waarom niet? is toch leuk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Keukenkast het volgende:
Liefjes, ga toch niet zo in op die kerel. Hij komt vast aandacht tekort en waarschijnlijk is hij autistisch. Ik denk dat hij stiekem een kleine-penis-complex heeft en mommy-issues. Waarschijnlijk heeft hij ook geen vriendin, en als dat wel zo is lijkt ze gigantisch veel op zijn moeder.
En ik denk dat hij breit.
Ik kreeg een ban voor dat plaatje van 2kids1sandbox.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als je iets stouts doet, krijg je een aantekening. Dus dat zal in jouw geval wel om een vies plaatje zijn geweest of zo.
Ja. Dus daar een note voor en waarschijnlijk een voor je gespam om in de dagpost top zoveel te komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban voor dat plaatje van 2kids1sandbox.![]()
(ik zal het nooooooooooooooooooooit meer doen)
don't go all straight on me nowquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
O.k. what is up with Macy Gray? A grown-up with the fucked up baby voice?
hmmm het is echt zo aantrekkelijk. Een volwassen vrouw met de fucked up baby voice.![]()
gespam?? proza zal je bedoelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Dus daar een note voor en waarschijnlijk een voor je gespam om in de dagpost top zoveel te komen
ik denk niet meer dat ik hetero zal worden. Ik geloof dat ik voorbij the point of no return ben gekomen. Maar ja, the proof is in the eating of her the pudding.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Keukenkast het volgende:
[quote]don't go all straight on me now
Zong zij dat? omg.quote:Macy Gray zong de intro voor As Told By Ginger
Hopen dat je niet compleet bent uitgeput door de vierdaagsequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
NOG EEN KLEIN MAANDJE![]()
![]()
in Zaragoza
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
ja dat is wel kut. Ach, a little pick me up will do the trick.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopen dat je niet compleet bent uitgeput door de vierdaagse
Oehquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
NOG EEN KLEIN MAANDJE![]()
![]()
in Zaragoza
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:51 schreef Eustace. het volgende:
Deze homo heeft officieel een vriendje.
17 maar bijna 18 jaren jong, dorp nabij Leeuwarden, Anne, en ja maar maar, te privé en zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En dan nu de belangrijke dingen: hoe oud, waar vandaan, hoe heet ie, en heb je een foto van 'm?
Oh.. ik zal het niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
17 maar bijna 18 jaren jong, dorp nabij Leeuwarden, Anne, en ja maar maar, te privé en zo.![]()
![]()
En gaarne niemand flauw doen over zijn naam, het is wel mijn Anne toevallig.
Ach ja, die Friezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
17 maar bijna 18 jaren jong, dorp nabij Leeuwarden, Anne, en ja maar maar, te privé en zo.![]()
![]()
En gaarne niemand flauw doen over zijn naam, het is wel mijn Anne toevallig.
Hij heeft gelukkig geen Friese trots en doet ook geen wilde uitspraken als 'ik ben geen Nederlander, ik ben een Fries' of zo.quote:
Nog niet, dat komt pas als de verliefdheid wat gezakt is en de ware aarden naar boven komen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig geen Friese trots en doet ook geen wilde uitspraken als 'ik ben geen Nederlander, ik ben een Fries' of zo.![]()
Oh noes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet, dat komt pas als de verliefdheid wat gezakt is en de ware aarden naar boven komen.
Maar dat Friese gedoe sla je er maar gewoon uit hoor.quote:
Ik heb zo mijn tactieken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat Friese gedoe sla je er maar gewoon uit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |