ja dat dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"als ik nou op tijd stop met trekken dan trek ik het niet zo diep"
om vervolgens de halve nagelriem weg te trekken
Ik ken het
Dat heb ik getraind op de middelbare school. Degene die naast me zat had het slordigste en kleinste handschrift dat ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk inmiddels aardig goed hoor
Je kunt zelfs mijn handschrift ontcijferen geloof ik
koffie drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
zo naar huis, eten, dan ff snel naar de winkel en dan weer werken...
Zet de slagroom maar klaar GF, dat wordt koffie drinken
ik doel ook op na 12 uur, als ik weer alcohol-vrij moet gaan drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb ik de tequila voor niks gehaald
met amaretto is dat geen alcoholvrij hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doel ook op na 12 uur, als ik weer alcohol-vrij moet gaan drinken
Oeh tequilla
Hoe durft ze in te grijpen in de natuurlijke selectiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Moeder ziet kinderen spelen met pistool
daar had ik dat kreng gelaten
ongehoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durft ze in te grijpen in de natuurlijke selectie
quote:112 Teletekst vr 26 jun
Run op cd's van Michael Jackson
` Sony is door de cd's van Michael
Jackson heen.De Nederlandse afdeling
van de platenmaatschappij zegt dat ze
niet voorbereid was op de stormloop die
is ontstaan na zijn plotselinge dood.
De 10.000 cd's die op voorraad lagen,
waren vanochtend op.Sony laat nu extra
cd's persen,maar het duurt een paar
dagen voordat die in de winkel liggen.
Niet alleen in platenzaken,maar ook op
internet is een ware run ontstaan op de
muziek van de King of Pop.Bij Bol.com
wordt er elke tien seconden een cd van
Michael Jackson verkocht.Gisteren
verkocht de internetwinkel er maar
negen over de hele dag.
Sowieso, de fans, en dan bedoel ik niet alleen de hardcore fans maar ok de gewone aanhangers zeg maar, die hebben al die CD's al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, die muziek wordt niet ineens luisterbaar nu hij dood is of zo.
denk dat een hoop mensen nou eens denken hij is dood nou wil ik zijn muziekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, de fans, en dan bedoel ik niet alleen de hardcore fans maar ok de gewone aanhangers zeg maar, die hebben al die CD's al.
Kan je de entree niet in de tuin maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog 1 uur en dan open![]()
lekker in de tuin zitten![]()
o nee ik moet binnen bij de entree zitten
dat zou wel een idee zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je de entree niet in de tuin maken?
Felle lampen op de weg richten, dan ziet niemand meer wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een idee zijn![]()
1 probleem dat dan zou kunnen zijn ia dat het aanstootgevend gedrag is met die half-naakte mensen die dan zichtbaar zijn vanaf de openbare weg
Hypocriete kutbelgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou wel een idee zijn![]()
1 probleem dat dan zou kunnen zijn ia dat het aanstootgevend gedrag is met die half-naakte mensen die dan zichtbaar zijn vanaf de openbare weg
Ik heb waterquote:
Pak dan water iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb water![]()
Ik pak wel een Desperado als ik vanavond thuis kom
Dat bleek een goed plan, want nu hoost het buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef DaMart het volgende:
Onweer... misschien een goed moment om van balkon af te gaan.
Jaquote:
Net als de conducteur die bij aankomst omriep:"Dames en heren, station Zandvoort aan zee. Deze trein rijdt niet verder. Sterker nog, we gaan even terug naar Haarlem, omdat de machinist zijn zwembroek is vergeten. Station Zandvoort aan zee."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt zooo jammer. Ik was daar eens ooit in de trein een onderwegfilmpje aan het maken, en NET nadat ik stopte riep de conducteur over de Intercom "Next station: Zentvoort On The Sea! Ooh Yeah" Dat had ik er graag op willen hebben
haha, je hebt er soms jokers bijzitten hoor. Over het algemeen wel leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En dan te bedenken dat het in het oosten zou gaan onweren vanavond.
[..]
Net als de conducteur die bij aankomst omriep:"Dames en heren, station Zandvoort aan zee. Deze trein rijdt niet verder. Sterker nog, we gaan even terug naar Haarlem, omdat de machinist zijn zwembroek is vergeten. Station Zandvoort aan zee."
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 082 goldfinger1963
02. 058 Ladylike
03. 056 marcb1974
04. 047 Dr_Flash
05. 042 Pheno
06. 029 Fha
07. 027 DaMart
08. 025 Frutsel
09. 017 MPG
10. 014 Muck
11. 012 dndiek
12. 010 indahnesia.com
13. 008 OA
14. 007 JortK
15. 005 Papierversnipperaar
16. 003 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Andere stad dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:10 schreef JortK het volgende:
Den Haag in teken van vijfde Veteranendag
Naar de stad gaan zit er dus niet in voor mij vandaag.
Papierversnipperaar heeft nog wel een Volvo voor je!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga je ook zo ff heen op je vrije zaterdag
Uh jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga je ook zo ff heen op je vrije zaterdag
Vulva'squote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Papierversnipperaar heeft nog wel een Volvo voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |