Nee Melanie doet niet aan handbal volgens mij (komt uit Weert trouwens)quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De Melanie die ik ken is een handbaltrutje uit de provincie
Mitchell een irritant buurjongetje
Maurits de ex-zanger van een depressief slechte gothic band
Oh, van de Kunstbende ken ik alleen DeWolff en Madi, die morgen meedoetquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Melanie doet niet aan handbal volgens mij (komt uit Weert trouwens)
Mitchell is wel een buurjongen, maar de mijne geweest
En maurits zingt wel, maar geen gothic
Ze hebben alle 3 vaker meegedaan aan Kunstbende.
Volgens mij doen ze dit jaar niet mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, van de Kunstbende ken ik alleen DeWolff en Madi, die morgen meedoet
Die ene van net is van mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Voor de mensen die lid willen worden, zet ook even je FOK naam bij het verzoek (als dat mogelijk is) anders weet ik niet altijd of ik niet toevallig lurkers en trollen toelaat
http://fokhomos.hyves.nl/ dusen vanmiddag zorg ik wel even voor een mooie layout.
Ja, jou ken ik welquote:
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...quote:
Die mij net aansprak?quote:
Niet onze fan wegjagen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...
Ja ga ik wel doen, maar niet nuquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ang3l heeft vast veel [HOMO]'s in z'n hyves, die moet maar even allemaal mensen uitnodigen. Ik heb er maar drie die regelmatig posten hier.
Fans zijn irritant.quote:
Ik voelde 't!quote:
Ghihihi, ik kan me bij krullen nooit beheersenquote:
Het heeft geen haastquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ga ik wel doen, maar niet nu
Ik ga zo uit eten, met die ene. Nou ja, meer met die ander.
Zwijg, we kunnen wel wat fans gebruiken, anders wordt het niks met world dominationquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:20 schreef Stroekie het volgende:
reikt beker mona citroenkwarktaart aan voor keukenkast in plaats van een danoontje
Ik wilde iets stoms aandoen zelfs.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het heeft geen haastVeel plezier vast vanavond. En laat je niet verleiden, he?
Moet je dan niet juist iets warms aantrekken om te compenseren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde iets stoms aandoen zelfs.....
Maar ik heb me toch maar weer leuk aangekleed met ijsblauw want da's de kleur van mijn ogen
Wel waar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...
icequeenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist iets warms aantrekken om te compenseren?
Toedelsquote:
Ben homo geworden omdat ik dan méér geld te besteden heb dan heterosquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:24 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Wel waar!
En de stank komt door de geur van venedering, ik bedoel, jullie kunnen geen vriendinnen krijgen en daarom worden jullie maar homo, triest hoor, zeer triest!
Liefje, wat boeit het. 't is een shock-poging. Waarschijnlijk is er niks van gemeend, en als het wel zo is...tja...dan heb ik er wel pillen tegenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef wonderer het volgende:
Hey keukenkast, ben je er nog steeds mee eens dat we die "fan" nodig hebben?
Jij bent homo gewordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben homo geworden omdat ik dan méér geld te besteden heb dan heteros
Pff, het is algemeen bekend dat homo ook in hun salaris worden gediscrimineerd en terecht als je het mij vraagt, jullie zijn net vrouwen alleen dan man, achtelijk gewoon, hoor je!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben homo geworden omdat ik dan méér geld te besteden heb dan heteros
Het is irritant. Toch ook niet lekker als je in een gaykroeg zit en er komt zo'n bekrompen ziel je beledigen terwijl je zit te chillen met vrienden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, wat boeit het. 't is een shock-poging. Waarschijnlijk is er niks van gemeend, en als het wel zo is...tja...dan heb ik er wel pillen tegen
Ja geworden, voor het geld, dat moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent homo geworden?
Hell of an example, baby
MMja, duidelijk. Zo appart, dat homo's dan allemaal in een kroeg gaan zitten en dan zichzelf waarschijnlijk beter voelen dan de rest, daar werkt inderdaad maar een pil tegenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
gaykroeg
En hier werkt maar een pil tegen
en dan zichzelf[s] waarschijnlijk beter voelen[/s]* Beter zijn* dan de restquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef stoepjong het volgende:
[..]
MMja, duidelijk. Zo appart, dat homo's dan allemaal in een kroeg gaan zitten en dan zichzelf waarschijnlijk beter voelen dan de rest, daar werkt inderdaad maar een pil tegen
Echt niet, u dumb bitch. We zijn meestal hoger opgeleid, hebben meer geld te besteden. Weten de beste clubs. Vrouwen die voor jullie geen haalbare kaart zijn, zijn onze beste maatjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Pff, het is algemeen bekend dat homo ook in hun salaris worden gediscrimineerd en terecht als je het mij vraagt, jullie zijn net vrouwen alleen dan man, achtelijk gewoon, hoor je!
te druk met kontkrabben denk ikquote:
adiosquote:
Ja, als je iets stouts doet, krijg je een aantekening. Dus dat zal in jouw geval wel om een vies plaatje zijn geweest of zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
VOOR DE OUDGEDIENDEN HIER!
What the fuck betekent 'notes'? Zijn dat waarschuwingen o.i.d.?
Ik heb er twee en als ik ze wil inzien dan moet ik betalen. I don't think so....
waarom niet? is toch leuk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Keukenkast het volgende:
Liefjes, ga toch niet zo in op die kerel. Hij komt vast aandacht tekort en waarschijnlijk is hij autistisch. Ik denk dat hij stiekem een kleine-penis-complex heeft en mommy-issues. Waarschijnlijk heeft hij ook geen vriendin, en als dat wel zo is lijkt ze gigantisch veel op zijn moeder.
En ik denk dat hij breit.
Ik kreeg een ban voor dat plaatje van 2kids1sandbox.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als je iets stouts doet, krijg je een aantekening. Dus dat zal in jouw geval wel om een vies plaatje zijn geweest of zo.
Ja. Dus daar een note voor en waarschijnlijk een voor je gespam om in de dagpost top zoveel te komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban voor dat plaatje van 2kids1sandbox.![]()
(ik zal het nooooooooooooooooooooit meer doen)
don't go all straight on me nowquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
O.k. what is up with Macy Gray? A grown-up with the fucked up baby voice?
hmmm het is echt zo aantrekkelijk. Een volwassen vrouw met de fucked up baby voice.![]()
gespam?? proza zal je bedoelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Dus daar een note voor en waarschijnlijk een voor je gespam om in de dagpost top zoveel te komen
ik denk niet meer dat ik hetero zal worden. Ik geloof dat ik voorbij the point of no return ben gekomen. Maar ja, the proof is in the eating of her the pudding.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Keukenkast het volgende:
[quote]don't go all straight on me now
Zong zij dat? omg.quote:Macy Gray zong de intro voor As Told By Ginger
Hopen dat je niet compleet bent uitgeput door de vierdaagsequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
NOG EEN KLEIN MAANDJE![]()
![]()
in Zaragoza
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
ja dat is wel kut. Ach, a little pick me up will do the trick.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopen dat je niet compleet bent uitgeput door de vierdaagse
Oehquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
NOG EEN KLEIN MAANDJE![]()
![]()
in Zaragoza
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:51 schreef Eustace. het volgende:
Deze homo heeft officieel een vriendje.
17 maar bijna 18 jaren jong, dorp nabij Leeuwarden, Anne, en ja maar maar, te privé en zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En dan nu de belangrijke dingen: hoe oud, waar vandaan, hoe heet ie, en heb je een foto van 'm?
Oh.. ik zal het niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
17 maar bijna 18 jaren jong, dorp nabij Leeuwarden, Anne, en ja maar maar, te privé en zo.![]()
![]()
En gaarne niemand flauw doen over zijn naam, het is wel mijn Anne toevallig.
Ach ja, die Friezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
17 maar bijna 18 jaren jong, dorp nabij Leeuwarden, Anne, en ja maar maar, te privé en zo.![]()
![]()
En gaarne niemand flauw doen over zijn naam, het is wel mijn Anne toevallig.
Hij heeft gelukkig geen Friese trots en doet ook geen wilde uitspraken als 'ik ben geen Nederlander, ik ben een Fries' of zo.quote:
Nog niet, dat komt pas als de verliefdheid wat gezakt is en de ware aarden naar boven komen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig geen Friese trots en doet ook geen wilde uitspraken als 'ik ben geen Nederlander, ik ben een Fries' of zo.![]()
Oh noes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet, dat komt pas als de verliefdheid wat gezakt is en de ware aarden naar boven komen.
Maar dat Friese gedoe sla je er maar gewoon uit hoor.quote:
Ik heb zo mijn tactieken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat Friese gedoe sla je er maar gewoon uit hoor.
Hou je het wel netjes? We zijn hier allemaal beschaafde mensenquote:
Bij iets op 3fm was er ook ooit een mannelijke Anne en dat was ook nog eens een homoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Peter het volgende:
In Den Haag heb ik ook een mannelijke Anne als klasgenoot
Een kutnaam hebben, dat is pas vervelendquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op, mannennamen en vrouwennamen...
I know.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een kutnaam hebben, dat is pas vervelend
Is dat niet voor alles? Mannenkleuren/vrouwenkleuren, -muziek, -films/-programma's...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op, mannennamen en vrouwennamen...
Ik probeer dat iedereen al heel lang aan het verstand te peuteren, maar niemand gelooft me. Er zijn geen mannelijke dingen en geen vrouwelijke dingen. Dat heeft de maatschappij ervan gemaakt. Mijn grote broer dweept heel erg met zijn mannelijkheid, zo erg dat hij pretendeert dat hij niet eens kan zien of een tshirt leuk is, omdat 'hij als man daar toch niks van weet'. Of zoiets van; 'Ik ben een DUDE! Dudes laten hun gevoelens gewoon heel moeilijk zien'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet voor alles? Mannenkleuren/vrouwenkleuren, -muziek, -films/-programma's...
Maar wie is Kareltje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef wonderer het volgende:
Het wordt langzaamaan gezellig op de [H]-hyves
Zeg, check je hyves eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik probeer dat iedereen al heel lang aan het verstand te peuteren, maar niemand gelooft me. Er zijn geen mannelijke dingen en geen vrouwelijke dingen. Dat heeft de maatschappij ervan gemaakt. Mijn grote broer dweept heel erg met zijn mannelijkheid, zo erg dat hij pretendeert dat hij niet eens kan zien of een tshirt leuk is, omdat 'hij als man daar toch niks van weet'. Of zoiets van; 'Ik ben een DUDE! Dudes laten hun gevoelens gewoon heel moeilijk zien'.
Het is gewoon een complex omdat ik groter ben en meer borsthaar heb dan hij. En ik homo ben.
Ik vind het ook altijd zo krampachtig hetero als mannen zeggen dat ze niet kunnen zien of een andere man mooi of knap isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik probeer dat iedereen al heel lang aan het verstand te peuteren, maar niemand gelooft me. Er zijn geen mannelijke dingen en geen vrouwelijke dingen. Dat heeft de maatschappij ervan gemaakt. Mijn grote broer dweept heel erg met zijn mannelijkheid, zo erg dat hij pretendeert dat hij niet eens kan zien of een tshirt leuk is, omdat 'hij als man daar toch niks van weet'. Of zoiets van; 'Ik ben een DUDE! Dudes laten hun gevoelens gewoon heel moeilijk zien'.
Het is gewoon een complex omdat ik groter ben en meer borsthaar heb dan hij. En ik homo ben.
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo krampachtig hetero als mannen zeggen dat ze niet kunnen zien of een andere man mooi of knap is. Ik zie dat toch ook bij vrouwen? Vrouwen zien dat toch ook bij vrouwen?
Hetero's hebben gewoon een afwijking in denkpatroonquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo krampachtig hetero als mannen zeggen dat ze niet kunnen zien of een andere man mooi of knap is. Ik zie dat toch ook bij vrouwen? Vrouwen zien dat toch ook bij vrouwen?
Eens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bedankt. ^^ Via internet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hou je het wel netjes? We zijn hier allemaal beschaafde mensen
Maar, wat leuk voor je!
Waar ken je hem van?
*hand opsteek*quote:
Oh, dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Net als de helft van de nichten hier, heur
Zeg maar Bas. ^^ En euh, weet niet. Is het echt zo'n vast clubje dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Keukenkast het volgende:
Heeft Eustace iedereen hier nou al ontmoet?
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with itquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeg maar Bas. ^^ En euh, weet niet. Is het echt zo'n vast clubje dan?
Dirk (sinds kort weer), NunoG, Mike-hunt, wel volledig zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with it![]()
Mmm, ja, best wel. wonderer, eric, ang3l, stroekie (),ytm, baltar, cairon, waxxer etc.
El mismo loco, TMM (als die zich nog eens zou laten zien), Peter en Vlarpquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dirk (sinds kort weer), NunoG, Mike-hunt, wel volledig zijn hoor
En een aantal hebben elkaar ook al eens gezien, of vaker gezien enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeg maar Bas. ^^ En euh, weet niet. Is het echt zo'n vast clubje dan?
Oooohh je noemde mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with it![]()
Mmm, ja, best wel. wonderer, eric, ang3l, stroekie (),ytm, baltar, cairon, waxxer etc.
Waarom weet jij zoiets en ik niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
En een aantal hebben elkaar ook al eens gezien, of vaker gezien enzo.
Er schijnt binnenkort een meet aan te komen in NIjmegen, waar we met z'n allen Mieke (Wilma) uit de kast gaan trekken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Nja zou er al bijna aan gaan wennenquote:
Ik heb het recht niet meer om met duplo te gooien, want er is nu een jonger iemandquote:
Nou als je dan nog een keer zeurt om dat danoontje dan ga je op de strafstoel! Je leeftijd in minuten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb het recht niet meer om met duplo te gooien, want er is nu een jonger iemand
Ik ben nu het zorgenkindje. Ha. Ik hou van stereotypes
Niet doen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zou er al bijna aan gaan wennen
ja maahaar... *snik* iederheeeeeen vergeet mij altijhijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?Jij was altijd de vrolijke Frans hier!
Dat heb je goed opgestoken op de PABOquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou als je dan nog een keer zeurt om dat danoontje dan ga je op de strafstoel! Je leeftijd in minuten!
Playmobil dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb het recht niet meer om met duplo te gooien, want er is nu een jonger iemand
Ik ben nu het zorgenkindje. Ha. Ik hou van stereotypes
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja naja, het was een verrassing zo opeens
![]()
Ik wil niet zeventien minuten op een strafstoelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou als je dan nog een keer zeurt om dat danoontje dan ga je op de strafstoel! Je leeftijd in minuten!
hahahaha euh nee daar leren we het andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat heb je goed opgestoken op de PABO
Je hebt niets te willenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil niet zeventien minuten op een strafstoel
Dan zou ik maar ophouden met zeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil niet zeventien minuten op een strafstoel
Lijfstraffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha euh nee daar leren we het anders
Nou neeeee joh, helemaal niet!! Ssssshhhh....!! Kom mar, hier is een prikmatje en een prikplaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja maahaar... *snik* iederheeeeeen vergeet mij altijhijd
Ja maar, ik zeur niet meer, ik ben nu te groot om te zeuren. Eustace/Bas moet maar gaan zeuren, want die is het jongste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zou ik maar ophouden met zeuren
EriK! Met de K! Zoals het ook op je beeld staat! KKKK!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben 16, ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik zeur niet meer, ik ben nu te groot om te zeuren. Eustace/Bas moet maar gaan zeuren, want die is het jongste.
Om mij mogen jullie je zorgen maken
Precies, verschrikkelijk als men je naam verkeerd schrijftquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EriK! Met de K! Zoals het ook op je beeld staat! KKKK!
ja zoietsquote:
16 jaar geleden bestonden ze nog jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou neeeee joh, helemaal niet!! Ssssshhhh....!! Kom mar, hier is een prikmatje en een prikplaat.
Bestaan die eigenlijk nog?
dan is het officieel. Je bent de Benjamin in ons middenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben 16, ja.Ik haat leeftijdsgetalletjes.
Ik begon hier ook op mijn 16de. En kijk waar ik nu sta! Dat zou jij kunnen zijn! Zomaar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja die bestaan nogquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou neeeee joh, helemaal niet!! Ssssshhhh....!! Kom mar, hier is een prikmatje en een prikplaat.
Bestaan die eigenlijk nog?
En wáárbij of hoe of wat ben jij of werd jij dan vergeten?? Dan gaan we daar metéén iets aan doen!!
Dat hebben ze me nooit verteld bij de open dag waar ik geweest benquote:
Vooral als het niet eens op klank is, maar gewoon van het scherm af te lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies, verschrikkelijk als men je naam verkeerd schrijft
Is dat met gratis airconditioning, stuurbekrachtiging en ingebouwde navigatie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon hier ook op mijn 16de. En kijk waar ik nu sta! Dat zou jij kunnen zijn! Zomaar!
Je bent nog niet lid van de hyves...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan is het officieel. Je bent de Benjamin in ons midden
Térik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EriK! Met de K! Zoals het ook op je beeld staat! KKKK!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik zeur niet meer, ik ben nu te groot om te zeuren. Eustace/Bas moet maar gaan zeuren, want die is het jongste.
Om mij mogen jullie je zorgen maken
Totaal gecorrumpeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon hier ook op mijn 16de. En kijk waar ik nu sta! Dat zou jij kunnen zijn! Zomaar!
Notes zijn post-its voor andere mods en FA's. Korte aantekeningen als je over de schreef bent gegaan, posts gedelete zijn omdat ze de regels braken en som zelfs positieve notes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Térik!![]()
Ik kwam er trouwens achter dat ik vier zogeheten notes heb. Is dat erg? Wat betekent dat? Niet dat ik wil zien waarom ofzo, misschien heb ik hier en daar wat te veel doorgedramd bij collegamoderatoren van jou in het verleden.... Maar is dat iets als in daar was Waxxer een lul, en daar was Waxxer een lul.... enz?
Ik meld er altijd maar bij dat ik in totaal 4 K's in mijn naam heb zittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als het niet eens op klank is, maar gewoon van het scherm af te lezen.
nja dit noemen psychisch straffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat hebben ze me nooit verteld bij de open dag waar ik geweest ben
Wat voor naam heb je danquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik meld er altijd maar bij dat ik in totaal 4 K's in mijn naam heb zitten
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent nog niet lid van de hyves...
Nee, wilma, ang3l en wonderer maken zich zorgen om mequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]moeten we je voorlichten en zo?
Begin maar te bedelen voor een danoontje dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
nja en terrecht volgens mij!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, wilma, ang3l en wonderer maken zich zorgen om me
zoek maar even op Hyves, via Ang3l, of Keukenkastquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat voor naam heb je danKlaas-kaspar-krakatow ofzo?
Naaktfoto'squote:
Ik doe niet aan hyves!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
zoek maar even op Hyves, via Ang3l, of Keukenkast
Maar volgens je profiel en fobo heet je Erik F. Verdacht van...?quote:
Oh dan ben ik heel netjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Notes zijn post-its voor andere mods en FA's. Korte aantekeningen als je over de schreef bent gegaan, posts gedelete zijn omdat ze de regels braken en som zelfs positieve notes.
No big deal. Er zijn er met 200+.
Geen idee, ik was er ook even nietquote:
Dat je geen ban hebt gehad betekent natuurlijk niet dat er niemand is die jou voorlopig niet meer wil zienquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dan ben ik heel netjesik heb ook nog nooit een ban gehad
zo van: die Waxxer, die willen we hier voorlopig niet meer zien
Die hebben er dan ook meestal wel een bannetje of wat op zitten.quote:Met 200 notes ben jetoch behoorlijk de bonte hond vanFok zeg!
Wat doet Ang3l vanavond eigenlijk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er ook even niet.
quote:
Omdat je.. euh laat ik dat ook maar niet zeggen tochquote:
Ik had leuke ideeen, maar die zijn met 2 K'squote:Op donderdag 25 juni 2009 21:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Laat ik maar zeggen, dat een deel van de naam van dit forum in mijn achternaam zit, en dat er daar 3 K's inzitten, en dan dezelfde voornaam/screenname hebbende als jij hebt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
heeft Baltar laatst niet iets geplaatst in S&G en toen stiekem weggehaald?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en dan zichzelf[s] waarschijnlijk beter voelen[/s]* Beter zijn* dan de rest
Ow nja sorry... ik dacht dat...quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij een date met potentiële partner nr 4
We vinden het gewoon leuk om ons met anderen te bemoeienquote:
Als ie psycho-analyse wil, moet ie maar naar de schrinkquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan toch niet wéér Keukenkasts beerput aan ellende en verderf opentrekken he? Dat gebeurt nu al dagen aan een stuk.
De portugees. En niet Nuno.quote:
Wat...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan toch niet wéér Keukenkasts beerput aan ellende en verderf opentrekken he? Dat gebeurt nu al dagen aan een stuk.
Die ene die met een valse wappernicht was die Angel niet mocht. Dacht ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben het rijtje met kandidaten al kwijt hoor
Kom dan maar een keertje langs.. dan geef ik je aandachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat...
I'm a little attention whore
Ah.. dat verklaart weer ietsquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die ene die met een valse wappernicht was die Angel niet mocht. Dacht ik.
Langskomen in Perversioncentralquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom dan maar een keertje langs.. dan geef ik je aandacht
Je hebt vast ook wel leuke kanten. Ergens. Diep van binnen. Onderdrukt door de prozac, clomipramine, rispedal, fevarin, bramazepam en remanon.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat...
I'm a little attention whore
Ik héb leuke kanten die niet onderdrukt zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel leuke kanten. Ergens. Diep van binnen. Onderdrukt door de prozac, clomipramine, rispedal, fevarin, bramazepam en remanon.
Wie heeft het daar over?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Langskomen in Perversioncentral?
Google?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel leuke kanten. Ergens. Diep van binnen. Onderdrukt door de prozac, clomipramine, rispedal, fevarin, bramazepam en remanon.
Fokkink!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Baltar, nu weet ik dat familie met bijna dezelfde achternaam als jij, alleen ipv de laatste K een G, nou, die zijn dus naar Engeland verhuisd en hebben toen hun naam maar veranderd!
En nee Vlarp, geen Fokkema!![]()
Fok inc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Baltar, nu weet ik dat familie met bijna dezelfde achternaam als jij, alleen ipv de laatste K een G, nou, die zijn dus naar Engeland verhuisd en hebben toen hun naam maar veranderd!
En nee Vlarp, geen Fokkema!![]()
Je bedoelt Jamie Bamberquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wie is die gast op de foto in je fotoboek eigenlijk?
Mijn Texaanse beeld...quote:
Ik trok gewoon even mijn medicijnkastje open.quote:
Toen ontdekte je een hoopje onder de dekens?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Laatst droomde ik over een cokescheet en het stonk heel erg
Om het makkelijk en overzichtelijk te houdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
Ah ja, Baltar, je bent wel al lidAndere Erik
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bedoelt Jamie Bamber![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop eens, dat is heel viesquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen ontdekte je een hoopje onder de dekens?
Je maakt gewoon een willekeurige voorstelling bij iemand en daar hou je dan aan vast alsof je leven er vanaf hangt en meestal klopt het niet... ben je daar mee bezigquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Texaanse beeld...![]()
Zeg nou gewoon dat het stikt van de hagedissen in je tuin en dat het zo godsgruwelijk onuithoudbaar heet is!
Ja, dat was wel even minder ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat ie ook een dikke periode moest hebben
Ik vond 'm voor z'n dikke periode knapperquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even minder ja.
Maar toen moesten we hem daarna ook al sportend aanschouwen![]()
Het is vijfentwintig graden met een luchtvochtigheid van 90%. Geef mij texas maar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Texaanse beeld...![]()
Zeg nou gewoon dat het stikt van de hagedissen in je tuin en dat het zo godsgruwelijk onuithoudbaar heet is!
Is dat een atleet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wiki geeft geen soelaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
Waar is die "Ik wil ze allemaal!" reclame slogan ook al weer van? Google helpt me niet
Je woont in friggin' Amerika al hoe lang?!quote:
Multivlaai?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
Waar is die "Ik wil ze allemaal!" reclame slogan ook al weer van? Google helpt me niet
Deel je het prijzengeld met ons allen?quote:
Je staat wel bij de leden, anders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Won.. waarom ben ik nog geen lid van die Hyve?Of beheer jij 'm niet?
Valt het heel erg op..?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een willekeurige voorstelling bij iemand en daar hou je dan aan vast alsof je leven er vanaf hangt en meestal klopt het niet... ben je daar mee bezig?
Ik ben mijn boek aan het vertalen en het is kutwerk, dus ik hoopte dat er iemand anders zou zijn die me wilde helpenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je woont in de US of Adan moet jij dat toch zijn?
Beetje uit verhoudingquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, da's een acteur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jamie_Bamber
Derde hit op google.quote:
En daar bbq'en ze allemaal, Bush voorop met z'n spatelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is vijfentwintig graden met een luchtvochtigheid van 90%. Geef mij texas maar.
Ik had het nodig voor een hulplijn sms, heeft hooguit wat goodwill opgeleverd, sorryquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deel je het prijzengeld met ons allen?
Heb soms al moeite met de engelse boeken die ik aan 't lezen ben, denk niet dat ik een geschikte kanditaat zo zijn (tenzij het Fantasy isquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben mijn boek aan het vertalen en het is kutwerk, dus ik hoopte dat er iemand anders zou zijn die me wilde helpen
Dat wordt het begin van een altaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef Eustace. het volgende:
Hihi hij is z'n zonnebril bij mij vergeten.
Oh, dan zie ik 'm vast nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je staat wel bij de leden, anders.
Dat lijkt me heel tofquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En daar bbq'en ze allemaal, Bush voorop met z'n spatel
Naja, ik moet echt eens een coast-to-coast roadtrip doen.
Er zijn ook foto's van 'm waar-ie alleen maar een handdoekje vasthoudt, met één handquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah, ik zie de gedragen onderbroek al aan de punt van het tafeltje hangenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt het begin van een altaar.
Valt wel mee, toch? Ik vind hem in ieder geval erg smakelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje uit verhoudingWel mooie armen
Ik heb wel veel engelse leesboeken (dat klinkt dubbelop, maar ik zeg het zo omdat het geen studieboeken waren) gelezen, en het was op een gegeven moment zo erg dat ik Nederlandse boeken die ik las in mijn hoofd naar het Engels aan het vertalen wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben mijn boek aan het vertalen en het is kutwerk, dus ik hoopte dat er iemand anders zou zijn die me wilde helpen
Jezus, jij bent wel errug verliefd hè?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef Eustace. het volgende:
Hihi hij is z'n zonnebril bij mij vergeten.
Hier ook hoor. Buiten op de grill het vlees bereiden en de rest in de keuken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En daar bbq'en ze allemaal, Bush voorop met z'n spatel
Naja, ik moet echt eens een coast-to-coast roadtrip doen.
NU AL terug?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook foto's van 'm waar-ie alleen maar een handdoekje vasthoudt, met één hand
Alleen in California ben je al wel een week of 2 zoet hoor.. voor de rest van de staten mag je ook wel flink tijd uittrekken. Al denk ik dat je New Hampshire wel over kunt slaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel tof. In zo'n dikke Amerikaanse bak en dan in elke staat het accent leren
.
En die vlekken in me bed knip ik er uit. Of ik ga er nooit meer in slapen, alleen nog er af en toe aan ruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt het begin van een altaar.
Ik had een tien voor mijn Engels mondeling en een 9 op mijn eindlijstquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel veel engelse leesboeken (dat klinkt dubbelop, maar ik zeg het zo omdat het geen studieboeken waren) gelezen, en het was op een gegeven moment zo erg dat ik Nederlandse boeken die ik las in mijn hoofd naar het Engels aan het vertalen was.
Oh wacht dat is wat je zoekt. Maar mijn woordenschat schiet ernstig tekort.
Plukjes haar in glazen doosjes...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bah, ik zie de gedragen onderbroek al aan de punt van het tafeltje hangen![]()
Op dequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had een tien voor mijn Engels mondeling en een 9 op mijn eindlijst
Later ga je je kapotschamen voor deze opmerkingenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En die vlekken in me bed knip ik er uit. Of ik ga er nooit meer in slapen, alleen nog er af en toe aan ruiken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook foto's van 'm waar-ie alleen maar een handdoekje vasthoudt, met één hand
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op dehavo
. (Dat zeg ik er bij om mezelf beter te voelen
)
Niks..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Later ga je je kapotschamen voor deze opmerkingen
By the by, wat heb jij met hem liggen uitspoken, jongeman?
Graag, jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen in California ben je al wel een week of 2 zoet hoor.. voor de rest van de staten mag je ook wel flink tijd uittrekken. Al denk ik dat je New Hampshire wel over kunt slaan
Depressief zuigen vet. Ze maken je kapot, breken je af, opdat je jezelf opnieuw kunt opbouwen als een beter en verstandiger persoon. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]Ik ben vanwege mijn depressie van het VWO afgeschopt
En anyway, ik sprak foutloos Engels met een accent waar de koningin jaloers op is, dat is op VWO precies hetzelfde
Ik durf best toe te geven dat je beter bent dan ik hoor. MAAR IK SLIK TENMINSTE GEEN PILLEN!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]Ik ben vanwege mijn depressie van het VWO afgeschopt
En anyway, ik sprak foutloos Engels met een accent waar de koningin jaloers op is, dat is op VWO precies hetzelfde
Lekker, doe mij er maar eenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Peter het volgende:
Smoothy gemaakt: Bevroren aardbeien, zelf ingevroren stukjes water-, honing- en galiameloen, zelf ingevroren stukken ananas (was dus vers), jus dórange erbij, fijnmalen en dan mixen met wat vanilleyoghurt![]()
![]()
Ik heb al een tijdje (bijna 2 maanden) en heb er geen enkel probleem mee. Works like a dream.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lelijke telefoon, crasht vaak... veel plezier er mee![]()
You wanna bring it you, little bitchquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat je beter bent dan ik hoor. MAAR IK SLIK TENMINSTE GEEN PILLEN!
(.)
*geeft schouderklopje*quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat je beter bent dan ik hoor. MAAR IK SLIK TENMINSTE GEEN PILLEN!
(.)
Die telefoon neem je niet omdat je 'm mooi vindt mang.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje (bijna 2 maanden) en heb er geen enkel probleem mee. Works like a dream.
En ik vind hem mooi, so who cares?
Neehee het is gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Big Waxxer is watching me.
Daar is ie wel wat beter in verhouding jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iPhone 3GS is wel leuk ja.. jammer dat het T-Mobile netwerk zo kut is met 3G dekkingquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Die telefoon neem je niet omdat je 'm mooi vindt mang.Gebruik maken van die uitgebreide shizniz! Chickies playen met je 3G netwerk enzo.
Niks. Als je van de natuur houdt, kun je je hart ophalen (bergen, bossen, meren en strand), maar verder geen fuck.quote:
Dat gaat toch echt een uurtje of 2 durenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je binnen 30 minuten in Den Haag langs komt mag je er 1 komen halen
Leuke telefoon hoorquote:
Whassup whassupquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Die telefoon neem je niet omdat je 'm mooi vindt mang.Gebruik maken van die uitgebreide shizniz! Chickies playen met je 3G netwerk enzo.
Ik ben elke dag ongeveer 5 minuten op station HSquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je binnen 30 minuten in Den Haag langs komt mag je er 1 komen halen
Saai dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks. Als je van de natuur houdt, kun je je hart ophalen (bergen, bossen, meren en strand), maar verder geen fuck.
Misschien eens niet met andere homo's gaan dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai dus?
Als is natuur en bergen en bossen en meren wel een plus
Hiken..Al heb ik dat nog nooit gedaan omdat ik allemaal vriendinnetjes heb die bang zijn dat ze moe worden of hun nagels breken
Of vind jij het ook leuk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien eens niet met andere homo's gaan dan!
Dan heb ik alles al wel opquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt een uurtje of 2 duren.
Das nog 10 minuten lopen van m'n huisquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben elke dag ongeveer 5 minuten op station HS
Oh.. bakje koffie dan? Glaasje cola?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan heb ik alles al wel op
[..]
Das nog 10 minuten lopen van m'n huis
Maar ik heb morgen echt geen smoothy over hoor![]()
Er is niets mis met bergen en bossen enzo, toch. We gaan graag op vakantie in Zwitserlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of vind jij het ook leuk?
Dan moet ik wel met andere homo's gaan
Ik hiken? En mijn nagels dan?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of vind jij het ook leuk?
Dan moet ik wel met andere homo's gaan
Wat is daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is niets mis met bergen en bossen enzo, toch. We gaan graag op vakantie in Zwitserland
Als je in de buurt bent, ben je welkom hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai dus?
Als is natuur en bergen en bossen en meren wel een plus
Hiken..Al heb ik dat nog nooit gedaan omdat ik allemaal vriendinnetjes heb die bang zijn dat ze moe worden of hun nagels breken
Ik doe het liefst stedentrippenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Om eerlijk te zijn heb ik dat soort vakanties liever dan een stransvakantie
Ja nou nu durf ik niet meer....quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Vlarp het volgende:
Kijk WAX!!! Petre86 is er!
Ik zal het ontoudenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, ben je welkom hoorThe Flume is echt tof, zo'n uitgesleten geul tussen de granietrotsen en mooie bomen en zo...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Om eerlijk te zijn heb ik dat soort vakanties liever dan een stransvakantie
Morgen niet over hoofdpijn en brakheid klagen, he?quote:
Oke.. ik weet wanneer ik welkom ben en wanneer nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
koffie drink ik niet.. cola is er wel.. Maar ik ben nogal weinig thuis doordeweeks![]()
Ik vind de combie het leukstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |