nja en terrecht volgens mij!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, wilma, ang3l en wonderer maken zich zorgen om me
zoek maar even op Hyves, via Ang3l, of Keukenkastquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat voor naam heb je danKlaas-kaspar-krakatow ofzo?
Naaktfoto'squote:
Ik doe niet aan hyves!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
zoek maar even op Hyves, via Ang3l, of Keukenkast
Maar volgens je profiel en fobo heet je Erik F. Verdacht van...?quote:
Oh dan ben ik heel netjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Notes zijn post-its voor andere mods en FA's. Korte aantekeningen als je over de schreef bent gegaan, posts gedelete zijn omdat ze de regels braken en som zelfs positieve notes.
No big deal. Er zijn er met 200+.
Geen idee, ik was er ook even nietquote:
Dat je geen ban hebt gehad betekent natuurlijk niet dat er niemand is die jou voorlopig niet meer wil zienquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dan ben ik heel netjesik heb ook nog nooit een ban gehad
zo van: die Waxxer, die willen we hier voorlopig niet meer zien
Die hebben er dan ook meestal wel een bannetje of wat op zitten.quote:Met 200 notes ben jetoch behoorlijk de bonte hond vanFok zeg!
Wat doet Ang3l vanavond eigenlijk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er ook even niet.
quote:
Omdat je.. euh laat ik dat ook maar niet zeggen tochquote:
Ik had leuke ideeen, maar die zijn met 2 K'squote:Op donderdag 25 juni 2009 21:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Laat ik maar zeggen, dat een deel van de naam van dit forum in mijn achternaam zit, en dat er daar 3 K's inzitten, en dan dezelfde voornaam/screenname hebbende als jij hebt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
heeft Baltar laatst niet iets geplaatst in S&G en toen stiekem weggehaald?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en dan zichzelf[s] waarschijnlijk beter voelen[/s]* Beter zijn* dan de rest
Ow nja sorry... ik dacht dat...quote:
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij een date met potentiële partner nr 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |