Toen ontdekte je een hoopje onder de dekens?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Laatst droomde ik over een cokescheet en het stonk heel erg
Om het makkelijk en overzichtelijk te houdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
Ah ja, Baltar, je bent wel al lidAndere Erik
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bedoelt Jamie Bamber![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop eens, dat is heel viesquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen ontdekte je een hoopje onder de dekens?
Je maakt gewoon een willekeurige voorstelling bij iemand en daar hou je dan aan vast alsof je leven er vanaf hangt en meestal klopt het niet... ben je daar mee bezigquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Texaanse beeld...![]()
Zeg nou gewoon dat het stikt van de hagedissen in je tuin en dat het zo godsgruwelijk onuithoudbaar heet is!
Ja, dat was wel even minder ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat ie ook een dikke periode moest hebben
Ik vond 'm voor z'n dikke periode knapperquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even minder ja.
Maar toen moesten we hem daarna ook al sportend aanschouwen![]()
Het is vijfentwintig graden met een luchtvochtigheid van 90%. Geef mij texas maar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn Texaanse beeld...![]()
Zeg nou gewoon dat het stikt van de hagedissen in je tuin en dat het zo godsgruwelijk onuithoudbaar heet is!
Is dat een atleet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bedoelt Jamie Bamber![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wiki geeft geen soelaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
Waar is die "Ik wil ze allemaal!" reclame slogan ook al weer van? Google helpt me niet
Je woont in friggin' Amerika al hoe lang?!quote:
Multivlaai?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
Waar is die "Ik wil ze allemaal!" reclame slogan ook al weer van? Google helpt me niet
Deel je het prijzengeld met ons allen?quote:
Je staat wel bij de leden, anders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Won.. waarom ben ik nog geen lid van die Hyve?Of beheer jij 'm niet?
Valt het heel erg op..?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een willekeurige voorstelling bij iemand en daar hou je dan aan vast alsof je leven er vanaf hangt en meestal klopt het niet... ben je daar mee bezig?
Ik ben mijn boek aan het vertalen en het is kutwerk, dus ik hoopte dat er iemand anders zou zijn die me wilde helpenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je woont in de US of Adan moet jij dat toch zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |