En ik ook want Rossdale is Retardquote:Op zondag 28 juni 2009 22:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vat ik op als een zéér grove belediging
Wat is dat?quote:
Je kunt moeilijk van MS verwachten dat ze alleen games online zetten die jij goed vindquote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
De zoveelste baggergame op marketplace
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk van MS verwachten dat ze alleen games online zetten die jij goed vind
Nee, kan gewoon inloggen op xbox live +msn. Dernet nog GTA 4 gespeeld met 8 mensen in een partychat onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Remake het volgende:
Ik kan bijna nooit op msn inloggen op de xbox, cannot sign in, verder geen info.
hebben jullie daar ook last van?
Nee, nooit last van eigenlijk. Zal waarschijnlijk aan je eigen netwerk apparatuur/instellingen liggen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Remake het volgende:
Ik kan bijna nooit op msn inloggen op de xbox, cannot sign in, verder geen info.
hebben jullie daar ook last van?
Wanneer?quote:
K zal even kijken naar me modem.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:56 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, nooit last van eigenlijk. Zal waarschijnlijk aan je eigen netwerk apparatuur/instellingen liggen.
BF1943 komt 9 July volgens EAquote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Remake het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
K zal even kijken naar me modem.
Wormsquote:Op maandag 29 juni 2009 02:37 schreef Remake het volgende:
Heb voor de grap eens 4200 points gekocht, zijn er arcade games die ik niet mag missen?
Braidquote:Op maandag 29 juni 2009 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Worms
Peggle
Magic: the gathering
Castle Crashers
N+
Feeding Frenzy (uit de arcade hits budget bak)
Eventuel ook Sam & Max maar die is wel duur maar dat is ook meer een fullgame onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |