Tsja, ik heb het ook. Maar alleen als ik met een bepaalde geest ernaar luister. Als het wat gewoontjes is, is het wel ok. Maar wanneer je van die momenten hebt waarvan ik een paar dagen geleden het gevoel zou krijgen van 'Ha, wat is het toch vet, zo stijlvol, zo origineel, zo goed......' wordt ik dus met het gevoel gecontroneerd dat de bron van deze insporatie er niet meer is, en dat zoiets niet meer gemaakt zal worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:55 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik kan het nog niet aan muziek of beelden van hem te horen of te zien.
Ik fietste vandaag ergens, en luid klonk uit een huis zijn muziek. Dat vond ik al moeilijk. Ik ga later wel luisteren en kijken.
Komt van Ortega's twitter. Wat zal ie hiermee bedoelen? Tribute?quote:As we close our eyes on this sad day, DREAM, BELIEVE, THIS IS NOT IT. In time, we will celebrate and honor his vision with you all.
Wat een onzin. Dit is een discussieforum en gebruikers gaan ze de discussie aan met gebruikers als Piet_Piraat. Als je die discussie niet wilt in je topics, ga ze dan niet aan, want je weet ook wel waar dat op uitdraait. En wat Piet_Piraat betreft, die heeft dankzij jullie reacties waarschijnlijk een hilrarische avond gehad, maar is overal binnen de merge gebleven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Man, wat is dat vorig topic opeens snel gegaan. Helaas bestond het grote deel uit bagger van bepaalde figuren, maar ach...
Ik was er niet bijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit is een discussieforum en gebruikers gaan ze de discussie aan met gebruikers als Piet_Piraat. Als je die discussie niet wilt in je topics, ga ze dan niet aan, want je weet ook wel waar dat op uitdraait. En wat Piet_Piraat betreft, die heeft dankzij jullie reacties waarschijnlijk een hilrarische avond gehad, maar is overal binnen de merge gebleven.
En daarnaast mag de hoeveelheid slowchat ook wel wat minder. Ik vind het prima als jullie naar bed of de wc gaan, maar dat hoeft nou niet persé in dit topic besproken te worden, door dat soort posts gaat het topic ook te snel voor de inhoud.
Hoe bedoel je? Ik heb daar verder niets over gelezen geloof ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:34 schreef Ticker het volgende:
Kan iemand verifiëren dat een onbekend persoon naar het ziekenhuis gebelt heeft, en dat diegene niet bij MJ aanwezig was toen de ambulance arriveerde?
Dit topic is niet voor 'de fans', die mogen zich verzamelen op een fanclubboard, dit topic is voor alle Fok!gebruikers. Daarnaast valt dit topic ook gewoon onder de Fok!policy zoals wij die hanteren in MUZ en dat houdt in dat we ontopic blijven en de SC tot een minimumbeperken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik was er niet bijEn dit topic is voornamelijk voor de fans, dus als je de slowchat niet aan staat, moet je uit dit topic wegblijven.
Zo groot was brown niet..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:31 schreef Mirel het volgende:
James Brown is dood, en nu Michael Jackson. De grote artiesten die tientallen jaren meegaan gaan allemaal dood.
Jackson was anders ernstig schatplichtig aan James Brown.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo groot was brown niet..
Als hij echt zo groot geweest was, Hadden we ook specials van hem gehad en extra lange uitzendingen enzo
Beetje overdrevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef Djeez het volgende:
Het is nu MJ-weekend op VH1, en tussen twee clips komt telkens een zwart scherm met geboorte- en sterfdatum. Het is zo confronterend, ik kan het allemaal nog niet bevatten. Gisteren de hele dag geluisterd naar Radio 2, veel over hem gepraat en met collega's gehuild. Velen belden me op of bezochten me even op het werk om me een hart onder de riem te steken en te condoleren. Ook de directeur was in shock, en zei dat ik wel naar huis mocht gaan als ik het niet meer trok.
Ook de TT-nacht, normaal een gigantische happening waar ik met plezier naar toega, was anders. Ik vond er geen zak aan. De wereld zal helaas nooit meer hetzelfde zijn. Rust zacht Michael...
Volgende week hier in Nederland te krijgen?quote:
Ik heb ook weinig medefans in mijn omgeving, alleen mijn beste vriendin, maar die woont in Duitsland en mijn moeder een beetje. Maar ja, om nou heel erg met andere fans te gaan zitten praten de hele dag hoeft nou ook weer niet echt voor mij. Maar wel raar om het gevoel te hebben dat je de enige bent in de omgeving, ben maar 1 medefan tegengekomen op mijn werk gisteren (kom bij meerdere bedrijven) en natuurlijk mensen die hem wel konden waarderen, maar da's niet hetzelfde. Heb ook gehuild en gescholden in de auto op weg van en naar huis toen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, ik heb het ook. Maar alleen als ik met een bepaalde geest ernaar luister. Als het wat gewoontjes is, is het wel ok. Maar wanneer je van die momenten hebt waarvan ik een paar dagen geleden het gevoel zou krijgen van 'Ha, wat is het toch vet, zo stijlvol, zo origineel, zo goed......' wordt ik dus met het gevoel gecontroneerd dat de bron van deze insporatie er niet meer is, en dat zoiets niet meer gemaakt zal worden.
De ontwikkeling die MJ heeft doorgemaakt, was steeds weer een andere kant op, maar toch goed (Invincible tel ik even niet mee, hoewel ik die wel steeds beter begin te vinden, sloeg die gewoon niet in). Eerst had ik iets van 'O ja, toen kwam hij met dit; heel anders, maar zoo goed'. Nu: 'Damn, zo goed, maar nooit meer'
Ik dacht gisteren dat ik gewoon effe down was, of me niet lekker voelde. Maar vandaag, de hele dag voelde ik me hetzelfde, alsof ik een dikke kater van gisteren heb, maar dan zonder de hoofdpijn. Nergens zin in, nergens om gevend. Moeder komt morgen thuis (heeft een tijd in het buitenland gezeten): boeit niet. Ik heb niet eens zin om langs te gaan. Tentamen waarschijnlijk verknald (die had ik vandaag dus. Ik heb de gewoonte om in de nacht te leren, maar dat kon ik gisteren nacht dus vergeten), loop ik me ook niet over de vernaggelen. Net tijdens het rijden wel even 'k****r' geroepen. Niet schreeuwend, maar wel als welgemeende uiting van frustratie.
Maar goed, ik merk dat constructiviteit in deze post verdwijnt.
Een laatste vraag:
Zijn wij nu van die oude mensen geworden die het over een overleden artiest gaan hebben tegen jongere kinderen?
Ik weet het niet. Ik denk dat ik voorlopig sowieso niet naar MJ ga luisteren. Het kutte is ook dat ik in mijn omgeving geen andere MJ-fans heb. Ik moet het eigenlijk alleen maar van dit topic hebben.
Dus??? Overigens is wat je 'ernstig' kunt noemen ook voor interpretatie vatbaar. Zonder zijn James Brown dansjes was MJ net zo goed een megaster geworden. Dus ernstig, tjsa.... Niet naar mijn mening. De term 'schatplichtig' is ook helemaal niet op zijn plaats, aangezien JB niets concreets heeft gedaan waardoor de carriere van MJ mogelijk werd gemaakt. Ik denk dat het vooral de inspiratie was die James Brown voor MJ was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Jackson was anders ernstig schatplichtig aan James Brown.
Voor mij ook niet hoor, maar het ging me meer om dat de mensen in mijn omgeving niet begrijpen dat ik gewoon effe down ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Maar ja, om nou heel erg met andere fans te gaan zitten praten de hele dag hoeft nou ook weer niet echt voor mij.
Ik kan het me ook niet voorstellen inderdaad, waarom je daarom zou gaan huilen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Kende je hem dan persoonlijk?
Dat het erg voor de familieleden, vrienden en kenissen is, is logisch.
De fans kenden hem niet persoonlijk maar alleen via de muziek.
Al die fans die zitten te huilen
Wanneer hij ze echt had ontlopen dan was die dubieuze arts niet in het spel gekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Door een megadrukke dag gisteren nu pas uitgebreid bijgelezen over alles rondom de dood van MJ.
Het was toch wel gek om te horen dat hij dood is. Iedere keer als ik hem zag dacht ik: die man ziet er zo broos en ziek uit, die kan toch nooit oud worden. En nu het zover is verbaasd en schokt het me toch.
Ik ben geen fan, maar vooral Thriller is toch wel een deel van mijn jeugd, uit de tijd dat ik nog zocht naar wat uiteindelijk mijn muzieksmaak zou worden. Dat ging in de jaren erna steeds meer richting rock en metal (wat later weer verbreed werd toch zo ongeveer alle mogelijkie genres) en gek genoeg zette een nummer als Beat it me op dat spoor.
Heb hem hier nog op vinyl liggen en later de CD gekocht. Zijn latere werk vond ik steeds minder worden (Bad was een stapje terug, daarna werd het echt een stuk minder), maar dat doet niets af aan het feit dat hij (zeker in de samenwerking met Quincy Jones) een groot artiest was en dat er eigenlijk geen artiest op deze aarde rondloopt die ook maar enigszins in de buurt komt van zijn roem.
Ik denk/vrees dat het goed voor hem is dat hij de 50 concerten in de O2 heeft kunnen ontlopen en ik hoop dat hij nu dan toch zijn rust gevonden heeft.
Thxquote:
Ik heb het toch niet over een paar stomme danspasjes, dude. De hele funky stijl van zingen die James Brown geïntroduceerd heeft, is terug te horen op de jaren 80 albums van Jackson.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dus??? Overigens is wat je 'ernstig' kunt noemen ook voor interpretatie vatbaar. Zonder zijn James Brown dansjes was MJ net zo goed een megaster geworden. Dus ernstig, tjsa.... Niet naar mijn mening. De term 'schatplichtig' is ook helemaal niet op zijn plaats, aangezien JB niets concreets heeft gedaan waardoor de carriere van MJ mogelijk werd gemaakt. Ik denk dat het vooral de inspiratie was die James Brown voor MJ was.
Dank, namens mij, 1 van die mensen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef JX het volgende:
[..]
ThxHet blijft vreemd om sterkte gewenst te worden voor het verlies van een idool, iemand die je niet eens persoonlijk kent. Maar het is een vreemde gewaarwording, het voelt voor mij alsof ik een oude vriend verloren ben en zo voelt het vast ook voor vele anderen.
Sterkte aan iedereen hier die hetzelfde voelt
Ik zie ook niet in waarom MJ plotseling bewierookt moet worden om zijn muzikale bijdrages. Die ellendige rat die hij bezong met dat schelle stemmetje was het soort liedje waar huisvrouwen op soppen, maar toch geen vernieuwing. Die Quincy Jones/MJ stukken waren prima disco, maar ik herinner me toch vooral dat hij daarbij steeds zijn kruis ophaalde en dan een hoog gilletje slaakte. Gelukkig is dat niet aangeslagen als muziekstroming.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een paar stomme danspasjes, dude. De hele funky stijl van zingen die James Brown geïntroduceerd heeft, is terug te horen op de jaren 80 albums van Jackson.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom MJ plotseling bewierookt moet worden om zijn muzikale bijdrages. Die ellendige rat die hij bezong met dat schelle stemmetje was het soort liedje waar huisvrouwen op soppen, maar toch geen vernieuwing. Die Quincy Jones/MJ stukken waren prima disco, maar ik herinner me toch vooral dat hij daarbij steeds zijn kruis ophaalde en dan een hoog gilletje slaakte. Gelukkig is dat niet aangeslagen als muziekstroming.
De man was bekend omdat hij een kindsterretje was, vervolgens een cross-over artiest en daarna een persoonlijke tragedie. Britney Spears heeft zo beschouwd een grote kans ook een 'legende' te worden.
Ik ben geen fan van dat soort muziek, maar toch leuk gedaanquote:Sean P. Diddy Combs
Check out this tribute to Michael Jackson feat Myself, Game, Chris Brown, Polo, Mario Winans Boyz II Men http://tinyurl.com/kow5e7 RT Please
Updated about 22 hours ago via web
Maak je niet druk, wees blij dat dat figuur het zegt en niet iemand met z'n volle verstand...quote:
Ik ben 25 december jarig dus dat precies een half jaar daarna ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:28 schreef Rebbedebje het volgende:
Wel een beetje sneu voor fans die jarig zijn op 25 juni (en eventueel 26 juni).
Zal nooit meer dezelfde soort verjaardag zijn lijkt me.
Iemand hier?
Wat een flut, daar hadden ze wel iets beters van kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef JX het volgende:
P. Diddy en wat anderen hebben een tribute song opgenomen:
(Van Twitter)
[..]
Ik ben geen fan van dat soort muziek, maar toch leuk gedaan
Op verschillende buitenlandse fora lees is precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef JX het volgende:
[..]
ThxHet blijft vreemd om sterkte gewenst te worden voor het verlies van een idool, iemand die je niet eens persoonlijk kent. Maar het is een vreemde gewaarwording, het voelt voor mij alsof ik een oude vriend verloren ben en zo voelt het vast ook voor vele anderen.
Sterkte aan iedereen hier die hetzelfde voelt
Jazeker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Toch wel allemaal RTL4 aan het kijken he? Prachtig
Wel erg boeiend, maar die Martin Bashir is wel erg irritant.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Nee, dat was uit de Private Home Videos.quote:
Uiteraard, toffe docu. Ohja, ik ben bang dat de SP-aflevering met Mr. Jefferson nu nooit meer mag worden vertoond. Ondanks dat ik MJ-fan ben, vond ik deze persiflage meesterlijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een stuk beroemder was dan Obama. Over honderd jaar is Obama gewoon een van de vele Amerikaanse presidenten, terwijl iedereen dan nog weet wie Michael Jackson was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef Zapato het volgende:
Denk dat 'ie net zo beroemd is als Barack Obama.
Nou, Obama is wel de eerste zwarte VS president he. Daar zal hij in ieder geval voor herinnerd worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel een stuk beroemder was dan Obama. Over honderd jaar is Obama gewoon een van de vele Amerikaanse presidenten, terwijl iedereen dan nog weet wie Michael Jackson was.
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar goed, ik vond het verhaal van Michael erg triest. Wat een leven heeft hij gehad. Ben er nog verdrietig van.
Vanwege al het plastic in zijn lichaam omsmelten naar lego blokjes voor de kinderen toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?
Inderdaad zeg...Michael was na zo'n jeugd voor het leven verknipt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?
Je had toch de docu gezien, zei je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vanwege al het plastic in zijn lichaam omsmelten naar lego blokjes voor de kinderen toch?
Ik zal niet zeggen een familielid (zou ik niet rouwig om zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef Noax het volgende:
[..]
Op verschillende buitenlandse fora lees is precies hetzelfde.
Veel mensen volgen Michael al een flink aantal jaren, sommige hebben echt het idee alsof ze een familielid zijn verloren...
Dacht je dat ik serieus was?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je had toch de docu gezien, zei je?
Had hem dan ook uit het grove MJ grappen topic. Tja ik heb die niet geopendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee. Vind het alleen een ongepast grapje.
Michael had een goede relatie met zijn vader.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Top, dan kan jij, of degene die het nieuwe topic maakt, 'm plaatsen. Maak er wat moois vanquote:
Ik regel wel dat een mod hem hier in zetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Top, dan kan jij, of degene die het nieuwe topic maakt, 'm plaatsen. Maak er wat moois van
Achja, heeft die loser ook weer een aanleiding om de publiciteit te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef denthemen het volgende:
Jody Bernal heeft een Michael Jackson tatoeage laten zetten
Een foto waar ie poseert ofzo. Ik weet niet, gewoon iets een leuke fotoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik regel wel dat een mod hem hier in zet
Iemand nog wensen? Qua foto's en zo
Ik ben van plan om meerdere foto's te gebruiken, een soort verhaal er bij van zijn leven en carrièrequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een foto waar ie poseert ofzo. Ik weet niet, gewoon iets een leuke foto
Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik regel wel dat een mod hem hier in zet
Iemand nog wensen? Qua foto's en zo
Any will doquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?
Leuk man! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben van plan om meerdere foto's te gebruiken, een soort verhaal er bij van zijn leven en carrière
De meningen verschillen nogal, zelf vind ik Wembley erg goed, maar ook Brunei 96. Je kunt het beter aan RNNZ en zo vragen, zij hebben iets meer gezien dan mij denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?
Oh, dat geloof ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
HIStory Kuala Lumpur is mijn favoriet van de HIStory, hoewel Manilla ook wat heeft. Tja, eigenlijk zijn ze allemaal wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |