quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:55 schreef Robijn1961 het volgende:Ik kan het nog niet aan muziek of beelden van hem te horen of te zien.
Ik fietste vandaag ergens, en luid klonk uit een huis zijn muziek. Dat vond ik al moeilijk. Ik ga later wel luisteren en kijken.
Tsja, ik heb het ook. Maar alleen als ik met een bepaalde geest ernaar luister. Als het wat gewoontjes is, is het wel ok. Maar wanneer je van die momenten hebt waarvan ik een paar dagen geleden het gevoel zou krijgen van 'Ha, wat is het toch vet, zo stijlvol, zo origineel, zo goed......' wordt ik dus met het gevoel gecontroneerd dat de bron van deze insporatie er niet meer is, en dat zoiets niet meer gemaakt zal worden.
De ontwikkeling die MJ heeft doorgemaakt, was steeds weer een andere kant op, maar toch goed (Invincible tel ik even niet mee, hoewel ik die wel steeds beter begin te vinden, sloeg die gewoon niet in). Eerst had ik iets van 'O ja, toen kwam hij met dit; heel anders, maar zoo goed'. Nu: 'Damn, zo goed, maar nooit meer

'
Ik dacht gisteren dat ik gewoon effe down was, of me niet lekker voelde. Maar vandaag, de hele dag voelde ik me hetzelfde, alsof ik een dikke kater van gisteren heb, maar dan zonder de hoofdpijn. Nergens zin in, nergens om gevend. Moeder komt morgen thuis (heeft een tijd in het buitenland gezeten): boeit niet. Ik heb niet eens zin om langs te gaan. Tentamen waarschijnlijk verknald (die had ik vandaag dus. Ik heb de gewoonte om in de nacht te leren, maar dat kon ik gisteren nacht dus vergeten), loop ik me ook niet over de vernaggelen. Net tijdens het rijden wel even 'k****r' geroepen. Niet schreeuwend, maar wel als welgemeende uiting van frustratie.
Maar goed, ik merk dat constructiviteit in deze post verdwijnt.
Een laatste vraag:
Zijn wij nu van die oude mensen geworden die het over een overleden artiest gaan hebben tegen jongere kinderen?
Ik weet het niet. Ik denk dat ik voorlopig sowieso niet naar MJ ga luisteren. Het kutte is ook dat ik in mijn omgeving geen andere MJ-fans heb. Ik moet het eigenlijk alleen maar van dit topic hebben.