Ow een soort van Assassin's Creed met slechte graphics? Prachtig spel, alleen zo repetitief als de pest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prototype is ook gewoon vet
Het bevat erg veel foutjes, is geen pareltje om naar te kijken, heeft enigszins repetitieve missies maar toch heeft het wat.
Ook weer niet ZO repetitiefquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow een soort van Assassin's Creed met slechte graphics? Prachtig spel, alleen zo repetitief als de pest?
Opzich zit er wel variatie in de missies en doe je ook best toffe dingen in die missies maar doordat die hele stad infected is ben je wel altijd met die infected aan het vechten dus dan lijkt het soms alsof elke missie hetzelfde is!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow een soort van Assassin's Creed met slechte graphics? Prachtig spel, alleen zo repetitief als de pest?
Hopelijk zijn ze stukgevallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
De 4 crappy games vallen net op de deurmat![]()
Leuk om een keer uit te spelen, dit heb ik ook gedaan. Maar ik heb die game sinds dien niet meer in mijn console gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook weer niet ZO repetitief
Veel meer actie, je hebt veel meer aanvallen, meer verschillende vijanden met zowel stealth als hak en beuk missies en een hoop free-roam rondrennen en mensen uitmoorden
Ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen en dat probleem heb ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die accu's dan echt zo slecht?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
waarom lopen die stomme accu's van de 360 zo snel leeg als je niet speelt![]()
als ik een 1 a 2 weken mijn 360 niet aan raak dan zijn de accu's van de controllers weer leeg .
daar heb ik bij de ps3 geen last van , zijn ze gaar aan het worden of hebben jullie dat ook ?
Omdat het lition is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
waarom lopen die stomme accu's van de 360 zo snel leeg als je niet speelt![]()
als ik een 1 a 2 weken mijn 360 niet aan raak dan zijn de accu's van de controllers weer leeg .
daar heb ik bij de ps3 geen last van , zijn ze gaar aan het worden of hebben jullie dat ook ?
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen en dat probleem heb ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die accu's dan echt zo slecht?
Even checkenquote:
veels te snel door het spel heen of de beurten / tempo van het spel ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Even checken
Edit: Worms 2 gespeeld, eerste review
+punten zijn
- veel wapens
- heel veel talen
- leuke muziek
-leuke wormpjes
- punten
Gaat veels te snel![]()
naja naar mijn gevoel waren ze nooit zo snel leeg maar toen gebruikte ik mijn 360 nog dagelijksquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon oplaadbare batterijen en dat probleem heb ik eigenlijk helemaal niet. Zijn die accu's dan echt zo slecht?
dat was mijn laatste achievement dus dat zegt al weer genoeg over het gebruik van mijn 360 de laatste tijdquote:Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80
Acquired 1/21/2009
Moet jij niet is gaan werken ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
De 4 crappy games vallen net op de deurmat![]()
iets met school en vakantiequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet jij niet is gaan werken ofzo?
Ah. Jij bent die leraar daarquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Benieuwd of die dit jaar de brugklas wél heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |