Overal is wat te vinden, je gaat nooit ALLES zien, dus ga maar gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben net uit The Vault en ik moet nu zo'n stadje in. Maar ik kan 8000 kanten op, ik heb steeds het gevoel dat ik belangrijke dingen mis.
Ik vond elke seconde geweldigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanuit de Vault eerst naar Megaton en de Survival Guide missies doen. Buiten Megaton wat mole rats neerschieten. Pas als je een level of 4 hebt kun je verder de wijde wereld in, daarvoor is het een zekere dood.
Na een uur of 5 wordt de game geweldig.
Ik vond de intro goed gedaan, maar toen ik eenmaal uit de vault was, was het ietsje te overweldigend. Ik kan zoveel vrijheid niet zomaar aanquote:
Maar achteraf is dat juist zo vet, dat je door een game echt een gevoel krijgt van; jezus wat een wereld, wat moet ik doen, ik ben bang!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond de intro goed gedaan, maar toen ik eenmaal uit de vault was, was het ietsje te overweldigend. Ik kan zoveel vrijheid niet zomaar aan
Ze hadden jou als ingame opa bij de uitgang moeten neer zetten en dan die zin laten uitsprekenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Overal is wat te vinden, je gaat nooit ALLES zien, dus ga maar gewoon
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden jou als ingame opa bij de uitgang moeten neer zetten en dan die zin laten uitspreken
Toch nog reserve onderdelen gewonnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Dan win je een door Peter Molyneux gesigneerde console! Blij!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een Elite.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben het omhulsel van een eerste generatie Xbox 360 gebruikt.
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://kotaku.com/5305943(...)ith-a-messed-up-slot
Vanaf eind juli komt er een stroom van goede arcade games binnen, en ik moet ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef Remake het volgende:
Summer of Arcade?
Mogen PC games ook? Als je nou wat over Pro Cycling Manager 2009 schrijft scheelt mij dat een hoop werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Kinders, ik weet dat jullie van mij houden, dus noem een spel op (heb toch aardig wat in bezit) en ik schrijf er een review over, speciaal voor jullie
Donatie's mogen ook.
(Eindredactie Games)quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mogen PC games ook? Als je nou wat over Pro Cycling Manager 2009 schrijft scheelt mij dat een hoop werk
Zo zijn ze daar allemaal bij Gamesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
(Eindredactie Games)
Goeie instelling ook
Verwacht je dat van mij Cybjequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik voorspel weer ''BOOM BOOM'' taferelen a la Jorien.
Reviewen zit niet in mijn takenpakket en doe ik er dus gewoon bij, wanneer niemand anders een stukje wil schrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
(Eindredactie Games)
Goeie instelling ook
Ik mag miepen, daar ben ik verzuurde ex-crew voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Bart niet zo miepen, je probeerde altijd maar al te hard je best om popie jopie over te komen op crewmeets
Lukt het je ook verder ontopic te blijven,.... dank!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik mag miepen, daar ben ik verzuurde ex-crew voor
En we deden allebei heel hard ons best, maar het verschil tussen ons is dat het mij wel lukte
Geen garantie meer, sommige mensen krijgen na 3,5 jaar nog gratis reparatiequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Chokeme het volgende:
Wie heeft 1337 h4ckz0r sk1lls ?
Mijn broertjes 360 gaf een RoD, secties 1, 3, en 4 knipperden. Hij gaf daarbij de code 0102, daar heb ik deze fix voor gevonden:
"0102 Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.
There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips."
De X clamp hadden we dus al geprobeerd, toen deed ie het een paar weken. Daarna weer zelfde verhaal, toen hebben we dus dat tweede geprobeerd, x box uit elkaar gehaald, ventilator op de CPU gezet zodat die niet warm werd. Dit 15 minuten gedaan. Maar het werkte niet.
Iemand die nog suggesties heeft ? Bijv een kapotte 360 met werkend onderdeel kopen ? Ik heb er verder 0 verstand van.
bronquote:Intermittent errors in Marketplace
We’re aware of intermittent errors in Marketplace that are affecting Xbox Live, Xbox.com, and Games for Windows. You may run into one of a few different status codes including 80004004, 807B01F4, and 8015000a. It may also show that you haven’t purchased content that you have – don’t worry, we haven’t lost your purchase even though it may appear so.
This can occur whether you’re searching Marketplace from the Dashboard or from within a game.
There’s a team of people actively working on the issue. Our apologies for the hassle - we’ll get this resolved as soon as we can.
Kan geen kwaad lijkt me, voor de zekerheidquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
Zou het helpen om een ventilator op de 360 te zetten want ik zit nu in een Endurance race van 45 laps in Forza 2 dus het kan nog wel warm gaan worden...
Niet iedereen heeft er last van, maar geloof me het is vrij irritant.quote:
Leg er ook wat van die koelelementen uit de diepvries voor dan blaast die die koele lucht er in dan kan je de endurance race mischien net afmaken..quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
Zou het helpen om een ventilator op de 360 te zetten want ik zit nu in een Endurance race van 45 laps in Forza 2 dus het kan nog wel warm gaan worden...
En leg je voeding voor de zekerheid in een bak met ijswater.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leg er ook wat van die koelelementen uit de diepvries voor dan blaast die die koele lucht er in dan kan je de endurance race mischien net afmaken..
Tenzij je een dag van te voren al weet dat je dit gaat doen, dan kun je hem ook alvast een uurtje of 3 in de vriezer leggen om hem daarna in de koelkast leggen. Maar dan ook niet langer dan 3 uur.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:39 schreef PP. het volgende:
[..]
En leg je voeding voor de zekerheid in een bak met ijswater.
Het is een slowchat volgens de afbeelding in de OP, hoe kan je dan offtopic gaan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lukt het je ook verder ontopic te blijven,.... dank!
ohhh die is goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
Of huur wat buurtkinderen in en geef ze een ijsje en laat ze daarna in de 360 blazen
Eet jij ijs met je longen danquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
Of huur wat buurtkinderen in en geef ze een ijsje en laat ze daarna in de 360 blazen
Het is niet de vetste slowchat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een slowchat volgens de afbeelding in de OP, hoe kan je dan offtopic gaan?
Nee, dat blijkt wel aangezien je offtopic kan gaanquote:
Gewoon zo'n ventilator er achter zetten:quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik merk het ook met deze warmte. Ding blaast als een gek. Die warme zomers verkorten de levensduur aanzienlijk, als ik dat zo hoor!
Die van mij hapert na een uur spelen met veel games in geluid en framerate zakt naar 10 fpsquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik merk het ook met deze warmte. Ding blaast als een gek. Die warme zomers verkorten de levensduur aanzienlijk, als ik dat zo hoor!
Gewoon de geluidsinstallatie nog een stapje hoger zettenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ventilator er achter zetten:
[ afbeelding ]
Ik merk het overigens niet echt, de Xbox staat altijd te loeien. Die paar decibel meer of minder maakt ook niet uit![]()
Het einde is nader!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die van mij hapert na een uur spelen met veel games in geluid en framerate zakt naar 10 fps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |