Je moet wat meer drama schoppen. Als je de hele nacht ligt te krijsen van de pijn is het wrsl wat anders dan maagzuur. Eerder een maagbloeding of een maagperforatie of zo. Als jij het op maagzuur houdt, drie kraaien van de HA dan zegt. "Hier, neem een rennie."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef Fha het volgende:
Nee nog nietHet begon gister namelijk pas dus ik heb als eerst maar even Rennie's in huis gehaald. Dat werkt alleen niet voldoende (en gewoon te kort, ik heb de halve nacht liggen krijsen van de pijn
). Dus vanochtend de huisarts gebeld, wederom kreeg ik de boodschap het later nog maar een keer te proberen (als in, volgende week). Dus ik denk dat ik vanavond weer bij de HAP zit maar dan zal ik het zeker onthouden
Dank
en in belgie is er ook ene Yasmine overleden las ik ergens. Is ook belangrijk.quote:
Ja, die had het ook zelf gedaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in belgie is er ook ene Yasmine overleden las ik ergens. Is ook belangrijk.
Mjah je word hier pas geholpen op het moment dat je al bijna dood bent denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
jezus man..
nou als je hier in de buurt zat dan had je er eentje kunnen hebben...
onzin
Anders bel eens eens de HAP op en vraag gewoon naar dat recept..
misschien geven ze het wel of hebben ze daar helemaal niet aan gedacht..
Ik snap artsen niet
Ik schop normaal ook wel dramaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet wat meer drama schoppen. Als je de hele nacht ligt te krijsen van de pijn is het wrsl wat anders dan maagzuur. Eerder een maagbloeding of een maagperforatie of zo. Als jij het op maagzuur houdt, drie kraaien van de HA dan zegt. "Hier, neem een rennie."
Heb je dat vaker? Ikzelf heb ook enorm veel last van maagzuur (naja: had) en heb daar andere medicatie voor. Rennie helpt niet, ja voor even. Net als suiker of een glas melk. Ik heb nu medicatie die me de hele dag doorhelpt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah je word hier pas geholpen op het moment dat je al bijna dood bent denk ik![]()
[..]
Ik schop normaal ook wel dramaMaar dat lukt me niet als ik telefonisch contact heb, alleen thuis ben en dus eigenlijk geen kant op kan en echt pijn heb. Maar mijn vriend komt zo hier heen en die heeft al beloofd dat hij wel weer mensen over de balie gaat trekken als het nodig is
Maar ik denk wel echt dat het maagzuur is, het voelt elke keer alsof er langzaam een bel ontstaat en die knapt dan en dat doet zo heerlijk pijn. Nouja, hooguit nog een uur en dan is mn vriend er dus het komt wel weer goed
quote:Kras is al vele jaren een toonaangevende naam in de reiswereld, met een uitgebreidt reisaanbod
Nog veel belangrijker is daquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in belgie is er ook ene Yasmine overleden las ik ergens. Is ook belangrijk.
De opkomst en neergang van een legende...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Lukt het ja? Het hoofdartikel, de eerste 6 volgartikels en 6 van de 7 video's
Ik zweer je.. vraag ernaar!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah je word hier pas geholpen op het moment dat je al bijna dood bent denk ik![]()
[..]
Ik schop normaal ook wel dramaMaar dat lukt me niet als ik telefonisch contact heb, alleen thuis ben en dus eigenlijk geen kant op kan en echt pijn heb. Maar mijn vriend komt zo hier heen en die heeft al beloofd dat hij wel weer mensen over de balie gaat trekken als het nodig is
Maar ik denk wel echt dat het maagzuur is, het voelt elke keer alsof er langzaam een bel ontstaat en die knapt dan en dat doet zo heerlijk pijn. Nouja, hooguit nog een uur en dan is mn vriend er dus het komt wel weer goed
beiden tegelijk is beter.. ho.. wacht.. muziek van MJ tijdens de BJ.. Niet de BJ en MJ tegelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
Waarom hebben we een FireFoxregister?
En ik dacht dat Ll meer van de BJ dan MJ was.
En jaquote:
Nee man, kunnen jullie zelfquote:
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker is da![]()
Maar ach, de eerste schade post van de dood van MJ is er al
Strop voor organisator Jackson-concerten
350 miljoen
Ik heb het eerder gehad, maar dat was na een periode waar in ik erg veel overgaf, dus dat kwam gewoon daar door. Dat het gewoon ineens is zonder voor af te zijn gegaan aan overgeven heb ik nog nooit gehad neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Ikzelf heb ook enorm veel last van maagzuur (naja: had) en heb daar andere medicatie voor. Rennie helpt niet, ja voor even. Net als suiker of een glas melk. Ik heb nu medicatie die me de hele dag doorhelpt.
Maar daar moest wel een maagonderzoek aan vooraf gaan, waaruit bleek dat mijn maagklep niet goed sloot. en niet om je angst in te boezemen maar zon maagonderzoek dat doe ik never nooit meer... ik dacht dat ik dood gingWat een rotonderzoek is dat zeg
Ik dacht dat ik de allochtoon wasquote:
Gewoon verhalen op de erfgenamen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgen
Dat had ik al gemerktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Fha, denk jij eraan dat maagzuur een invloed kan hebben op benauwdheid
Daarom hebben alle MP3-sletten nu ineens vrachten met MJ-CD's bij Amazon gekocht, dus daar is wel aan gedachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgen
Slok melk, hap vlees, slok melk, hap vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad, maar dat was na een periode waar in ik erg veel overgaf, dus dat kwam gewoon daar door. Dat het gewoon ineens is zonder voor af te zijn gegaan aan overgeven heb ik nog nooit gehad nee![]()
Zo'n maagonderzoek is inderdaad niet heel fijn denk ikIk moet er ook niet aan denken nee. Maar dit is ook geen doen als het morgen nog zo is dus nouja dan moet het misschien maar. Als het daarna maar weer ophoud.
En ik baal. vanavond BBQ (vleeschhhh![]()
![]()
) en nu doet eten pijn
wat is dat voor wreedheid!?
Whoalla.. Ik schweer jou. ik weet waar jou hois woont en jou bed schlaaptquote:
Oppassen dus jij en op tijd je meds nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt![]()
Ik ben een heerlijk gecombineerd hoopje ellende
Heb jij wat beter geslapen vannacht?
Nee. Het kan niet. Nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Die oma was uitgebreidt op het moment dat ze stierf
Het kan![]()
tis idd best benauws buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Fha, denk jij eraan dat maagzuur een invloed kan hebben op benauwdheid
Oh verrek het is breien en niet breidenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh verrek het is breien en niet breiden
Hoe blond kan ik zijn
je hebt weer eens gelijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dat gaat ten koste van mijn vlees ruimtequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slok melk, hap vlees, slok melk, hap vlees
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Die oma was uitgebreidt op het moment dat ze stierf
Het kan![]()
Maar idd niet zo
vreetzak wandel ze over een tijdje wordt het waggel zequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whoalla.. Ik schweer jou. ik weet waar jou hois woont en jou bed schlaapt
maar nu ben ik ff lekker wandelen naar de poelier
Leert Nederlandsch.quote:
Doe dan wel iets als Killer of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk eens een nummer van Michael Jackson op zetten om het horen of ie postuum beter is
Het valt nog meequote:
Ik pas opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oppassen dus jij en op tijd je meds nemen.
Ik heb redelijk geslapen. Toen ik eenmaal in bed lag dan
Goed zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik pas op![]()
Hmm balen welDit weekend maar even idioot lang uitslapen ofzo?
Als het de week daarop maar zonnig is met temperaturen tussen de 20 en 25 graden, vind ik het best!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt nog mee
Vrees dat het half volgende week erger gaat zijn
Ik zat te denken aan:quote:
quote:Because I'm Dead, I'm Dead-
Come On
(Dead Dead-Really, Really Dead)
You Know I'm Dead, I'm Dead-
You Know It
You Know I'm Dead, I'm Dead-
Come On, You Know
And The Whole World Has To
Answer Right Now
Just To Tell You Once Again,
Who's Dead . . .
zaterdag gaat het helemaal erg wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt nog mee
Vrees dat het half volgende week erger gaat zijn
quote:
Als het idd op tijd gaat regenen gok ik dat het mee gaat vallen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaat het helemaal erg worden
Dan heb jij vakantie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het de week daarop maar zonnig is met temperaturen tussen de 20 en 25 graden, vind ik het best!
Getver zuur in je longen. Dat klinkt echt heel ranzig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Fha: http://www.astmaforum.nl/index.php?topic=6568.msg161691#msg161691
zal wel niet heel de dag dreigen met regen en dan in de nacht pas regenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het idd op tijd gaat regenen gok ik dat het mee gaat vallen hoor
Ik wist dat ik er iets over gelezen had. Zal niet te vaak gebeuren zo, maar het kan dus wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Getver zuur in je longen. Dat klinkt echt heel ranzig.
We gaan straks sowieso even naar de apotheek wandelen en dan storm ik daarna ook meteen bij de huisarts binnen om een afspraak te maken.
Hij vroeg er gewoon omquote:
Dan wordt het zeer smerig jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel niet heel de dag dreigen met regen en dan in de nacht pas regen
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup.
En nu wordt het goede weer ook al precies om het weekend heen gepland.
Dit soort dingen wordt echt heel snel echt heel flauwquote:
Dat wordt die overtrokken media-aandacht ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort dingen wordt echt heel snel echt heel flauw
en de poelier overvallenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al vulde je een 25-meterbad met koffie, dan zou dat voor jou nog te klein zijn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zou dat zonde zijn van dat bad en het water dat vergiftigd wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
mpg maakt dat zo leegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zou dat zonde zijn van dat bad en het water dat vergiftigd wordt
Yepquote:
250x120x20 = ongeveer 600.000 literquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
250x120x20 = ongeveer 600.000 liter.
Gemiddelde afmetingen in dm -> dm3 -> liter
Pics, or it didn't happen!quote:
klopt hier in belgie tenminstequote:
Ja, en ik weer notes krijgenquote:
Nee joh, ik zit gewoon nog in pyjamaquote:
Dat kan ook beha-loos.quote:
nederland dus ook, anders zie Ph het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt hier in belgie tenminste
hij had het op het internet gelezen is 1 of andere wazig vrouwengroep die dat wiltquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nederland dus ook, anders zie Ph het niet
Ik gooi de mijne straks wel uit
quote:"CNN meldt Cardiac Arrest bij Michael Jackson"
"Weet iemand wat hij nou weer gedaan heeft dan? "
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nederland dus ook, anders zie Ph het niet
Ik gooi de mijne straks wel uit
quote:
"In de spiegel gekeken"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Sommige fokkers![]()
Even van gisteravond gepikt:
[..]
Als antwoord op die quote, wat hij gedaan zou hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slecht nederlands weer? Ik snap hem weer niet
Je zou die zelfs naar "Man in the mirror" kunnen trekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slecht nederlands weer? Ik snap hem weer niet
ow zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als antwoord op die quote, wat hij gedaan zou hebben.
OMGquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Sommige fokkers![]()
Even van gisteravond gepikt:
[..]
scherp!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou die zelfs naar "Man in the mirror" kunnen trekken.
serieus: mn vent wist het pas nadat ik het hem net verteldequote:
Fhaquote:
Frutsquote:
Llquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
serieus: mn vent wist het pas nadat ik het hem net vertelde
Muck
GFquote:
volgens mij wel ze zijn niet voor niks in beslag genomenquote:
die ook alquote:
soms welquote:
Ik vertelde het ook cynisch... ik ga d'r vanuit dat iedereen het nu wel weet, zo niet, dan kom je duidelijk van een andere planeet of ben je a-sociaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
hoef je mij niet te vertellen liefie, ik was vannacht online om te helpen op de FP
[..]
Of je hebt nog geen radio of tv aangehad sinds gisterenavondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vertelde het ook cynisch... ik ga d'r vanuit dat iedereen het nu wel weet, zo niet, dan kom je duidelijk van een andere planeet of ben je a-sociaal.
niet sociaal dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je hebt nog geen radio of tv aangehad sinds gisterenavond
quote:
idd.. je kind opvoeden en in de tuin werken is ook asociaalquote:
of internetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je hebt nog geen radio of tv aangehad sinds gisterenavond
er is meer dan alleen tv en radio of internetquote:
Of cola, wel normale coca-cola, geen light oid.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd.. je kind opvoeden en in de tuin werken is ook asociaal
Hey fha.. heb jij geen anijs in huis?
Probeer dat eens.. blijkbaar is dat ook kalmerend voor de maag
Simpele anijsblokjes in wat melk en baadt het niet, dan schaadt het niet
welnee, ik heb alleen wat achterlijke reacties weggehaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vertelde het ook cynisch... ik ga d'r vanuit dat iedereen het nu wel weet, zo niet, dan kom je duidelijk van een andere planeet of ben je a-sociaal.
Ow.. was jij dat... jij zorgde er dus voor dat ik nu maar rechtstreeks op het forum inlog ipv de FP.. om dat bericht niet elke keer te hoeven zien
lekkerquote:
en de prik eruit roerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of cola, wel normale coca-cola, geen light oid.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd.. je kind opvoeden en in de tuin werken is ook asociaal
Was het dweilen met de kraan open?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee, ik heb alleen wat achterlijke reacties weggehaald
[..]
lekker
En dan het liefst even de prik eraf laten gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of cola, wel normale coca-cola, geen light oid.
Ik schud altijd de prik er uit bij fred thuis en dan word hij boos omdat ik zijn cola verknalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan het liefst even de prik eraf laten gaan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
En dan het liefst even de prik eraf laten gaan
Zijn jullie wel goed bij je hoofd of zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik schud altijd de prik er uit bij fred thuis en dan word hij boos omdat ik zijn cola verknal
Prik doet pijnquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie wel goed bij je hoofd of zo
nee, die is verziopen of zo. Of ze was stiekem MJ, FF of Yasmine.quote:
Dat zou een hoop oplossenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die is verziopen of zo. Of ze was stiekem MJ, FF of Yasmine.
Ik weet dat dat goor is maar wel goed voor de maag. Dan is die prik dus niet goed dus dat is ook de enige reden waarom je ooit de prik van cola af mag halenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat doe je alleen als je cola drinkt omdat je maag niet lekker gaat. Anders is het zonde hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Omdat een andere prutser weer bezig is. De rest zit hier zo goed als weekend te houden, ik zit met de gebakken peren. Nou ja, ik ga ook zo naar huis, die lui hebben de hele dag al geen ruk uitgevoerd (bankzitters).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een hoop oplossen![]()
Waarom dan Dikke K?
Mjah mijn maag kan gewoon niet tegen prik (en koffiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je cola drinkt omdat je maag niet lekker gaat. Anders is het zonde he
Of als je Fha heet, dan doe je het ook blijkbaar
mensen met een uitkering mogen helemaal niet werken dus ze hebben gelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat een andere prutser weer bezig is. De rest zit hier zo goed als weekend te houden, ik zit met de gebakken peren. Nou ja, ik ga ook zo naar huis, die lui hebben de hele dag al geen ruk uitgevoerd (bankzitters).
Das niet waarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mensen met een uitkering mogen helemaal niet werken dus ze hebben gelijk
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Das niet waarmensen met een uitkering mogen beperkt werken
Jij krijgt toch ook een aanwezigheidsuitkering?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mensen met een uitkering mogen helemaal niet werken dus ze hebben gelijk
Sorryquote:
maar dat heet salaris.. bankzitters hebben uitkeringenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook een aanwezigheidsuitkering?
welnee, stufiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar dat heet salaris.. bankzitters hebben uitkeringen
quote:
Nee want dat moet je voor een deel gewoon terug betalenquote:
Net als bij een uitkering als je er misbruik van maaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee want dat moet je voor een deel gewoon terug betalen
Maar bij stufi is dat ook zonder misbruikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net als bij een uitkering als je er misbruik van maakt
Of men gaat er, terecht, vanuit dat ALLE studenten het misbruikenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar bij stufi is dat ook zonder misbruik
Jaloers krengquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of men gaat er, terecht, vanuit dat ALLE studenten het misbruiken
moet ik nog gaan doen maar moest eerst een pc maken en dan kan ik terwijl ik dat doe ff fokkenquote:
heb nooit een cent terug hoeven te betalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee want dat moet je voor een deel gewoon terug betalen
Je kreeg een uitkering en toen kwijtschelding?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb nooit een cent terug hoeven te betalen
* LL roept nog gauw denk aan de OMEPRAZOLquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
Wij gaan even wat mensen van de apotheek over de balie trekken![]()
Fijne dag nog allemaal![]()
je vriend durft ineens niet meer alleen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
Wij gaan even wat mensen van de apotheek over de balie trekken![]()
Fijne dag nog allemaal![]()
nope, gewoon nooit een cent stufi hoeven terug te betalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kreeg een uitkering en toen kwijtschelding?![]()
Dag beeb![]()
![]()
Of hij maakt juist ruimte om jou lastig te vallenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Aha, ik mag mn baas niet lastigvallen vanaf nu..
Geen telefoon en vragen komen maandag wel.
Dat betekent dus dat hij mij ook niet lastig gaat vallen
Mijn werk is net af dus ik ga cola halen en relaxen
Je kent mn baas duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hij maakt juist ruimte om jou lastig te vallen
mn vent heeft het waziger gehad (en dit is dus echt waargebeurd)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
Weer wa nieuws... gebeld worden door KPN omdat iemand een hale vage sms naar je vaste nummer heeft gestuurd, en dat gaat zo'n computermiep van KPN dat ook nog eens op hoge snelheid voordragen.
Het is vooral niet verrassendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kent mn baas duidelijk
Hij heeft me net lastig gevallen..
die vent weet nieteens hoe je van 2 keer 1 a4 een dubbelzijdige a4 krijgt gekopieerd
heeft ie eerst 95 keer kant A gekopieerd, die kopieen in de papierinvoer gelegd en wilde dus 95 keer kant B daarop kopieeren..
ding loopt natuurlijk vast omdat het papier krom is van de warmte
echteven nadenken is moeilijk
was 1998 ofzo, dat dan weer welquote:
en dan zeggen ze dat secretaresses domme typmiepen zijnquote:
Daar zit over het algemeen ook weer wat inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
en dan zeggen ze dat secretaresses domme typmiepen zijn
* LL hapt voor de lolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit over het algemeen ook weer wat in
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL hapt voor de lol
Ik zal jou eens...
...als je je vingers niet eerst van je hand hebt gerukt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik leer het ook nooit he
Zo'n stom velletje naast je nagel, daar moet je afblijven! Maar nee, woensdag trok ik het eraf, dus het was al even vloeken en au, maar nu stoot ik mijn vinger en bloed ik als een rund
Ik laat het nog eens op mijn vingers tatoeeren verdorie
het happen of "quote:
Aiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik leer het ook nooit he
Zo'n stom velletje naast je nagel, daar moet je afblijven! Maar nee, woensdag trok ik het eraf, dus het was al even vloeken en au, maar nu stoot ik mijn vinger en bloed ik als een rund
oh, je kent me!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
...als je je vingers niet eerst van je hand hebt gerukt.
Lekker he, die velletjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik leer het ook nooit he
jaquote:
kan het nog ai doenquote:
das waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan het nog ai doen
als ik door rood loop en aangereden word is het idd mijn eigen schuld maar wedden dat het ai doet
"als ik nou op tijd stop met trekken dan trek ik het niet zo diep"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar.
Het stomme is dat je gewoon weet dat je er niet aan moet zitten, maar neeee, deze keer doet het vast geen pijn
ik denk inmiddels aardig goed hoorquote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"als ik nou op tijd stop met trekken dan trek ik het niet zo diep"
om vervolgens de halve nagelriem weg te trekken
Ik ken het
Dat heb ik getraind op de middelbare school. Degene die naast me zat had het slordigste en kleinste handschrift dat ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk inmiddels aardig goed hoor
Je kunt zelfs mijn handschrift ontcijferen geloof ik
koffie drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
zo naar huis, eten, dan ff snel naar de winkel en dan weer werken...
Zet de slagroom maar klaar GF, dat wordt koffie drinken
ik doel ook op na 12 uur, als ik weer alcohol-vrij moet gaan drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik de tequila voor niks gehaald
met amaretto is dat geen alcoholvrij hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doel ook op na 12 uur, als ik weer alcohol-vrij moet gaan drinken
Oeh tequilla
Hoe durft ze in te grijpen in de natuurlijke selectiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Moeder ziet kinderen spelen met pistool
daar had ik dat kreng gelaten
ongehoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durft ze in te grijpen in de natuurlijke selectie
quote:112 Teletekst vr 26 jun
Run op cd's van Michael Jackson
` Sony is door de cd's van Michael
Jackson heen.De Nederlandse afdeling
van de platenmaatschappij zegt dat ze
niet voorbereid was op de stormloop die
is ontstaan na zijn plotselinge dood.
De 10.000 cd's die op voorraad lagen,
waren vanochtend op.Sony laat nu extra
cd's persen,maar het duurt een paar
dagen voordat die in de winkel liggen.
Niet alleen in platenzaken,maar ook op
internet is een ware run ontstaan op de
muziek van de King of Pop.Bij Bol.com
wordt er elke tien seconden een cd van
Michael Jackson verkocht.Gisteren
verkocht de internetwinkel er maar
negen over de hele dag.
Sowieso, de fans, en dan bedoel ik niet alleen de hardcore fans maar ok de gewone aanhangers zeg maar, die hebben al die CD's al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, die muziek wordt niet ineens luisterbaar nu hij dood is of zo.
denk dat een hoop mensen nou eens denken hij is dood nou wil ik zijn muziekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, de fans, en dan bedoel ik niet alleen de hardcore fans maar ok de gewone aanhangers zeg maar, die hebben al die CD's al.
Kan je de entree niet in de tuin maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog 1 uur en dan open![]()
lekker in de tuin zitten![]()
o nee ik moet binnen bij de entree zitten
dat zou wel een idee zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je de entree niet in de tuin maken?
Felle lampen op de weg richten, dan ziet niemand meer wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een idee zijn![]()
1 probleem dat dan zou kunnen zijn ia dat het aanstootgevend gedrag is met die half-naakte mensen die dan zichtbaar zijn vanaf de openbare weg
Hypocriete kutbelgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een idee zijn![]()
1 probleem dat dan zou kunnen zijn ia dat het aanstootgevend gedrag is met die half-naakte mensen die dan zichtbaar zijn vanaf de openbare weg
Ik heb waterquote:
Pak dan water iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb water![]()
Ik pak wel een Desperado als ik vanavond thuis kom
Dat bleek een goed plan, want nu hoost het buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Onweer... misschien een goed moment om van balkon af te gaan.
Jaquote:
Net als de conducteur die bij aankomst omriep:"Dames en heren, station Zandvoort aan zee. Deze trein rijdt niet verder. Sterker nog, we gaan even terug naar Haarlem, omdat de machinist zijn zwembroek is vergeten. Station Zandvoort aan zee."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt zooo jammer. Ik was daar eens ooit in de trein een onderwegfilmpje aan het maken, en NET nadat ik stopte riep de conducteur over de Intercom "Next station: Zentvoort On The Sea! Ooh Yeah" Dat had ik er graag op willen hebben
haha, je hebt er soms jokers bijzitten hoor. Over het algemeen wel leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En dan te bedenken dat het in het oosten zou gaan onweren vanavond.
[..]
Net als de conducteur die bij aankomst omriep:"Dames en heren, station Zandvoort aan zee. Deze trein rijdt niet verder. Sterker nog, we gaan even terug naar Haarlem, omdat de machinist zijn zwembroek is vergeten. Station Zandvoort aan zee."
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 082 goldfinger1963
02. 058 Ladylike
03. 056 marcb1974
04. 047 Dr_Flash
05. 042 Pheno
06. 029 Fha
07. 027 DaMart
08. 025 Frutsel
09. 017 MPG
10. 014 Muck
11. 012 dndiek
12. 010 indahnesia.com
13. 008 OA
14. 007 JortK
15. 005 Papierversnipperaar
16. 003 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Andere stad dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:10 schreef JortK het volgende:
Den Haag in teken van vijfde Veteranendag
Naar de stad gaan zit er dus niet in voor mij vandaag.
Papierversnipperaar heeft nog wel een Volvo voor je!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga je ook zo ff heen op je vrije zaterdag
Uh jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga je ook zo ff heen op je vrije zaterdag
Vulva'squote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Papierversnipperaar heeft nog wel een Volvo voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |