Ok, ik had misschien moeten nuanceren. Ik zou het bij mij zien als een easy way out. Omdat ik niet denk dat er fysiek iets mis is met mij mbt depressiegevoeligheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat die pillen doen. Maar nee, het is niet raar dat sommige mensen anti-pil zijn, maar voordat je iemand als zwak en "the easy way out" bestempelt, is het wel handig als je je eerst even verdiept in hun probleem
Will you ever learnquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk ook niet dat elk kind het nodig heeft. Vooral niet elke puber. Het is ongelofelijk maar waar, puberteit gaat gepaard met depressieve buien en borderline-achtige verschijnselen, maar die gaan voor een groot deel ook wel weer over (merk ik zelf). Dat geloofde ik een paar jaar terug ook niet
.
Waarmee ik weer niet wil zeggen dat Keukenkast het niet nodig heeft, voordat die weer op de KEUKENkast zit.
had je vandaag niet een date met die kaart-jongen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over leukere dingen hebben dan anti-depressiva en slaaptabletten?
Zoals rondspringende lammetjes in weides, vriendjes met borsthaar, mickey mouse en mijn newbie-status?
Neem je wel pijnstillers als je verrekt van de pijn?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik had misschien moeten nuanceren. Ik zou het bij mij zien als een easy way out. Omdat ik niet denk dat er fysiek iets mis is met mij mbt depressiegevoeligheid.
Al die dingen bij elkaar zouden ook met een pil (of een paddestoeltje) opgewekt kunnen worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Keukenkast het volgende:
Zullen we het over leukere dingen hebben dan anti-depressiva en slaaptabletten?
Zoals rondspringende lammetjes in weides, vriendjes met borsthaar, mickey mouse en mijn newbie-status?
juist, vroeger snoepte ik ook veel van die pillen, maar dat werd erger. was stukken van geheugen kwijt en deed rare dingen. Ik moest er zelf aan werken and i did.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik had misschien moeten nuanceren. Ik zou het bij mij zien als een easy way out. Omdat ik niet denk dat er fysiek iets mis is met mij mbt depressiegevoeligheid.
naahhh, ik heb niks meer van hem gehoord. Ik ben sowieso redelijk lethargic vandaag.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je vandaag niet een date met die kaart-jongen?
Jawel, maar niet meer dan noodzakelijk en het liefst zo snel mogelijk niet meer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:04 schreef wonderer het volgende:
Neem je wel pijnstillers als je verrekt van de pijn?
Omdat de problemen die ik had of heb niet van die aard zijn, voor mijn gevoel, dat ze door pillen onderdrukt moeten worden. Ik voel me fijner (dat klinkt misschien paradoxaal) als ik meelf er gewoon mee confronteer, en het er over heb en er over nadenk dan dat ik een magic pill slik en me prima voel. Je prima voelen is niet altijd beter imo.quote:Als ze je leven (tijdelijk) beter maken en geen hele rare bijwerkingen hebben, zie ik het probleem niet zo goed. Waarom zou je onnodig lijden?
wat ga je in Amsterdam doen? shoppen? uitgaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
naahhh, ik heb niks meer van hem gehoord. Ik ben sowieso redelijk lethargic vandaag.
Ook al heb ik vandaag gehoord dat een paar vna mijn lievelingsbands naar Lowlands komen én ben ik weer een kilo afgevallen. Het enige dat ik moet is Willem terugmailen en zelfs daar heb ik geen energie voor.
Oh het weer is zo prachtig. En morgen ga ik naar a'dam.
Goede vriendin van mij doet mee aan de finale van de Kunstbendequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ga je in Amsterdam doen? shoppen? uitgaan?
Oh daar wilde ik vroeger ook aan meedoen maar dat is er niet van gekomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij doet mee aan de finale van de Kunstbende![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik, maar ik had het zeg maar niet alleen over jouw situatiequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer dan noodzakelijk en het liefst zo snel mogelijk niet meer.
[..]
Omdat de problemen die ik had of heb niet van die aard zijn, voor mijn gevoel, dat ze door pillen onderdrukt moeten worden. Ik voel me fijner (dat klinkt misschien paradoxaal) als ik meelf er gewoon mee confronteer, en het er over heb en er over nadenk dan dat ik een magic pill slik en me prima voel. Je prima voelen is niet altijd beter imo.
Als ze wint ken ik wel twee Kunstbende winnaarsquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik vroeger ook aan meedoen maar dat is er niet van gekomen.
leuk!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij doet mee aan de finale van de Kunstbende![]()
![]()
![]()
Nee,quote:
De voorste was een vriend van me, zo half-half. We zaten bij elkaar op school en stonden allebei buiten te rokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee,![]()
Xou wel een tondeuse erover heen halen.
knaplelijkquote:
FOTOquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest. Moet een beetje wennen.
hij kan nog goed opdrogen..of niet.. ahahquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De voorste was een vriend van me, zo half-half. We zaten bij elkaar op school en stonden allebei buiten te roken
Nouja, ik rookte, ik weet niet waarom hij buiten stond.
En ik heb met zijn zusje samengewerkt voor een website. En IRL is hij wel knap hoor![]()
olaquote:
heb je het kort nu?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest. Moet een beetje wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |