Je moet wat meer drama schoppen. Als je de hele nacht ligt te krijsen van de pijn is het wrsl wat anders dan maagzuur. Eerder een maagbloeding of een maagperforatie of zo. Als jij het op maagzuur houdt, drie kraaien van de HA dan zegt. "Hier, neem een rennie."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef Fha het volgende:
Nee nog nietHet begon gister namelijk pas dus ik heb als eerst maar even Rennie's in huis gehaald. Dat werkt alleen niet voldoende (en gewoon te kort, ik heb de halve nacht liggen krijsen van de pijn
). Dus vanochtend de huisarts gebeld, wederom kreeg ik de boodschap het later nog maar een keer te proberen (als in, volgende week). Dus ik denk dat ik vanavond weer bij de HAP zit maar dan zal ik het zeker onthouden
Dank
en in belgie is er ook ene Yasmine overleden las ik ergens. Is ook belangrijk.quote:
Ja, die had het ook zelf gedaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in belgie is er ook ene Yasmine overleden las ik ergens. Is ook belangrijk.
Mjah je word hier pas geholpen op het moment dat je al bijna dood bent denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
jezus man..
nou als je hier in de buurt zat dan had je er eentje kunnen hebben...
onzin
Anders bel eens eens de HAP op en vraag gewoon naar dat recept..
misschien geven ze het wel of hebben ze daar helemaal niet aan gedacht..
Ik snap artsen niet
Ik schop normaal ook wel dramaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet wat meer drama schoppen. Als je de hele nacht ligt te krijsen van de pijn is het wrsl wat anders dan maagzuur. Eerder een maagbloeding of een maagperforatie of zo. Als jij het op maagzuur houdt, drie kraaien van de HA dan zegt. "Hier, neem een rennie."
Heb je dat vaker? Ikzelf heb ook enorm veel last van maagzuur (naja: had) en heb daar andere medicatie voor. Rennie helpt niet, ja voor even. Net als suiker of een glas melk. Ik heb nu medicatie die me de hele dag doorhelpt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah je word hier pas geholpen op het moment dat je al bijna dood bent denk ik![]()
[..]
Ik schop normaal ook wel dramaMaar dat lukt me niet als ik telefonisch contact heb, alleen thuis ben en dus eigenlijk geen kant op kan en echt pijn heb. Maar mijn vriend komt zo hier heen en die heeft al beloofd dat hij wel weer mensen over de balie gaat trekken als het nodig is
Maar ik denk wel echt dat het maagzuur is, het voelt elke keer alsof er langzaam een bel ontstaat en die knapt dan en dat doet zo heerlijk pijn. Nouja, hooguit nog een uur en dan is mn vriend er dus het komt wel weer goed
quote:Kras is al vele jaren een toonaangevende naam in de reiswereld, met een uitgebreidt reisaanbod
Nog veel belangrijker is daquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in belgie is er ook ene Yasmine overleden las ik ergens. Is ook belangrijk.
De opkomst en neergang van een legende...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Lukt het ja? Het hoofdartikel, de eerste 6 volgartikels en 6 van de 7 video's
Ik zweer je.. vraag ernaar!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah je word hier pas geholpen op het moment dat je al bijna dood bent denk ik![]()
[..]
Ik schop normaal ook wel dramaMaar dat lukt me niet als ik telefonisch contact heb, alleen thuis ben en dus eigenlijk geen kant op kan en echt pijn heb. Maar mijn vriend komt zo hier heen en die heeft al beloofd dat hij wel weer mensen over de balie gaat trekken als het nodig is
Maar ik denk wel echt dat het maagzuur is, het voelt elke keer alsof er langzaam een bel ontstaat en die knapt dan en dat doet zo heerlijk pijn. Nouja, hooguit nog een uur en dan is mn vriend er dus het komt wel weer goed
beiden tegelijk is beter.. ho.. wacht.. muziek van MJ tijdens de BJ.. Niet de BJ en MJ tegelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
Waarom hebben we een FireFoxregister?
En ik dacht dat Ll meer van de BJ dan MJ was.
En jaquote:
Nee man, kunnen jullie zelfquote:
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker is da![]()
Maar ach, de eerste schade post van de dood van MJ is er al
Strop voor organisator Jackson-concerten
350 miljoen
Ik heb het eerder gehad, maar dat was na een periode waar in ik erg veel overgaf, dus dat kwam gewoon daar door. Dat het gewoon ineens is zonder voor af te zijn gegaan aan overgeven heb ik nog nooit gehad neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Ikzelf heb ook enorm veel last van maagzuur (naja: had) en heb daar andere medicatie voor. Rennie helpt niet, ja voor even. Net als suiker of een glas melk. Ik heb nu medicatie die me de hele dag doorhelpt.
Maar daar moest wel een maagonderzoek aan vooraf gaan, waaruit bleek dat mijn maagklep niet goed sloot. en niet om je angst in te boezemen maar zon maagonderzoek dat doe ik never nooit meer... ik dacht dat ik dood gingWat een rotonderzoek is dat zeg
Ik dacht dat ik de allochtoon wasquote:
Gewoon verhalen op de erfgenamen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgen
Dat had ik al gemerktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Fha, denk jij eraan dat maagzuur een invloed kan hebben op benauwdheid
Daarom hebben alle MP3-sletten nu ineens vrachten met MJ-CD's bij Amazon gekocht, dus daar is wel aan gedachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgen
Slok melk, hap vlees, slok melk, hap vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad, maar dat was na een periode waar in ik erg veel overgaf, dus dat kwam gewoon daar door. Dat het gewoon ineens is zonder voor af te zijn gegaan aan overgeven heb ik nog nooit gehad nee![]()
Zo'n maagonderzoek is inderdaad niet heel fijn denk ikIk moet er ook niet aan denken nee. Maar dit is ook geen doen als het morgen nog zo is dus nouja dan moet het misschien maar. Als het daarna maar weer ophoud.
En ik baal. vanavond BBQ (vleeschhhh![]()
![]()
) en nu doet eten pijn
wat is dat voor wreedheid!?
Whoalla.. Ik schweer jou. ik weet waar jou hois woont en jou bed schlaaptquote:
Oppassen dus jij en op tijd je meds nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt![]()
Ik ben een heerlijk gecombineerd hoopje ellende
Heb jij wat beter geslapen vannacht?
Nee. Het kan niet. Nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Die oma was uitgebreidt op het moment dat ze stierf
Het kan![]()
tis idd best benauws buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Fha, denk jij eraan dat maagzuur een invloed kan hebben op benauwdheid
Oh verrek het is breien en niet breidenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh verrek het is breien en niet breiden
Hoe blond kan ik zijn
je hebt weer eens gelijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dat gaat ten koste van mijn vlees ruimtequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slok melk, hap vlees, slok melk, hap vlees
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Die oma was uitgebreidt op het moment dat ze stierf
Het kan![]()
Maar idd niet zo
vreetzak wandel ze over een tijdje wordt het waggel zequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whoalla.. Ik schweer jou. ik weet waar jou hois woont en jou bed schlaapt
maar nu ben ik ff lekker wandelen naar de poelier
Leert Nederlandsch.quote:
Doe dan wel iets als Killer of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk eens een nummer van Michael Jackson op zetten om het horen of ie postuum beter is
Het valt nog meequote:
Ik pas opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oppassen dus jij en op tijd je meds nemen.
Ik heb redelijk geslapen. Toen ik eenmaal in bed lag dan
Goed zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik pas op![]()
Hmm balen welDit weekend maar even idioot lang uitslapen ofzo?
Als het de week daarop maar zonnig is met temperaturen tussen de 20 en 25 graden, vind ik het best!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt nog mee
Vrees dat het half volgende week erger gaat zijn
Ik zat te denken aan:quote:
quote:Because I'm Dead, I'm Dead-
Come On
(Dead Dead-Really, Really Dead)
You Know I'm Dead, I'm Dead-
You Know It
You Know I'm Dead, I'm Dead-
Come On, You Know
And The Whole World Has To
Answer Right Now
Just To Tell You Once Again,
Who's Dead . . .
zaterdag gaat het helemaal erg wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het valt nog mee
Vrees dat het half volgende week erger gaat zijn
quote:
Als het idd op tijd gaat regenen gok ik dat het mee gaat vallen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaat het helemaal erg worden
Dan heb jij vakantie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het de week daarop maar zonnig is met temperaturen tussen de 20 en 25 graden, vind ik het best!
Getver zuur in je longen. Dat klinkt echt heel ranzig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Fha: http://www.astmaforum.nl/index.php?topic=6568.msg161691#msg161691
zal wel niet heel de dag dreigen met regen en dan in de nacht pas regenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het idd op tijd gaat regenen gok ik dat het mee gaat vallen hoor
Ik wist dat ik er iets over gelezen had. Zal niet te vaak gebeuren zo, maar het kan dus wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Getver zuur in je longen. Dat klinkt echt heel ranzig.
We gaan straks sowieso even naar de apotheek wandelen en dan storm ik daarna ook meteen bij de huisarts binnen om een afspraak te maken.
Hij vroeg er gewoon omquote:
Dan wordt het zeer smerig jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel niet heel de dag dreigen met regen en dan in de nacht pas regen
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup.
En nu wordt het goede weer ook al precies om het weekend heen gepland.
Dit soort dingen wordt echt heel snel echt heel flauwquote:
Dat wordt die overtrokken media-aandacht ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort dingen wordt echt heel snel echt heel flauw
en de poelier overvallenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al vulde je een 25-meterbad met koffie, dan zou dat voor jou nog te klein zijn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zou dat zonde zijn van dat bad en het water dat vergiftigd wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
mpg maakt dat zo leegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zou dat zonde zijn van dat bad en het water dat vergiftigd wordt
Yepquote:
250x120x20 = ongeveer 600.000 literquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
250x120x20 = ongeveer 600.000 liter.
Gemiddelde afmetingen in dm -> dm3 -> liter
Pics, or it didn't happen!quote:
klopt hier in belgie tenminstequote:
Ja, en ik weer notes krijgenquote:
Nee joh, ik zit gewoon nog in pyjamaquote:
Dat kan ook beha-loos.quote:
nederland dus ook, anders zie Ph het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt hier in belgie tenminste
hij had het op het internet gelezen is 1 of andere wazig vrouwengroep die dat wiltquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nederland dus ook, anders zie Ph het niet
Ik gooi de mijne straks wel uit
quote:"CNN meldt Cardiac Arrest bij Michael Jackson"
"Weet iemand wat hij nou weer gedaan heeft dan? "
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nederland dus ook, anders zie Ph het niet
Ik gooi de mijne straks wel uit
quote:
"In de spiegel gekeken"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Sommige fokkers![]()
Even van gisteravond gepikt:
[..]
Als antwoord op die quote, wat hij gedaan zou hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slecht nederlands weer? Ik snap hem weer niet
Je zou die zelfs naar "Man in the mirror" kunnen trekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slecht nederlands weer? Ik snap hem weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |