Maak je niet druk, wees blij dat dat figuur het zegt en niet iemand met z'n volle verstand...quote:
Ik ben 25 december jarig dus dat precies een half jaar daarna ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:28 schreef Rebbedebje het volgende:
Wel een beetje sneu voor fans die jarig zijn op 25 juni (en eventueel 26 juni).
Zal nooit meer dezelfde soort verjaardag zijn lijkt me.
Iemand hier?
Wat een flut, daar hadden ze wel iets beters van kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef JX het volgende:
P. Diddy en wat anderen hebben een tribute song opgenomen:
(Van Twitter)
[..]
Ik ben geen fan van dat soort muziek, maar toch leuk gedaan
Op verschillende buitenlandse fora lees is precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef JX het volgende:
[..]
ThxHet blijft vreemd om sterkte gewenst te worden voor het verlies van een idool, iemand die je niet eens persoonlijk kent. Maar het is een vreemde gewaarwording, het voelt voor mij alsof ik een oude vriend verloren ben en zo voelt het vast ook voor vele anderen.
Sterkte aan iedereen hier die hetzelfde voelt
Jazeker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Toch wel allemaal RTL4 aan het kijken he? Prachtig
Wel erg boeiend, maar die Martin Bashir is wel erg irritant.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Nee, dat was uit de Private Home Videos.quote:
Uiteraard, toffe docu. Ohja, ik ben bang dat de SP-aflevering met Mr. Jefferson nu nooit meer mag worden vertoond. Ondanks dat ik MJ-fan ben, vond ik deze persiflage meesterlijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een stuk beroemder was dan Obama. Over honderd jaar is Obama gewoon een van de vele Amerikaanse presidenten, terwijl iedereen dan nog weet wie Michael Jackson was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef Zapato het volgende:
Denk dat 'ie net zo beroemd is als Barack Obama.
Nou, Obama is wel de eerste zwarte VS president he. Daar zal hij in ieder geval voor herinnerd worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel een stuk beroemder was dan Obama. Over honderd jaar is Obama gewoon een van de vele Amerikaanse presidenten, terwijl iedereen dan nog weet wie Michael Jackson was.
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar goed, ik vond het verhaal van Michael erg triest. Wat een leven heeft hij gehad. Ben er nog verdrietig van.
Vanwege al het plastic in zijn lichaam omsmelten naar lego blokjes voor de kinderen toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?
Inderdaad zeg...Michael was na zo'n jeugd voor het leven verknipt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat zijn vader niet bij de uitvaart aanwezig mag zijn. Is het trouwens al bekend wat er met zijn lichaam gaat gebeuren? Begrafenis, crematie, vriesdrogen of de ruimte ingeschoten?
Je had toch de docu gezien, zei je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vanwege al het plastic in zijn lichaam omsmelten naar lego blokjes voor de kinderen toch?
Ik zal niet zeggen een familielid (zou ik niet rouwig om zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef Noax het volgende:
[..]
Op verschillende buitenlandse fora lees is precies hetzelfde.
Veel mensen volgen Michael al een flink aantal jaren, sommige hebben echt het idee alsof ze een familielid zijn verloren...
Dacht je dat ik serieus was?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je had toch de docu gezien, zei je?
Had hem dan ook uit het grove MJ grappen topic. Tja ik heb die niet geopendquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee. Vind het alleen een ongepast grapje.
Michael had een goede relatie met zijn vader.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Top, dan kan jij, of degene die het nieuwe topic maakt, 'm plaatsen. Maak er wat moois vanquote:
Ik regel wel dat een mod hem hier in zetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Top, dan kan jij, of degene die het nieuwe topic maakt, 'm plaatsen. Maak er wat moois van
Achja, heeft die loser ook weer een aanleiding om de publiciteit te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:21 schreef denthemen het volgende:
Jody Bernal heeft een Michael Jackson tatoeage laten zetten
Een foto waar ie poseert ofzo. Ik weet niet, gewoon iets een leuke fotoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik regel wel dat een mod hem hier in zet
Iemand nog wensen? Qua foto's en zo
Ik ben van plan om meerdere foto's te gebruiken, een soort verhaal er bij van zijn leven en carrièrequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een foto waar ie poseert ofzo. Ik weet niet, gewoon iets een leuke foto
Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik regel wel dat een mod hem hier in zet
Iemand nog wensen? Qua foto's en zo
Any will doquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?
Leuk man! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben van plan om meerdere foto's te gebruiken, een soort verhaal er bij van zijn leven en carrière
De meningen verschillen nogal, zelf vind ik Wembley erg goed, maar ook Brunei 96. Je kunt het beter aan RNNZ en zo vragen, zij hebben iets meer gezien dan mij denk ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik zou wel een heel goed concert willen downloaden van You Tube...heb je een idee welke ik dan moet kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |