abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70416452
Michael Joseph Jackson (Gary (Indiana), 29 augustus 1958 – Los Angeles (Californië), 25 juni 2009) was een Amerikaans popzanger. Hij geldt als één van de succesvolste artiesten van de 20e eeuw. Jackson onderscheidde zich door zijn herkenbare hoge stem, zijn typische dansbewegingen en zijn grote muzikale diversiteit. Zijn bijnaam luidde King of Pop.

Jackson stond al op zeer jeugdige leeftijd als lid van The Jackson 5 op het podium en startte als tiener een solocarrière. In het begin van de jaren '80 was hij internationaal één van de grootste popsterren. Hij bereikte zijn grootste succes met het album Thriller, dat met bijna 108 miljoen verkochte exemplaren geldt als het best verkochte album aller tijden. Jackson heeft wereldwijd meer dan 750 miljoen albums verkocht.

Jackson versterkte zijn muziek en imago met opvallende videoclips, waarin zijn ritmische dansstijl duidelijk tot uitdrukking komt. Een van de bekendste videoclips, die van Thriller, duurt maar liefst 18 minuten. De clip voor zijn hitsingle Scream, een duet met zijn zus Janet Jackson, kostte zeven miljoen dollar. Deze clip houdt sinds 1995 het record voor duurste muziekvideo. Die video, geregisseerd door Mark Romanek, kreeg een MTV Video Music Award in de categorie dance en een Grammy Award voor beste korte video. Karakteristiek voor de muziek van Michael Jackson is zijn stem en de in bijna alle nummers aanwezige sterke baslijn.

Naarmate de ster van Jackson rees, begon zijn populariteit echter te dalen. Mede als gevolg daarvan verschoof de aandacht in de media van zijn muziek naar het nogal excentrieke karakter van Jackson en zijn privéleven. Hij werd dikwijls afgeschilderd als iemand die totaal afgezonderd leefde van de 'grote-mensenwereld' en zijn tijd liever met kinderen en dieren doorbracht (het Peter Pan-syndroom).

Jackson overleed op donderdag 25 juni 2009, nadat hij rond het middaguur in zijn woning in Los Angeles door een hartstilstand werd getroffen. Hij werd naar het UCLA Medical Center gebracht, waar hij om 14:26 uur lokale tijd (21:26 UTC) dood werd verklaard.

Jackson 5

Michael Jackson tijdens de Destiny Tour met Jackson 5

Michael Jackson rond 1979

De wereldberoemde plaat Billie Jean, onderdeel van het best verkochte album ooit: "Thriller"

Ook Beat it was een grote hit, tevens van het album Thriller. Dit album bracht tevens nummers uit als: Thriller, Wanna Be Startin' Somethin, Human Nature en P.Y.T.

Als onderdeel van Thriller kwam Michael Jackson met de "Victory" tour. Deze tour uit 1984 deed Michael Jackson samen met de rest van Jacksons'. In 1984 brachten de Jacksons hun cd Victory uit. Opmerkelijk aan de Victory tour is het feit dat er geen enkel nummer werd gespeeld van het nieuwe album, maar voornamelijk nummers van het album "Thriller" en "Of the wall". De opbrengsten van deze concerten voor Michael Jackson schonk hij aan diverse goede doelen

Michael Jackson trad in 15 landen op met 123 concerten tijdens zijn “Bad” tour

Per concert werden er 400 tickets gereserveerd voor de kinderen die minder bedeeld waren, ook dit was Michael Jackson

Tijdens het concert in Liverpool waren er 125.000 mensen aanwezig, een record

89 concerten voor 4 miljoen fans tijdens zijn “Dangerous” tour

Smooth Criminal, een nummer waarbij een fantastische dans werd getoond tijdens de concerten

Een shot uit de prachtige clip van "Remember the time" waarin Eddy Murphy een grote rol speelde

Het laatste world concert van Michael Jackson, History

82 concerten, 4.5 miljoen fans

Voor de 3e keer gaf Michael Jackson een concert in Nederland. Dit keer in het gloednieuwe stadion Amsterdam ArenA

Één van de vele prijzen

Vorige topics
Michael Jackson #45 - 1958-2009
Michael Jackson #44 - We shall miss you.
Michael Jackson #43 - Live of niet, nog drie weken!
Michael Jackson #42 - De geruchten vliegen je om de oren
Michael Jackson #41 - The biggest comeback in music history
Michael Jackson # 40 London, DrDentz is coming :D
Michael Jackson #39: Vandaag een miljoen kaartjes weg?
Michael Jackson #38: 45 concerts and counting
Michael Jackson #37 Bijna iedereen heeft kaarten..
Michael Jackson #36: We Be Ballin
Michael Jackson #35:Frustratie en vreugde
Michael Jackson #34: Your wait time is approx 15 minutes...
Michael Jackson #33 - We gaan op de trekker naar Londen
Michael Jackson #32 - Comeback van de King of Pop
Michael Jackson #31: This is it!
Michael Jackson #30: Tijd voor nieuwe muziek
Michael Jackson #29: Alweer 50 jaar
Michael Jackson #28 - 25 jaar na Thriller
Michael Jackson #27 - Eind 2008 of toch 2009?
Michael Jackson #26 - Eind dit jaar of toch 2008?
Michael Jackson #25 - And we're still waiting...
Michael Jackson #24 - Jackson 5 gaat optreden in de VS?
Michael Jackson #23 -Take my name and just let me be..
Michael Jackson #22 The King of Pop
Michael Jackson #21 - We Are The Wooorrllddd :o
Michael Jackson #20 - Op naar de WMA's!
Michael Jackson #19 - Shamone!
Michael Jackson #18 - Nieuw album in.. euh....
Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come
Michael Jackson #13 - "Acquitted and vindicated"
Feliciteer hier Michael Jackson! - #12
Michael Jackson #11
Michael Jackson #10: (Not Guilty)

Verder het vriendelijke verzoek om met respect te praten over deze wereldster, grappen e.d. kunnen achterwege blijven

[ Bericht 14% gewijzigd door FireFox1 op 28-06-2009 21:25:18 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70416489
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:55 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik kan het nog niet aan muziek of beelden van hem te horen of te zien.
Ik fietste vandaag ergens, en luid klonk uit een huis zijn muziek. Dat vond ik al moeilijk. Ik ga later wel luisteren en kijken.
Tsja, ik heb het ook. Maar alleen als ik met een bepaalde geest ernaar luister. Als het wat gewoontjes is, is het wel ok. Maar wanneer je van die momenten hebt waarvan ik een paar dagen geleden het gevoel zou krijgen van 'Ha, wat is het toch vet, zo stijlvol, zo origineel, zo goed......' wordt ik dus met het gevoel gecontroneerd dat de bron van deze insporatie er niet meer is, en dat zoiets niet meer gemaakt zal worden.
De ontwikkeling die MJ heeft doorgemaakt, was steeds weer een andere kant op, maar toch goed (Invincible tel ik even niet mee, hoewel ik die wel steeds beter begin te vinden, sloeg die gewoon niet in). Eerst had ik iets van 'O ja, toen kwam hij met dit; heel anders, maar zoo goed'. Nu: 'Damn, zo goed, maar nooit meer '

Ik dacht gisteren dat ik gewoon effe down was, of me niet lekker voelde. Maar vandaag, de hele dag voelde ik me hetzelfde, alsof ik een dikke kater van gisteren heb, maar dan zonder de hoofdpijn. Nergens zin in, nergens om gevend. Moeder komt morgen thuis (heeft een tijd in het buitenland gezeten): boeit niet. Ik heb niet eens zin om langs te gaan. Tentamen waarschijnlijk verknald (die had ik vandaag dus. Ik heb de gewoonte om in de nacht te leren, maar dat kon ik gisteren nacht dus vergeten), loop ik me ook niet over de vernaggelen. Net tijdens het rijden wel even 'k****r' geroepen. Niet schreeuwend, maar wel als welgemeende uiting van frustratie.

Maar goed, ik merk dat constructiviteit in deze post verdwijnt.

Een laatste vraag:

Zijn wij nu van die oude mensen geworden die het over een overleden artiest gaan hebben tegen jongere kinderen?
Ik weet het niet. Ik denk dat ik voorlopig sowieso niet naar MJ ga luisteren. Het kutte is ook dat ik in mijn omgeving geen andere MJ-fans heb. Ik moet het eigenlijk alleen maar van dit topic hebben.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 02:54:34 #3
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_70416819
Bagger. Een van mijn grootste muziekhelden van de jaren 80 is niet meer. Zeer zonde.
Love will be my strongest weapon
pi_70417210
blijf een vreemd gevoel houden. Net toch nog even met maten op terras zijn muziek aan en een glas jack daniels op MJ geheven!!!
pi_70417864
Man, wat is dat vorig topic opeens snel gegaan. Helaas bestond het grote deel uit bagger van bepaalde figuren, maar ach...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70418099
Kwam dit filmpje tegen van Entertainment Tonight, van hun eerste interview met Michael in 1983. Wel een leuk filmpje, je ziet maar weer eens hoe dedicated Michael toen was om muziek te schrijven.

http://www.etonline.com/news/2009/06/75794/index.html
pi_70418184
Respect voor wat hij bereikt heeft in de muziekindustrie...
pi_70418939
quote:
As we close our eyes on this sad day, DREAM, BELIEVE, THIS IS NOT IT. In time, we will celebrate and honor his vision with you all.
Komt van Ortega's twitter. Wat zal ie hiermee bedoelen? Tribute?
pi_70419315
King of pop
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:31:33 #10
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_70419493
James Brown is dood, en nu Michael Jackson. De grote artiesten die tientallen jaren meegaan gaan allemaal dood.
When all else fails, you always have delusion.
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 11:33:03 #11
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70419521
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Man, wat is dat vorig topic opeens snel gegaan. Helaas bestond het grote deel uit bagger van bepaalde figuren, maar ach...
Wat een onzin. Dit is een discussieforum en gebruikers gaan ze de discussie aan met gebruikers als Piet_Piraat. Als je die discussie niet wilt in je topics, ga ze dan niet aan, want je weet ook wel waar dat op uitdraait. En wat Piet_Piraat betreft, die heeft dankzij jullie reacties waarschijnlijk een hilrarische avond gehad, maar is overal binnen de merge gebleven.

En daarnaast mag de hoeveelheid slowchat ook wel wat minder. Ik vind het prima als jullie naar bed of de wc gaan, maar dat hoeft nou niet persé in dit topic besproken te worden, door dat soort posts gaat het topic ook te snel voor de inhoud.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:34:56 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70419548
Kan iemand verifiëren dat een onbekend persoon naar het ziekenhuis gebelt heeft, en dat diegene niet bij MJ aanwezig was toen de ambulance arriveerde?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70419651
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:33 schreef belsen het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dit is een discussieforum en gebruikers gaan ze de discussie aan met gebruikers als Piet_Piraat. Als je die discussie niet wilt in je topics, ga ze dan niet aan, want je weet ook wel waar dat op uitdraait. En wat Piet_Piraat betreft, die heeft dankzij jullie reacties waarschijnlijk een hilrarische avond gehad, maar is overal binnen de merge gebleven.

En daarnaast mag de hoeveelheid slowchat ook wel wat minder. Ik vind het prima als jullie naar bed of de wc gaan, maar dat hoeft nou niet persé in dit topic besproken te worden, door dat soort posts gaat het topic ook te snel voor de inhoud.
Ik was er niet bij En dit topic is voornamelijk voor de fans, dus als je de slowchat niet aan staat, moet je uit dit topic wegblijven.
pi_70420242
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:34 schreef Ticker het volgende:
Kan iemand verifiëren dat een onbekend persoon naar het ziekenhuis gebelt heeft, en dat diegene niet bij MJ aanwezig was toen de ambulance arriveerde?
Hoe bedoel je? Ik heb daar verder niets over gelezen geloof ik
pi_70420405
Trouwens, was er niet jaaaaaaaaren geleden sprake van dat MJ zich na zijn dood wilde laten invriezen? Zou dit dan ook gaan gebeuren?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:22:36 #16
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_70420476
Hoezo Michael Jackson is overleden. Hij is al bijna 2 jaar dood!

Michael Jackson al overleden in 2007
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_70420526
Bedankt Michael. Je muziek was grandioos.
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 12:31:09 #18
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70420660
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik was er niet bij En dit topic is voornamelijk voor de fans, dus als je de slowchat niet aan staat, moet je uit dit topic wegblijven.
Dit topic is niet voor 'de fans', die mogen zich verzamelen op een fanclubboard, dit topic is voor alle Fok!gebruikers. Daarnaast valt dit topic ook gewoon onder de Fok!policy zoals wij die hanteren in MUZ en dat houdt in dat we ontopic blijven en de SC tot een minimumbeperken.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:40:23 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70420826
Ik heb gisteravond ook wat MJ-nummers geluisterd en over hem gepraat met m'n huisgenoot. Later kwamen er nog wat clips voorbij op TMF (waaronder Who is it, ik had geen idee dat daar ook een clip van was! ). Pas in de loop van de avond ging ik me realiseren dat hij echt dood is. Overdag had ik stiekem nog een beetje de illusie dat de kranten elkaar hadden nagepraat en dat 'ie gewoon nog in coma lag, maar er weer helemaal bovenop zou komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_70421012
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:31 schreef Mirel het volgende:
James Brown is dood, en nu Michael Jackson. De grote artiesten die tientallen jaren meegaan gaan allemaal dood.
Zo groot was brown niet..
Als hij echt zo groot geweest was, Hadden we ook specials van hem gehad en extra lange uitzendingen enzo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:59:02 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70421241
Door een megadrukke dag gisteren nu pas uitgebreid bijgelezen over alles rondom de dood van MJ.

Het was toch wel gek om te horen dat hij dood is. Iedere keer als ik hem zag dacht ik: die man ziet er zo broos en ziek uit, die kan toch nooit oud worden. En nu het zover is verbaasd en schokt het me toch.

Ik ben geen fan, maar vooral Thriller is toch wel een deel van mijn jeugd, uit de tijd dat ik nog zocht naar wat uiteindelijk mijn muzieksmaak zou worden. Dat ging in de jaren erna steeds meer richting rock en metal (wat later weer verbreed werd toch zo ongeveer alle mogelijkie genres) en gek genoeg zette een nummer als Beat it me op dat spoor.
Heb hem hier nog op vinyl liggen en later de CD gekocht. Zijn latere werk vond ik steeds minder worden (Bad was een stapje terug, daarna werd het echt een stuk minder), maar dat doet niets af aan het feit dat hij (zeker in de samenwerking met Quincy Jones) een groot artiest was en dat er eigenlijk geen artiest op deze aarde rondloopt die ook maar enigszins in de buurt komt van zijn roem.

Ik denk/vrees dat het goed voor hem is dat hij de 50 concerten in de O2 heeft kunnen ontlopen en ik hoop dat hij nu dan toch zijn rust gevonden heeft.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70421565
Toch maar gone to soon opgezet, jezus wat een kippenvel.. Overigens gister weer de clip van liberian girl gezien, prachtig!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:21:10 #23
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70421733
Gister bij het uitgaan mijn zwarte fedora (hoed) gedragen. Draag ik vaker, maar gister speciaal voor Michael Veel leuke reacties op gekregen en een vreemde moest en zou met me op de foto Was ook leuk om een alternatieve nachtclub, waar normaal Marilyn Manson en Rammstein gedraaid wordt, compleet uit hun dak te zien gaan op Beat It
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 13:34:36 #24
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70422002
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zo groot was brown niet..
Als hij echt zo groot geweest was, Hadden we ook specials van hem gehad en extra lange uitzendingen enzo
Jackson was anders ernstig schatplichtig aan James Brown.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:39:04 #25
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_70422102
Mn maandag bestelde Michael Jackson t-shirt is zojuist bezorgd...
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2009 @ 13:59:35 #26
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_70422675
Het is nu MJ-weekend op VH1, en tussen twee clips komt telkens een zwart scherm met geboorte- en sterfdatum. Het is zo confronterend, ik kan het allemaal nog niet bevatten. Gisteren de hele dag geluisterd naar Radio 2, veel over hem gepraat en met collega's gehuild. Velen belden me op of bezochten me even op het werk om me een hart onder de riem te steken en te condoleren. Ook de directeur was in shock, en zei dat ik wel naar huis mocht gaan als ik het niet meer trok.

Ook de TT-nacht, normaal een gigantische happening waar ik met plezier naar toega, was anders. Ik vond er geen zak aan. De wereld zal helaas nooit meer hetzelfde zijn. Rust zacht Michael...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:14:37 #27
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_70423047
Wisten jullie al dat MJ dood is ?
pi_70423129
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef Djeez het volgende:
Het is nu MJ-weekend op VH1, en tussen twee clips komt telkens een zwart scherm met geboorte- en sterfdatum. Het is zo confronterend, ik kan het allemaal nog niet bevatten. Gisteren de hele dag geluisterd naar Radio 2, veel over hem gepraat en met collega's gehuild. Velen belden me op of bezochten me even op het werk om me een hart onder de riem te steken en te condoleren. Ook de directeur was in shock, en zei dat ik wel naar huis mocht gaan als ik het niet meer trok.

Ook de TT-nacht, normaal een gigantische happening waar ik met plezier naar toega, was anders. Ik vond er geen zak aan. De wereld zal helaas nooit meer hetzelfde zijn. Rust zacht Michael...
Beetje overdreven
Kende je hem dan persoonlijk?
Dat het erg voor de familieleden, vrienden en kenissen is, is logisch.

De fans kenden hem niet persoonlijk maar alleen via de muziek.

Al die fans die zitten te huilen
pi_70423421
^ Het is jammer dat je het niet snapt. Als je er op die manier niets bij voelt, zul je dat ook nooit kunnen begrijpen.

Michael was meer dan zijn muziek.
pi_70423482
Vanavond op Veronica een tributemix door Ben Liebrand.
Hij draait al zijn platen in 1 uur.
Van 1800 tot 19:00.

Iemand die hem gaat/kan/wil rippen?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70423821
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:47:10 #32
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70423927
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week hier in Nederland te krijgen?
pi_70425114
Zoiets, deze was al gedrukt voordat hij stierf.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:29:41 #34
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70425161
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef Xaobotnik het volgende:

Tsja, ik heb het ook. Maar alleen als ik met een bepaalde geest ernaar luister. Als het wat gewoontjes is, is het wel ok. Maar wanneer je van die momenten hebt waarvan ik een paar dagen geleden het gevoel zou krijgen van 'Ha, wat is het toch vet, zo stijlvol, zo origineel, zo goed......' wordt ik dus met het gevoel gecontroneerd dat de bron van deze insporatie er niet meer is, en dat zoiets niet meer gemaakt zal worden.
De ontwikkeling die MJ heeft doorgemaakt, was steeds weer een andere kant op, maar toch goed (Invincible tel ik even niet mee, hoewel ik die wel steeds beter begin te vinden, sloeg die gewoon niet in). Eerst had ik iets van 'O ja, toen kwam hij met dit; heel anders, maar zoo goed'. Nu: 'Damn, zo goed, maar nooit meer '

Ik dacht gisteren dat ik gewoon effe down was, of me niet lekker voelde. Maar vandaag, de hele dag voelde ik me hetzelfde, alsof ik een dikke kater van gisteren heb, maar dan zonder de hoofdpijn. Nergens zin in, nergens om gevend. Moeder komt morgen thuis (heeft een tijd in het buitenland gezeten): boeit niet. Ik heb niet eens zin om langs te gaan. Tentamen waarschijnlijk verknald (die had ik vandaag dus. Ik heb de gewoonte om in de nacht te leren, maar dat kon ik gisteren nacht dus vergeten), loop ik me ook niet over de vernaggelen. Net tijdens het rijden wel even 'k****r' geroepen. Niet schreeuwend, maar wel als welgemeende uiting van frustratie.

Een laatste vraag:

Zijn wij nu van die oude mensen geworden die het over een overleden artiest gaan hebben tegen jongere kinderen?
Ik weet het niet. Ik denk dat ik voorlopig sowieso niet naar MJ ga luisteren. Het kutte is ook dat ik in mijn omgeving geen andere MJ-fans heb. Ik moet het eigenlijk alleen maar van dit topic hebben.
Ik heb ook weinig medefans in mijn omgeving, alleen mijn beste vriendin, maar die woont in Duitsland en mijn moeder een beetje. Maar ja, om nou heel erg met andere fans te gaan zitten praten de hele dag hoeft nou ook weer niet echt voor mij. Maar wel raar om het gevoel te hebben dat je de enige bent in de omgeving, ben maar 1 medefan tegengekomen op mijn werk gisteren (kom bij meerdere bedrijven) en natuurlijk mensen die hem wel konden waarderen, maar da's niet hetzelfde. Heb ook gehuild en gescholden in de auto op weg van en naar huis toen.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:34:56 #35
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70425290
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef belsen het volgende:

[..]

Jackson was anders ernstig schatplichtig aan James Brown.
Dus??? Overigens is wat je 'ernstig' kunt noemen ook voor interpretatie vatbaar. Zonder zijn James Brown dansjes was MJ net zo goed een megaster geworden. Dus ernstig, tjsa.... Niet naar mijn mening. De term 'schatplichtig' is ook helemaal niet op zijn plaats, aangezien JB niets concreets heeft gedaan waardoor de carriere van MJ mogelijk werd gemaakt. Ik denk dat het vooral de inspiratie was die James Brown voor MJ was.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Maar ja, om nou heel erg met andere fans te gaan zitten praten de hele dag hoeft nou ook weer niet echt voor mij.
Voor mij ook niet hoor, maar het ging me meer om dat de mensen in mijn omgeving niet begrijpen dat ik gewoon effe down ben.

[ Bericht 23% gewijzigd door Xaobotnik op 27-06-2009 15:40:14 ]
pi_70426334
Ik was gisteren in Amsterdam, leuk om te horen dat bij bijna alle cafe's waar ik lang kwam dat MJ gedraaid werd.
pi_70426556
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Beetje overdreven
Kende je hem dan persoonlijk?
Dat het erg voor de familieleden, vrienden en kenissen is, is logisch.

De fans kenden hem niet persoonlijk maar alleen via de muziek.

Al die fans die zitten te huilen
Ik kan het me ook niet voorstellen inderdaad, waarom je daarom zou gaan huilen.

Maar goed, ik ben ook nooit echt een fan van een beroemdheid geweest.
pi_70428418
Heb ik ook voel me ook al drie dagen zo ontzettend rot,heb nergens zin in en geen eetlust,en als ik in de spiegtel kijk schrik ik.....huilen heb ik woensdagnacht de hele nacht gedaan,de hele nacht, maar nu wil ik niet meer huilen maar voel dat de tranen constant achter mijn ogen zitten,heb ook eigenlijk geen mensen om me heen die dit begrijpen...eerlijk gezegd had ik dit ook niet van mezelf verwacht maar ik ben gewoon echt in rouw.

Een laatste vraag:

[/quote]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:43:36 #39
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70428849
Fucking hell..

Ik had sinds ik het nieuws hoorde en op de voet volgde vanaf zo'n 10 minuten nadat het bekend werd, nog geen traan gelaten, alleen maar verbijsterd gekeken met een bedroefd gevoel.

Tot nu.

Ik kreeg net een mailtje van mijn 75+ opa (nota bene), dat hij besefte dat dit een enorme impact op mij moest hebben aangezien hij wist dat Michael Jackson voor mij een enorme steunpilaar was in een tijd dat ik het erg moeilijk had, hij wenste me heel veel sterkte. En inderdaad, ik heb me die jaren vastgeklampt op de vreugde die MJ mij bracht als ik zijn muziek luisterde, videos keek, boeken las en ga zo maar door. Opa just hit the spot. Jackson betekende voor mij eigenlijk veel meer dan zomaar een idool. Door dat mailtje besef ik dat ineens en ik huil niet snel, maar de tranen stroomden ineens over mijn wangen.

Jeez
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70429642
Ik denk ook dat sommige mensen het "fan" zijn niet begrijpen. Fan wordt vaak gezien als iets van een groupie ofzo, iemand die aan niets anders denkt dan aan zijn idool en er echt voor leeft. Ik zie het zelf als iemand die net even verder gaat dan alleen een artiest zijn muziek liefhebben. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld een bepaalde periode gehad waarin ze houvast hadden aan de muziek van een artiest, waardoor ze ze toch als "fan" kunnen worden gezien. Wanneer je dan fan bent van Michael en hij plots overlijdt, dan doet dat wat met je. Je kent hem niet persoonlijk, maar toch voel je een soort van verlies. Zeker gezien een hoop mensen (waaronder ik) die hem voor de eerste keer over slechts een paar weken zouden zien optreden, waar je zolang naar uitkeek (ikzelf al een 15 jaar). En dan houdt het opeens op.

Ik heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, maar voor een ieder is de ervaring anders. Ik denk ook dat je het ergens niet goed kan uitleggen waarom je nou fan bent.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:18:41 #41
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_70429832
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Door een megadrukke dag gisteren nu pas uitgebreid bijgelezen over alles rondom de dood van MJ.

Het was toch wel gek om te horen dat hij dood is. Iedere keer als ik hem zag dacht ik: die man ziet er zo broos en ziek uit, die kan toch nooit oud worden. En nu het zover is verbaasd en schokt het me toch.

Ik ben geen fan, maar vooral Thriller is toch wel een deel van mijn jeugd, uit de tijd dat ik nog zocht naar wat uiteindelijk mijn muzieksmaak zou worden. Dat ging in de jaren erna steeds meer richting rock en metal (wat later weer verbreed werd toch zo ongeveer alle mogelijkie genres) en gek genoeg zette een nummer als Beat it me op dat spoor.
Heb hem hier nog op vinyl liggen en later de CD gekocht. Zijn latere werk vond ik steeds minder worden (Bad was een stapje terug, daarna werd het echt een stuk minder), maar dat doet niets af aan het feit dat hij (zeker in de samenwerking met Quincy Jones) een groot artiest was en dat er eigenlijk geen artiest op deze aarde rondloopt die ook maar enigszins in de buurt komt van zijn roem.

Ik denk/vrees dat het goed voor hem is dat hij de 50 concerten in de O2 heeft kunnen ontlopen en ik hoop dat hij nu dan toch zijn rust gevonden heeft.
Wanneer hij ze echt had ontlopen dan was die dubieuze arts niet in het spel gekomen.
Die geplande concerten waren het begin van alle ellende was.

Sterkte JX !
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:36:23 #42
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70430310
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef Noax het volgende:
....
Sterkte JX !
Thx Het blijft vreemd om sterkte gewenst te worden voor het verlies van een idool, iemand die je niet eens persoonlijk kent. Maar het is een vreemde gewaarwording, het voelt voor mij alsof ik een oude vriend verloren ben en zo voelt het vast ook voor vele anderen.

Sterkte aan iedereen hier die hetzelfde voelt
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 18:39:00 #43
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70430381
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dus??? Overigens is wat je 'ernstig' kunt noemen ook voor interpretatie vatbaar. Zonder zijn James Brown dansjes was MJ net zo goed een megaster geworden. Dus ernstig, tjsa.... Niet naar mijn mening. De term 'schatplichtig' is ook helemaal niet op zijn plaats, aangezien JB niets concreets heeft gedaan waardoor de carriere van MJ mogelijk werd gemaakt. Ik denk dat het vooral de inspiratie was die James Brown voor MJ was.
Ik heb het toch niet over een paar stomme danspasjes, dude. De hele funky stijl van zingen die James Brown geïntroduceerd heeft, is terug te horen op de jaren 80 albums van Jackson.
pi_70430673
Niet echt woorden voor, gewoon heel erg zonde
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:56:22 #45
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70430909
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef JX het volgende:

[..]

Thx Het blijft vreemd om sterkte gewenst te worden voor het verlies van een idool, iemand die je niet eens persoonlijk kent. Maar het is een vreemde gewaarwording, het voelt voor mij alsof ik een oude vriend verloren ben en zo voelt het vast ook voor vele anderen.

Dank, namens mij, 1 van die mensen.
Het voelt voor mij ook alsof een deel van m'n jeugd weg is, of beter gezegd, ik realiseer me nu helemaal dat die tijd nu echt weg/voorbij is. Niet dat ik me nou oud voel, maar het was zo een aanwezig iets tijdens mijn tienerjaren, zijn muziek, zijn clips, de verliefdheid, de tournee, de dromen etc. Echt typerend voor die tijd.
Was 13 toen ik echt fan werd en heb 15 jaar van hem mogen genieten.
Ook al is het goed zo, ik ben nog steeds verdrietig.
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:09:19 #46
798 voyeur
bemoeit zich
pi_70431246
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef belsen het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over een paar stomme danspasjes, dude. De hele funky stijl van zingen die James Brown geïntroduceerd heeft, is terug te horen op de jaren 80 albums van Jackson.
Ik zie ook niet in waarom MJ plotseling bewierookt moet worden om zijn muzikale bijdrages. Die ellendige rat die hij bezong met dat schelle stemmetje was het soort liedje waar huisvrouwen op soppen, maar toch geen vernieuwing. Die Quincy Jones/MJ stukken waren prima disco, maar ik herinner me toch vooral dat hij daarbij steeds zijn kruis ophaalde en dan een hoog gilletje slaakte. Gelukkig is dat niet aangeslagen als muziekstroming.

De man was bekend omdat hij een kindsterretje was, vervolgens een cross-over artiest en daarna een persoonlijke tragedie. Britney Spears heeft zo beschouwd een grote kans ook een 'legende' te worden.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:11:25 #47
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70431316
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik zie ook niet in waarom MJ plotseling bewierookt moet worden om zijn muzikale bijdrages. Die ellendige rat die hij bezong met dat schelle stemmetje was het soort liedje waar huisvrouwen op soppen, maar toch geen vernieuwing. Die Quincy Jones/MJ stukken waren prima disco, maar ik herinner me toch vooral dat hij daarbij steeds zijn kruis ophaalde en dan een hoog gilletje slaakte. Gelukkig is dat niet aangeslagen als muziekstroming.

De man was bekend omdat hij een kindsterretje was, vervolgens een cross-over artiest en daarna een persoonlijke tragedie. Britney Spears heeft zo beschouwd een grote kans ook een 'legende' te worden.
pi_70432353
Ik ben nooit een 'echte' Jackson fan geweest, maar altijd wel onder de indruk geweest van de muziek en videoclips .. Vooral de clip van Earth Song & They don't care about us ..

Was geschokt toen ik het nieuws hoorde
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_70432615

Ik moet echt janken van dit nummer vooral op het einde met al die stemmen tegelijk.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:10:06 #50
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70432848
P. Diddy en wat anderen hebben een tribute song opgenomen:

(Van Twitter)
quote:
Sean P. Diddy Combs
Check out this tribute to Michael Jackson feat Myself, Game, Chris Brown, Polo, Mario Winans Boyz II Men http://tinyurl.com/kow5e7 RT Please
Updated about 22 hours ago via web
Ik ben geen fan van dat soort muziek, maar toch leuk gedaan
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:16:46 #51
111172 Noax
pi_70432992
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:11 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maak je niet druk, wees blij dat dat figuur het zegt en niet iemand met z'n volle verstand...
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:23:41 #52
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_70433156
.

Goeie actie :

June 25th is 'White glove day'

http://twitter.com/whitegloveday

.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:28:32 #53
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70433272
Wel een beetje sneu voor fans die jarig zijn op 25 juni (en eventueel 26 juni).
Zal nooit meer dezelfde soort verjaardag zijn lijkt me.
Iemand hier?
pi_70433487
Vroeger was ik een echte fan van MJ. Mijn zakgeld sparen om zijn LP's te kunnen kopen en zo. Bij alle (school) feestjes werd hij gedraaid, hij was dus echt een stuk van mijn jeugd. En vol spanning voor de tv zitten te wachten op zijn nieuwste videoclip!

De laatste jaren was hij het spoor wel behoorlijk bijster maar dat kan ik me ook wel een beetje voorstellen. Hij heeft echt nooit een normaal leven gehad. De aanklachten i.z. kindermisbruik heb ik eigenlijk nooit geloofd.

En sinds wij Guitar Hero hebben (daar staat Beat it op), is mijn 8-jarig zoontje helemaal dol op de muziek van MJ. Dat vind ik wel zo opvallend: van al die liedjes die op GH staan heeft MJ gelijk zijn voorkeur. Dus de laatste maanden werd hier weer volop muziek van MJ gedraaid.

Toen we hoorden dat hij overleden was, was zoonlief écht zo enorm overstuur. We hebben samen zitten huilen bij het horen van Gone Too Soon. Ik had nooit verwacht dat zijn overlijden me zo aan zou grijpen.
pi_70433562
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:28 schreef Rebbedebje het volgende:
Wel een beetje sneu voor fans die jarig zijn op 25 juni (en eventueel 26 juni).
Zal nooit meer dezelfde soort verjaardag zijn lijkt me.
Iemand hier?
Ik ben 25 december jarig dus dat precies een half jaar daarna ...

telt dat ook ?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:44:17 #56
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_70433622
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef JX het volgende:
P. Diddy en wat anderen hebben een tribute song opgenomen:

(Van Twitter)
[..]

Ik ben geen fan van dat soort muziek, maar toch leuk gedaan
Wat een flut, daar hadden ze wel iets beters van kunnen maken.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:06:25 #57
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70434095
Wat zouden zijn laatste gedachtes/woorden geweest zijn? "This is it" ?
Niet grappig bedoeld ofzo, maar 't zou zomaar kunnen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:09:19 #58
111172 Noax
pi_70434154
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef JX het volgende:

[..]

Op verschillende buitenlandse fora lees is precies hetzelfde.
Veel mensen volgen Michael al een flink aantal jaren, sommige hebben echt het idee alsof ze een familielid zijn verloren...
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:16:47 #59
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70434303
tvp
Benieuwd wat de dokter te melden heeft.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70434403
Toch wel allemaal RTL4 aan het kijken he? Prachtig
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:31:36 #61
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70434650
Was dit daar ook niet uit?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:32:25 #62
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70434669
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Jazeker.
Maar ook schrijnend triest.
Waiting for This is it!
pi_70434702
quote:
Wel erg boeiend, maar die Martin Bashir is wel erg irritant.

Ik dacht dat RTL "Michael Jackson Take 2" zou uitzenden.... maar dit is gewoon "living with..."
٩๏̯͡๏)۶
pi_70434725
RTL 4 heeft het bij het verkeerde eind!
Gister lieten ze nog beelden zien van Michael Jackson Take 2: Wat je niet mocht zien.
Volgens de gids zenden ze die uit.

Helaas zenden ze Living With MJ uit, een prachtige documentaire.. superbeelden en verhalen van Michael. Maar helaas wordt alles verdraaid door Bashir en draaide het uiteindelijk uit op de rechtzaken.

In Take 2 zie je het gedrag van Bashir: zeggen tegen MJ dat het prachtig is wat hij doet, terwijl hij in zn voice-overs zegt dat het storend en pijnlijk gedrag is.

Jammer... Take 2 zou hem toch meer justice doen, dus eigenlijk zouden ze ze back 2 back (of Take 2 morgen) moeten uitzenden.
pi_70434825
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:31 schreef matthijst het volgende:
Was dit daar ook niet uit?

Nee, dat was uit de Private Home Videos.

Raar van RTL4 trouwens.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2009 @ 21:51:24 #66
3926 crew  Djeez
pi_70435111
quote:
Uiteraard, toffe docu. Ohja, ik ben bang dat de SP-aflevering met Mr. Jefferson nu nooit meer mag worden vertoond. Ondanks dat ik MJ-fan ben, vond ik deze persiflage meesterlijk!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_70435184
Pfoeh, waarom vragen mensen toch gelijk 'en nu, krijg je je geld terug?'.

Ik heb die vraag de afgelopen dagen minstens tien keer gehoord.. net alsof ik daar echt mee zit. Jammer dat mensen dat niet begrijpen, dat zo iemand meer is dan alleen z'n muziek, maar gewoon een deel van je leven.
pi_70435317
Ja. Je hebt echt het gevoel dat je iemand bent verloren die je kent. Heel bizar, maar zoveel kan een artiest dus betekenen. MJ betekent blijkbaar voor heel veel mensen zoiets. De media-aandacht is echt bizar groot. Denk dat 'ie net zo beroemd is als Barack Obama.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2009 @ 22:06:03 #69
3926 crew  Djeez
pi_70435410
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef Zapato het volgende:
Denk dat 'ie net zo beroemd is als Barack Obama.
Ik denk dat hij nog wel een stuk beroemder was dan Obama. Over honderd jaar is Obama gewoon een van de vele Amerikaanse presidenten, terwijl iedereen dan nog weet wie Michael Jackson was.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:17:12 #70
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70435640
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog wel een stuk beroemder was dan Obama. Over honderd jaar is Obama gewoon een van de vele Amerikaanse presidenten, terwijl iedereen dan nog weet wie Michael Jackson was.
Nou, Obama is wel de eerste zwarte VS president he. Daar zal hij in ieder geval voor herinnerd worden.
Waiting for This is it!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:18:19 #71
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70435663
Maar goed, ik vond het verhaal van Michael erg triest. Wat een leven heeft hij gehad. Ben er nog verdrietig van.
Waiting for This is it!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2009 @ 22:26:40 #72
3926 crew  Djeez
pi_70435854
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar goed, ik vond het verhaal van Michael erg triest. Wat een leven heeft hij gehad. Ben er nog verdrietig van.
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?
pi_70435872
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?
Vanwege al het plastic in zijn lichaam omsmelten naar lego blokjes voor de kinderen toch?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:28:23 #74
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70435893
quote:

[..]

Inderdaad zeg...Michael was na zo'n jeugd voor het leven verknipt.
Dat laatste is nog niet bekend geloof ik?
Waiting for This is it!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:30:31 #75
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70435941
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Vanwege al het plastic in zijn lichaam omsmelten naar lego blokjes voor de kinderen toch?
Je had toch de docu gezien, zei je?
Waiting for This is it!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:31:19 #76
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_70435960
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef Noax het volgende:

[..]

Op verschillende buitenlandse fora lees is precies hetzelfde.
Veel mensen volgen Michael al een flink aantal jaren, sommige hebben echt het idee alsof ze een familielid zijn verloren...
Ik zal niet zeggen een familielid (zou ik niet rouwig om zijn ) maar een vriend zeker! Volg 'm al sinds Off The Wall en ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens geen Michael nieuws en nieuwe albums zullen komen.

Maarre de docu dus vergeten!! Zat op het balkon op de laptop een serie te kijken....
pi_70435964
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Je had toch de docu gezien, zei je?
Dacht je dat ik serieus was?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:32:44 #78
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70435986
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dacht je dat ik serieus was?
Nee. Vind het alleen een ongepast grapje.
Waiting for This is it!
pi_70436005
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Nee. Vind het alleen een ongepast grapje.
Had hem dan ook uit het grove MJ grappen topic. Tja ik heb die niet geopend
pi_70436086
Gisteren ook toevallig de aflevering van the Simpsons met MJ gezien. Dat liedje wat hij zong voor Lisa samen met Bart is mij altijd bijgebleven. Naja bijna elk nummer van MJ wel .

Nog steeds moeilijk te bevatten dat hij er niet meer is. Vooral als ik zijn langzame nummers hoor.
pi_70436473
quote:

[..]

Michael had een goede relatie met zijn vader.
Bashir heeft alle positieve dingen over Joe Jackson eruit geknipt... dat konden we zien in de docu die EIGENLIJK vandaag volgens RTL erop zou komen. Michael heeft alles vergeven, en hem erkend als een groot genie. Hij praat het niet goed (en Joe zelf ook niet)... maar het is nu eenmaal zo gelopen.

Btw... deze Living With MJ was ook weer behoorlijk verknipt, geloof dat de docu in zn geheel rond de 2uur duurt.
pi_70436590
Viel me ook al op, erg jammer.
pi_70436785
Ik zal morgen even een mooie OP maken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_70436904
Jody Bernal heeft een Michael Jackson tatoeage laten zetten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_70436933
Hmm, ook lekker van RTL, stelletje prutsers

Heb vandaag gewoon lekker hard MJ muziek gedraaid in de auto met de ramen open .Allemaal mensen kijken, no mercy
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:15 schreef denthemen het volgende:
Ik zal morgen even een mooie OP maken
Top, dan kan jij, of degene die het nieuwe topic maakt, 'm plaatsen. Maak er wat moois van
pi_70436945
Ik zag net trouwens bij SBS Shownieuws ( ) dat Jody Bernal een tattoo heeft laten zetten van MJ. Mijn respect voor hem is ineens enorm gestegen. Hij ziet er overigens ook nog ontzettend goed uit: net boven z'n enkel staat een tattoo:

Echt een prachtige tattoo.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:23:58 #87
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70436955
Top of The Pops Michael Jackson tribute nu @ BBC2.
pi_70436966
Wel tof van 'm. Hoewel ik dat zelf niet zo snel zou doen

edit: Rnnz, je plaatje doet t niet
pi_70436984
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Top, dan kan jij, of degene die het nieuwe topic maakt, 'm plaatsen. Maak er wat moois van
Ik regel wel dat een mod hem hier in zet

Iemand nog wensen? Qua foto's en zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:25:27 #90
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70436991
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef denthemen het volgende:
Jody Bernal heeft een Michael Jackson tatoeage laten zetten
Achja, heeft die loser ook weer een aanleiding om de publiciteit te zoeken.
pi_70437029
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef denthemen het volgende:

[..]

Een foto waar ie poseert ofzo. Ik weet niet, gewoon iets een leuke foto
pi_70437052
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:27:59 #93
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70437060

WOW, WOW. Klinkt zo perfect dat ik haast zou denken dat het lip-sync is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70437067
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Een foto waar ie poseert ofzo. Ik weet niet, gewoon iets een leuke foto
Ik ben van plan om meerdere foto's te gebruiken, een soort verhaal er bij van zijn leven en carrière
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:30:21 #95
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70437102
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?
Waiting for This is it!
pi_70437129
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?
Any will do

Bad tour heeft altijd mijn voorkeur gehad. Degene in beste kwaliteit is Yokohama
pi_70437141
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik ben van plan om meerdere foto's te gebruiken, een soort verhaal er bij van zijn leven en carrière
Leuk man! Ben benieuwd
pi_70437151
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

De meningen verschillen nogal, zelf vind ik Wembley erg goed, maar ook Brunei 96. Je kunt het beter aan RNNZ en zo vragen, zij hebben iets meer gezien dan mij denk ik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:33:23 #99
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70437174
Heb jullie ideeen opgeschreven, thanks a lot
Waiting for This is it!
pi_70437175
HIStory Kuala Lumpur is mijn favoriet van de HIStory, hoewel Manilla ook wat heeft. Tja, eigenlijk zijn ze allemaal wel tof
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:40:57 #101
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70437319
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
HIStory Kuala Lumpur is mijn favoriet van de HIStory, hoewel Manilla ook wat heeft. Tja, eigenlijk zijn ze allemaal wel tof
Oh, dat geloof ik
Waiting for This is it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')