Overal is wat te vinden, je gaat nooit ALLES zien, dus ga maar gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben net uit The Vault en ik moet nu zo'n stadje in. Maar ik kan 8000 kanten op, ik heb steeds het gevoel dat ik belangrijke dingen mis.
Ik vond elke seconde geweldigquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanuit de Vault eerst naar Megaton en de Survival Guide missies doen. Buiten Megaton wat mole rats neerschieten. Pas als je een level of 4 hebt kun je verder de wijde wereld in, daarvoor is het een zekere dood.
Na een uur of 5 wordt de game geweldig.
Ik vond de intro goed gedaan, maar toen ik eenmaal uit de vault was, was het ietsje te overweldigend. Ik kan zoveel vrijheid niet zomaar aanquote:
Maar achteraf is dat juist zo vet, dat je door een game echt een gevoel krijgt van; jezus wat een wereld, wat moet ik doen, ik ben bang!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond de intro goed gedaan, maar toen ik eenmaal uit de vault was, was het ietsje te overweldigend. Ik kan zoveel vrijheid niet zomaar aan
Ze hadden jou als ingame opa bij de uitgang moeten neer zetten en dan die zin laten uitsprekenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Overal is wat te vinden, je gaat nooit ALLES zien, dus ga maar gewoon
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden jou als ingame opa bij de uitgang moeten neer zetten en dan die zin laten uitspreken
Toch nog reserve onderdelen gewonnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Dan win je een door Peter Molyneux gesigneerde console! Blij!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een Elite.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben het omhulsel van een eerste generatie Xbox 360 gebruikt.
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://kotaku.com/5305943(...)ith-a-messed-up-slot
Vanaf eind juli komt er een stroom van goede arcade games binnen, en ik moet ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef Remake het volgende:
Summer of Arcade?
Mogen PC games ook? Als je nou wat over Pro Cycling Manager 2009 schrijft scheelt mij dat een hoop werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Kinders, ik weet dat jullie van mij houden, dus noem een spel op (heb toch aardig wat in bezit) en ik schrijf er een review over, speciaal voor jullie
Donatie's mogen ook.
(Eindredactie Games)quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mogen PC games ook? Als je nou wat over Pro Cycling Manager 2009 schrijft scheelt mij dat een hoop werk
Zo zijn ze daar allemaal bij Gamesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
(Eindredactie Games)
Goeie instelling ook
Verwacht je dat van mij Cybjequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik voorspel weer ''BOOM BOOM'' taferelen a la Jorien.
Reviewen zit niet in mijn takenpakket en doe ik er dus gewoon bij, wanneer niemand anders een stukje wil schrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
(Eindredactie Games)
Goeie instelling ook
Ik mag miepen, daar ben ik verzuurde ex-crew voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Bart niet zo miepen, je probeerde altijd maar al te hard je best om popie jopie over te komen op crewmeets
Lukt het je ook verder ontopic te blijven,.... dank!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik mag miepen, daar ben ik verzuurde ex-crew voor
En we deden allebei heel hard ons best, maar het verschil tussen ons is dat het mij wel lukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |