Ik ben techsupport medewerker voor een bedrijf dat licenties verkoopt voor McAfee spullenquote:
*LOL*quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Precies Kug, het is allemaal nog zo kwetsbaar, laat ze elkaar eerst eens wat beter leren kennen.
Wellicht kan ik ze begeleiden in een verkenningsmakingsgesprek
Maar je bedoelde het welquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders gezegd, niet ik...
Rein is schattigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Ja doe jij nou ook maar niks!
Ik kan me nog een kruisverhoor met Rein heerinneren wat ook niet zo geslaagd was!
(De jongen na 2 dates op de bank zetten en al vragen hoe je jullie toekomst samen ziet, samenwonen en zo, kinderen, of ie verliefd is .... bad idea. Zeker als ie pas net uit de kast komt.).
die wordt je geacht hier met ons te delenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb trouwens foto's van 'm als Zwarte Piet
dank je wel,quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik had keihard in de tuin gewerkt en heel vakkundig het afval (lees: halve struiken) in de gemeentebosjes gelegd om het l;ater op te ruimen als ik op de één of andere manier een auto zou kunnen regelen en een aanhangwagentje, en nu heeft de plantsoenendienst het allemaal ongevraagd meegenomen.Scheelt me een hoop werk!
Verenigd = overigens verenigt. Ai-ai-ai...
Straks krijg je nog de rekening.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik had keihard in de tuin gewerkt en heel vakkundig het afval (lees: halve struiken) in de gemeentebosjes gelegd om het l;ater op te ruimen als ik op de één of andere manier een auto zou kunnen regelen en een aanhangwagentje, en nu heeft de plantsoenendienst het allemaal ongevraagd meegenomen.Scheelt me een hoop werk!
Verenigd = overigens verenigt. Ai-ai-ai...
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen isquote:
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die wordt je geacht hier met ons te delen![]()
zie het maar als promotie voor komende herfst/winter
Daar was/ben ik ook bang voor!quote:
En dat zei iemand ook net tegen mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen is
Je ziet gewoon dat ie homo isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...
[ afbeelding ]
En hier rechts:
[ afbeelding ]
tenzij de buren hebben gebeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen is
Wie is dat? je vriend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...
[ afbeelding ]
En hier rechts:
[ afbeelding ]
Ook bij Zwarte Pieten komt het voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ie homo is
Dat was de mijnequote:
Nog niet?quote:
Wij hebben ook irritante buren. Als de container 2 minuten te lang aan de straat staat dan halen ze hem van de straat en zetten ze hem op hun erfquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan heeft die buur een enórm probleem als dat zo is!
Het lag er sinds gisteren.
je gaat er wel werk van maken?quote:
Heb je'm al aangesproken?quote:
Ik kan hem wel ff bellenquote:
Dan trap jij toch heel tactisch hún coontainer om als hij aan de weg staat en jij er voorbij fietst?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij hebben ook irritante buren. Als de container 2 minuten te lang aan de straat staat dan halen ze hem van de straat en zetten ze hem op hun erf
Wat een drama weer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de mijne
Nou ja, da's niet echt waar. Niet vriend. Beginnend datend zegmaar. It didn;t work out.
Leren kennen op 1 van de Fok meets.... als troostprijs toen Nuno te laf was om op te komen dagen omdat zijn vriendje er was en het ook maar ff niet gemeld hadLang verhaal.
En dat zeg je nu pas.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Antwerpen pride is morgen ook.
Neuh.. ze doen ook wel veel voor onsquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan trap jij toch heel tactisch hún coontainer om als hij aan de weg staat en jij er voorbij fietst?!
We hebben 1 meet gehad die zelf weinig drama was maar die daarna door Cairon tot een drama werd uitgerekt wat nu nog bekend staat als Pann-gate. of Zakje-gate.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat een drama weer!![]()
Vandaar dat die meets op stront uitlopen. Tenminste dat gaf hier iemand aan.
Hyves?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb op de set met 'm gepraat..
Waar zou ik 'm anders moeten aanspreken?
Zal ik een sms sturen met de groeten van je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor, doe maar.
Ik zie 'm denk ik komend weekend wel weer
Ben ik je UIT-agenda?quote:
amsterdam met Dungeon en SOHO en You II was toch gate loos, gaat die voor jou toch nog door het leven als Abraxixgate ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben 1 meet gehad die zelf weinig drama was maar die daarna door Cairon tot een drama werd uitgerekt wat nu nog bekend staat als Pann-gate. of Zakje-gate.
We hebben bovenstaande meet gehad die op de meet zelf licht dramatisch was en nu nog bekend staat als Nuno-gate.
Volgens mij was het dat wel qua dramameets.
O nee, we hebben de roze maandag nog gehad waarbij de ene groep fokkers bewust genegeerd werd door 2 andere fokkers
Ja en die was geheel dramaloosquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
We hebben een best leuke meet in Rotterdam gehad...
Waar we uiteindelijk met 4 man in de Dark room van Gay Palace belandde
Dat was toch de bekende Viakal/Antikalgate ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
amsterdam met Dungeon en SOHO en You II was toch gate loos, gaat die voor jou toch nog door het leven als Abraxixgate ?
Efteling meet in oktober op die woensdag ging ook probleemloos toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
Doe eens niet van die enge voorstellen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik een sms sturen met de groeten van je?
Vind je toch ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe eens niet van die enge voorstellen..
Straks gaat ie denken dat ik hem leuk vind
Uiteindelijk stelden geeneen van die drama's iets voor, maar het hield (houddt) de gemoederen wel bezigquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Dirk het volgende:
Fantastisch, al die dramatiek. Boeiend, ook.
Ja, die was ook wel leuk jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Efteling meet in oktober op die woensdag ging ook probleemloos toch ?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Dirk het volgende:
Fantastisch, al die dramatiek. Boeiend, ook.
Was dat de 1e of de 2e Efteling?quote:
Ik hoor 't wel als ik iets moet doen.quote:
Ja, die!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat de 1e of de 2e Efteling?
Ik ben metd e 1e niet meegeweest, de 2e wel.
Met Waxx in Monsieur Cannibale
En er was een jongen met balonnen die leuk wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die!
Toen hebben Caz en ik nog iemand helemaal misselijk gemaakt in die dingen
Ik vond het ook al een stom voorstel van je ja.. om te smsenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor 't wel als ik iets moet doen.
Ik ga dat niet zomaar op eigen houtje doen hoor
O ja! Die was jarig hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En er was een jongen met balonnen die leuk was
Ja volgens mij hadden we'm gevonden op gay.nl ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja! Die was jarig hihi
Had iemand 'm toen nog aangesproken op gay.nl of Hyves ofzo?
O sorry, dus ik moet zijn reactie: "Zeg maar dat we samen gaan omkleden" dan maar vergeten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een stom voorstel van je ja.. om te smsen
Nee hoor, die mag je best meldenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, dus ik moet zijn reactie: "Zeg maar dat we samen gaan omkleden" dan maar vergeten?
Dat komt vooral door Ang3l, die maakt altijd van die rare dingen mee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Toch wel. Fascinerend, dat was het woord dat ik zocht..
Hmm, dan heb ik niks te melden.quote:
O bitch please!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt vooral door Ang3l, die maakt altijd van die rare dingen mee...
Zakje is een user geweest die hier inmiddels... wat zal 't zijn.... 1,5 jaar weg is?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil weten wie die zakje van zakje-gate is.
Een paar topics terug vergeleken jullie mij met hem en ik wil nu wel eens weten wat het voor iemand is
Zeker nu hij een eigen gate heeft
Nee mijn gate is niet openquote:is er geen Ang3lgate?
Wat deed hij dan, grootvader?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zakje is een user geweest die hier inmiddels... wat zal 't zijn.... 1,5 jaar weg is?
Is ook niet gruwelijk lang hier geweest, maar lang genoeg om een indruk achter te laten en een gate te hebben.
[..]
Jouw gate is onderhand de A73quote:Nee mijn gate is niet open
Ik ben wel zo zelfverzekerd dat ik denk dat ik vast nog minder geluk hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik niks te melden.
Maar goed. Rein is idd best leuk ja.
Vrolijke jongen, leuke kop.
Misschien heb jij e rmeer geluk mee dan ik
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please!
Ik had niets met Panngate/Zakjegate te maken, buiten het feit dat 1 van de jongens die daarin betrokken was mijn introducee & buurjongen was en ik ook bij Nathan sliep!![]()
Ik wil er verder niets meet te maken hebben!
En Nunogate, ja nou ja, dat weten we wel hoe dat is begonnen en inmiddels is afgelopen.
Daar zat ik idd middeinin
Ok ok ik blijf wel thuisquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef Vlarp het volgende:
Steph, ik moet echt weer eens naar Eindhoven komen. En dan gaan we stappen met wat leuke mensen, dus vraag Rein ook even mee![]()
Ik was er alleen de 1e keer bijquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat de 1e of de 2e Efteling?
Ik ben metd e 1e niet meegeweest, de 2e wel.
Met Waxx in Monsieur Cannibale
O ja, was dat de eerste meet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik was er alleen de 1e keer bij
net als Andyvie en Weemz en Creno en Ryan en Xman en Cax en Cybart en Wonderer en Waxxer en XMN8R en Jan Peter en Wizzard en Petre
er circuleert een bijzonder enge foto van hem uit de sexy en gewaagd reeks van anderhalf jaar geledenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil weten wie die zakje van zakje-gate is.
Een paar topics terug vergeleken jullie mij met hem en ik wil nu wel eens weten wat het voor iemand is
Zeker nu hij een eigen gate heeft
is er geen Ang3lgate?
Niet eten. En andere enge dingen op Pann.quote:
Dat zou je verbazen hoor, daar zijn maar 5 auto's overheen geweestquote:[..]
Jouw gate is onderhand de A73
Wat zocht je dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Waxxer het volgende:
OMG OMG ik heb na twee, drie dagen intensief zoeken naar iets dat ik nodig heb eindelijk hetgeen GEVONDEN wat ik zocht!!!!!*O
![]()
![]()
Incontinentieluiers?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Waxxer het volgende:
OMG OMG ik heb na twee, drie dagen intensief zoeken naar iets dat ik nodig heb eindelijk hetgeen GEVONDEN wat ik zocht!!!!!*O
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er circuleert een bijzonder enge foto van hem uit de sexy en gewaagd reeks van anderhalf jaar geleden
Ach, popje, als het aan mij ligt hoor je er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Keukenkast het volgende:
Ik voel me zo jong, onervaren en er-niet-bij-horend
Die was hier gisteren volgens mij nogquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Petre86!!! Die heb ik hier lang niet meer gezien!!Hoe is het met hém dan?
Daar val je anders behoorlijk goed van afquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet eten. En andere enge dingen op Pann.
[..]
Ik realiseerde me dus net pas dat ik hier pas heul kort ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, popje, als het aan mij ligt hoor je er gewoon bij hoor
Toen was ik vijf en wist nog niets van het bestaan van treksokkenquote:
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.quote:
Ach, ik ben hier al vanaf het begin.. en da's al euhm.. 7 jaar ofzo...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dus net pas dat ik hier pas heul kort ben.
Like, een of twee maanden
Dat is heul niet sexyquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.
En nu dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die was hier gisteren volgens mij nog
Houd je mond eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vrije dagen ik heb veels te lang geslapen voel me net een gestoomd pasteitje
Oh, echt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb er al zat gehad heurr![]()
Dag liefje![]()
Dat is 'm dus..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....
nja.... VERVELENDquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Houd je mond eens
Ik zit al vanaf 9 uur op m'n werk
Ja, als ik de SE-garantie krijg dan he... Ja kijk, niet iedereen koopt een nieuwe mobiel als de batterij van de "oude" moet worden opgeladen, Vlarp!quote:
Janice D.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is 'm dus..
Z'n oude nick is niet meer
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vrije dagen ik heb veels te lang geslapen voel me net een gestoomd pasteitje
Mijn huidige telefoon is ook al weer een jaar oud, Waxepaxjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als ik de SE-garantie krijg dan he... Ja kijk, niet iedereen koopt een nieuwe mobiel als de batterij van de "oude" moet worden opgeladen, Vlarp!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D... dus dan gewoon niet even een hoi of een hai?
Ik weet nog wel in Villa Volta, waar ik mijn ogen werkelijk waar uitkeek (je voelde er de spanning), toen zag ik hem met een andere jongen, Bessie of Kessie, hand-in-hand zitten en ik denk, goh, Waxxer loopt ook weer achter de feiten aan hoor, en dat dan later bleek dat ik getuige was van het eerste intieme contact tussen die twee. Wis en waarachtig, dát was Petre86!
Nou Vlarp Vlarp Vlarp dat zijn we niet van jou gewend!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn huidige telefoon is ook al weer een jaar oud, Waxepaxje
Nu niet meer.quote:
Die heet ondertussen gewoon Peter. Dacht ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Petre86!!! Die heb ik hier lang niet meer gezien!!Hoe is het met hém dan?
Die bobbel is geshopt, dat weet je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Everyone's favourite greatgrandmother
Kehoe was zo gailll
Ah.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....
is ie nou homo of niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Everyone's favourite greatgrandmother
Kehoe was zo gailll
Nee hoor, m'n contract loopt nog 1,5 jaar doorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou Vlarp Vlarp Vlarp dat zijn we niet van jou gewend!Of zit je alweer bijna in je drie maanden opzegtermijn waarin je weer een nieuwe kunt kiezen?
Het moet niet gekker worden... Straks is het nog Peet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heet ondertussen gewoon Peter. Dacht ik.
Ben ik dan als ik thuiskom straks gvd weeeer een boxer kwijt?!quote:
Foto?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is ie nou homo of niet?
in de serie werd ie er steeds meegepest...
Er was al 1tje die uit de kast kwam. die was ook zo lekker. om nat van te worden.![]()
Wat voor mobiel héb je dan in godesnaam, als jij een contract s;uit van 2,5 jaar??quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n contract loopt nog 1,5 jaar door
quote:
Ik zou (bijna) een moord doen voor de username Erik. En daar wilde ik het dan bij laten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden... Straks is het nog Peet!
Zullen we jou dan maar vast Eer noemen?
Het gaat om hem zelf, niet om zijn penis.quote:
Heb je hem óók al op bezoek gehad? En sinds wanneer vloek jij in gvd-termen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dan als ik thuiskom straks gvd weeeer een boxer kwijt?!
Mij ook niet, zelfs mensen niet die ik eerst ge-pm'd heb met een vraag.quote:
Een Nokia N82?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat voor mobiel héb je dan in godesnaam, als jij een contract s;uit van 2,5 jaar??![]()
Een laptop voor tegen je oor?
dus hij is toch homo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat om hem zelf, niet om zijn penis.
Hij was arrogant, gemeen tegen dikke modellen, verslaafd, in-de-kast-zittend en zo onbeschrijfelijk heet.
Zo belangrijk is het toch nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou (bijna) een moord doen voor de username Erik. En daar wilde ik het dan bij laten.
Moet ik jou ook even PM'en dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij ook niet, zelfs mensen niet die ik eerst ge-pm'd heb met een vraag.
Nou ja, oke, dat hele broekje is geshopt. Bij de H&M.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat om hem zelf, niet om zijn penis.
Hij was arrogant, gemeen tegen dikke modellen, verslaafd, in-de-kast-zittend en zo onbeschrijfelijk heet.
Ik PM vrijwel alleen met Dizerquote:
En je bent zelf niets meer dan een stukje grijs uit een groter stuk grijs.quote:
Wij PM-en kei vaak man!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij ook niet, zelfs mensen niet die ik eerst ge-pm'd heb met een vraag.
Ik had het niet tegen jou, prinsesjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je bent zelf niets meer dan een stukje grijs uit een groter stuk grijs.
Nee hoor. Tenzij je je echt niet in kan houden en je als je geen pm stuurt suicidaal wordt... dan mag je er eentje sturen.quote:
*ielh*quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Klarinerik is wel een leuke!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou (bijna) een moord doen voor de username Erik. En daar wilde ik het dan bij laten.
Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al een keer geneukt?
Tegen wie danquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, prinsesje
Dizer rijgt Dizer jr. toch niet aan een andere kerelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wat een taal weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op elke regel die ik heb.quote:
net wat KK zegt, gooi er drank in, en gooi je charmes in de strijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
En dat gaat denk ik ook niet meer gebeuren
We gaan nog wel wat drinken binnenkort
Nee hoor.. alles onder controlequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenzij je je echt niet in kan houden en je als je geen pm stuurt suicidaal wordt... dan mag je er eentje sturen.
Nou, ik vind JP wel een hot bitch.quote:
Nou, waar blijft die PM dan?quote:
Térikquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klarinerik is wel een leuke!![]()
"Eer" is idd wel een beetje... té. En té betekent toch altijd... té.
Zeg je dan ook "ik wil een rosé gvd" of was dat net gewoon stoere taal?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Ook leuk..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Nee ik gooi mijn charmes nu in de strijd bij Tibo en als dat werkt wil ik het daar voorlopig even bij houden eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net wat KK zegt, gooi er drank in, en gooi je charmes in de strijd.
Ik heb 'm ondertussen gekregen, enquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, waar blijft die PM dan?
Ik heb neetjes opgeschoond.
Nee ik zeg dan "Doe maar een pilsje"quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg je dan ook "ik wil een rosé gvd" of was dat net gewoon stoere taal?
Ook alleen maar omdat Angel al bezet wasquote:
Nou nou.. je woont al te lang in de VS blijkbaar waar alle woorden zoals <beep> en <beep> worden gecensureerd..quote:
Ja Dizer is liefquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was in elk geval mijn meet ontmaagding
Ahh.. heb je er nog problemen door?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Térik.
3rik (ang3lstyle) zou op zich ook nog kunnen omdat drie-rik in groep vier een scheldnaam voor me was omdat de hoofdletter E, die net aangeleerd was, op een 3 leek
![]()
![]()
!
Elke keer als ik of een 3 zie of een E....quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou nou.. je woont al te lang in de VS blijkbaar waar alle woorden zoals <beep> en <beep> worden gecensureerd..
Ik doe niet aan medicijnen tegen psychologische shit. Ik gebruik zelfmedelijden, zeuren, chagrijnig zijn, suicidaal denken en dan slaap ik er een nachtje over en dan is't beterquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat zijn problemen ook zijn, ik heb er vast pillen tegen
Die zijn vast niet goed voor je...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kom maar, dan zal ik je troosten..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer als ik of een 3 zie of een E....
Ik snap niet waarom mensen zo huiverig zijn voor die pillenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan medicijnen tegen psychologische shit. Ik gebruik zelfmedelijden, zeuren, chagrijnig zijn, suicidaal denken en dan slaap ik er een nachtje over en dan is't beter.
je slikt teveel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja dat is een goede: Térik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Térik.
3rik (ang3lstyle) zou op zich ook nog kunnen omdat drie-rik in groep vier een scheldnaam voor me was omdat de hoofdletter E, die net aangeleerd was, op een 3 leek
![]()
![]()
!
heb je ook hier gewoond?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik schrok helemaal toen ik "fuck" hoorde op HBO
je weet het, en toch gewoon doorgaan?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oorts-overleden.html
IehIk heb afgelopen zaterdag allemaal geitjes zitten aaien!
Want Waxx... je weet hoe ik met geitjes ben
Nee pop, maar ik ga ook wel eens op vakantiequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je ook hier gewoond?
ik vind BEEP echt storend. Zoals ook met stand up op BRAVO. de ene BEEP na de andere.
Omdat ik vind dat je problemen niet weg moet slikken met pillen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen zo huiverig zijn voor die pillen
juist, pillen maskeren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je problemen niet weg moet slikken met pillen.
Daar heb je eten voor.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee pop, maar ik ga ook wel eens op vakantie
Ben in NYC en California geweest
bitch pleasequote:
Dan heb je Deadwood nog nooit gekeken zekerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik schrok helemaal toen ik "fuck" hoorde op HBO
Inderdaad VéVé-axxer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat is een goede: Térik!![]()
3rik is gemeenJe zegt ook geen An31 als hij weer jarig is.
Dan ga je voor de makkelijke weg? jezelf verdoven met pillen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bitch please
als ik moet kiezen tussen me redelijk voelen óf in de krochten van mijn ziel te moeten kruipen om alle pijn weer terug te halen en te verwerken dan is de keuze snel gemaakt.
Dat is het bij mij ook een beetje, ik vind pillen de easy way out, en ik wil niet afhankelijk zijn van pillen. Dat idee alleen al zorgt ervor dat ik mezelf gewoon dwing om niet meganega (whehe) te denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bitch please
als ik moet kiezen tussen me redelijk voelen óf in de krochten van mijn ziel te moeten kruipen om alle pijn weer terug te halen en te verwerken dan is de keuze snel gemaakt.
Je spuit de restquote:zoveel slik ik overigens niet.
ik zeg dat tegen sommige vrienden hier. Het zijn dan grote kerels, dus het contrast is nog groter daardoor. Zij moeten steeds lachen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja.. niet dat ik dat ooit serieus zeg
De oorzaak is waarschijnlijk gewoon chemisch.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je voor de makkelijke weg? jezelf verdoven met pillen?
Ik zou de oorzaak liever aanpakken.
jij bent ook een basket case, like everybody else here?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[quote]Dat is het bij mij ook een beetje, ik vind pillen de easy way out, en ik wil niet afhankelijk zijn van pillen. Dat idee alleen al zorgt ervor dat ik mezelf gewoon dwing om niet meganega (whehe) te denken.
Ik kan het filmpje nu niet kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je Deadwood nog nooit gekeken zeker
Ook HBO
do you have the timequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent ook een basket case, like everybody else here?
Ik slik alleen Paracetamolquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook een beetje, ik vind pillen de easy way out, en ik wil niet afhankelijk zijn van pillen. Dat idee alleen al zorgt ervor dat ik mezelf gewoon dwing om niet meganega (whehe) te denken.
Dat je een foutje in de aanmaak hebt i.p.v. 1 of andere gebeurtenis?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De oorzaak is waarschijnlijk gewoon chemisch.
Ja, 't is dus een geintje.. want ik vind mensen die het gemeend zeggen echt heel eng!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zeg dat tegen sommige vrienden hier. Het zijn dan grote kerels, dus het contrast is nog groter daardoor. Zij moeten steeds lachen.
Ik ben zelfs daar heel "voorzichtig" mee.quote:
Ik heb het nooit ontkend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent ook een basket case, like everybody else here?
Precies. Het wordt versterkt van buitenaf, dat wel, maar de gevoeligheid voor de depressies en de andere shit heeft te maken met stoffen die ik mis of teveel heb of zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je een foutje in de aanmaak hebt i.p.v. 1 of andere gebeurtenis?
Dan kan ik me nog wel voorstellen dat je dat met pillen aanpakt,
Dan is het zoiets als krukken als je niet zelf kunt lopen.
Ik doe dat dus eigenlijk alleen als ze het vragen. Ik vind het zo vies, eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelfs daar heel "voorzichtig" mee.
Ik slik alleen....
Doe de groeten aan Rein!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Vlarp het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar huis toe.. tot vanavond
Oh die snoep ik als smartiesquote:
Je weet dat 't niet veilig is he, ook al vragen ze het heel lief?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik doe dat dus eigenlijk alleen als ze het vragen. Ik vind het zo vies, eigenlijk
ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier wordt te pas en te onpas Prozac voorgeschreven, zelfs aan kinderen zonder eerst ze door de mangel te halen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Precies. Het wordt versterkt van buitenaf, dat wel, maar de gevoeligheid voor de depressies en de andere shit heeft te maken met stoffen die ik mis of teveel heb of zo.
Waarom doet iedereen zo faux-fatherly?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat 't niet veilig is he, ook al vragen ze het heel lief?
Prozacquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier wordt te pas en te onpas Prozac voorgeschreven, zelfs aan kinderen zonder eerst ze door de mangel te halen.
no u didn't just say that.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik doe dat dus eigenlijk alleen als ze het vragen. Ik vind het zo vies, eigenlijk
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo faux-fatherly?
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel papa's
En Wilma, het lesbische nichtje
Ik lees zo wel terug als ik op de fiets zit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, het gaat echt snel met die newbies erbij. ik lees al niet eens meer terug.
Ben ik serieus nog steeds een newbiequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, het gaat echt snel met die newbies erbij. ik lees al niet eens meer terug.
En schijnbaar mijn kleine broertjequote:
das heul niet waar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo faux-fatherly?
ik geloof dat ik newbie af ben. Xit hier vanaf oktober vorig jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ben ik serieus nog steeds een newbie?
Oke, voor die mensen die dat hebben zijn pillen die het onderdrukken wel oke. Maar dan is het ook niet raar dat andere mensen er huiverig voor zijn, als ze de pillen niet echt nodig hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, echte depressies zijn een fysiologisch probleem, niet iets "tussen de oren". De receptoren voor bepaalde hormonen werken niet goed. Ongevoeligheid voor endorfinen of zo.
truequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, echte depressies zijn een fysiologisch probleem, niet iets "tussen de oren". De receptoren voor bepaalde hormonen werken niet goed. Ongevoeligheid voor endorfinen of zo.
Ik kan wel een nieuwe familie gebruiken, eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En schijnbaar mijn kleine broertje![]()
.
(Ik heb wel altijd een broertje gewild)
Nee, maar als je al in een dip zit word er hier van alles voorgeschreven. Dat vind ik fout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, voor die mensen die dat hebben zijn pillen die het onderdrukken wel oke. Maar dan is het ook niet raar dat andere mensen er huiverig voor zijn, als ze de pillen niet echt nodig hebben.
It's non of your beeswax wat mensen willen slikken. Als het ze helpt vind ik het prima.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar als je al in een dip zit word er hier van alles voorgeschreven. Dat vind ik fout.
Ik weet eigenlijk niet wat die pillen doen. Maar nee, het is niet raar dat sommige mensen anti-pil zijn, maar voordat je iemand als zwak en "the easy way out" bestempelt, is het wel handig als je je eerst even verdiept in hun probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, voor die mensen die dat hebben zijn pillen die het onderdrukken wel oke. Maar dan is het ook niet raar dat andere mensen er huiverig voor zijn, als ze de pillen niet echt nodig hebben.
Soms moeten mensen tegen zichzelf beschermd worden en ik heb niet het gevoel dat ze dat in de US of A echt doen met die easy pill-prescriptionsquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
It's non of your beeswax wat mensen willen slikken. Als het ze helpt vind ik het prima.
Ik ook, ik denk ook niet dat elk kind het nodig heeft. Vooral niet elke puber. Het is ongelofelijk maar waar, puberteit gaat gepaard met depressieve buien en borderline-achtige verschijnselen, maar die gaan voor een groot deel ook wel weer over (merk ik zelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar als je al in een dip zit word er hier van alles voorgeschreven. Dat vind ik fout.
En? helpt het?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
It's non of your beeswax wat mensen willen slikken. Als het ze helpt vind ik het prima.
Ok, ik had misschien moeten nuanceren. Ik zou het bij mij zien als een easy way out. Omdat ik niet denk dat er fysiek iets mis is met mij mbt depressiegevoeligheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat die pillen doen. Maar nee, het is niet raar dat sommige mensen anti-pil zijn, maar voordat je iemand als zwak en "the easy way out" bestempelt, is het wel handig als je je eerst even verdiept in hun probleem
Will you ever learnquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk ook niet dat elk kind het nodig heeft. Vooral niet elke puber. Het is ongelofelijk maar waar, puberteit gaat gepaard met depressieve buien en borderline-achtige verschijnselen, maar die gaan voor een groot deel ook wel weer over (merk ik zelf). Dat geloofde ik een paar jaar terug ook niet
.
Waarmee ik weer niet wil zeggen dat Keukenkast het niet nodig heeft, voordat die weer op de KEUKENkast zit.
had je vandaag niet een date met die kaart-jongen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over leukere dingen hebben dan anti-depressiva en slaaptabletten?
Zoals rondspringende lammetjes in weides, vriendjes met borsthaar, mickey mouse en mijn newbie-status?
Neem je wel pijnstillers als je verrekt van de pijn?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik had misschien moeten nuanceren. Ik zou het bij mij zien als een easy way out. Omdat ik niet denk dat er fysiek iets mis is met mij mbt depressiegevoeligheid.
Al die dingen bij elkaar zouden ook met een pil (of een paddestoeltje) opgewekt kunnen worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over leukere dingen hebben dan anti-depressiva en slaaptabletten?
Zoals rondspringende lammetjes in weides, vriendjes met borsthaar, mickey mouse en mijn newbie-status?
juist, vroeger snoepte ik ook veel van die pillen, maar dat werd erger. was stukken van geheugen kwijt en deed rare dingen. Ik moest er zelf aan werken and i did.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik had misschien moeten nuanceren. Ik zou het bij mij zien als een easy way out. Omdat ik niet denk dat er fysiek iets mis is met mij mbt depressiegevoeligheid.
naahhh, ik heb niks meer van hem gehoord. Ik ben sowieso redelijk lethargic vandaag.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je vandaag niet een date met die kaart-jongen?
Jawel, maar niet meer dan noodzakelijk en het liefst zo snel mogelijk niet meer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:04 schreef wonderer het volgende:
Neem je wel pijnstillers als je verrekt van de pijn?
Omdat de problemen die ik had of heb niet van die aard zijn, voor mijn gevoel, dat ze door pillen onderdrukt moeten worden. Ik voel me fijner (dat klinkt misschien paradoxaal) als ik meelf er gewoon mee confronteer, en het er over heb en er over nadenk dan dat ik een magic pill slik en me prima voel. Je prima voelen is niet altijd beter imo.quote:Als ze je leven (tijdelijk) beter maken en geen hele rare bijwerkingen hebben, zie ik het probleem niet zo goed. Waarom zou je onnodig lijden?
wat ga je in Amsterdam doen? shoppen? uitgaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
naahhh, ik heb niks meer van hem gehoord. Ik ben sowieso redelijk lethargic vandaag.
Ook al heb ik vandaag gehoord dat een paar vna mijn lievelingsbands naar Lowlands komen én ben ik weer een kilo afgevallen. Het enige dat ik moet is Willem terugmailen en zelfs daar heb ik geen energie voor.
Oh het weer is zo prachtig. En morgen ga ik naar a'dam.
Goede vriendin van mij doet mee aan de finale van de Kunstbendequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ga je in Amsterdam doen? shoppen? uitgaan?
Oh daar wilde ik vroeger ook aan meedoen maar dat is er niet van gekomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij doet mee aan de finale van de Kunstbende![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik, maar ik had het zeg maar niet alleen over jouw situatiequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer dan noodzakelijk en het liefst zo snel mogelijk niet meer.
[..]
Omdat de problemen die ik had of heb niet van die aard zijn, voor mijn gevoel, dat ze door pillen onderdrukt moeten worden. Ik voel me fijner (dat klinkt misschien paradoxaal) als ik meelf er gewoon mee confronteer, en het er over heb en er over nadenk dan dat ik een magic pill slik en me prima voel. Je prima voelen is niet altijd beter imo.
Als ze wint ken ik wel twee Kunstbende winnaarsquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik vroeger ook aan meedoen maar dat is er niet van gekomen.
leuk!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee,quote:
De voorste was een vriend van me, zo half-half. We zaten bij elkaar op school en stonden allebei buiten te rokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee,![]()
Xou wel een tondeuse erover heen halen.
knaplelijkquote:
FOTOquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest. Moet een beetje wennen.
hij kan nog goed opdrogen..of niet.. ahahquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De voorste was een vriend van me, zo half-half. We zaten bij elkaar op school en stonden allebei buiten te roken
Nouja, ik rookte, ik weet niet waarom hij buiten stond.
En ik heb met zijn zusje samengewerkt voor een website. En IRL is hij wel knap hoor![]()
olaquote:
heb je het kort nu?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest. Moet een beetje wennen.
een vriendinnetje van mij was helemaal wèwie (dat is KK's voor verliefd) van hem.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij kan nog goed opdrogen..of niet.. ahah
Ik heb het juist een hele tijd laten groeien, maar er zat echt nul model meer in dus even weer in vorm laten knippen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je het kort nu?
ik had het gemilimeterd en wil het nu lang hebben, maar schiet geen reet op.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het juist een hele tijd laten groeien, maar er zat echt nul model meer in dus even weer in vorm laten knippen.
[ afbeelding ]
Aan mijn gezicht is af te lezen dat ik nog even moet wennen.
ziet er goed uit! je had het dus nog langer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het juist een hele tijd laten groeien, maar er zat echt nul model meer in dus even weer in vorm laten knippen.
[ afbeelding ]
Nou ja, aan de zijkanten en achterkant wel, bovenop zijn alleen puntjes eraf. Dat had ik de kapster wel duidelijk gemaakt, dat ik het het liefst zo lang mogelijk hield bovenop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er goed uit! je had het dus nog langer?
Ik heb van nature een slag in mijn haar, en ik heb er zelf spul in gedaan en dan wordt het zo. Kan er niet goed tegen als kappers het ook in model willen doen, want dan ziet het er altijd anders uit dan dat ik wilquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef wonderer het volgende:
Komt die slag door het spul dat ze erin hebben gedaan, of heb je dat van nature?
nice cut iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van nature een slag in mijn haar, en ik heb er zelf spul in gedaan en dan wordt het zo. Kan er niet goed tegen als kappers het ook in model willen doen, want dan ziet het er altijd anders uit dan dat ik wil.
+10 herkenbaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van nature een slag in mijn haar, en ik heb er zelf spul in gedaan en dan wordt het zo. Kan er niet goed tegen als kappers het ook in model willen doen, want dan ziet het er altijd anders uit dan dat ik wil.
Je lijkt op Luc!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik je hyves gevondenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je lijkt op Luc!
http://lucaflex.hyves.nl/
En de rest van de [HOMO]-hyves ookquote:
Wonderful idea!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hee... Zullen we een [HOMO]-groepshyves oprichten?
Oeh! Spannend!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hee... Zullen we een [HOMO]-groepshyves oprichten?
Welke?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
.
Ook al heb ik vandaag gehoord dat een paar vna mijn lievelingsbands naar Lowlands komen
Hey cool!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
![]()
De Melanie die ik ken is een handbaltrutje uit de provinciequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey cool!
Ken je toevallig ene Melanie, Mitchell of Maurits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |