Beetje uit verhoudingquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, da's een acteur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jamie_Bamber
Derde hit op google.quote:
En daar bbq'en ze allemaal, Bush voorop met z'n spatelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is vijfentwintig graden met een luchtvochtigheid van 90%. Geef mij texas maar.
Ik had het nodig voor een hulplijn sms, heeft hooguit wat goodwill opgeleverd, sorryquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deel je het prijzengeld met ons allen?
Heb soms al moeite met de engelse boeken die ik aan 't lezen ben, denk niet dat ik een geschikte kanditaat zo zijn (tenzij het Fantasy isquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben mijn boek aan het vertalen en het is kutwerk, dus ik hoopte dat er iemand anders zou zijn die me wilde helpen
Dat wordt het begin van een altaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef Eustace. het volgende:
Hihi hij is z'n zonnebril bij mij vergeten.
Oh, dan zie ik 'm vast nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je staat wel bij de leden, anders.
Dat lijkt me heel tofquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En daar bbq'en ze allemaal, Bush voorop met z'n spatel
Naja, ik moet echt eens een coast-to-coast roadtrip doen.
Er zijn ook foto's van 'm waar-ie alleen maar een handdoekje vasthoudt, met één handquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bedoelt Jamie Bamber![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah, ik zie de gedragen onderbroek al aan de punt van het tafeltje hangenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt het begin van een altaar.
Valt wel mee, toch? Ik vind hem in ieder geval erg smakelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje uit verhoudingWel mooie armen
Ik heb wel veel engelse leesboeken (dat klinkt dubbelop, maar ik zeg het zo omdat het geen studieboeken waren) gelezen, en het was op een gegeven moment zo erg dat ik Nederlandse boeken die ik las in mijn hoofd naar het Engels aan het vertalen wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben mijn boek aan het vertalen en het is kutwerk, dus ik hoopte dat er iemand anders zou zijn die me wilde helpen
Jezus, jij bent wel errug verliefd hè?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:04 schreef Eustace. het volgende:
Hihi hij is z'n zonnebril bij mij vergeten.
Hier ook hoor. Buiten op de grill het vlees bereiden en de rest in de keuken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En daar bbq'en ze allemaal, Bush voorop met z'n spatel
Naja, ik moet echt eens een coast-to-coast roadtrip doen.
NU AL terug?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook foto's van 'm waar-ie alleen maar een handdoekje vasthoudt, met één hand
Alleen in California ben je al wel een week of 2 zoet hoor.. voor de rest van de staten mag je ook wel flink tijd uittrekken. Al denk ik dat je New Hampshire wel over kunt slaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel tof. In zo'n dikke Amerikaanse bak en dan in elke staat het accent leren
.
En die vlekken in me bed knip ik er uit. Of ik ga er nooit meer in slapen, alleen nog er af en toe aan ruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt het begin van een altaar.
Ik had een tien voor mijn Engels mondeling en een 9 op mijn eindlijstquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel veel engelse leesboeken (dat klinkt dubbelop, maar ik zeg het zo omdat het geen studieboeken waren) gelezen, en het was op een gegeven moment zo erg dat ik Nederlandse boeken die ik las in mijn hoofd naar het Engels aan het vertalen was.
Oh wacht dat is wat je zoekt. Maar mijn woordenschat schiet ernstig tekort.
Plukjes haar in glazen doosjes...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bah, ik zie de gedragen onderbroek al aan de punt van het tafeltje hangen![]()
Op dequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had een tien voor mijn Engels mondeling en een 9 op mijn eindlijst
Later ga je je kapotschamen voor deze opmerkingenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En die vlekken in me bed knip ik er uit. Of ik ga er nooit meer in slapen, alleen nog er af en toe aan ruiken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn ook foto's van 'm waar-ie alleen maar een handdoekje vasthoudt, met één hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |