Kan eenmalig. Bij de 120GB krijg je zelfs een kabeltje waarmee je het kan doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef MrManiak het volgende:
Ik zat laatst te denken; is het mogelijk om van harde schijf A shit te kopiëren naar harde schijf B?
Volgens mij is dat allemaal dichtgetimmerd door MS... Zou anders wel lekker makkelijk zijn om arcade games te kopieren voor je mattiesquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef MrManiak het volgende:
Ik zat laatst te denken; is het mogelijk om van harde schijf A shit te kopiëren naar harde schijf B?
Nope.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Roy en Cyb, hebben jullie ooit nog iets van neckermann teruggehoord over de 120 GB HDD?
Wat wil je er over weten?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef SkyChat het volgende:
Ik zit erover te denken om San Andreas te kopen maar ik heb geen ervaring met Originals op marketplace
Hoelangt duurt het downloaden van een backwards compatible ongeveer?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat wil je er over weten?
Ik heb er goede ervaringen mee. Heb Fahrenheit, Crimson skies en Psychonauts gekocht en die zijn allemaal behoorlijk netjes te spelen op de 360.
Ze gaan nog 1 game uitbrengen voor Xbox originals, dan schrappen ze die sectie en komen ze met Games on Demand.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef Jobba het volgende:
Ik vraag me af of Shenmue ooit nog op arcade komt
Ligt aan je internet connectie. Maar met kabel ongeveer een uurtje of zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoelangt duurt het downloaden van een backwards compatible ongeveer?
ik heb je een half jaar geleden al een uitgebreide review gegeven en toen zei je dat je hem ging kopen dus doe het nu maar gewoonquote:Op maandag 29 juni 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier die afgelopen weekend Tales of Vesperia gekocht heeft? En wat zijn de bevindingen?
[ afbeelding ]
Ik heb de game op m'n radar staan, maar ik moet eerst ff wat andere games uitspelen.
En alle sidequestsquote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb je een half jaar geleden al een uitgebreide review gegeven en toen zei je dat je hem ging kopen dus doe het nu maar gewoon![]()
het is ook zeker een spel dat het waard is nog een keer te spelen nadat je hem hebt uitgespeeld .
want alle battle points die je haalt per gevecht kun je spenderen bij een newgame+
voor bijvoorbeeld : X4 xp , of X2 gold en andere geinige opties
Ja inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Remake het volgende:
Waarom niet de originele game ergens halen?
stukken goedkoper als die 1200 points
Wie wat waar?quote:
zou ik niet doen als ik jou was, je gaat echt zweten in bed.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Edwinuss het volgende:
Toch maar komende week een nieuwe 360 kopen. Ik wou er altijd nog 1 voor in de slaapkamer.
Ook makkelijk als DVD speler
Je kent het programma 1 tegen 100 wel? Dat heb je ook op xbox live online met andere spelers. Het is alleen op bepaalde tijden (Het wordt ook echt door de amerikaanse presentator live gehost)quote:
Natuurlijk ken ik het, maar de game komt toch pas later uit in Europa? Dacht ik? Of heb jij iets anders met je Xbox (regio)quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Jobba het volgende:
[..]
Je kent het programma 1 tegen 100 wel? Dat heb je ook op xbox live online met andere spelers. Het is alleen op bepaalde tijden (Het wordt ook echt door de amerikaanse presentator live gehost)
Ik heb een Amerikaanse account.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik het, maar de game komt toch pas later uit in Europa? Dacht ik? Of heb jij iets anders met je Xbox (regio)?
Nee, alleen dat mailtje dat ik de artikelnummers moest doorgeven. Dat was binnen 24u, daarna NIETS meerquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Roy en Cyb, hebben jullie ooit nog iets van neckermann teruggehoord over de 120 GB HDD?
Zeker de moeitequote:Xbox Live Deal of the Week
29 Juni: Fable II: Knothole Island
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 560
Kortingspercentage: 30%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |