Hou je het wel netjes? We zijn hier allemaal beschaafde mensenquote:
Bij iets op 3fm was er ook ooit een mannelijke Anne en dat was ook nog eens een homoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Peter het volgende:
In Den Haag heb ik ook een mannelijke Anne als klasgenoot
Een kutnaam hebben, dat is pas vervelendquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op, mannennamen en vrouwennamen...
I know.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een kutnaam hebben, dat is pas vervelend
Is dat niet voor alles? Mannenkleuren/vrouwenkleuren, -muziek, -films/-programma's...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op, mannennamen en vrouwennamen...
Ik probeer dat iedereen al heel lang aan het verstand te peuteren, maar niemand gelooft me. Er zijn geen mannelijke dingen en geen vrouwelijke dingen. Dat heeft de maatschappij ervan gemaakt. Mijn grote broer dweept heel erg met zijn mannelijkheid, zo erg dat hij pretendeert dat hij niet eens kan zien of een tshirt leuk is, omdat 'hij als man daar toch niks van weet'. Of zoiets van; 'Ik ben een DUDE! Dudes laten hun gevoelens gewoon heel moeilijk zien'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet voor alles? Mannenkleuren/vrouwenkleuren, -muziek, -films/-programma's...
Maar wie is Kareltje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef wonderer het volgende:
Het wordt langzaamaan gezellig op de [H]-hyves
Zeg, check je hyves eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik probeer dat iedereen al heel lang aan het verstand te peuteren, maar niemand gelooft me. Er zijn geen mannelijke dingen en geen vrouwelijke dingen. Dat heeft de maatschappij ervan gemaakt. Mijn grote broer dweept heel erg met zijn mannelijkheid, zo erg dat hij pretendeert dat hij niet eens kan zien of een tshirt leuk is, omdat 'hij als man daar toch niks van weet'. Of zoiets van; 'Ik ben een DUDE! Dudes laten hun gevoelens gewoon heel moeilijk zien'.
Het is gewoon een complex omdat ik groter ben en meer borsthaar heb dan hij. En ik homo ben.
Ik vind het ook altijd zo krampachtig hetero als mannen zeggen dat ze niet kunnen zien of een andere man mooi of knap isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik probeer dat iedereen al heel lang aan het verstand te peuteren, maar niemand gelooft me. Er zijn geen mannelijke dingen en geen vrouwelijke dingen. Dat heeft de maatschappij ervan gemaakt. Mijn grote broer dweept heel erg met zijn mannelijkheid, zo erg dat hij pretendeert dat hij niet eens kan zien of een tshirt leuk is, omdat 'hij als man daar toch niks van weet'. Of zoiets van; 'Ik ben een DUDE! Dudes laten hun gevoelens gewoon heel moeilijk zien'.
Het is gewoon een complex omdat ik groter ben en meer borsthaar heb dan hij. En ik homo ben.
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo krampachtig hetero als mannen zeggen dat ze niet kunnen zien of een andere man mooi of knap is. Ik zie dat toch ook bij vrouwen? Vrouwen zien dat toch ook bij vrouwen?
Hetero's hebben gewoon een afwijking in denkpatroonquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo krampachtig hetero als mannen zeggen dat ze niet kunnen zien of een andere man mooi of knap is. Ik zie dat toch ook bij vrouwen? Vrouwen zien dat toch ook bij vrouwen?
Eens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bedankt. ^^ Via internet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hou je het wel netjes? We zijn hier allemaal beschaafde mensen
Maar, wat leuk voor je!
Waar ken je hem van?
*hand opsteek*quote:
Oh, dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Net als de helft van de nichten hier, heur
Zeg maar Bas. ^^ En euh, weet niet. Is het echt zo'n vast clubje dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Keukenkast het volgende:
Heeft Eustace iedereen hier nou al ontmoet?
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with itquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeg maar Bas. ^^ En euh, weet niet. Is het echt zo'n vast clubje dan?
Dirk (sinds kort weer), NunoG, Mike-hunt, wel volledig zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar we noemen elkaar hier altijd bij onze screennames, al kennen we elkaars voornamen. Live with it![]()
Mmm, ja, best wel. wonderer, eric, ang3l, stroekie (),ytm, baltar, cairon, waxxer etc.
El mismo loco, TMM (als die zich nog eens zou laten zien), Peter en Vlarpquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dirk (sinds kort weer), NunoG, Mike-hunt, wel volledig zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |