En een aantal hebben elkaar ook al eens gezien, of vaker gezien enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeg maar Bas. ^^ En euh, weet niet. Is het echt zo'n vast clubje dan?
Oooohh je noemde mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with it![]()
Mmm, ja, best wel. wonderer, eric, ang3l, stroekie (),ytm, baltar, cairon, waxxer etc.
Waarom weet jij zoiets en ik niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
En een aantal hebben elkaar ook al eens gezien, of vaker gezien enzo.
Er schijnt binnenkort een meet aan te komen in NIjmegen, waar we met z'n allen Mieke (Wilma) uit de kast gaan trekken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Nja zou er al bijna aan gaan wennenquote:
Ik heb het recht niet meer om met duplo te gooien, want er is nu een jonger iemandquote:
Nou als je dan nog een keer zeurt om dat danoontje dan ga je op de strafstoel! Je leeftijd in minuten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb het recht niet meer om met duplo te gooien, want er is nu een jonger iemand
Ik ben nu het zorgenkindje. Ha. Ik hou van stereotypes
Niet doen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja zou er al bijna aan gaan wennen
ja maahaar... *snik* iederheeeeeen vergeet mij altijhijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?Jij was altijd de vrolijke Frans hier!
Dat heb je goed opgestoken op de PABOquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou als je dan nog een keer zeurt om dat danoontje dan ga je op de strafstoel! Je leeftijd in minuten!
Playmobil dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb het recht niet meer om met duplo te gooien, want er is nu een jonger iemand
Ik ben nu het zorgenkindje. Ha. Ik hou van stereotypes
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja naja, het was een verrassing zo opeens
![]()
Ik wil niet zeventien minuten op een strafstoelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou als je dan nog een keer zeurt om dat danoontje dan ga je op de strafstoel! Je leeftijd in minuten!
hahahaha euh nee daar leren we het andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat heb je goed opgestoken op de PABO
Je hebt niets te willenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil niet zeventien minuten op een strafstoel
Dan zou ik maar ophouden met zeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil niet zeventien minuten op een strafstoel
Lijfstraffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha euh nee daar leren we het anders
Nou neeeee joh, helemaal niet!! Ssssshhhh....!! Kom mar, hier is een prikmatje en een prikplaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja maahaar... *snik* iederheeeeeen vergeet mij altijhijd
Ja maar, ik zeur niet meer, ik ben nu te groot om te zeuren. Eustace/Bas moet maar gaan zeuren, want die is het jongste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zou ik maar ophouden met zeuren
EriK! Met de K! Zoals het ook op je beeld staat! KKKK!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with it![]()
Mmm, ja, best wel. wonderer, eric, ang3l, stroekie (),ytm, baltar, cairon, waxxer etc.
Ik ben 16, ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik zeur niet meer, ik ben nu te groot om te zeuren. Eustace/Bas moet maar gaan zeuren, want die is het jongste.
Om mij mogen jullie je zorgen maken
Precies, verschrikkelijk als men je naam verkeerd schrijftquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EriK! Met de K! Zoals het ook op je beeld staat! KKKK!
ja zoietsquote:
16 jaar geleden bestonden ze nog jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou neeeee joh, helemaal niet!! Ssssshhhh....!! Kom mar, hier is een prikmatje en een prikplaat.
Bestaan die eigenlijk nog?
dan is het officieel. Je bent de Benjamin in ons middenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben 16, ja.Ik haat leeftijdsgetalletjes.
Ik begon hier ook op mijn 16de. En kijk waar ik nu sta! Dat zou jij kunnen zijn! Zomaar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja die bestaan nogquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou neeeee joh, helemaal niet!! Ssssshhhh....!! Kom mar, hier is een prikmatje en een prikplaat.
Bestaan die eigenlijk nog?
En wáárbij of hoe of wat ben jij of werd jij dan vergeten?? Dan gaan we daar metéén iets aan doen!!
Dat hebben ze me nooit verteld bij de open dag waar ik geweest benquote:
Vooral als het niet eens op klank is, maar gewoon van het scherm af te lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies, verschrikkelijk als men je naam verkeerd schrijft
Is dat met gratis airconditioning, stuurbekrachtiging en ingebouwde navigatie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon hier ook op mijn 16de. En kijk waar ik nu sta! Dat zou jij kunnen zijn! Zomaar!
Je bent nog niet lid van de hyves...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan is het officieel. Je bent de Benjamin in ons midden
Térik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EriK! Met de K! Zoals het ook op je beeld staat! KKKK!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja maar, ik zeur niet meer, ik ben nu te groot om te zeuren. Eustace/Bas moet maar gaan zeuren, want die is het jongste.
Om mij mogen jullie je zorgen maken
Totaal gecorrumpeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon hier ook op mijn 16de. En kijk waar ik nu sta! Dat zou jij kunnen zijn! Zomaar!
Notes zijn post-its voor andere mods en FA's. Korte aantekeningen als je over de schreef bent gegaan, posts gedelete zijn omdat ze de regels braken en som zelfs positieve notes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Térik!![]()
Ik kwam er trouwens achter dat ik vier zogeheten notes heb. Is dat erg? Wat betekent dat? Niet dat ik wil zien waarom ofzo, misschien heb ik hier en daar wat te veel doorgedramd bij collegamoderatoren van jou in het verleden.... Maar is dat iets als in daar was Waxxer een lul, en daar was Waxxer een lul.... enz?
Ik meld er altijd maar bij dat ik in totaal 4 K's in mijn naam heb zittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als het niet eens op klank is, maar gewoon van het scherm af te lezen.
nja dit noemen psychisch straffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat hebben ze me nooit verteld bij de open dag waar ik geweest ben
Wat voor naam heb je danquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik meld er altijd maar bij dat ik in totaal 4 K's in mijn naam heb zitten
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent nog niet lid van de hyves...
Nee, wilma, ang3l en wonderer maken zich zorgen om mequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]moeten we je voorlichten en zo?
Begin maar te bedelen voor een danoontje dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |