Ik ben elke dag ongeveer 5 minuten op station HSquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je binnen 30 minuten in Den Haag langs komt mag je er 1 komen halen
Saai dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks. Als je van de natuur houdt, kun je je hart ophalen (bergen, bossen, meren en strand), maar verder geen fuck.
Misschien eens niet met andere homo's gaan dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai dus?
Als is natuur en bergen en bossen en meren wel een plus
Hiken..Al heb ik dat nog nooit gedaan omdat ik allemaal vriendinnetjes heb die bang zijn dat ze moe worden of hun nagels breken
Of vind jij het ook leuk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien eens niet met andere homo's gaan dan!
Dan heb ik alles al wel opquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt een uurtje of 2 duren.
Das nog 10 minuten lopen van m'n huisquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben elke dag ongeveer 5 minuten op station HS
Oh.. bakje koffie dan? Glaasje cola?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan heb ik alles al wel op
[..]
Das nog 10 minuten lopen van m'n huis
Maar ik heb morgen echt geen smoothy over hoor![]()
Er is niets mis met bergen en bossen enzo, toch. We gaan graag op vakantie in Zwitserlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of vind jij het ook leuk?
Dan moet ik wel met andere homo's gaan
Ik hiken? En mijn nagels dan?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of vind jij het ook leuk?
Dan moet ik wel met andere homo's gaan
Wat is daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is niets mis met bergen en bossen enzo, toch. We gaan graag op vakantie in Zwitserland
Als je in de buurt bent, ben je welkom hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai dus?
Als is natuur en bergen en bossen en meren wel een plus
Hiken..Al heb ik dat nog nooit gedaan omdat ik allemaal vriendinnetjes heb die bang zijn dat ze moe worden of hun nagels breken
Ik doe het liefst stedentrippenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Om eerlijk te zijn heb ik dat soort vakanties liever dan een stransvakantie
Ja nou nu durf ik niet meer....quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Vlarp het volgende:
Kijk WAX!!! Petre86 is er!
Ik zal het ontoudenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, ben je welkom hoorThe Flume is echt tof, zo'n uitgesleten geul tussen de granietrotsen en mooie bomen en zo...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Om eerlijk te zijn heb ik dat soort vakanties liever dan een stransvakantie
Morgen niet over hoofdpijn en brakheid klagen, he?quote:
Oke.. ik weet wanneer ik welkom ben en wanneer nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef Peter het volgende:
[..]
koffie drink ik niet.. cola is er wel.. Maar ik ben nogal weinig thuis doordeweeks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |