Neequote:
Nog heel vaak ben ik bang! In elk geval tot dat ik klaar mee benquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe vaak ga je nog zeggen dat dat baggerspel gruwelijk vet is?
Hoe kom je de hele tijd bij dat hannah montana?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog heel vaak ben ik bang! In elk geval tot dat ik klaar mee ben![]()
Maar das altid nog beter dan jij met je Hannah Montana
Mass Effect is ook tof idd al haalt die het zeker niet bij KoTOR maja nog steeds tof.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe kom je de hele tijd bij dat hannah montana?De enige die dat de hele tijd roept ben jij weer... Ik speel tenminste een goed spel op dit moment... Mass Effect (Die heeft ook nog goede graphics en uitgebreid verhaal
)
Kotorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect is ook tof idd al haalt die het zeker niet bij KoTOR maja nog steeds tof.
Ik vind Mass Effect toffer dan KoTORquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect is ook tof idd al haalt die het zeker niet bij KoTOR maja nog steeds tof.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind Mass Effect toffer dan KoTOR
Je weet het Bartquote:
Gratis unicorn?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor diegenen die Forza 2 hebben en nog een gratis unicorn willen, moet je nu even op forzamotorsports.net kijken
Speciale/zeldzame auto'squote:
Anders ik wel..quote:
Jawelquote:
Prototype is ook gewoon vetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe vaak ga je nog zeggen dat dat baggerspel gruwelijk vet is?
Misschien deel 2 wel? ME heeft de potentie. Maar je hebt gelijk,... KOTOR was geweldig in alle opzichten!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prototype is ook gewoon vet
Het bevat erg veel foutjes, is geen pareltje om naar te kijken, heeft enigszins repetitieve missies maar toch heeft het wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |