Wat een achievement zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Two of my favorites!
Watch the Octagon Girl cutscene 15 times without skipping it.
15 G
alleen jammer dat het je geen achievementpoints opleverenquote:
Heb hem gisteren ook gehaald. The lovely Edith....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Two of my favorites!
15 G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercenaries is zo tof! Vooral als je eenmaal alles vrij hebt!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:52 schreef OMG het volgende:
Weer even verder geprutst met Mercenaries 2:
[ afbeelding ]
Tattooed Millionaire - 25G
Earn $1 million.
[ afbeelding ]
Armaggedon It - 20G
Destroy 20 buildings.
[ afbeelding ]
Pipeline - 20G
Capture all outposts for a single faction.
[ afbeelding ]
Forever Free - 10G
You achieved maximum P.L.A.V. mood.
[ afbeelding ]
Heavy Metal Thunder - 10G
Successfully complete 10 action hijacks.
Nog niet. Ik ben voornamelijk gewoon een hoop heen en weer aan het rijden, hier en daar wat geld, brandstof, etc. aan het stelen en zo af en toe een missie aan het doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mercenaries is zo tof! Vooral als je eenmaal alles vrij hebt!
Heb je de 20 airstrike's achievement al?
Hij schoot mij naar de kloten en ik zijn olie voorraadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Reintji op 01-06-2009 17:32:37 ]
xbox360achiementsquote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee, een beetje domme vraag, maar hoe doen jullie dat zo makkelijk met al die plaatjes erbij. Jatten van 360achievements.com ofzo? Of iets er iets op de MS-site die het lekker makkelijk maakt? (anders moet ik helemaal plaatjes gaan zoeken enzo ppfffttt duurt lang!)
Oeh of is het soms via mygamercard.net?
Ik link ze altijd vanaf xbox.com nadat ik ze ook daadwerkelijk heb gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee, een beetje domme vraag, maar hoe doen jullie dat zo makkelijk met al die plaatjes erbij. Jatten van 360achievements.com ofzo? Of iets er iets op de MS-site die het lekker makkelijk maakt? (anders moet ik helemaal plaatjes gaan zoeken enzo ppfffttt duurt lang!)
Oeh of is het soms via mygamercard.net?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Delicious Brains. 25
On a Mythic map, infect 2 humans during any ranked or social match
[ afbeelding ]
Zombie Repeller. 25
On a Mythic map, kill 2 Zombies during any ranked or social match
Thank you bungieDaeron voor de tip voor de double exp playlist van deze week
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Two of my favorites!
15 G
Ik heb een raadsel voor je lenny, welke bekende 360 game wordt gemaakt door Bungie en heeft elk 1e weekend van de maand een double xp weekend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de hatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb een raadsel voor je lenny, welke bekende 360 game wordt gemaakt door Bungie en heeft elk 1e weekend van de maand een double xp weekend?![]()
Antwoord in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de hatersJa die had ik goed gegoktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sorry ik moet toch streng zijn en een voorbeeld van je maken
![]()
Zitten in Wolverine eigenlijk ook nog bekende vijanden in die niet in de film voor kwamen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Anne het volgende:
Vandaag gehaald! XMen Origins Wolverine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |