Gruwelijk vette game idd met de nadruk op gruwelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef Remake het volgende:
Sacred 2 geruild voor wat 2de handsjes
colin mcrea dirt, dead or alive 4 en dead space.
Damn dead space
wie wil er dan ook msnen op je 360quote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Can't sign in to Messenger, geen foutcode niets nada noppes,
nou oke , dan niet
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Remake het volgende:
En waarom zit er nou nog steeds geen bowser op die xdoos
Was íe weg dan? Jij wilde toch nog eens wat achievements met Ace Combat halen? Of iig online MP? Rossdale heeft toch ook AC6?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoerig, koop ik vorige week Knothole Island voor Fable 2, volle 800 punten betaald, is hij nu 540.
Hoop dat microsoft hem nog maaktquote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef wc-eend het volgende:
Helaas,
Mijn console, gedateerd op 2005-12-04
is zojuist overleden..
Deze 3,5 jaar oude vriend heeft zijn functie in uiterst trouwe dienst goed uitgevoerd en ik ben daarom ook apetrots op hem.
Alhoewel ik niet meer binnen de garantie val, zal ik toch morgen even bellen om te kijken of microsoft coulant kan zijn.
Heel misschien welquote:
Yup, tijdje wezen reizen en zit nu een aantal maanden in Australie (als ik werk kan vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was íe weg dan? Jij wilde toch nog eens wat achievements met Ace Combat halen? Of iig online MP? Rossdale heeft toch ook AC6?
Yeah, die heb ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was íe weg dan? Jij wilde toch nog eens wat achievements met Ace Combat halen? Of iig online MP? Rossdale heeft toch ook AC6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |