ow zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als antwoord op die quote, wat hij gedaan zou hebben.
OMGquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Sommige fokkers![]()
Even van gisteravond gepikt:
[..]
scherp!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou die zelfs naar "Man in the mirror" kunnen trekken.
serieus: mn vent wist het pas nadat ik het hem net verteldequote:
Fhaquote:
Frutsquote:
Llquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
serieus: mn vent wist het pas nadat ik het hem net vertelde
Muck
GFquote:
volgens mij wel ze zijn niet voor niks in beslag genomenquote:
die ook alquote:
soms welquote:
Ik vertelde het ook cynisch... ik ga d'r vanuit dat iedereen het nu wel weet, zo niet, dan kom je duidelijk van een andere planeet of ben je a-sociaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
hoef je mij niet te vertellen liefie, ik was vannacht online om te helpen op de FP
[..]
Of je hebt nog geen radio of tv aangehad sinds gisterenavondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vertelde het ook cynisch... ik ga d'r vanuit dat iedereen het nu wel weet, zo niet, dan kom je duidelijk van een andere planeet of ben je a-sociaal.
niet sociaal dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je hebt nog geen radio of tv aangehad sinds gisterenavond
quote:
idd.. je kind opvoeden en in de tuin werken is ook asociaalquote:
of internetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je hebt nog geen radio of tv aangehad sinds gisterenavond
er is meer dan alleen tv en radio of internetquote:
Of cola, wel normale coca-cola, geen light oid.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd.. je kind opvoeden en in de tuin werken is ook asociaal
Hey fha.. heb jij geen anijs in huis?
Probeer dat eens.. blijkbaar is dat ook kalmerend voor de maag
Simpele anijsblokjes in wat melk en baadt het niet, dan schaadt het niet
welnee, ik heb alleen wat achterlijke reacties weggehaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vertelde het ook cynisch... ik ga d'r vanuit dat iedereen het nu wel weet, zo niet, dan kom je duidelijk van een andere planeet of ben je a-sociaal.
Ow.. was jij dat... jij zorgde er dus voor dat ik nu maar rechtstreeks op het forum inlog ipv de FP.. om dat bericht niet elke keer te hoeven zien
lekkerquote:
en de prik eruit roerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of cola, wel normale coca-cola, geen light oid.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd.. je kind opvoeden en in de tuin werken is ook asociaal
Was het dweilen met de kraan open?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee, ik heb alleen wat achterlijke reacties weggehaald
[..]
lekker
En dan het liefst even de prik eraf laten gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of cola, wel normale coca-cola, geen light oid.
Ik schud altijd de prik er uit bij fred thuis en dan word hij boos omdat ik zijn cola verknalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan het liefst even de prik eraf laten gaan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
En dan het liefst even de prik eraf laten gaan
Zijn jullie wel goed bij je hoofd of zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik schud altijd de prik er uit bij fred thuis en dan word hij boos omdat ik zijn cola verknal
Prik doet pijnquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie wel goed bij je hoofd of zo
nee, die is verziopen of zo. Of ze was stiekem MJ, FF of Yasmine.quote:
Dat zou een hoop oplossenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die is verziopen of zo. Of ze was stiekem MJ, FF of Yasmine.
Ik weet dat dat goor is maar wel goed voor de maag. Dan is die prik dus niet goed dus dat is ook de enige reden waarom je ooit de prik van cola af mag halenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat doe je alleen als je cola drinkt omdat je maag niet lekker gaat. Anders is het zonde hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Omdat een andere prutser weer bezig is. De rest zit hier zo goed als weekend te houden, ik zit met de gebakken peren. Nou ja, ik ga ook zo naar huis, die lui hebben de hele dag al geen ruk uitgevoerd (bankzitters).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een hoop oplossen![]()
Waarom dan Dikke K?
Mjah mijn maag kan gewoon niet tegen prik (en koffiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je cola drinkt omdat je maag niet lekker gaat. Anders is het zonde he
Of als je Fha heet, dan doe je het ook blijkbaar
mensen met een uitkering mogen helemaal niet werken dus ze hebben gelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat een andere prutser weer bezig is. De rest zit hier zo goed als weekend te houden, ik zit met de gebakken peren. Nou ja, ik ga ook zo naar huis, die lui hebben de hele dag al geen ruk uitgevoerd (bankzitters).
Das niet waarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mensen met een uitkering mogen helemaal niet werken dus ze hebben gelijk
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Das niet waarmensen met een uitkering mogen beperkt werken
Jij krijgt toch ook een aanwezigheidsuitkering?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mensen met een uitkering mogen helemaal niet werken dus ze hebben gelijk
Sorryquote:
maar dat heet salaris.. bankzitters hebben uitkeringenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook een aanwezigheidsuitkering?
welnee, stufiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar dat heet salaris.. bankzitters hebben uitkeringen
quote:
Nee want dat moet je voor een deel gewoon terug betalenquote:
Net als bij een uitkering als je er misbruik van maaktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee want dat moet je voor een deel gewoon terug betalen
Maar bij stufi is dat ook zonder misbruikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net als bij een uitkering als je er misbruik van maakt
Of men gaat er, terecht, vanuit dat ALLE studenten het misbruikenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar bij stufi is dat ook zonder misbruik
Jaloers krengquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of men gaat er, terecht, vanuit dat ALLE studenten het misbruiken
moet ik nog gaan doen maar moest eerst een pc maken en dan kan ik terwijl ik dat doe ff fokkenquote:
heb nooit een cent terug hoeven te betalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee want dat moet je voor een deel gewoon terug betalen
Je kreeg een uitkering en toen kwijtschelding?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb nooit een cent terug hoeven te betalen
* LL roept nog gauw denk aan de OMEPRAZOLquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
Wij gaan even wat mensen van de apotheek over de balie trekken![]()
Fijne dag nog allemaal![]()
je vriend durft ineens niet meer alleen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
Wij gaan even wat mensen van de apotheek over de balie trekken![]()
Fijne dag nog allemaal![]()
nope, gewoon nooit een cent stufi hoeven terug te betalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kreeg een uitkering en toen kwijtschelding?![]()
Dag beeb![]()
![]()
Of hij maakt juist ruimte om jou lastig te vallenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Aha, ik mag mn baas niet lastigvallen vanaf nu..
Geen telefoon en vragen komen maandag wel.
Dat betekent dus dat hij mij ook niet lastig gaat vallen
Mijn werk is net af dus ik ga cola halen en relaxen
Je kent mn baas duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hij maakt juist ruimte om jou lastig te vallen
mn vent heeft het waziger gehad (en dit is dus echt waargebeurd)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
Weer wa nieuws... gebeld worden door KPN omdat iemand een hale vage sms naar je vaste nummer heeft gestuurd, en dat gaat zo'n computermiep van KPN dat ook nog eens op hoge snelheid voordragen.
Het is vooral niet verrassendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kent mn baas duidelijk
Hij heeft me net lastig gevallen..
die vent weet nieteens hoe je van 2 keer 1 a4 een dubbelzijdige a4 krijgt gekopieerd
heeft ie eerst 95 keer kant A gekopieerd, die kopieen in de papierinvoer gelegd en wilde dus 95 keer kant B daarop kopieeren..
ding loopt natuurlijk vast omdat het papier krom is van de warmte
echteven nadenken is moeilijk
was 1998 ofzo, dat dan weer welquote:
en dan zeggen ze dat secretaresses domme typmiepen zijnquote:
Daar zit over het algemeen ook weer wat inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
en dan zeggen ze dat secretaresses domme typmiepen zijn
* LL hapt voor de lolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit over het algemeen ook weer wat in
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL hapt voor de lol
Ik zal jou eens...
...als je je vingers niet eerst van je hand hebt gerukt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik leer het ook nooit he
Zo'n stom velletje naast je nagel, daar moet je afblijven! Maar nee, woensdag trok ik het eraf, dus het was al even vloeken en au, maar nu stoot ik mijn vinger en bloed ik als een rund
Ik laat het nog eens op mijn vingers tatoeeren verdorie
het happen of "quote:
Aiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik leer het ook nooit he
Zo'n stom velletje naast je nagel, daar moet je afblijven! Maar nee, woensdag trok ik het eraf, dus het was al even vloeken en au, maar nu stoot ik mijn vinger en bloed ik als een rund
oh, je kent me!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
...als je je vingers niet eerst van je hand hebt gerukt.
Lekker he, die velletjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
Ik leer het ook nooit he
jaquote:
kan het nog ai doenquote:
das waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan het nog ai doen
als ik door rood loop en aangereden word is het idd mijn eigen schuld maar wedden dat het ai doet
"als ik nou op tijd stop met trekken dan trek ik het niet zo diep"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar.
Het stomme is dat je gewoon weet dat je er niet aan moet zitten, maar neeee, deze keer doet het vast geen pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |