En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker is da![]()
Maar ach, de eerste schade post van de dood van MJ is er al
Strop voor organisator Jackson-concerten
350 miljoen
Ik heb het eerder gehad, maar dat was na een periode waar in ik erg veel overgaf, dus dat kwam gewoon daar door. Dat het gewoon ineens is zonder voor af te zijn gegaan aan overgeven heb ik nog nooit gehad neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Ikzelf heb ook enorm veel last van maagzuur (naja: had) en heb daar andere medicatie voor. Rennie helpt niet, ja voor even. Net als suiker of een glas melk. Ik heb nu medicatie die me de hele dag doorhelpt.
Maar daar moest wel een maagonderzoek aan vooraf gaan, waaruit bleek dat mijn maagklep niet goed sloot. en niet om je angst in te boezemen maar zon maagonderzoek dat doe ik never nooit meer... ik dacht dat ik dood gingWat een rotonderzoek is dat zeg
Ik dacht dat ik de allochtoon wasquote:
Gewoon verhalen op de erfgenamen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgen
Dat had ik al gemerktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Fha, denk jij eraan dat maagzuur een invloed kan hebben op benauwdheid
Daarom hebben alle MP3-sletten nu ineens vrachten met MJ-CD's bij Amazon gekocht, dus daar is wel aan gedachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je van al die misbruikte kinderen die nu geen schadevergoeding van meer kunnen krijgen
Slok melk, hap vlees, slok melk, hap vleesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad, maar dat was na een periode waar in ik erg veel overgaf, dus dat kwam gewoon daar door. Dat het gewoon ineens is zonder voor af te zijn gegaan aan overgeven heb ik nog nooit gehad nee![]()
Zo'n maagonderzoek is inderdaad niet heel fijn denk ikIk moet er ook niet aan denken nee. Maar dit is ook geen doen als het morgen nog zo is dus nouja dan moet het misschien maar. Als het daarna maar weer ophoud.
En ik baal. vanavond BBQ (vleeschhhh![]()
![]()
) en nu doet eten pijn
wat is dat voor wreedheid!?
Whoalla.. Ik schweer jou. ik weet waar jou hois woont en jou bed schlaaptquote:
Oppassen dus jij en op tijd je meds nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt![]()
Ik ben een heerlijk gecombineerd hoopje ellende
Heb jij wat beter geslapen vannacht?
Nee. Het kan niet. Nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Die oma was uitgebreidt op het moment dat ze stierf
Het kan![]()
tis idd best benauws buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Fha, denk jij eraan dat maagzuur een invloed kan hebben op benauwdheid
Oh verrek het is breien en niet breidenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh verrek het is breien en niet breiden
Hoe blond kan ik zijn
je hebt weer eens gelijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar dat gaat ten koste van mijn vlees ruimtequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slok melk, hap vlees, slok melk, hap vlees
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Die oma was uitgebreidt op het moment dat ze stierf
Het kan![]()
Maar idd niet zo
vreetzak wandel ze over een tijdje wordt het waggel zequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whoalla.. Ik schweer jou. ik weet waar jou hois woont en jou bed schlaapt
maar nu ben ik ff lekker wandelen naar de poelier
Leert Nederlandsch.quote:
Doe dan wel iets als Killer of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk eens een nummer van Michael Jackson op zetten om het horen of ie postuum beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |