gebruik je de bookmarkfunctie maar.
En het is een Arcade voor 1200 MSP en het ziet er gewoon echt goed uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:13 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Battlefield 1942 en Battlefield 2 waren 2 van de betere online multiplayer shooters IMO. 1943 is een remake van 1942, dus dat kan nooit slecht zijn
Ik wil ook een 120 GB HDD, maar met die belachelijke prijzen zit ik er sterk over te denken om gewoon een Elite bundel te kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen, waar vind ik momenteel het goedkoopst een 120GB HD?
Dat hele plaatje is om te huilenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die tieten uit de hitman shot zien en grafisch maar matig uit.
Dat is nou echte oorlogquote:Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap niet dat mensen battlefield spellen nog leuk vinden... Ze zijn sloom, er zit weinig actie in en het is gewoon uitgemolken...
Dat is pas een uitgemolken franchisequote:Op maandag 29 juni 2009 12:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ik dat wil, was ik wel het leger in gegaan..
Kan eenmalig. Bij de 120GB krijg je zelfs een kabeltje waarmee je het kan doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef MrManiak het volgende:
Ik zat laatst te denken; is het mogelijk om van harde schijf A shit te kopiëren naar harde schijf B?
Volgens mij is dat allemaal dichtgetimmerd door MS... Zou anders wel lekker makkelijk zijn om arcade games te kopieren voor je mattiesquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef MrManiak het volgende:
Ik zat laatst te denken; is het mogelijk om van harde schijf A shit te kopiëren naar harde schijf B?
Nope.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Roy en Cyb, hebben jullie ooit nog iets van neckermann teruggehoord over de 120 GB HDD?
Wat wil je er over weten?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef SkyChat het volgende:
Ik zit erover te denken om San Andreas te kopen maar ik heb geen ervaring met Originals op marketplace
Hoelangt duurt het downloaden van een backwards compatible ongeveer?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat wil je er over weten?
Ik heb er goede ervaringen mee. Heb Fahrenheit, Crimson skies en Psychonauts gekocht en die zijn allemaal behoorlijk netjes te spelen op de 360.
Ze gaan nog 1 game uitbrengen voor Xbox originals, dan schrappen ze die sectie en komen ze met Games on Demand.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef Jobba het volgende:
Ik vraag me af of Shenmue ooit nog op arcade komt
Ligt aan je internet connectie. Maar met kabel ongeveer een uurtje of zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoelangt duurt het downloaden van een backwards compatible ongeveer?
ik heb je een half jaar geleden al een uitgebreide review gegeven en toen zei je dat je hem ging kopen dus doe het nu maar gewoonquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier die afgelopen weekend Tales of Vesperia gekocht heeft? En wat zijn de bevindingen?
[ afbeelding ]
Ik heb de game op m'n radar staan, maar ik moet eerst ff wat andere games uitspelen.
En alle sidequestsquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb je een half jaar geleden al een uitgebreide review gegeven en toen zei je dat je hem ging kopen dus doe het nu maar gewoon![]()
het is ook zeker een spel dat het waard is nog een keer te spelen nadat je hem hebt uitgespeeld .
want alle battle points die je haalt per gevecht kun je spenderen bij een newgame+
voor bijvoorbeeld : X4 xp , of X2 gold en andere geinige opties
Ja inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Remake het volgende:
Waarom niet de originele game ergens halen?
stukken goedkoper als die 1200 points
Wie wat waar?quote:
zou ik niet doen als ik jou was, je gaat echt zweten in bed.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Edwinuss het volgende:
Toch maar komende week een nieuwe 360 kopen. Ik wou er altijd nog 1 voor in de slaapkamer.
Ook makkelijk als DVD speler
Je kent het programma 1 tegen 100 wel? Dat heb je ook op xbox live online met andere spelers. Het is alleen op bepaalde tijden (Het wordt ook echt door de amerikaanse presentator live gehost)quote:
Natuurlijk ken ik het, maar de game komt toch pas later uit in Europa? Dacht ik? Of heb jij iets anders met je Xbox (regio)quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Jobba het volgende:
[..]
Je kent het programma 1 tegen 100 wel? Dat heb je ook op xbox live online met andere spelers. Het is alleen op bepaalde tijden (Het wordt ook echt door de amerikaanse presentator live gehost)
Ik heb een Amerikaanse account.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik het, maar de game komt toch pas later uit in Europa? Dacht ik? Of heb jij iets anders met je Xbox (regio)?
Nee, alleen dat mailtje dat ik de artikelnummers moest doorgeven. Dat was binnen 24u, daarna NIETS meerquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Roy en Cyb, hebben jullie ooit nog iets van neckermann teruggehoord over de 120 GB HDD?
Zeker de moeitequote:Xbox Live Deal of the Week
29 Juni: Fable II: Knothole Island
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 560
Kortingspercentage: 30%
Gruwelijk vette game idd met de nadruk op gruwelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef Remake het volgende:
Sacred 2 geruild voor wat 2de handsjes
colin mcrea dirt, dead or alive 4 en dead space.
Damn dead space
wie wil er dan ook msnen op je 360quote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Can't sign in to Messenger, geen foutcode niets nada noppes,
nou oke , dan niet
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Remake het volgende:
En waarom zit er nou nog steeds geen bowser op die xdoos
Was íe weg dan? Jij wilde toch nog eens wat achievements met Ace Combat halen? Of iig online MP? Rossdale heeft toch ook AC6?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoerig, koop ik vorige week Knothole Island voor Fable 2, volle 800 punten betaald, is hij nu 540.
Hoop dat microsoft hem nog maaktquote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef wc-eend het volgende:
Helaas,
Mijn console, gedateerd op 2005-12-04
is zojuist overleden..
Deze 3,5 jaar oude vriend heeft zijn functie in uiterst trouwe dienst goed uitgevoerd en ik ben daarom ook apetrots op hem.
Alhoewel ik niet meer binnen de garantie val, zal ik toch morgen even bellen om te kijken of microsoft coulant kan zijn.
Heel misschien welquote:
Yup, tijdje wezen reizen en zit nu een aantal maanden in Australie (als ik werk kan vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was íe weg dan? Jij wilde toch nog eens wat achievements met Ace Combat halen? Of iig online MP? Rossdale heeft toch ook AC6?
Yeah, die heb ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was íe weg dan? Jij wilde toch nog eens wat achievements met Ace Combat halen? Of iig online MP? Rossdale heeft toch ook AC6?
quote:LIVE Activity for week of June 22nd
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty: WaW
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 FIFA 09
7 UFC 2009 Undisputed
8 Left 4 Dead
9 Fallout 3
10 [PROTOTYPE]
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
2 GAROU -MARK OF THE WOLVES-
3 Castle Crashers
4 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
5 Worms
6 Sonic The Hedgehog 3
7 UNO
8 Hasbro Family Game Night**
9 MEGA MAN 9
10 Wolfenstein 3D Arcade
Dat is wel toffe servicequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef wc-eend het volgende:
Alle garantie is al een half jaar geleden afgelopen maar ze vonden het lullig om me te laten betalen voor de eerste keer dat er wat is..
Dus mag hem nu gratis opsturen en laten repareren
*Noteert even serial number, ff kijken of ik dezelfde terug krijg..
Goede service.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef wc-eend het volgende:
Alle garantie is al een half jaar geleden afgelopen maar ze vonden het lullig om me te laten betalen voor de eerste keer dat er wat is..
Heb die van mij al gecanceld. Duurde mij echt te lang. Koop hem wel gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef bigore het volgende:
Krijg vandaag eindelijk Fight Night 4 binnen, bohhh wat een gezeik, niemand heeft um, maar bij dimensionplus.nl kan je hem zo bestellen. Ik snap er geen ruk van.
Ik zeg bring it on.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef bigore het volgende:
Krijg vandaag eindelijk Fight Night 4 binnen, bohhh wat een gezeik, niemand heeft um, maar bij dimensionplus.nl kan je hem zo bestellen. Ik snap er geen ruk van.
Ja inderdaad, maar ik denk dat microsoft dit ook wel naleeft..quote:
Word je garantie dan eigenlijk weer verlengd? Zou ook handig zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik denk dat microsoft dit ook wel naleeft..
Microsoft weet gewoon dat ze een grote fout hebben gemaakt door nooit toe te zeggen dat er een serieus probleem mee was en nu proberen ze het goed te maken door die verlengde garantie en ook evt. een reparatie buiten garantie.
Ik vraag me af of ze echt de moeite gaan doen om een 3,5 jaar oude xbox te repareren of dat ik een andere krijg..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Oeeh vandaag komt er nieuwe info over forza 3 (dat trouwens al gelekt is, maar ik wil plaatjes zien)
kon al jaren maar volgens mij gebruikt niemand hetquote:
zeer netjes van MSquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef wc-eend het volgende:
Je krijgt volgens mij nooit je eigen xbox weer terug maar gewoon een andere gerepareerde of een nieuwe als je geluk hebtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef wc-eend het volgende:
Ik vraag me af of ze echt de moeite gaan doen om een 3,5 jaar oude xbox te repareren of dat ik een andere krijg..
Die gloeiende remschijf ziet er nou niet echt mooi uit... gewoon een rode streepquote:
Dat is nog niet eens het ergste... In Forza 2 hadden alle auto's keramische remmenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gloeiende remschijf ziet er nou niet echt mooi uit... gewoon een rode streep
Wat hadden ze dan moeten doen? Een groene streep? Zo ziet het er gewoon uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gloeiende remschijf ziet er nou niet echt mooi uit... gewoon een rode streep
Gloeiend is niet "egaal rode gerenderde streep"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Een groene streep? Zo ziet het er gewoon uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar het midden toe is ie ook niet egaal meer gerenderd...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gloeiend is niet "egaal rode gerenderde streep"
Dat plaatje van Forza3 zit er gewoon te dik opquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen? Een groene streep? Zo ziet het er gewoon uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alsof je dat ziet tijdens het gamenJullie maken je druk om niets
Het is ook niet echt een promo plaatjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Het is gewoon slordig op een promo-plaatje that's allVoor de rest doe ik er ook niet moeilijk over
Ik wacht wel op gameplayquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een promo plaatje
Ik wacht nu met smart op meer plaatjes
quote:The New York Times isn’t exactly the best place to find the latest gaming news, especially not in the wedding announcement section. Well, for Joshua Atkins, he not only got his wedding announcement in the paper, he also announced Fable 3, too.
Fable 4 en 5 komen er ook al aanquote:
Lijkt Saw welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable 4 en 5 komen er ook al aan
http://www.insidegamer.nl(...)-in-de-planning.html
http://forums.projectego.net/molyneux-talks-fable-3-4-5-a-8738/
quote:
Ik moet um ook nog! Het is gewoon Overlord 1 maar dan wat beter toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Overlord 2 is leuk!
hehequote:
zou die beter zijn dan turning point wat trouwens een tripple A game wasquote:
Turning Point was verre van een Triple A gamequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:23 schreef gers het volgende:
[..]
zou die beter zijn dan turning point wat trouwens een tripple A game was
johquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Turning Point was verre van een Triple A game![]()
Maar ik weet niet precies wat voor game SAW wordt dus we wachten het af
Nopequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Digixz het volgende:
Kan je die R auto's in Forza2 niet upgraden?
Nee, alleen stockquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Digixz het volgende:
Kan je die R auto's in Forza2 niet upgraden?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe geil
Heb je Gran Turismo 5 al gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Remake het volgende:
wow nice ik denk dat in forza 5 of 6 de wagens mogelijk niet van echt te onderscheiden zullen zijn
Neequote:
Nog heel vaak ben ik bang! In elk geval tot dat ik klaar mee benquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe vaak ga je nog zeggen dat dat baggerspel gruwelijk vet is?
Hoe kom je de hele tijd bij dat hannah montana?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog heel vaak ben ik bang! In elk geval tot dat ik klaar mee ben![]()
Maar das altid nog beter dan jij met je Hannah Montana
Mass Effect is ook tof idd al haalt die het zeker niet bij KoTOR maja nog steeds tof.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe kom je de hele tijd bij dat hannah montana?De enige die dat de hele tijd roept ben jij weer... Ik speel tenminste een goed spel op dit moment... Mass Effect (Die heeft ook nog goede graphics en uitgebreid verhaal
)
Kotorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect is ook tof idd al haalt die het zeker niet bij KoTOR maja nog steeds tof.
Ik vind Mass Effect toffer dan KoTORquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect is ook tof idd al haalt die het zeker niet bij KoTOR maja nog steeds tof.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind Mass Effect toffer dan KoTOR
Je weet het Bartquote:
Gratis unicorn?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor diegenen die Forza 2 hebben en nog een gratis unicorn willen, moet je nu even op forzamotorsports.net kijken
Speciale/zeldzame auto'squote:
Anders ik wel..quote:
Jawelquote:
Prototype is ook gewoon vetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe vaak ga je nog zeggen dat dat baggerspel gruwelijk vet is?
Misschien deel 2 wel? ME heeft de potentie. Maar je hebt gelijk,... KOTOR was geweldig in alle opzichten!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prototype is ook gewoon vet
Het bevat erg veel foutjes, is geen pareltje om naar te kijken, heeft enigszins repetitieve missies maar toch heeft het wat.
Ow een soort van Assassin's Creed met slechte graphics? Prachtig spel, alleen zo repetitief als de pest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prototype is ook gewoon vet
Het bevat erg veel foutjes, is geen pareltje om naar te kijken, heeft enigszins repetitieve missies maar toch heeft het wat.
Ook weer niet ZO repetitiefquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow een soort van Assassin's Creed met slechte graphics? Prachtig spel, alleen zo repetitief als de pest?
Opzich zit er wel variatie in de missies en doe je ook best toffe dingen in die missies maar doordat die hele stad infected is ben je wel altijd met die infected aan het vechten dus dan lijkt het soms alsof elke missie hetzelfde is!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow een soort van Assassin's Creed met slechte graphics? Prachtig spel, alleen zo repetitief als de pest?
Hopelijk zijn ze stukgevallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
De 4 crappy games vallen net op de deurmat![]()
Leuk om een keer uit te spelen, dit heb ik ook gedaan. Maar ik heb die game sinds dien niet meer in mijn console gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook weer niet ZO repetitief
Veel meer actie, je hebt veel meer aanvallen, meer verschillende vijanden met zowel stealth als hak en beuk missies en een hoop free-roam rondrennen en mensen uitmoorden
Ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen en dat probleem heb ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die accu's dan echt zo slecht?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
waarom lopen die stomme accu's van de 360 zo snel leeg als je niet speelt![]()
als ik een 1 a 2 weken mijn 360 niet aan raak dan zijn de accu's van de controllers weer leeg .
daar heb ik bij de ps3 geen last van , zijn ze gaar aan het worden of hebben jullie dat ook ?
Omdat het lition is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
waarom lopen die stomme accu's van de 360 zo snel leeg als je niet speelt![]()
als ik een 1 a 2 weken mijn 360 niet aan raak dan zijn de accu's van de controllers weer leeg .
daar heb ik bij de ps3 geen last van , zijn ze gaar aan het worden of hebben jullie dat ook ?
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen en dat probleem heb ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die accu's dan echt zo slecht?
Even checkenquote:
veels te snel door het spel heen of de beurten / tempo van het spel ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Even checken
Edit: Worms 2 gespeeld, eerste review
+punten zijn
- veel wapens
- heel veel talen
- leuke muziek
-leuke wormpjes
- punten
Gaat veels te snel![]()
naja naar mijn gevoel waren ze nooit zo snel leeg maar toen gebruikte ik mijn 360 nog dagelijksquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen en dat probleem heb ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die accu's dan echt zo slecht?
dat was mijn laatste achievement dus dat zegt al weer genoeg over het gebruik van mijn 360 de laatste tijdquote:Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80
Acquired 1/21/2009
Moet jij niet is gaan werken ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
De 4 crappy games vallen net op de deurmat![]()
iets met school en vakantiequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet jij niet is gaan werken ofzo?
Ah. Jij bent die leraar daarquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Benieuwd of die dit jaar de brugklas wél heeft gehaald.
Weekje vrij van stage voor het werken aan verslag maar dat heb ik zo goed als af dus werk ik steeds in de ochtend aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet jij niet is gaan werken ofzo?
Héél goed. Tropen rooster. Ik ga heel de vakantie werken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weekje vrij van stage voor het werken aan verslag maar dat heb ik zo goed als af dus werk ik steeds in de ochtend aan
Ik heb eigenlijk van school al weekje of 4 vakantie maar moet nog 3 weken stage en dan nog op vakantie en dan is de vakantie alweer voorbij helaasquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Héél goed. Tropen rooster. Ik ga heel de vakantie werken.
Te laat begonnen met je stage? Ik ben een maand te laat begonnen maar heb de uren gewoon mogen schrijven. Verder werk ik door tot minimaal eind september. Daarna word het waarschijnlijk verlengd. Jaar daarop ga ik naar het HBO.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk van school al weekje of 4 vakantie maar moet nog 3 weken stage en dan nog op vakantie en dan is de vakantie alweer voorbij helaas
Later begonnen idd maar moet wel echt aan het aantal uren voldoen dus vandaar maar goed is niet ergquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Te laat begonnen met je stage? Ik ben een maand te laat begonnen maar heb de uren gewoon mogen schrijven. Verder werk ik door tot minimaal eind september. Daarna word het waarschijnlijk verlengd. Jaar daarop ga ik naar het HBO.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Later begonnen idd maar moet wel echt aan het aantal uren voldoen dus vandaar maar goed is niet erg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
AQ en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Wannabe-modquote:
Spanky to the rescue!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:59 schreef Reintji het volgende:
Hoe is Worms2? Moeite waard wanneer is deel 1 op XBLA al heb?
Ik ga hem denk ik niet halen, Worms 1 is leuk, maar ik speel het gewoon nooit, zelfs niet als er een FOK!toernooi isquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Even checken
Edit: Worms 2 gespeeld, eerste review
+punten zijn
- veel wapens
- heel veel talen
- leuke muziek
-leuke wormpjes
- punten
Gaat veels te snel![]()
Owee als je alleen maar TVP post, maar over je school kun je hier wel terechtquote:
Als je als mod wat wil gaan doen aan tvp's, dan heb je echt geen leven (meer)quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Owee als je alleen maar TVP post, maar over je school kun je hier wel terecht
Dan had je het moeten bookmarken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:08 schreef lkb9000 het volgende:
Mag je niet meer tvpen hier? ik was dit topic opeens weer kwijt
Schijnbaar wel.. en kunnen we nu even over school praten, ja!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fuck bookmarks, je mag hier al jaren tvpen, zoveel stoort het niet toch?
Nee het is vakantie, daar wil ik niets over horenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Schijnbaar wel.. en kunnen we nu even over school praten, ja!!
Dude, Shaun White, hoe is die game?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee het is vakantie, daar wil ik niets over horen
Morgen rockband 2
Tofquote:
Dus je hebt een aardig grote ruimte om te freeplayen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
TofHet glijdt gewoon lekker en daar gaat het om
Heerlijk om de challenges te vergeten (die vind ik minder boeiend) en gewoon met je helicopter bovenaan de berg eruit te springen en steeds met een andere route zo snel/mooi mogelijk naar beneden raggen
Jah je hebt 4 bergen (die jammergenoeg wel allemaal vanaf het begin te spelen zijn, anders had ik nog wat motivatie om de challenges te gaan doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus je hebt een aardig grote ruimte om te freeplayen dan?
Ik zag die game liggen, moest meteen aan jou denkenmaar ik twijfelde
Wannabe modquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Bart het volgende:
Willen jullie het niet over Shaun White hebben? Daar moet je maar een Shaun White-topic voor openen! Hier mag alleen over de Xbox 360 gepraat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Bart het volgende:
Willen jullie het niet over Shaun White hebben? Daar moet je maar een Shaun White-topic voor openen! Hier mag alleen over de Xbox 360 gepraat worden
Binnenkort een PS3 kopen, wat dacht je daarvan :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Welke kleur is jullie xbox? Die van mij grijs
Heb je al MP gespeeld want die schijnt ook wel er tof te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jah je hebt 4 bergen (die jammergenoeg wel allemaal vanaf het begin te spelen zijn, anders had ik nog wat motivatie om de challenges te gaan doen) en elke berg heeft ongeveer 3 grote richtingen, maar daartussen zijn heel veel paadjes en je zal nooit 2x exact hetzelfde van de berg gaan.
Hebbie Red Faction al verkocht?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wannabe modNee hoor, gewoon standaard verzuurde ex-crewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwart natuurlijk, de kleur voor echte mannen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Welke kleur is jullie xbox? Die van mij grijsI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zwart is voor emo's.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon standaard verzuurde ex-crew
[..]
Zwart natuurlijk, de kleur voor echte mannen.
Grijs is voor sloebers.quote:
Assassins Creedquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef gers het volgende:
emo chicks zijn best lekker![]()
vandaag assassin creed gespeeld wat een klote spel
Gamespot geeft hem ook een 5, vind ik echt onzin. Sinds shaun white geloof ik reviewcijfers niet meer want ik vermaak me hier 10x zoveel mee dan 80% van de games met een 8of meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Binnenkort een PS3 kopen, wat dacht je daarvan :p
[..]
Heb je al MP gespeeld want die schijnt ook wel er tof te zijn.
Ik zat te kijken voor een review net op IGN maar daar zijn ze maar matig over die game![]()
Dan maar Ice Age 3 om de hitte te verslaan..
[..]
Hebbie Red Faction al verkocht?
Wit is voor sloebers die het tenminste nog op kunnen brengen om hun console zo nu en dan af te stoffen.quote:
Ja is prima.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef RoK het volgende:
Vraagje: is een verbinding van 5mb down / 256 kb upload genoeg om online mee te gamen op Xbox live? Moet met draadloos internet het i-net op omdat een kabelaansluiting ontbreekt in mijn huis.
Qua snelheid wel, maar daar gaat het niet om. Wat belangrijk is, is de stabiliteit van de verbinding en de lag. En daar worden draadloze netwerken nou niet echt om geroemd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef RoK het volgende:
Vraagje: is een verbinding van 5mb down / 256 kb upload genoeg om online mee te gamen op Xbox live? Moet met draadloos internet het i-net op omdat een kabelaansluiting ontbreekt in mijn huis.
Cyb heeft die te koop staan..quote:
Thanks, dat is alles wat ik wilde weten.quote:
Iedereen uitmoordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb bij fallout 3 gefaald in een gesprek met iemand in de tenpenny towers, moest m overhalen om ghouls bij ze te laten wonen. nu kan ik hem niet meer overhalen, de rest is wel al overgehaald. kan ik nog iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal is wat te vinden, je gaat nooit ALLES zien, dus ga maar gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben net uit The Vault en ik moet nu zo'n stadje in. Maar ik kan 8000 kanten op, ik heb steeds het gevoel dat ik belangrijke dingen mis.
Ik vond elke seconde geweldigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanuit de Vault eerst naar Megaton en de Survival Guide missies doen. Buiten Megaton wat mole rats neerschieten. Pas als je een level of 4 hebt kun je verder de wijde wereld in, daarvoor is het een zekere dood.
Na een uur of 5 wordt de game geweldig.
Ik vond de intro goed gedaan, maar toen ik eenmaal uit de vault was, was het ietsje te overweldigend. Ik kan zoveel vrijheid niet zomaar aanquote:
Maar achteraf is dat juist zo vet, dat je door een game echt een gevoel krijgt van; jezus wat een wereld, wat moet ik doen, ik ben bang!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond de intro goed gedaan, maar toen ik eenmaal uit de vault was, was het ietsje te overweldigend. Ik kan zoveel vrijheid niet zomaar aan
Ze hadden jou als ingame opa bij de uitgang moeten neer zetten en dan die zin laten uitsprekenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Overal is wat te vinden, je gaat nooit ALLES zien, dus ga maar gewoon
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden jou als ingame opa bij de uitgang moeten neer zetten en dan die zin laten uitspreken
Toch nog reserve onderdelen gewonnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Dan win je een door Peter Molyneux gesigneerde console! Blij!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een Elite.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben het omhulsel van een eerste generatie Xbox 360 gebruikt.
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://kotaku.com/5305943(...)ith-a-messed-up-slot
Vanaf eind juli komt er een stroom van goede arcade games binnen, en ik moet ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef Remake het volgende:
Summer of Arcade?
Mogen PC games ook? Als je nou wat over Pro Cycling Manager 2009 schrijft scheelt mij dat een hoop werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Kinders, ik weet dat jullie van mij houden, dus noem een spel op (heb toch aardig wat in bezit) en ik schrijf er een review over, speciaal voor jullie
Donatie's mogen ook.
(Eindredactie Games)quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mogen PC games ook? Als je nou wat over Pro Cycling Manager 2009 schrijft scheelt mij dat een hoop werk
Zo zijn ze daar allemaal bij Gamesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
(Eindredactie Games)
Goeie instelling ook
Verwacht je dat van mij Cybjequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik voorspel weer ''BOOM BOOM'' taferelen a la Jorien.
Reviewen zit niet in mijn takenpakket en doe ik er dus gewoon bij, wanneer niemand anders een stukje wil schrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
(Eindredactie Games)
Goeie instelling ook
Ik mag miepen, daar ben ik verzuurde ex-crew voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Bart niet zo miepen, je probeerde altijd maar al te hard je best om popie jopie over te komen op crewmeets
Lukt het je ook verder ontopic te blijven,.... dank!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik mag miepen, daar ben ik verzuurde ex-crew voor
En we deden allebei heel hard ons best, maar het verschil tussen ons is dat het mij wel lukte
Geen garantie meer, sommige mensen krijgen na 3,5 jaar nog gratis reparatiequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Chokeme het volgende:
Wie heeft 1337 h4ckz0r sk1lls ?
Mijn broertjes 360 gaf een RoD, secties 1, 3, en 4 knipperden. Hij gaf daarbij de code 0102, daar heb ik deze fix voor gevonden:
"0102 Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.
There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips."
De X clamp hadden we dus al geprobeerd, toen deed ie het een paar weken. Daarna weer zelfde verhaal, toen hebben we dus dat tweede geprobeerd, x box uit elkaar gehaald, ventilator op de CPU gezet zodat die niet warm werd. Dit 15 minuten gedaan. Maar het werkte niet.
Iemand die nog suggesties heeft ? Bijv een kapotte 360 met werkend onderdeel kopen ? Ik heb er verder 0 verstand van.
bronquote:Intermittent errors in Marketplace
We’re aware of intermittent errors in Marketplace that are affecting Xbox Live, Xbox.com, and Games for Windows. You may run into one of a few different status codes including 80004004, 807B01F4, and 8015000a. It may also show that you haven’t purchased content that you have – don’t worry, we haven’t lost your purchase even though it may appear so.
This can occur whether you’re searching Marketplace from the Dashboard or from within a game.
There’s a team of people actively working on the issue. Our apologies for the hassle - we’ll get this resolved as soon as we can.
Kan geen kwaad lijkt me, voor de zekerheidquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
Zou het helpen om een ventilator op de 360 te zetten want ik zit nu in een Endurance race van 45 laps in Forza 2 dus het kan nog wel warm gaan worden...
Niet iedereen heeft er last van, maar geloof me het is vrij irritant.quote:
Leg er ook wat van die koelelementen uit de diepvries voor dan blaast die die koele lucht er in dan kan je de endurance race mischien net afmaken..quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
Zou het helpen om een ventilator op de 360 te zetten want ik zit nu in een Endurance race van 45 laps in Forza 2 dus het kan nog wel warm gaan worden...
En leg je voeding voor de zekerheid in een bak met ijswater.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leg er ook wat van die koelelementen uit de diepvries voor dan blaast die die koele lucht er in dan kan je de endurance race mischien net afmaken..
Tenzij je een dag van te voren al weet dat je dit gaat doen, dan kun je hem ook alvast een uurtje of 3 in de vriezer leggen om hem daarna in de koelkast leggen. Maar dan ook niet langer dan 3 uur.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:39 schreef PP. het volgende:
[..]
En leg je voeding voor de zekerheid in een bak met ijswater.
Het is een slowchat volgens de afbeelding in de OP, hoe kan je dan offtopic gaan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lukt het je ook verder ontopic te blijven,.... dank!
ohhh die is goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
Of huur wat buurtkinderen in en geef ze een ijsje en laat ze daarna in de 360 blazen
Eet jij ijs met je longen danquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
Of huur wat buurtkinderen in en geef ze een ijsje en laat ze daarna in de 360 blazen
Het is niet de vetste slowchat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een slowchat volgens de afbeelding in de OP, hoe kan je dan offtopic gaan?
Nee, dat blijkt wel aangezien je offtopic kan gaanquote:
Gewoon zo'n ventilator er achter zetten:quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik merk het ook met deze warmte. Ding blaast als een gek. Die warme zomers verkorten de levensduur aanzienlijk, als ik dat zo hoor!
Die van mij hapert na een uur spelen met veel games in geluid en framerate zakt naar 10 fpsquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik merk het ook met deze warmte. Ding blaast als een gek. Die warme zomers verkorten de levensduur aanzienlijk, als ik dat zo hoor!
Gewoon de geluidsinstallatie nog een stapje hoger zettenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ventilator er achter zetten:
[ afbeelding ]
Ik merk het overigens niet echt, de Xbox staat altijd te loeien. Die paar decibel meer of minder maakt ook niet uit![]()
Het einde is nader!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die van mij hapert na een uur spelen met veel games in geluid en framerate zakt naar 10 fps
Wat doe je met ze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |