quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op dehavo
. (Dat zeg ik er bij om mezelf beter te voelen
)
Niks..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Later ga je je kapotschamen voor deze opmerkingen
By the by, wat heb jij met hem liggen uitspoken, jongeman?
Graag, jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen in California ben je al wel een week of 2 zoet hoor.. voor de rest van de staten mag je ook wel flink tijd uittrekken. Al denk ik dat je New Hampshire wel over kunt slaan
Depressief zuigen vet. Ze maken je kapot, breken je af, opdat je jezelf opnieuw kunt opbouwen als een beter en verstandiger persoon. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]Ik ben vanwege mijn depressie van het VWO afgeschopt
En anyway, ik sprak foutloos Engels met een accent waar de koningin jaloers op is, dat is op VWO precies hetzelfde
Ik durf best toe te geven dat je beter bent dan ik hoor. MAAR IK SLIK TENMINSTE GEEN PILLEN!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]Ik ben vanwege mijn depressie van het VWO afgeschopt
En anyway, ik sprak foutloos Engels met een accent waar de koningin jaloers op is, dat is op VWO precies hetzelfde
Lekker, doe mij er maar eenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Peter het volgende:
Smoothy gemaakt: Bevroren aardbeien, zelf ingevroren stukjes water-, honing- en galiameloen, zelf ingevroren stukken ananas (was dus vers), jus dórange erbij, fijnmalen en dan mixen met wat vanilleyoghurt![]()
![]()
Ik heb al een tijdje (bijna 2 maanden) en heb er geen enkel probleem mee. Works like a dream.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lelijke telefoon, crasht vaak... veel plezier er mee![]()
You wanna bring it you, little bitchquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat je beter bent dan ik hoor. MAAR IK SLIK TENMINSTE GEEN PILLEN!
(.)
*geeft schouderklopje*quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat je beter bent dan ik hoor. MAAR IK SLIK TENMINSTE GEEN PILLEN!
(.)
Die telefoon neem je niet omdat je 'm mooi vindt mang.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje (bijna 2 maanden) en heb er geen enkel probleem mee. Works like a dream.
En ik vind hem mooi, so who cares?
Neehee het is gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Big Waxxer is watching me.
Daar is ie wel wat beter in verhouding jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iPhone 3GS is wel leuk ja.. jammer dat het T-Mobile netwerk zo kut is met 3G dekkingquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Die telefoon neem je niet omdat je 'm mooi vindt mang.Gebruik maken van die uitgebreide shizniz! Chickies playen met je 3G netwerk enzo.
Niks. Als je van de natuur houdt, kun je je hart ophalen (bergen, bossen, meren en strand), maar verder geen fuck.quote:
Dat gaat toch echt een uurtje of 2 durenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je binnen 30 minuten in Den Haag langs komt mag je er 1 komen halen
Leuke telefoon hoorquote:
Whassup whassupquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Die telefoon neem je niet omdat je 'm mooi vindt mang.Gebruik maken van die uitgebreide shizniz! Chickies playen met je 3G netwerk enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |