Weekje vrij van stage voor het werken aan verslag maar dat heb ik zo goed als af dus werk ik steeds in de ochtend aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moet jij niet is gaan werken ofzo?
Héél goed. Tropen rooster. Ik ga heel de vakantie werken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weekje vrij van stage voor het werken aan verslag maar dat heb ik zo goed als af dus werk ik steeds in de ochtend aan
Ik heb eigenlijk van school al weekje of 4 vakantie maar moet nog 3 weken stage en dan nog op vakantie en dan is de vakantie alweer voorbij helaasquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Héél goed. Tropen rooster. Ik ga heel de vakantie werken.
Te laat begonnen met je stage? Ik ben een maand te laat begonnen maar heb de uren gewoon mogen schrijven. Verder werk ik door tot minimaal eind september. Daarna word het waarschijnlijk verlengd. Jaar daarop ga ik naar het HBO.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk van school al weekje of 4 vakantie maar moet nog 3 weken stage en dan nog op vakantie en dan is de vakantie alweer voorbij helaas
Later begonnen idd maar moet wel echt aan het aantal uren voldoen dus vandaar maar goed is niet ergquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Te laat begonnen met je stage? Ik ben een maand te laat begonnen maar heb de uren gewoon mogen schrijven. Verder werk ik door tot minimaal eind september. Daarna word het waarschijnlijk verlengd. Jaar daarop ga ik naar het HBO.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Later begonnen idd maar moet wel echt aan het aantal uren voldoen dus vandaar maar goed is niet erg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
AQ en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Wannabe-modquote:
Spanky to the rescue!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:59 schreef Reintji het volgende:
Hoe is Worms2? Moeite waard wanneer is deel 1 op XBLA al heb?
Ik ga hem denk ik niet halen, Worms 1 is leuk, maar ik speel het gewoon nooit, zelfs niet als er een FOK!toernooi isquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Even checken
Edit: Worms 2 gespeeld, eerste review
+punten zijn
- veel wapens
- heel veel talen
- leuke muziek
-leuke wormpjes
- punten
Gaat veels te snel![]()
Owee als je alleen maar TVP post, maar over je school kun je hier wel terechtquote:
Als je als mod wat wil gaan doen aan tvp's, dan heb je echt geen leven (meer)quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Owee als je alleen maar TVP post, maar over je school kun je hier wel terecht
Dan had je het moeten bookmarken!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:08 schreef lkb9000 het volgende:
Mag je niet meer tvpen hier? ik was dit topic opeens weer kwijt
Schijnbaar wel.. en kunnen we nu even over school praten, ja!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fuck bookmarks, je mag hier al jaren tvpen, zoveel stoort het niet toch?
Nee het is vakantie, daar wil ik niets over horenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Schijnbaar wel.. en kunnen we nu even over school praten, ja!!
Dude, Shaun White, hoe is die game?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee het is vakantie, daar wil ik niets over horen
Morgen rockband 2
Tofquote:
Dus je hebt een aardig grote ruimte om te freeplayen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
TofHet glijdt gewoon lekker en daar gaat het om
Heerlijk om de challenges te vergeten (die vind ik minder boeiend) en gewoon met je helicopter bovenaan de berg eruit te springen en steeds met een andere route zo snel/mooi mogelijk naar beneden raggen
Jah je hebt 4 bergen (die jammergenoeg wel allemaal vanaf het begin te spelen zijn, anders had ik nog wat motivatie om de challenges te gaan doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus je hebt een aardig grote ruimte om te freeplayen dan?
Ik zag die game liggen, moest meteen aan jou denkenmaar ik twijfelde
Wannabe modquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Bart het volgende:
Willen jullie het niet over Shaun White hebben? Daar moet je maar een Shaun White-topic voor openen! Hier mag alleen over de Xbox 360 gepraat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Bart het volgende:
Willen jullie het niet over Shaun White hebben? Daar moet je maar een Shaun White-topic voor openen! Hier mag alleen over de Xbox 360 gepraat worden
Binnenkort een PS3 kopen, wat dacht je daarvan :pquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Welke kleur is jullie xbox? Die van mij grijs
Heb je al MP gespeeld want die schijnt ook wel er tof te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jah je hebt 4 bergen (die jammergenoeg wel allemaal vanaf het begin te spelen zijn, anders had ik nog wat motivatie om de challenges te gaan doen) en elke berg heeft ongeveer 3 grote richtingen, maar daartussen zijn heel veel paadjes en je zal nooit 2x exact hetzelfde van de berg gaan.
Hebbie Red Faction al verkocht?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wannabe modNee hoor, gewoon standaard verzuurde ex-crewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwart natuurlijk, de kleur voor echte mannen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Welke kleur is jullie xbox? Die van mij grijsI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zwart is voor emo's.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon standaard verzuurde ex-crew
[..]
Zwart natuurlijk, de kleur voor echte mannen.
Grijs is voor sloebers.quote:
Assassins Creedquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef gers het volgende:
emo chicks zijn best lekker![]()
vandaag assassin creed gespeeld wat een klote spel
Gamespot geeft hem ook een 5, vind ik echt onzin. Sinds shaun white geloof ik reviewcijfers niet meer want ik vermaak me hier 10x zoveel mee dan 80% van de games met een 8of meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Binnenkort een PS3 kopen, wat dacht je daarvan :p
[..]
Heb je al MP gespeeld want die schijnt ook wel er tof te zijn.
Ik zat te kijken voor een review net op IGN maar daar zijn ze maar matig over die game![]()
Dan maar Ice Age 3 om de hitte te verslaan..
[..]
Hebbie Red Faction al verkocht?
Wit is voor sloebers die het tenminste nog op kunnen brengen om hun console zo nu en dan af te stoffen.quote:
Ja is prima.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef RoK het volgende:
Vraagje: is een verbinding van 5mb down / 256 kb upload genoeg om online mee te gamen op Xbox live? Moet met draadloos internet het i-net op omdat een kabelaansluiting ontbreekt in mijn huis.
Qua snelheid wel, maar daar gaat het niet om. Wat belangrijk is, is de stabiliteit van de verbinding en de lag. En daar worden draadloze netwerken nou niet echt om geroemd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef RoK het volgende:
Vraagje: is een verbinding van 5mb down / 256 kb upload genoeg om online mee te gamen op Xbox live? Moet met draadloos internet het i-net op omdat een kabelaansluiting ontbreekt in mijn huis.
Cyb heeft die te koop staan..quote:
Thanks, dat is alles wat ik wilde weten.quote:
Iedereen uitmoordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb bij fallout 3 gefaald in een gesprek met iemand in de tenpenny towers, moest m overhalen om ghouls bij ze te laten wonen. nu kan ik hem niet meer overhalen, de rest is wel al overgehaald. kan ik nog iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |